Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, sautor napisał:

Teraz 21:42 tnie okrutnie, nie da się słuchać. 

To masz czas aby poczytać, co już na ten temat zostało napisane w wątku i przeanalizować swój przypadek 

Edytowane przez Zbi_Rek
7 minut temu, sautor napisał:

Aha... 

Zacząłeś standardowo, przerywa mi Tidal i nic więcej ☺️ jakby wszyscy wiedzieli wszystko na temat Twojego set up sprzętowego, dostawcy netu itd 😊

7 minut temu, przmor napisał:

W tej chwili 22:20 Tidal tnie się na jakości Max (24/48 obecnie) a na 16/44 gra bez cięcia. Sieć 5G Orange, słuchane na telefonie.
Speedtest pokazuje 400 Mbps

kolejny Orange do kolekcji 🤔

4 minuty temu, NRK napisał:

Ach ten Orange.😀

pomocne infr: orange z Aldi kwaśne jak cytryny, z Biedry słodkie i soczyste, je się bez przerw 🤭

Edytowane przez Zbi_Rek

Czy routing Orange jest taki sam dla klienta indywidualnego i firm? Ktoś się orientuje na ten temat.  Bo maja też w ofercie biznesowej plany mobilne 5G unlimited, droższe od tych indywidualnych.

Ja korzystam z oferty 5G w sieci FLEX/Orange , nie mam niestety dostępu do światłowodu tutaj gdzie mieszkam. Generalnie to prawdziwe 5G w paśmie n78 - DL na poziomie 700 - 800 / UP 70 Mbps (modem mam na strychu, nawet nie chce mi się na masz kominowy zawieszać), ping max 20ms. Parametry mam świetne, do BTS 600 m. Wszystko działa znakomicie, TYLKO nie Tidal (jak na złość).

 

Edytowane przez sojer2005

Generalnie po problemach sprzed paru dni Tidal śmigał u mnie bezproblemowo, tracert pokazywał, że wychodzę bezpośrednio do Szwecji.

Dzisiaj znów był problem, tracert pokazał, że gdzieś mnie pcha przez opentransit i są straszne opóźnienia.

I teraz ciekawostka, właśnie wskoczyła aktualizacja, po której znów routing jest OK, ale co jeszcze ciekawsze, w informacji o wersji jest coś takiego: "We’ve been hard at work in the background, tidying up event tracking and refining routing behind the scenes."

Możliwe, że jednak nie tylko Orange jest winowajcą 😉

EDIT: Żeby nie było za dużego skrótu myślowego... oczywiście apka nie ma wpływu na routing do wybranego serwera w sieci operatora, ale ma wpływ na sam wybór serwera.

Edytowane przez tym

Cześć, u mnie Tidal też mocno szwankuje, zwłąszcza przy muzyce 24/96 oraz 24/192. Nie zależnie od źródła internetu. W domu na kompie na kablu ethernet, na Wiim Ultra po WiFi, na telefonie po LTE. Problem jest głównie w godzinach 16-21, rano nie ma żadnego problemu. 

Jestem na linii z serwisem Tidala i znają problem, ale im więcej osób do nich napisze tym lepiej dla nas. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Piszcie tu do nich, po wpisaniu problemu, powinien włączyć sie czat, tam opisujecie problem, a potem bot na czacie poprosi o dane, potem przyjdzie mail już od osoby żywej z prośbą o dane weryfikacyjne. 

A jako ciekawostka jeszcze, zgłosiłem też problem do Wiim i też odpisali, że to wina lokalnych serwerów Tidala. Na forum Wiim te same problemy zgłaszają ludzie z innych krajów. Szkoda, bo polubiłem ten serwis, nawet pod niego kupiłem Wiima rezygnując po latach z Apple Music. Jak nie rozwiążą problemu trzeba będzie sprzedać urządzenie i jednak kupić eversolo i wrócić do Apple Music, żeby była natywna apka...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

11 minut temu, Mieciu napisał:

Cześć, u mnie Tidal też mocno szwankuje, zwłąszcza przy muzyce 24/96 oraz 24/192. Nie zależnie od źródła internetu. W domu na kompie na kablu ethernet, na Wiim Ultra po WiFi, na telefonie po LTE. Problem jest głównie w godzinach 16-21, rano nie ma żadnego problemu. 

Jestem na linii z serwisem Tidala i znają problem, ale im więcej osób do nich napisze tym lepiej dla nas. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Piszcie tu do nich, po wpisaniu problemu, powinien włączyć sie czat, tam opisujecie problem, a potem bot na czacie poprosi o dane, potem przyjdzie mail już od osoby żywej z prośbą o dane weryfikacyjne. 

nie daje Ci do myślenia przedział czasowy, w którym problem jest najbardziej odczuwalny ? 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Oczywiście, że daje. Tylko co ja mam z tym zrobić? Nic poza napisaniem do serwisu, że to dziadostwo nie działa. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

Teraz, Mieciu napisał:

Oczywiście, że daje. Tylko co ja mam z tym zrobić? Nic poza napisaniem do serwisu, że to dziadostwo nie działa. 

 to nie Tidal, tylko niewydolność sieci 

16-21 wszystkie urządzenia "w domach" aktywne i zalogowane, po prostu pełna chata userów i tyle w temacie

a tłumaczenia wiim bezsensowne albo niewłaściwie zinterpretowane

to jest podręcznikiwy problem niewydolnej struktury dostawcy netu

28 minut temu, Mieciu napisał:

to wina lokalnych serwerów Tidala

Ten serwis robi sobie jaja ze swoich użytkowników, pod wieloma względami, także stabilności aplikacji, zenującego bordello w bazach danych (serio, to są rzeczy do ogarnięcia, wystarczy zatrudnić kogoś, kto otarł sie np. o serwisy biblioteczne, też operujące na milionowych danych). Niestety, nie ma realnej konkurencji - Apple Music działa dobrze tylko we własnym ekosystemie, poza "jabłkami" głównie na protezach jak przestarzały Chromecast (dla serwisu Classical nawet go nie włączyli), Qobuza tu nie ma i pewnie nie będzie, Deezer i Amazon mają mnóstwo wad. Jedyną realna konkurencją byłoby Spotify, coraz bardziej mi się podoba jeśli chodzi o dostępne playlisty, algorytmy podpowiadania, sprawność działania interfejsu itp. Tylko ta żenująca w XXI wieku kompresja... i robienie ludzi w balona marketingowymi opowiastkami, jak to "już w tym toku pojawi się Spotify Super-Duper Ultra Plus z jakością Hi-Res, jeszcze chwilka cierpliwości!". Oraz plotkami, że cena tego cuda będzie zbliżona do Netlixa. 

7 minut temu, Zbi_Rek napisał:

16-21 wszystkie urządzenia "w domach" aktywne i zalogowane, po prostu pełna chata userów

Nie. Ja np. jestem na ogół jedynym userem mojej domowej sieci i Tidal mi się tnie na światłowodzie 2GB/s. Ponadto, jak było tu już mówione 1000 razy, inne serwisy się nie tną!

Chyba każdy pamięta poczatki streamingowego video, gdy filmiki na YouTube w rozdzieoczości 320x240 na "pierwszej neostradzie" 256 kb/s 🙂cięły się, zatrzymywały, rozpilkslowywały i tłumaczyliśmy sobie "tak musi być", dobrze że chociaż jakąś stronę tekstową dawało się przeczytać.

Dziś mamy filmy 4K  w wielu serwisach i one niezależnie od pory działają płynnie, przy bitreate'ach dziesiątki razy większych! Nie pamiętam, kiedy zaciął mi się choć na sekundę Netflix, konsumujący ze 100 MB/s.

Przestańcie wreszcie powtarzać tu w kółko te bzdury, że "sieć jest przeciążona" więc

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) dla pliku 96/24! Poza tym nasze urządzenia mają coś takiego jak bufor! Spróbujcie wyjąć wtyczkę LAN, lub fizycznie wyłączyć z zasialnia router i liczcie ile jeszcze gra! Większośc ma z minutę bufora dla danych 44/16 czyli co najmniej 50-60MB. Nawet plik 192 powinien miec zbuforowane KILKANAŚCIE SEKUND, to baaaardzo dużo czasu by dosłać ew. brakuące pakiety i odtworzyć je płynnie. Jak więc muszą być giganyczne dziury i czkawki, by taki strumień przerwać?....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

O tej godzinie to akurat słuchałem 44.1 kHz to nie zacinał się.

10 godzin temu, sautor napisał:

Teraz 21:42 tnie okrutnie, nie da się słuchać. 

 

Zapytaj lampy. Lampa bucha to Cię wysłucha! - powiedzonko dziecięce

Godzinę temu, MacP napisał:

inne serwisy się nie tną!

Zrozum raz a dobrze. 
Każdy serwis to inny routing. Przestań wrzucać wszystko do jednego garnka. 
Jak masz kijowy routing to nawet jak będziesz miał i 100 G internet, to nic ci nie da a gdzieś w świecie na którymś styku będą lossy. 

1 minutę temu, NRK napisał:

Każdy serwis to inny routing

Jeśli nawet, to nie umiem zrozumieć "raz a dobrze", czemu na dziesiątki różnych serwisów stramujących różne rzeczy ten zły routing wybrał sobie akurat konkretnie Tidala i jest aż tak zły, że tnie sie tysiącom użytkowników w wielu krajach. I ktoś się upiera, że to nie wina Tidala, tylko tego demonicznego, skrajnie selektywnego routingu. Czas do tego dorobić jakąś teorię spiskową ("podobno agenci Spotify zakradają się nocą do kluczowych węzłów światowego internetu i rozłączają kabelki, wybierając tylko te odpowiadające za Tidala!"...)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Godzinę temu, mgrkleszcz napisał:

O tej godzinie to akurat słuchałem 44.1 kHz to nie zacinał się.

 

U mnie tnie sie tylko 24/96 oraz 24/192. 
16/44 i 24/44 zawsze działa. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

4 minuty temu, MacP napisał:

routing wybrał sobie akurat konkretnie Tidala

Zadzwoń sobie do swojego operatora Orange i zapytaj, dlaczego twój TIDAL leci na przykład przez Francję a nie przez ich TPIXA w Warszawie.😀

Godzinę temu, MacP napisał:

Amazon mają mnóstwo wad.

Podpowiesz, co to za wady? Serio pytam. Właśnie przeszedłem z Tidala  na Amazon Music, słucham od paru dni, bezproblemowo. Nawet AM na niektórych plytach oferuje wyższy bitrate vs Tidal. 

20 minut temu, NRK napisał:

Zrozum raz a dobrze. 
Każdy serwis to inny routing. Przestań wrzucać wszystko do jednego garnka. 
Jak masz kijowy routing to nawet jak będziesz miał i 100 G internet, to nic ci nie da a gdzieś w świecie na którymś styku będą lossy. 

I padło akurat na Tidala wybranym użytkownikom na całym świecie? Nie klei sie to. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

1 minutę temu, Mieciu napisał:

I padło akurat na Tidala wybranym użytkownikom na całym świecie? Nie klei sie to. 

Zgadza się. Przytyka się im na którymś styku i jest jak jest.

Nie wiem jak jest teraz ale kiedyś był problem na styku Telia ci którzy mieli ruch przez ten styk mieli lossy. 
Tidal obecnie jedzie z Poznania do Berlina przez Warszawę i na jednej bramce ma korek. Tak to obecnie wygląda w Orange lub tych którzy korzystają ich infrastruktury.🙈

1 godzinę temu, MacP napisał:

.

Przestańcie wreszcie powtarzać tu w kółko te bzdury, że "sieć jest przeciążona" 

nie pouczaj wypisując bzdury, jeżeli nie rozumiesz problemu

Edytowane przez Zbi_Rek

A ja się zapytam fachowcuf od 0 i 1 jak to z tymi waszymi buforami? przecież powinno zapełnić bufor i grać 😛 

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Mój syn gra w gry online.

Kiedyś mówię do niego, Oskar może zmienimy neta na światełko od Orange.

Odpowiedzi była krótka, tata chyba zwariowałeś 😂

8 minut temu, marcinmarcin napisał:

A ja się zapytam fachowcuf od 0 i 1 jak to z tymi waszymi buforami? przecież powinno zapełnić bufor i grać 😛 

A czym go chcesz zapełnić jak nie masz danych? Audiofilskim switchem,?kablem i liniowym zasilaczem routera?

23 minuty temu, NRK napisał:

A czym go chcesz zapełnić jak nie masz danych? Audiofilskim switchem,?kablem i liniowym zasilaczem routera?

Wiedziałem że sie sekcja ajti odezwie 😁 

Mam UPC i jak z tidalem był ogólnie spokój tak okolice poprzedniego tygodnia cuda sie działy. W ich apce na komórce lecialo co innego, co innego sie wyświetlało, a raz chyba było nawet ze okladka inna, opis inny, a muzyka jeszcze inna. Triplet heh 😛

W sumie to nawet nie wiem jak jest teraz bo wyłączyłem TC i gram Tidal z Mconnecta. Wszystko działa idealnie, zero rozłączeń. 

Edytowane przez marcinmarcin

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

7 minut temu, marcinmarcin napisał:

Wiedziałem że sie sekcja ajti odezwie

Sekcja vooodo raczej sobie z tym nie poradzi.😂

Też mam UPC( play) ale ja może ze względu na usługę biznesową nawet na HFC nie mam żadnych problemów. 
 

Godzinę temu, StachMuszel napisał:

Podpowiesz, co to za wady? Serio pytam. Właśnie przeszedłem z Tidala  na Amazon Music, słucham od paru dni, bezproblemowo. Nawet AM na niektórych plytach oferuje wyższy bitrate vs Tidal. 

Tak, to prawda, jest wiecej utworów w lepszej jakości. W aplikacji mi nie odpowiada sposób tworzenia playlist, brak możliwości puszczania do Wiima muzyki tak jak "głośniczek" w Tidalu. Brak automatycznych kanałów, wszystko jest toporne i mało intuicyjne. 

W międzyczasie zgłosiłem problem do Orange, niby mają się tym zająć, zobaczymy. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.