Skocz do zawartości
IGNORED

Wyczyny kopirajterów


dudivan

Rekomendowane odpowiedzi

Najnowsza reklama radiowa pewnej sieci sprzedającej sprzęt RTV-AGD: mama własnie wraca z zakupów, synek wita ją w drzwiach:

 

- Mama, zasłałem łóżko!

- O! Dziękuję bardzo!

- Płosę bałdzo!

 

(spiker zachwala ofertę sieci)

 

- Nie szkodzi, wypierze się!

- Jutro też zasłam!

 

Chyba nadciąga nowa fala kulturalna, w publicznym radio, niestety.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/36734-wyczyny-kopirajter%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

conri, 9 Paź 2007, 12:25

 

>-->>dudivan

>Copywrither= Twój kopirajter.Chyba że Twój kopirajter to ten co rejteruje z kopią/ ;-)

 

Nie, to ten co kopiuje rajtki (rajtuzy).

Kopirajter, ałdjofyl - taka licentia poetica, wiesz? :)

--> dudivan

Nie śmiej się z dziennikarzyny ( w właściwie kto powiedział że człowiek z karta mikrofonową -musi być dziennikarzem ..Zwykle nim nie jest. A karta to przepoustka że nie palnie w mikrofon "hasła do rewolucji"A że poziom radiowców sięgnął sejmu to w myśl zasady :Kto z kim przystaje ... Radiowa sztuka zanikła.Razem z Connoverem , Jaroszewskim, Weberem, ii innymi autentycznie złotoustymi.z genów, a nie ukladów.

Dwa maile poszły do radyjka:

 

Do Działu Reklamy PR

 

Stanowczo i zdecydowanie protestuję przeciwko nadawaniu w Polskim Radio skandalicznej i chamskiej reklamy pralki i sieci sklepów RTV-AGD w której dziecko mówi: mamo zas(r/ł)ałem łóżko!

 

To jest niewiarygodne!! To jest lekceważące i obraźliwe! Wypraszam sobie traktowanie mnie jako słuchacza taką obsraną gównem reklamą! Kto jest odpowiedzialny za jej dopuszczenie na antenę i emisję? Ta osoba musi zostać pociągnięta do odpowiedzilaności za coś takiego i ponieść konsekwencję.

 

Czekam na konkretną i rzeczową odpowiedź w tej sprawie.

Dramat. Podobnie działa na mnie reklama o panu Edwardzie co mu się prostata naprawiła i "te sprawy" idą mu już lepiej po jakimś prostalungu czy czymś takim. Nie jest tak arogancka i prymitywna jak ta o której pisze dudi, ale coś jest w niej takiego, że łapię za pilota.

Molibden, 10 Paź 2007, 15:01

 

>Dwa maile poszły do radyjka:

 

Molibden, ani Ty ani żadna z osób zarejetrowanych na tym forum, jak zakładam - osoby światłe, oczytane i o IQ powyżej 20 nie jesteśmy celem (copirajter powie TARGETEM) tych reklam.

One mają trafić do prostego polskiego wyborcy, który to słysząc parsknie ze śmiechu, a potem wytrze gila w rękaw i chcąc kupić pralkę pojedzie do takiej a nie innej sieci.

 

Ja osobiście nie jestem oburzony - jestem załamany. Bo poziom tej reklamy odzwierciedla poziom sfery w społeczeństwie która ma aktualnie największą siłę nabywczą.

KRRiTV to chyba nie, nie widzę tam odpowiednich możliwości.

 

Ale jek ktoś chce to to może napisać na adres [email protected] i/lub skorzystsać z formularza kontaktowego na stronie WWW PR

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) wpisując taką samą lub własną treść wiadomości jak moja.

 

Żeby im to szambo nosem poszło.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Która stacja PR była emitentem reklamy.?

Z uwagi na zcentarlaozowanie BR PR nie ma to w korespondencji większego znaczenia , ale...

 

Mój protest:

Jestem oburzony lekcewarzeniem jezyka polskiego , poprzez używanie świadomych przejęzyczeń przy emisji reklamy sieci Euro . Używanie zwrotów przeinaczających znaczenie słów , jest uwałczające roli Polskiego Radia jako medium majacego w swej społecznej misji nieść elementy kultury. W imieniu wielu słuchaczy dotkniętych bezpośrednio niskim poziomem programu prosimy o publiczne przeprosiny na antenie emitenta reklamy- PR , w porze względnie dużej słuchalności .

Molibden, 9 Paź 2007, 18:51

>Nie chodzi o kawał, tylko o to żę w agencjach reklamowych pracują idioci a ich szefowie to chamy i

>debile. A reklama jest skierowana do obsranego plebsu.

 

Molibden,

 

tak zwana "jakość reklamy" to wynik wielu bardzo złożonych działań zarówno twórczych jak i decyzyjnych. W Twoim odczuciu jak widzę całą winę skupiasz na niemocy osób, które tworzą. Otóż nie jest to prawda, a przynajmniej nie zawsze. Ostatecznym decydentem jest klient zamawiający reklamę. On płaci, on wymaga i on nadaje ostateczny kształt temu, co potem widzimy i słuchamy.

 

Oddzielnym tematem jest "target", do którego reklamy są kierowane. Docierając do grupy docelowej twórcy kierują się najważniejszym czynnikiem, czyli skutecznością. Zerknij na ten film reklamowy z roku 1937:

 

 

Czy znajdujesz jakieś podobieństwo do współczesnych reklam? Myślisz, że przez 70 lat nikt nie wymyślił niczego mądrzejszego?

 

Bądź łaskaw nie uogólniać tak jak we wcześniejszym wpisie, bo nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.

Rzeczywiście, dotyczy to mniejszości twóeców reklam, którym zdarzają się takie słabsze chwile i niesprawiddliwie oceniłem większość, przrpraszam. Otrzynałem natomiast odpowiedź z Redakcji Łączności ze Słuchaczami PR:

 

Szanowny Panie!

W odpowiedzi na Pańskie pismo w sprawie reklamy sprzętu AGD przekazujemy odpowiedź Agencji Reklamy Polskiego Radia SA.

 

Agencja Reklamy Polskiego Radia nie ignoruje głosów słuchaczy i abonamentariuszy. Dokładamy wszelkich starań, aby nadsyłane i emitowane na naszych antenach spoty były zgodne nie tylko z przepisami prawnymi, ale też nie kolidowały z linią programową Polskiego Radia. Naszym zdaniem reklama Partner AGD/RTV, utrzymana w konwencji surrealistycznego "czarnego humoru", jest raczej zabawna, niż prostacka. Wykorzystanie głosu malucha łagodzi umieszczone w treści sformułowania, będące rzeczywiście nie do przyjęcia w przypadku podawania tekstu przez osobę dorosłą. Jesteśmy świadomi, że reklamówka Partnera, podobnie jak spoty Corega ( klej do protez ), a wcześniej Prostalong ( prostata ) i tym podobne, wzbudza negatywne odczucia przynajmniej części odbiorców. W przypadku kolejnych protestów zwrócimy się do naszego Zleceniodawcy z prośbą o nadesłanie nowej wersji spotu.

 

Pozdrawiamy.

Red. Łączności ze Słuchaczami

Można mieć w dupie taką odpowiedż; telewizji już 5 lat nie ogladam trójkę też mogę wyłączyć i zostać przy prasie .Jak sobie zasrają tak się zbudzą rano żdziwieni ale to AGD łatwo nie wypierze i słuchacze nie wrócą

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

które reklamy cie interesują?

 

widzisz ta reklama jednak nie tylko trafiła do targetu ale i do ciebie chociaz nie jesstes odborca,ale jednak...o to własnie chodzi.reklama nie tylko trafia po przez swoj pozytywny odbir ale i poprzez negatywny,moze nie naklaniajacy zaraz do kupienia danego towaru ale do analizy dlaczego w taki anie inny sposob jest pokazana.a to ze leci w radio nie komercyjnym,to juz inna bajka....

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.