Skocz do zawartości
IGNORED

polskie firmy, ktore majo w d... klyenta


majo

Rekomendowane odpowiedzi

dwie najmniej spotkalem - baltlab, ktoren od 2 lat zapowiada nawosc, oraz lar promowany przez audio i pewna strone internetowa, ktory mowi, ze nie ma takiej mozliwosci, zeby cokolwiek przed przelewem. nawet nie zapytalem, czy mozna bez odsetek i na 24 miesiace.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26128-polskie-firmy-ktore-majo-w-d-klyenta/
Udostępnij na innych stronach

marekk, >jaki klient takie traktowanie - przez takich co chcą oglądać i ew posłuchać a nie kupują firmy są

>tu gdzie są i ich kondycja takoważ

 

A to firma dla klienta jest czy odwrotnir????

niestety w Polsce jest tak jak napisałem (na zachodzie zresztą też) - nawet chińczyki robią choć tanio to nie za darmo

Nie można mieć pretensji że skoro stare jeszcze się sprzedaja to nowe nie wychodzą.

Jedynie DIYowcy (i to nie wszyscy) robią coś a/- dla satysfakcji b/-bo łudzą się że wyjdzie taniej

Gość

(Konto usunięte)

majo, 6 Maj 2006, 20:55

 

Ty jeszcze żyjesz?

Aż dziw , że przodujący malkontent IV RP jeszcze se charakiri nie zrobił!

Z twoim zdołowaniem to pewnie żaden psychotrop nie pomaga , jedynie morfina wywołuje uśmiech na twarzy ?

> marekk

>jaki klient takie traktowanie - przez takich co chcą oglądać i ew posłuchać a nie kupują firmy są

>tu gdzie są i ich kondycja takoważ

 

Czasy komuny dawno za za nami, ale przyzwyczajenia jak widzę posostały.

 

Sklep to nie jest muzeum z oszklonymi gablotami. Klient ma prawo wejść, posłuchać czego chce i wyjść niczego nie kupując. Natomiast sprzedawca ma być zadowolony że klient w ogóle raczył go odwiedzić, bez względu na to czy coś kupił czy nie.

 

Nawiasem mówiąc... pracujesz w Audioklanie ? hihi ;)

 

deep

>marekk

>Jedynie DIYowcy (i to nie wszyscy) robią coś a/- dla satysfakcji b/-bo łudzą się że wyjdzie taniej

 

Tu się mylisz wcale się nie łudzą ,że wyjdzie taniej diy wiedzą że będzie taniej. Mało tego będzie często lepiej.

>majo: do Twojej listy dodam PKP i moglbym jeszcze pare.... ich manie mnie w d... duzo bardziej mi przeszkadza

niz firma ktora wymieniles. Jesli nie wypuszczenie na rynek nowego modelu to juz "manie w d.. klyenta" to co powiesz na politykow, a co za tym idzie rzady - oni tez obiecuja przed kazdymi wyborami.

W ogole ostatnio dochodze do wniosku ze wiekszosc firm (jakies 99.999999999999%) dba tylko o potencjalnych klientow, a nie o klientow ktorzy juz nabyli ich produkt. Krotkowzroczne to, ale tak jest.

>Zolty

>W ogole ostatnio dochodze do wniosku ze wiekszosc firm (jakies 99.999999999999%) dba tylko o

>potencjalnych klientow, a nie o klientow ktorzy juz nabyli ich produkt. Krotkowzroczne to, ale tak

>jest.

 

Może nie 99%, ale ponad 70% zdecydowanie tak. Najważniejsze sprzedać i potem szukać kolejnego jelenia.

Pod tym względem jesteśmy 100 lat za murzynami, np. w Niemczech jest zdecydowanie inaczej. Najbardziej upierdliwy klient jest traktowany z szacunkiem pod każdym względem.

 

Wystarczy wysłać zapytanie ofertowe do polskiej firmy audio i do niemieckiej.

 

Odpowiedz Niemca jest konkretna, szczegółowa:

- Oferuję Panu ten produkt na takich warunkach, jeśli ma Pan jakieś dodatkowe pytania służę szczególową informacją

- W tej chwili nie mam tego produktu, ale mogę sprowadzić go od producenta

itd. itd. itd.

 

U Polaka:

1. Eee... nie wiem czy ten model ma taką właściwość, bo nie mam go w tej chwili na półce

2. Kolegi akurat nie ma, proszę zadzwonić później

2. W tej chwili nie mam tego produktu, niech Pan się dowie za dwa miesiące

3. Mam, ale sprzedaję to wyłącznie w zestawie

4. Nie sprowadzamy już tych produktów ze względu na małe zainteresowanie, nie Pan sobie sam sprowadzi

itd. itd. itd.

 

deep

deep, 8 Maj 2006, 14:00

 

> Odpowiedz Niemca jest konkretna, szczegółowa:

 

Potwierdzam. W ciągu ostatnich dni obmejlowałem kilkanaście sklepów w różnych rejonach Niemiec w poszukiwaniu pewnego sprzętu. Odpowiedź dostałem od WSZYSTKICH, co już samo w sobie jest pewnym osiągnięciem, jeśli patrzeć przez pryzmat polskich warunków. Odpowiedzi były bardzo konkretne. I, co ciekawe, jeśli dany sklep nie miał takiego sprzętu, bez wahania polecał sklep konkurencyjny w którym ów sprzęt powinien być.

 

Ech... Kiedy tak będzie u nas...? Nie powiem, że nie zdarzają się polskie sklepy na poziomie, bo się zdarzają. Ale kiedy to będzie obowiązująca norma, a nie wyjątek potwierdzający regułę?

Witam , lepsze by były przykłady konkretnych zachowań w stosunku do klienta konkretnych firm , a nie teoretyzowanie i pobożne życzenia. Może firmy wyciągną konsekwencje a klienci niektóre będą omijali szerokim łukiem.

Taką mam przynajmniej nadzieję.

  • 2 tygodnie później...

Panowie bądźcie sprawiedliwi ;-)

 

Audiofile to są najgorsi klienci na świecie i ja osobiście gdybym był sprzedawcą nie chciałbym mieć z nimi nic do wspólnego ;-) Przecież to bardzo drogie zabawki.

 

Setki odsłuchów i zero kupionego towaru, albo lepiej; odsłuchany klocek u dystrybutora ,a kupiony z drugiej ręki lub u konkurencji za "granica ".

 

Ja osobiście znam kilku audiofili - odsłuchujących,

którzy przerzucili setki klocków i chyba tylko dla sportu - zabawy ;-)

I powoli kończy się lista dystrybutorów, którzy mają cierpiliwość i chcą jeszcze z nimi rozmawiać ;-)

 

Choć akurat ja tą potrzebę odsłuchu - zabawy rozumiem ;-)

 

Z drugiej strony jeśli dystrybutor klocka za ok. 26 000zł przycina na nim połowę !!!

To panowie NIE MIEJMY LITOŚCI ;-)

>marekk

>Jedynie DIYowcy (i to nie wszyscy) robią coś a/- dla satysfakcji b/-bo łudzą się że wyjdzie taniej

 

Tu się mylisz wcale się nie łudzą ,że wyjdzie taniej diy wiedzą że będzie taniej. Mało tego będzie często lepiej.

 

Niestety również w tym gronie trafią sie tacy co...no jak w tytule;)))

Sam tego doswiadczylem ,ale nie ze strata dla mnie tylko dla tej osoby, bo mnie olala wiec nie zarobila

Mag

mag99, napisz kto i jak, ku przestrodze dla innych... bedzie takich wpisow wiecej, to przypadki olewania sie zmniejsza...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

moze sie okazac ze to tylko ja a reszta jest zadowolona i wywolam burze, bez sensu...juz darkula wystarczajaco zjechali;) powiem tylko tyle ze chodzilo o wzmacniacz sluchawkowy...potem chcielismy pojechac do tej osoby posluchac kolumn (mieszka ode mnie jakies 400 km) dobrze ze sie nie wybralem, bo kolumn nie mial w terminie ktorym sie umawialismy...nie wiem moze mial zly dzien (no dwa dni w zasadzie)...bylo minelo, jednak przypadki sa.

Mag

=> Zyzio

 

a no tez;)))

 

=>foxbat

 

drugi raz nie bylem sam, zalatwiala sprawe inna osoba

 

Nic na to nie poradze, ze jestem typem klienta, ktory lubi jak sie troche nim sprzedawca zainteresuje i to nie wtedy kiedy wchodze do sklepu z butami i od razu przylatuje koles i pyta sie jaki rozmiar nosze tylko wtedy kiedy sam prosze o porade bo jestem poważnie zainteresowany danym..."czyms";)

Mag

mag99

>>drugi raz nie bylem sam, zalatwiala sprawe inna osoba

 

No to masz pelen obraz :D Nie certol sie wal smialo...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

NEEL nie odpowiada 4-ty dzień ale rekordzistą jest f-ma Konsbud. Niogdy nie dostałem żadnej odpowiedzi ani mimo obietnicc nie kontaktował sięze mną żaden sprzedawca regionalny. Chciałem posłuchać monitorków Jamo,które Mr Kisiel tak wysoko ocenił.

 

Czy mają mnie w d... czy nie,po prostu taka polityka Horna,że absolutnie nie pozwalają na odsłuch sprzętu w domu. Skreśliłem więc cd Denona za 7 kawałków z listy zakupowej.

>mag99

 

>Tu się mylisz wcale się nie łudzą ,że wyjdzie taniej diy wiedzą że będzie taniej. Mało tego będzie

>często lepiej.

 

Mam do tej mysli prawa autorskie. Tego nie napisał marekk tylko ja marko3T łubu dubu łubu dubu niech żyje nam prezes naszego klubu niech żyje nam to śpiewałem ja .

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.