Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, piter z napisał:

Prawie jak w moim zabytku. Ja mam kolo tego pokretla duzo wiecej przyciskow i jakby ktos pomyslal to wszystkie bylyby bezuzyteczne.

 

Duże pokrętło to jostyk  obsługa intuicyjna jak i przycisków wokół zdublowane na kierownicy. Nie trzeba klikać bez potrzeby. Klima i obsługa ogrzewania ,szyb ,lusterek na przyciskach.

2 godziny temu, il Dottore napisał:

Nowy CLA. Odpust, jarmark, Manieczki. Przerażający.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wnętrze jeszcze straszniejsze.

mercedesclaev_51.jpg

Także wygląda na to, że obecny samochód jest to mój ostatni Mercedes.

Wolę samochody, które swoim wyglądem wołają "kup mnie" a nie "nie kupuj mnie!".

Ktoś w MB najwyraźniej zwariował.

 

Podobne jak w Kia Sportage tylko trochę większe i bardziej odpustowe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mercedes ostatnimi latami wybrał droge na ”bogato” i ozdoby choinkowe gdzie sie tylko da . Napewno wszystko  to z mysla o bezpieczeństwie , i intuicyjnej obsludze tych malutkich ekranów. Zapewne dadza rade jeszcze gdzies  upchac jakis ekranik no i koniecznie podswietlana kierownice bo jak widać jeszcze nie swieci . A ludzie sie śmieją z chińskich aut 🤔 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ogolnie to wszystko w wiekszosci poprostu tani plastik i bieda. Zeby w rzeczywistosci miec cos co zasluguje na miano premium to trzeba doplacic za premium wersje wyposazenia wnetrza. Najgorsze dla tych marek premium jest to ze ludzie zaczeli pytac - gdzie tu sens?. 

8 godzin temu, il Dottore napisał:

Nowy CLA. Odpust, jarmark, Manieczki. Przerażający.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wnętrze jeszcze straszniejsze.

mercedesclaev_51.jpg

Także wygląda na to, że obecny samochód jest to mój ostatni Mercedes.

Wolę samochody, które swoim wyglądem wołają "kup mnie" a nie "nie kupuj mnie!".

Ktoś w MB najwyraźniej zwariował.

 

Wygląda ikonicznie 😁

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czemu Mercedes nie zastąpił całej przedniej szyby takim wielkim ekranem? Mogliby wmawiać klientom, że tak jest nowocześnie! 🙂

To już nie jest firma dla mnie. Daćkę sobie kupię, przynajmniej normalny samochód.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

9 godzin temu, il Dottore napisał:

Czemu Mercedes nie zastąpił całej przedniej szyby takim wielkim ekranem? Mogliby wmawiać klientom, że tak jest nowocześnie! 🙂

To już nie jest firma dla mnie. Daćkę sobie kupię, przynajmniej normalny samochód.

To ja żyłem w błędzie, myślałem, że w samochodach głównie liczy się napęd, zawieszenie, układ kierowniczy, systemy bezpieczeństwa, funkcjonalność, ..... a tu trzeba wybierać żeby nie miał ekranów. Dobrze ze ja czytam fora, tyle pożytecznych rzeczy się można dowiedzieć .....

😉

Aha, o Tesla nie wspomnę, to już w ogóle zmora społeczeństwa, aż dziw ze to jeździ.

Edytowane przez .:Gerard:.
1 minutę temu, .:Gerard:. napisał:

a tu trzeba wybierać żeby nie miał ekranów

Dopuszczam ekran. Taki jak mam teraz. Wielkości paczki papierosów i nie dotykowy. Sterowanie z pokrętła pod ręką: kręcisz - wybieranie, wciskasz - zatwierdzanie i osobny przycisk BACK cofa do poprzedniego ekranu. Jest też gwiazdka - naciskasz i ekran gaśnie. 🙂 

Taki ekran akceptuję.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

6 minut temu, il Dottore napisał:

Dopuszczam ekran. Taki jak mam teraz. Wielkości paczki papierosów i nie dotykowy. Sterowanie z pokrętła pod ręką: kręcisz - wybieranie, wciskasz - zatwierdzanie i osobny przycisk BACK cofa do poprzedniego ekranu. Jest też gwiazdka - naciskasz i ekran gaśnie. 🙂 

Jak ty taki staroświecki to pewnie masz telefon z przyciskami.

1200px-Natel_A,_BBC_NAP_31.jpg

17 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Rozumiem, maly ekran okay, duzy juz nie.

I żeby nie był dotykowy. Telewizor mam w domu i wystarczy.

19 minut temu, arti_ napisał:

to ja chyba jestem staroswiecki bo zdecydowanie wole takie kokpity , pradziwe drewno ergonomia klasa komfort

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zrzut ekranu 2025-03-16 o 09.44.13.jpg

Zrzut ekranu 2025-03-16 o 09.44.43.jpg

I to są prawdziwe samochody a nie jakieś popierdółki! 😄 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

2 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

To kwestia praktyki, z czasem korzysta się z funkcji dotykowych intuicyjnie.

Jasne. Do pobytu w Auschwitz ludzie też się z czasem przyzwyczajali.

Do wszystkiego można się przyzwyczaić.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

6 minut temu, il Dottore napisał:

Jasne. Do pobytu w Auschwitz ludzie też się z czasem przyzwyczajali.

Nietrafne i niesmaczne 

7 minut temu, il Dottore napisał:

Do wszystkiego można się przyzwyczaić.

Pamiętaj, ze nie jesteś najmądrzejszym pępkiem tego świata, to twoje wybory i przyzwyczajenia a każdy z nas ma różne.

17 minut temu, .:Gerard:. napisał:

To kwestia praktyki, z czasem korzysta się z funkcji dotykowych intuicyjnie.

Kiedyś z aut korzystało się intuicyjnie bez czasu praktyki. Teraz jedziesz, coś pika i nie wiesz, czy temperatura spadła z 4,5°C na 4,4°C, czy straciłeś hamulce i albo coś wykombinujesz - albo zginiesz.

Przypadek autentyczny, a kliknięcie oznaczało jeszcze coś innego. Wystarczył w drodze na prom szybki serwis i wyłączenie zbędnego mechanizmu, inaczej do celu bym nie dojechał.

 

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

to twoje wybory i przyzwyczajenia a każdy z nas ma różne.

Oczywiście.

Jeden lubi pomarańcze, drugi - jak mu nogi śmierdzą.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Ja mialem W124 i nie powiem ze nie byl to fajny samochod, ale jednak nikt w zyciu w takiej ilosci przyciskow nie trafi w odpowiedni bez spojrzenia, a to juz wieksze rozproszenie niz ekran i pokretlo. Nie wspomne tez ze te wszystkie przyciski byly do obsluzenia pewnie z 20% funkcji jakie maja obecne samochody.

Godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

A ktory z nas lubi pomarancze to zycie weryfikuje.

Życie już z weryfikowało: moje przewidywania sprzed kilku co do tzw "rozwoju motoryzacji elektrycznej"  już stały się faktem.

 

4 minuty temu, piter z napisał:

Nie wspomne tez ze te wszystkie przyciski byly do obsluzenia pewnie z 20% funkcji jakie maja obecne samochody.

No i 2 sunie dobrze, że nie wspomnisz, bo 95% tych bzdetów tylko kierowca-kretyn klika podczas jazdy.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Design nowego CLA nie musi się podobać (ja osobiście wolę to stare, klasyczne podejście). Świat się zmienia. Natomiast napęd robi wrażenie i mówię jako osoba która trochę zrobiła kilometrów tym autem. Teraz zimą można na autostradzie zrobić 450 km, latem dobre 500-550 km. Zależy kto jak jeździ. Moje prywatne auto robi zimą 1100 km (nie Diesel) a i tak po 300-400 km chcę zrobić sobie pause. Ładowanie CLA poniżej 20 minut. To już nie problem. Kupiłbym sobie ale.... siedzenie zbyt wysoko a mam 192cm. Trochę wąsko.... ale postępy w elektrycznych autach są. 

12 minut temu, Undziak napisał:

postępy w elektrycznych autach są. 

Co raz więcej, co raz drożej. Auta elektryczne co raz bardziej tracą z formy, jaką samochód spalinowy osiągnął przez 100lat udoskonaleń. Elektryk konkurencyjny dla spalinowego fizycznie być nie może, dlatego uwagę od wad odwraca się atrakcyjnymi bzdetami, które w spalinowym też możemy mieć. A za to wszystko płacą użytkownicy aut spalinowych.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Nie wnikam w politykę, ekonomię w tej chwili (choć to dostrzegam). Oceniam jedynie technikę a ta się rozwija. Europejczycy przez krótkowzroczność całego managementu przespała wiele lat ale uważam, że są w stanie robić lepsze auta od Chińczyków. Chińczycy nie doszedli do tego sami, "przekupowali" europejską elitą techniczną, wyciągnęli z nich wiedzę i mają obecny status.  

Godzinę temu, Undziak napisał:

To już nie problem. Kupiłbym sobie ale.... siedzenie zbyt wysoko a mam 192cm

To nie problem z siedzeniem tylko podsufitką 🙂 

Ja też podobnie cm mam a lubię wysoko siedzieć i daleko przed siebie w związku z tym widzieć co się dzieje na drodze.... mam więcej czasu na reakcję, wcześniej zdejmuję nogę z gazu i takie tam "pierdoły" z bezpieczeństwem jazdy związane

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Godzinę temu, Undziak napisał:

Design nowego CLA nie musi się podobać (ja osobiście wolę to stare, klasyczne podejście). Świat się zmienia. Natomiast napęd robi wrażenie i mówię jako osoba która trochę zrobiła kilometrów tym autem. Teraz zimą można na autostradzie zrobić 450 km, latem dobre 500-550 km. Zależy kto jak jeździ. Moje prywatne auto robi zimą 1100 km (nie Diesel) a i tak po 300-400 km chcę zrobić sobie pause. Ładowanie CLA poniżej 20 minut. To już nie problem. Kupiłbym sobie ale.... siedzenie zbyt wysoko a mam 192cm. Trochę wąsko.... ale postępy w elektrycznych autach są. 

CLA to pojazd dla malych ludzi. Ja mam 186 i jechalem kiedys ze znajomym jego CLA i to byla tragedia. Nie dosc ze samochod jest malutki, to jeszcze jakosc byla tragiczna. Nie rozumiem ogolnie czemu u Mercedesa szczegolnie wielkosc=jakosc? Ogolnie to poprostu nie rozumiem polityki Mercedesa bo logicznego sensu brak. Czy nie da sie zrobic mniejszego pojazdu i miec w nim jakosc? Gdzie S klasa to naprawde jakosc, tak od A klasy patrzac na jakosc wolalbym pewnie jakas Mazde, czy KIA.

Edytowane przez piter z
2 minuty temu, ASURA napisał:

To nie problem z siedzeniem tylko podsufitką 🙂 

Ja też podobnie cm mam a lubię wysoko siedzieć i daleko przed siebie w związku z tym widzieć co się dzieje na drodze.... mam więcej czasu na reakcję, wcześniej zdejmuję nogę z gazu i takie tam "pierdoły" z bezpieczeństwem jazdy związane

Piszę na podstawie jazd a nie zdjęć:) Siedzenie jest za wysoko (owszem, można dach również podnieść).

1 minutę temu, Undziak napisał:

Piszę na podstawie jazd a nie zdjęć:) Siedzenie jest za wysoko (owszem, można dach również podnieść).

No ale design zewnętrzny pryśnie jak bańka mydlana...

 

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Design zewn. podyktowany był oporami powietrza. Design wewn. już nie. Zycie to sztuka kompromisów i akceptacji. Jedni kupią takie auto inni nie. 

To co ja bym wolał o co dostępne na rynku nie zawsze mnie zadowala.

1 godzinę temu, Undziak napisał:

Oceniam jedynie technikę a ta się rozwija.

Co raz większe, co raz cięższe, co raz droższe. Poziomu praktyczności Golfa III/Astry F, elektryki  nigdy nie osiągną. Cyrk za to będzie gdy wraz ze zniknięciem aut spalinowych, zniknie sponsoring motoryzacji elektrycznej z kieszeni użytkowników aut spalinowych, i znikną sztuczne zalety aut elektrycznych kreowane poprzez dyskryminację spalinowych.

34 minuty temu, Undziak napisał:

Design zewn. podyktowany był oporami powietrza.

Nie bardzo.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

6 minut temu, szymon1977 napisał:

Co raz większe, co raz cięższe, co raz droższe. Poziomu Golfa III/Astry F elektryki  nigdy nie osiągną.

 

Nie bardzo.

🙂 

W ramach osiągniętego Cx można zawsze co nieco zmienić w designie. Ale z jakiegoś powodu osiągnięto taki zasięg:) Nie wróżę z fusów:)

1 minutę temu, Undziak napisał:

Ale z jakiegoś powodu osiągnięto taki zasięg:) Nie wróżę z fusów:)

Wróżysz z fusów: przy obecnym poziomie dopracowania aerodynamicznego, dalsze obniżanie Cx zwiększa zasięg w sposób nieistotny. To nie te czasy, gdy (liczby z pamięci) 125p miał Cx=0,45 a Polonez Cx=0,35 , i ten drugi pomimo większej masy, na tym samym zbiorniku paliwa przejechał o 10% dalej... raczej nie przejechał, bo albo zatankował na tej samej stacji, albo stanął przed następną.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W autach elektrycznych 0,21 czy 0,25 czy 0,3 robi różnicę, w połączeniu z powierzchnią czołową. Wiem o co Tobie chodzi ale ja ciągle opieram się o praktykę. 

Edytowane przez Undziak
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.