Skocz do zawartości
IGNORED

tuner satelitarny dla odbioru radia

darekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

no i stało się - siła przewodnia narodu wyłączyła mi radiową dwójkę.

Myślę, że jestem skazany na odbiór satelitarny.

Prosze o radę: chcę kupić jakiś tuner (antenę i konwerter mam) do odbioru przede wszystkim radia więc co polecacie?

Chce coś dość taniego - tak do 250 zł. Sygnał jest niekodowany. Zależy mi na zapisie ulubionych stacji i polskim menu.

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/33900-tuner-satelitarny-dla-odbioru-radia/

Problem jest rezultatem ostatniej decyzji zarządu PR - zmiana częstotliwości po 31 maja br. Dwójka ma być nie kodowana - a w zasadzie tylko o nia mi chodzi.

A tak w ogóle to na jakie parametry należy zwracać przy zakupie takiego tunera? - jestem zupełnie zielony.

Co sądzicie o tym:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pzdr

Ukryta Zawartość

Większość tunerów cyfrowych emituje poprawny sygnał zarówno tv jak i stacji radiowych.

Fergusony mają raczej pozytywne opinie i nie są awaryjne.

Sam słycham radia satelitarnego na tunerze Humaxa i Fergusona.

Niestety muszę Cię zmartwić PR II ma przekaz kodowany (Cyfra+);

Ukryta Zawartość

inne programy radiowe pl;

Ukryta Zawartość

pzdr

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Witam,

Tutaj jest więcej o problemie:

Ukryta Zawartość

Co to znaczy, że "Większość tunerów cyfrowych emituje poprawny sygnał zarówno tv jak i stacji radiowych"?

Zależy mi na wysokiej jakości dźwięku - mam dość czułe ucho i całkiem dobry sprzęt audio (jak na system budżetowy).

Pzdr

Ukryta Zawartość

>Co to znaczy, że "Większość tunerów cyfrowych emituje poprawny sygnał zarówno tv jak i stacji

>radiowych"?