Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


bar72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, lemo napisał:

Super dziekuje za odpowiedź. 

Fajny Kompan jestes

wierzyłem, że docenisz wędkę zamiast ryby

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co obserwuję, to jest to chyba dłuższa awaria, bo trwa już od wczoraj. Czasem jak widać i bardzo nowoczesne rozwiązania bywają wadliwe, dlatego zawsze dobrze mieć pod ręką "tradycyjne" nośniki, aby nawet w takich okolicznościach, mieć do czego pobujać głową 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bluesound Powernode. Potwierdzam awarię Tidala. U mnie od dwóch dni odtwarza z przerwami, co kilka sekund. Bez znaczenia czy bezpośrednio z aplikacji BluOS, czy z Tidala Connect. Resetowałem router, wzmacniacz, bez zmian. A wiec wina Tidala, biorąc pod uwagę również wasze problemy. 

Szkoda, ze na socjalach TIDAL, ani słowa o problemie…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi napisali o „problemach z orange” - jakoś cały net w chacie (tv, lapek etc) śmiga jak złoto na orange…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też Orange światłowód, ale jak pisałem gdzieś wcześniej, speedtest na maxa 600Mbs wyciągam i wszystkie Netflixy, jutuby i dzieciaki z grami online, wszystko śmiga bez zająknięcia, tylko Tidal...

No to teraz czekamy z niepokojem na jakiegoś z problemami z UPC czy Plusa.

34 minuty temu, dekoracja napisał:

coś mi napisali o „problemach z orange”

A kto?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Wito76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bardziej problem po stronie serwerów albo samej usługi TIDAL. Pozostaje czekać. Wieczorkiem pójdzie analogowo… 😅

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, przmor napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na szczęście chwila dłubania i ołówek ratował cała sytuację 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Nie ma drogi do szczęścia, to szczęście jest drogą”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Wito76 napisał:

No ja też Orange światłowód, ale jak pisałem gdzieś wcześniej, speedtest na maxa 600Mbs wyciągam i wszystkie Netflixy, jutuby i dzieciaki z grami online, wszystko śmiga bez zająknięcia, tylko Tidal...

No to teraz czekamy z niepokojem na jakiegoś z problemami z UPC czy Plusa.

A kto?

wsparcie Tidal

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, przmor napisał:

Słuchałem w aucie Tidal od ok. 20 do 1 w nocy i ani jednego zacięcia nie zaobserwowałem. Naprawiło się?

tak wczoraj od ok 18-19 było już ok

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to już jest i będzie z "nowymi technologiami" plikowymi.

Chcecie mieć nieograniczony dostęp do jak najgęściejszych plików, jest was coraz wiecej do jednoczesnego "ssania" - to tak będzie coraz częściej.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet: Orange LTE, lokalny dostawca - światłowód 1 Gb.

Różne urządzenia: w tym Naim Uniti Nova, Bluesound Node, tablety, telefony komórkowe.

Brak jakichkolwiek przycięć przy streamie Tidala.

Pozdrawiam

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, iro III napisał:

No tak to już jest i będzie z "nowymi technologiami" plikowymi.

Chcecie mieć nieograniczony dostęp do jak najgęściejszych plików, jest was coraz wiecej do jednoczesnego "ssania" - to tak będzie coraz częściej.

 

Wyluzuj, jest opcja off line i po jojczeniu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak jest. W przypadku Tidal muszę rozłączyć internet żeby grał pobrane pliki a jeśli wyłączę internet to Tidal z Chromecast mi się nie łączy i mogę sobie conajwyzej na telefonie posłuchać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, przmor napisał:

Nie do końca tak jest. W przypadku Tidal muszę rozłączyć internet żeby grał pobrane pliki a jeśli wyłączę internet to Tidal z Chromecast mi się nie łączy i mogę sobie conajwyzej na telefonie posłuchać.

ale większość z nas (chyba) ma pliki lokalne, zapisane gdzieś tam na NASie, hdd etc. Żeby słuchać swoich plików nie potrzebuje tidal wtedy. lepiej nie „uzależniać się” od któregokolwiek z serwisów muzycznych…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Wito76 napisał:
17 godzin temu, dekoracja napisał:
wsparcie Tidal
 

Nie rozumiem. Jakiś skrót myślowy?

zespół wsparcia serwisu Tidal (customer care, infolinia, technicy magicy, ludzie od problemów z klientami) napisali mi, że to problemy z organge (ja tego nie rozumiem, za mało danych).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe, że jeden operator tak nabruździł. I dziwne jest to falowe zacinanie lub jego brak. Dzisiaj śmigało około 15 jak słuchałem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie od momentu powstania wątku do tej pory, nic nie tnie. Nie zacina z komputera i strumieniowca ( internet mam z   

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )   )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez czester15.30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, czester15.30 napisał:

Prawie od momentu powstania wątku do tej pory, nic nie tnie. Nie zacina z komputera i strumieniowca ( internet mam z   

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )   )

Od rana gramy w plenerze z natywnej na s23ultra z jbl xtreme3 nic nie tnie hula 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.