Skocz do zawartości
IGNORED

kabelkologia - pytanie do praktyków

kret

Rekomendowane odpowiedzi

proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu przy pomocy kabla - bo chyba tylko tak można to zrobić (?)

sprzęt nastepujący : kolumny B&W 604S3 na ampli Denon 3802 (biwire) jako źródło Sony CX-335 (zmieniarka na 300CD - raczej mało znana)

problem do rozwiązania : złgodzenie "syczących" spółgłosek wysokich tonów, ale bez gubienia ich szczegółowości, "uspokojenie" ich;

rozumując "zdroworozsądkowo" kabel dodać nic nie może ale ująć tak więc mniemam że zmiana kabli głośnikowych pomoże - na razie są zwykłe "no name" 2*4mm takie same na górę i na dół (biwire)

proszę więc o jakieś niedrogie propozycje zmiany kabla - miałby on grać tylko na "górze" , basowy na razie zostawiamy bez zmian;

słyszałem że dobry i taniutki jest Procab LS25 ?

nie znam się kompletnie na kablach więc nie wiem który będzie miał "właściwości" porządane w tym wypadku;

chyba że proponujecie także zmianę interkonektu (na razie jest "no name" :) kabel optyczny ?

P.S.

zmiany kolumn nie przewiduję - są jak dla mnie genialne (poza tą wadą słyszalną na niektórych nagraniach);

zmiany ampli też - chyba że w przyszłości na model wyższy - ale też będzie to Denon;

źródła także nie zmienię bo nie mam ochoty latać i szukać płyt - nigdy nie słucham więcej jak 1-2 utwory z jednej - a tu mam 300 płyt na żądanie;

tak więc tylko kable :)

https://www.audiostereo.pl/topic/25178-kabelkologia-pytanie-do-praktyk%C3%B3w/

Skutecznie wysokie tony tną najzwyklejsze "druty" takie jak kładzie się w ścianach. Wypróbuj podłączenie na takich kablach, jeśli nadal będziesz miał syczące wysokie to znaczy że żadnym kablem tego już nie uspokoisz. A raczej na pewno tak będzie...

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...