Skocz do zawartości
IGNORED

Ciepła interga za ok 1kzl

BuBeK.oNE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Proszę szanownych forumowiczów o pomoc w wyborze integry najprawdopodobniej z rynku sh. Jestem dopiero początkujący w temacie audio i planuje złożyć sobie pierwszy w miarę poprawnie grający system i tu pojawia się problem z wyborem wzmacniacza. Oto jakie mam wymagania co do sprzętu:

- ciepły, muzykalny, nie męczący dźwięk

- lubię łagodną, lekko wycofana górę pasma

- dość spora moc/dobra wydajność prądowa/zdolność do wysterowania 'trudnych' kolumn

- możliwość podpięcia kolumn zarówno 4 jak i 8 omów

- cena ok 1kzł, ew jeżeli trzeba będzie mogę lekko nagiąć budżet

Muzyka jakie słucham jest bardzo różna, począwszy od elektroniki przez czarna muzykę, klasykę a skończywszy na ciężkim rocku. Kolumny zmieniam dość często z racji, iż interesuje sie nieco DIY tak że średnio co roku mam nowe kolumny(niestety najczęściej jest to budżetówka-Tesla/Tonsil/STX ale w planach V3 Akkusa).

Z tego co udało mi się wyszukać na forum to brzmienie jakiego szukam maja integry Pioneeera z serii 6x6, 7x7, 8x8, Marantze, niektóre Soniacze, jednak mój poziom osłuchania jest tak niski, że jestem zmuszony polegac na Waszej opinii jako doświadczonych w temacie. Za wszelkie sugestie odnośnie wyboru będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/40030-ciep%C5%82a-interga-za-ok-1kzl/

Polecam Marantza PM7000, mam taki, gra z dużymi usherami (6371, 4 ohm), miał być tymczasowo, ale póki co nie mam jakieś dużej motywacji do zmiany. Do 1kzł powinieneś znaleźć taki w świetnym stanie z pilotem.