Skocz do zawartości
IGNORED

Mission m34i w dobrej cenie

Kersz

Rekomendowane odpowiedzi

A co oznacza w dobrej cenie?

Byłem w Studio Pro i tam po rabacie kosztują 2280zł więc żadna atrakcja. Na allegro można kupić nowe za 1900zł a używane chodzą po 1400zł, choć uczciwa cena za nie to raczej 1200-1300zł.

Pozdrawiam

dziękuje za wpis. ja słuchałem Avance Omega 503 i Mission 34 na wzmaczniaczu Vincent 129 i źródle Vincent-a. M 34i odpadły, mimo że prawie dwa razy większe. O ile nisko było porównywalnie, o tyle środek i góra nie dorównały Avance-om. Byłe bardzo zaskoczony (tu dygresja - jestem początkującym "goniacym króliczka w tej materii). Jutro jestem umówiony na odsłuch moich Jamo E 650 w porównaniu z Avance. Napiszę jak wypadło. Zastanawiam się na wymianą moich Jamo własnie na coś innego. Jeżeli podstawki M 51 zagrały tak dobrze, mogę je równiez jutro odsłuchać. Pozdrawiam.

Dziękuję za wpis. Faktycznie ich cena jest nieadekwatna, realniejsza to podana przez Ciebie i za taką można kupić. I tu dygresja do mojego pierwsze anoansu, ponoć w jakimś salonie, który na kłopoty finansowe można kupić nowe M 34i bukowe za 1300 PLN.

Przeczytaj proszę anons powyżej, może będziesz miał do niego jakiś komentarz. Ciekawi mnie opinia o Avance.

pozdrawiam.

Dziękuję za wpis. Faktycznie ich cena jest nieadekwatna, realniejsza to podana przez Ciebie i za taką można kupić. I tu dygresja do mojego pierwsze anoansu, ponoć w jakimś salonie, który na kłopoty finansowe można kupić nowe M 34i bukowe za 1300 PLN.

Przeczytaj proszę anons powyżej, może będziesz miał do niego jakiś komentarz. Ciekawi mnie opinia o Avance.

pozdrawiam.

Witam!

Pamiętam już naszą rozmowę tel.