Skocz do zawartości
IGNORED

Polityka | archiwum


Ojciec Dyrektor

Rekomendowane odpowiedzi

co wypisujesz.Kancelaria prezydenta znała status lotu przed odlotem.Więc b.dlaku nie kłam w żywe oczy.Spadaj pod pałac tam znajdziesz swoje środowisku i krzycz.Tutaj masz pecha i chroń dupę przed kopniakami...b.dlaku

Nie chodzi tu o sytuację na użytek wewnętrzny, lecz o sytuację związaną z warunkami działania wobec prawa międzynarodowego.

 

Rzeczniczka komitetu do spraw transportu unii europejskiej Helen Kearns wypowiedziała się na temat charakteru tego lotu uznając go za lot wojskowy

w dokumentach b.dlaku masz również naszą zgodę na charakter lotu.Było to jedyne możliwe rozwiązanie problemu z statusem lotu.

 

i ponownie b.dlaku wymiana zdań w kokpicie

 

""Panie dyrektorze, wyszła mgła. W tej chwili, w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść. Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zejście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie. Proszę zapytać (szefa) co będziemy robili"

 

""Będziemy próbować?" (w nawiasie podano, że to pytanie dyrektora Kazany). Pada odpowiedź: Paliwa nam tak dużo nie starczy do tego, żeby czekać do nieskończoności."

 

""No, to mamy problem..." - odpowiedział szef protokołu dyplomatycznego"

 

"O 10.25 nierozpoznana w nagraniu osoba (osoby?) mówiła "W Moskwie" "Nie można bliżej?". Pięć minut później dyrektor Kazana mówi znane już słowa: "Na razie nie ma decyzji prezydenta, co dalej robić"."

 

"O 10.38 pada zdanie "Wkurzy się, jeśli jeszcze".

 

Nie rozumiem.

 

konkretnie co mam wytłumaczyć?

Premier Tusk straszy Rosjan arbitrażem w ICAO.

Okazuje się że prawdopodobnie okaże się nie możliwe podjęcie tej sprawy na forum tej organizacji, ponieważ samolot był wojskowy.

Natomiast lot oczywiście, że był cywilny.

pierdziawko więc anonimowy Blogpress obalił raport MAK.Super rząd się ucieszy ,PiS ogłosi świętym bojownikiem o prawdę.

 

 

skąd wy się bierzecie...z piaskownicy?

 

Premier Tusk straszy Rosjan arbitrażem w ICAO.

Okazuje się że prawdopodobnie okaże się nie możliwe podjęcie tej sprawy na forum tej organizacji, ponieważ samolot był wojskowy.

Natomiast lot oczywiście, że był cywilny.

 

b.dlaku nie straszy tylko to jest normalna kolej rzeczy wynikająca z konwencji chicagowskiej.Rosjanie życzliwie w obawie przed kompromitacją naszej strony przypomnieli że MAK jest jednym z elementów ICAO.

 

Nie mamy argumentów do rzeczowej polemiki a twoje brzęczenie niestety ich nie zastąpi.

jeszcze bulgoczesz ?...pod pałac i krzyczeć.

 

zaskakujące reakcje po opublikowaniu raportu który tylko potwierdził wcześniejsze hipotezy ekspertów lotniczych.Poza lekkim rauszem generała nic nowego się nie pojawiło.

Drogi wieszczu w Polsce panował taki burdel, że samolot musiał runąć.Ten burdel ktoś wytworzył, ktoś tolerował, ktoś wybierał osoby, które się tym burdelem zajmowały.

 

Zgadza się:

"Minister chce odwołać dowódcę Sił Powietrznych generała Andrzeja Błasika - twierdzi "Rzeczpospolita". Według gazety wniosek został podpisany już w piątek, a teraz ma trafić do prezydenta, który jako zwierzchnik Sił Zbrojnych powołuje i odwołuje dowódców rodzajów wojsk na wniosek ministra obrony. Rozmówcy "Rzeczpospolitej" twierdzą, że pretekstem do odwołania gen. Błasika stała się katastrofa wojskowego samolotu CASA. Maszyna z 13. Eskadry Lotnictwa Transportowego w Krakowie rozbiła się 23 stycznia w czasie podchodzenia do lądowania w 12. Bazie Lotniczej w okolicach Mirosławca. CASA spadła na zalesiony teren poza jednostką, ok. 800 metrów od pasa startowego. Na jej pokładzie było 16 wysokich rangą oficerów Sił Powietrznych i czterech członków załogi. Wszyscy zginęli na miejscu.

- Wiemy, że w MON taki krok jest przygotowywany, ale Lech Kaczyński na pewno nie podpisze wniosku o odwołanie gen. Błasika - twierdzi informator "Rzeczpospolitej".

 

Podobnego zdania jest były minister obrony Aleksander Szczygło, który mówi gazecie: - Z tego, co wiem, pan prezydent nie podpisze wniosku o dymisję gen. Błasika. Pan generał bardzo dobrze realizuje swoje zadania (...)"

 

No i co teraz??? Trochę głupio wyszło z ostatnim zadaniem, ale co tam, wrobi się Tuska i po kłopocie.

Jestem Europejczykiem.

 

pierdziawko więc anonimowy Blogpress obalił raport MAK.Super rząd się ucieszy ,PiS ogłosi świętym bojownikiem o prawdę.

 

 

skąd wy się bierzecie...z piaskownicy?

 

 

 

b.dlaku nie straszy tylko to jest normalna kolej rzeczy wynikająca z konwencji chicagowskiej.Rosjanie życzliwie w obawie przed kompromitacją naszej strony przypomnieli że MAK jest jednym z elementów ICAO.

 

Nie mamy argumentów do rzeczowej polemiki a twoje brzęczenie niestety ich nie zastąpi.

Przeczytaj sobie nie atłasie, że konwencji chicagowskiej nie stosuje się do statków państwowych.

Nie ma procedury odwoławczej.Arbitraż jest mało prawdopodobny, bo nie ma z kim się spierać.MAK nie jest stroną dla rządu polskiego.

Z kolei rząd Rosji nie zajmuje się wyjaśnieniem przyczyn katastrofy.

Finito

Tusk za swoimi kłamstwami jak na przykład o świadomym wyborze konwencji chicagowskiej, zapędził się w kozi róg.

Ale min Łagrow już rzucił mu koło ratunkowe, przedstawiając informację o nie dopuszczeniu do zepsucia stosunków między państwami Polską i Rosją.

Min Klich atakuje MAK że skompromitował się. Ciekawe jak broni się przed dymisją, którą podsuwa mu nawet M.Olejnik.

 

P.S.

Nie jesteś wladz dla mnie żadnym partnerem do dyskusji

Nie dysponujesz do tego potrzebnymi własnościami intelektualnymi

Zanudzasz mnie tylko swoimi odpowiedziami na moje wpisy

 

Nie chce mnie się z Tobą dyskutować.

Pozdrawiam

747 potwierdź swoją rację opinią niezależnej od PiS komisji.

 

Nie zapomnij podać listę członków komisji.Nazwisko,imię wykształcenie, anonimowi wybitni i powszechnie znani eksperci nic nie znaczą.

 

twoich wpisów nie pominę :) b.dlaku

 

i nareszcie zauważyłeś że raport nie jest stanowiskiem Rosji....gratuluję spostrzegawczości.

tyle ze Anodina ,przewodniczaca MAK,jest generalem w stanie spoczynku,prywatnie zona bylego premiera Primakowa,a jesj syn trzesie zakladami produkcji samolotow.

 

i w zasadzie nie jest to raport Rosji,wladz jestes ZENUJACY!!!!nie pij tyle,

jesteś w stanie sobie wyobrazić że nad raportem pracowali niezależni eksperci z różnych krajów a nie pani generałowa....tomciu pomiń "ruskich" bliżej masz do naszych ekspertów potwierdzających wnioski raportu.

jesteś w stanie sobie wyobrazić że nad raportem pracowali niezależni eksperci z różnych krajów a nie pani generałowa....tomciu pomiń "ruskich" bliżej masz do naszych ekspertów potwierdzających wnioski raportu.

a z jakich krajow?mozesz nas oswiecic?

 

zaden z twoich tzw "polskich ekspertow",nie przedstawil ani dowodow,ani wyliczen,

za to w siec jest pelna postow o bledach i manipulacji MAKu.zadne wyliczenia sie nie zgadzaja,zadne rozmowy sie nie zgadzaja,sa nawet twierdzenia ze nagrania sa sfalszowane.i to moze byc prawda.

w raporcie MAK nie zgadzaja sie ostatnie sekundy lotu ,kontrolezy nie mowia przez 12 sekund,decydujacych sekund.

widze ze jestes kanali,dyzurnym V kolumny,reszta zamilkla oczekujac instrukcji.

tomciu nie jetem kagankiem oświaty a tym bardziej Świętym Mikołajem rozdającym durniom swój wolny czas.Raport masz dostępny w internecie.

 

jak również opinie ekspertów, pilotów 36 pułku.To jedna z ostatnich choć była dużo wcześniej przed raportem przedstawiona.Raport tylko potwierdził.

 

"Nikt nie panował nad tym co się działo przed wylotem "

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a z jakich krajow?mozesz nas oswiecic?

 

zaden z twoich tzw "polskich ekspertow",nie przedstawil ani dowodow,ani wyliczen,

za to w siec jest pelna postow o bledach i manipulacji MAKu.zadne wyliczenia sie nie zgadzaja,zadne rozmowy sie nie zgadzaja,sa nawet twierdzenia ze nagrania sa sfalszowane.i to moze byc prawda.

w raporcie MAK nie zgadzaja sie ostatnie sekundy lotu ,kontrolezy nie mowia przez 12 sekund,decydujacych sekund.

widze ze jestes kanali,dyzurnym V kolumny,reszta zamilkla oczekujac instrukcji.

 

Reszta poprostu nie chce gadać z...

jesteś w stanie sobie wyobrazić że nad raportem pracowali niezależni eksperci z różnych krajów a nie pani generałowa....tomciu pomiń "ruskich" bliżej masz do naszych ekspertów potwierdzających wnioski raportu.

A mógłbyś wymienić wladziu,tych expertów z wielu róznych krajów.No i liczbę...było ich wielu,jak piszesz.

 

A mógłbyś wymienić wladziu,tych expertów z wielu róznych krajów.No i liczbę...było ich wielu,jak piszesz.

Acha...z jakich jeszcze...dopisz.

MAK kompromitował się już nie raz...to tak na marginesie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) tą chwilę poświęcę reszta należy do ciebie.

 

pod koniec strony znajdziesz odpowiedź w wpisie do tomka

 

 

MAK kompromitował się już nie raz...to tak na marginesie.

 

ty częściej i jakie mam z tego wnioski wyciągnąć?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja rozumiem,że więcej piszesz jak czytasz...może wyjdź w końcu poza te ramy.Większość twoich wpisów to jedna wielka kompromitacja...królu bocznicy i jednak żyjesz.A tak na marginesie wyciągania wniosków...to potrafisz to zrobić?Jakbyś wiedział jak to zrobić,to dawno byś to wladziu uczynił.

korzonek uszkodzili brzozę nie modrzew ...nie tak bojowo.

 

 

"bezpośrednie przyczyny katastrofy

 

1. Nie podjęcie decyzji na czas o odejściu na lotnisko zapasowe przy otrzymaniu informacji na czas o warunkach pogodowych

 

2. Obniżanie lotu bez widoczności naziemnych punktów i wbrew ostrzeżeniom

 

3. Brak odpowiedniej reakcji i wymaganych działań przy wielu ostrzeżeniach systemu TAWS i zejście poniżej minimów

 

4. Podejście do lądowania mimo braku zgody z wieży kontrolnej

 

5. Na decyzję pilotów miała wpływ presja psychologiczna."

 

którą przyczynę wymyślił MAK?

1. ?

2. Jak? Skoro większość punktów nie działała, była zasłonięta itp.

3. Przyczyna braku reakcji - jaka?

4. Zgoda na podejście do lądowania była.

5. Gdzie dowody na to?

 

Co do bałaganu przed wylotem - zgoda.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

4. Zgoda na podejście do lądowania była.

5. Gdzie dowody na to?

 

NA PODEJŚCIE!!! NA PODEJŚCIE!!!

 

Pilot miał pozwolenie na 100m i tyle. A oni gdzie się znaleźli???

Jestem Europejczykiem.

 

1. ?

2. Jak? Skoro większość punktów nie działała, była zasłonięta itp.

3. Przyczyna braku reakcji - jaka?

4. Zgoda na podejście do lądowania była.

5. Gdzie dowody na to?

 

Co do bałaganu przed wylotem - zgoda.

 

 

ktoś wytłumaczy tą zbiorową hipnozę..masz drobnostko raport

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

przeczytaj raport prześledź opis każdego wniosku i porównaj swój wpis....drobny jesteś

 

"USA, jako państwo wytwórcy systemów TAWS i FMS, udzielało technicznej pomocy przy

sczytywaniu i odtwarzaniu informacji wskazanych systemów. Badania elementów wyposaŜenia

nawigacyjnego i przyrządów samolotu prowadzono na bazie producenta Universal Avionics

Systems Corporation (UASC) w miejscowości Redmont (USA) pod nadzorem MAK

i Rzeczpospolitej Polskiej."

 

"W badaniach uczestniczyli przedstawiciele NTSB i FAA"

 

NTSB (ang. National Transportation Safety Board) to amerykańska rządowa niezależna organizacja zajmująca się badaniem wypadków: lotniczych, drogowych, wodnych i kolejowych w Stanach Zjednoczonych. Organizacja ta jest utrzymywana przez Kongres Stanów Zjednoczonych. NTSB zostało założone w 1967 roku. Od poczatku swojego istnienia NTSB zbadała ponad 124 000 wypadków. Siedziba biura znajduje się w Waszyngtonie

 

FAA- The Federal Aviation Administration (FAA) is an agency of the United States Department of Transportation with authority to regulate and oversee all aspects of civil aviation in the U.S. (National Airworthiness Authority). The Federal Aviation Act of 1958 created the group under the name "Federal Aviation Agency", and adopted its current name in 1967 when it became a part of the United States Department of Transportation.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to nie jest przyczyna i sprawa jest wyjaśniana przynajmniej przez naszą prokuraturę.Poznamy wnioski za kilka tygodni.Z zapowiedzi ministra spraw wewnętrznych Jerzego Millera są bardziej bezwzględne dla naszych uchybień od zawartych w raporcie MAK.Oczywiście są również dotyczące wieży kontrolnej.Czekam z niecierpliwością widząc bardzo rozważne stanowisko Tuska.Nie dał się złapać na populizm i przedstawił stanowisko wiarygodnie łagodząc niefortunną wypowiedź odnośnie niezależnej instytucji.Sprawiało wrażenie politycznej presji na wynik badań niezależnej komisji.

Czekamy.

Na wnioski na przyszłość również mając na uwadze ich brak po sprawie CASY i co tu dużo mówić brak wyobraźni

ekip rządzących, szczególnie obecnej.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Poezja

 

"Dziś czujemy na twarzach wilgoć. Czy to łzy, czy ktoś napluł nam w pysk? Obudźmy się, już pora..." - napisała Fotyga...

 

i pysk.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.