Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  525 członków

Yamaha Klub
IGNORED

Klub miłośników Yamahy


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, dlmtb napisał:

inni użytkownicy jednak bardziej wyrafinowanego audio

... nie kupują sprzętu Yamahy. 

I też miałem moim zdaniem doskonale klocki Yamahy, ale nie oszukujmy się - to producent sprzętu "popularnego" 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

  • Redaktorzy
10 minut temu, eMCZe napisał:

... nie kupują sprzętu Yamahy. 

I też miałem moim zdaniem doskonale klocki Yamahy, ale nie oszukujmy się - to producent sprzętu "popularnego" 

"Popularnego"??

Hmmm...

IMG_20220914_111145567~2.jpg

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

3 minuty temu, kangie napisał:

Popularnego"??

Hmmm...

Nie czytaj wybiórczo. Jak i seria MX czy AS mają i sprzęt z górnej półki. I nie napisałem że nie. Natomiast jeżeli ktoś pisze że Yamaha się specjalizuje w wyrafinowaniu i górnej półce cenowej to niestety dla Nas wszystkich jest to tylko ułamek jej dorobku i jeszcze mniejszy ułamek produkcji. 

Audi to marka aut popularnych. Robi R8 czy serię RS ale to tylko ścieżka uboczna aby umocnić pozycje marki na rynku. No chyba że Audi to marka premium?? 

 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

  • Redaktorzy
9 minut temu, eMCZe napisał:

No chyba że Audi to marka premium?? 

Żona ma Audi A4 8E (B7). Kupiliśmy 3-letnią. Wtedy gadali wszyscy, że kosztowała w salonie grubo ponad 120 000zł i że to klasa premium. Ale od kilku lat KIA (chyba) podobne auta produkuje, zatem to całe "premium" szlag trafił.

Ale częściowo się z Tobą zgodzę. Wiele klocków Yamahy to półka budżetowa/średnia. Ale kiedyś budowali bezkompromisowe klocki audio! Oczywiście niektóre. 😉

Edytowane przez kangie
Literówka

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

5 minut temu, kangie napisał:

Wiele klocków Yamahy

I o to chodzi. Są jedyne w swoim rodzaju i brzmią wyśmienicie. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

  • Redaktorzy
14 minut temu, eMCZe napisał:

Są jedyne w swoim rodzaju i brzmią wyśmienicie. 

Brzmią, ale nie wszystkim. Znam kliku, co otwarcie mówią że Yamaha umie wyprodukować dobry motocykl lub skuter, a za audio niechaj się już nie bierze. Japończycy mają inny słuch niż Europejczycy. Inna kultura słuchania, inne instrumenty w kulturze japońskiej. Wysokie tony muszą być u nich słyszalne, dobitne i wybrzmiewające minutę czy dwie. Europa to inne postrzeganie brzmienia.

Ja szanuję Yamahę, Audio Technikę, Acos Lustre, Denona, Technicsa, Micro Seiki i inne japońskie firmy za wiele sprzętu z epoki i nowe również, czy to zespoły głośnikowe, wkładki gramofonowe, ramiona gramofonowe, kompletne gramofony, słuchawki. Sporo tego sprzętu mam, używam z entuzjazmem i podziwiam Japończyków za to, co potrafili zrobić już w latach 60-70-tych.

Yahama jako pierwsza na świecie sięgnęła po beryl do budowy kopułek ZG. A to nie jest prosta sprawa.

Edytowane przez kangie
Dopisane słowo

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

21 minut temu, kangie napisał:

Wysokie tony muszą być u nich słyszalne, dobitne i wybrzmiewające minutę czy dwie.

W punkt. Dzięki za te słowa, bo gdy ja nie raz pisałem o tym że Yamaha ma "Extended High Tones" ( i to nie ja jestem autorem tej nazwy tylko jest to ogólna opinia na rynku amerykańskim.), to słyszałem na tym podforum właśnie delikatnie mówiąc... żebym sobie słuch sprawdził. 

Dodam że to właśnie lubię u Yamahy. Pięknie grają wstęgą EMIT czy elektrostatami choć trochę brak im powera żeby je napędzić, poza paroma wyjątkami. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

2 minuty temu, eMCZe napisał:

Wysokie tony muszą być u nich słyszalne, dobitne i wybrzmiewające minutę czy dwie.

Na pewno nie dotyczy to as2100 i as3000, jedynych które znam, co do innych - nie słuchałem więc nie wiem

  • Redaktorzy
26 minut temu, audiofan01 napisał:

Na pewno nie dotyczy to as2100 i as3000, jedynych które znam, co do innych - nie słuchałem więc nie wiem

Mój poprzedni wpis można uznać trochę za stereotyp. Jednak wkładki gramofonowe z Japonii mają górę wyeksponowaną i odchudzony bas. Ale niektóre współczesne klocki od Yamahy zaskakują Europejczyka brzmieniem. Na rynek europejski Japończycy nauczyli się robić projekty i pamiętają, że u nas liczy się średnica, w USA niska średnica i bas. 

Temat nie jest prosty i jednoznaczny.

32 minuty temu, audiofan01 napisał:

as3000

AS-3000 długo słuchałem podczas ich premiery w bodajże 2012/2013 r. Nie pamiętam dokładnie z czym TopHiFi je wtedy łączyło. Nie potwierdzę i nie zaprzeczę, bo chłopaki z TopHiFi umieją dobrze dobrać kolumny i jeśli wybrali wtedy tępe tweetery, to możliwe że efekt był europejski. Ale jeśli podepnie się tzw. "k**ewsko przezroczyste" kolumny, to będzie słychać absolutnie wszystko. Oczywiście w praktyce przezroczyste kolumny nie istnieją, ale istnieją takie, które nie pi3rdolą się w tańcu i mówią wprost jak jest. 😉

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

4 minuty temu, kangie napisał:

Temat nie jest prosty i jednoznaczny.

Nie jest, z drugiej strony wszystko można poprawić. W Yamahach M4 po zwiększeniu pojemności kondensatorów na zasilaniu pojawił się taki bas jakiego nawet najwyższy model ever nie miał a przed modyfikacją było ubogo. CD nawet te najwyższe grają bardzo wysoko lecz można to również wyrównać na dole przez zmianę OPA albo dobry analog lampowy. W mojej berylowej wkładce MC5 została zmieniona igła na boron z diamentem Shibata i pokazał się zarówno bas średnie jak i góra. 

Zaraz usłyszę że to DIY... niech tak będzie ale dla mnie liczy się brzmienie. Jeżeli coś gra dobrze dlaczego nie może grać wybitnie. Jest parę osób na forum które wprowadzone przeze mnie "poprawki" słyszało więc myślę że nie jestem gołosłowny.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

  • Redaktorzy

Rób jak uważasz za słuszne. Wiadomo, że to Klub Miłośników Yamahy i ktoś tam może się źle poczuć.

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

16 minut temu, kangie napisał:

źle poczuć

Gdybym nie był miłośnikiem Yamahy nie było by mnie tutaj. A być miłośnikiem nie oznacza bezkrytycznego fanatyzmu. 

A częsta agresja po konstruktywnej krytyce na fanatyzm zakrawa. 

Wiesz, jeżeli ktoś uważa że mój Krell to stary śmietnik przy AS3000 to nie nazwę go głupkiem tylko zaproszę na odsłuch... a tu jest zawsze przeciwnie. Nawet gdy powiesz, uzasadnisz i poparte to jest dowodem i tak będziesz głupkiem który podniósł słowo na Yamahe. Trochę to żałosne i na pewno nie służy wymianie doświadczeń. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Widzę że dyskusja rozkwitła a ja wciąż nie dostałem żadnej odpowiedzi.  Czyli rozumiem ze Yamaha nie ma swojego "popularnego" klocka ktorym warto byłoby sie zainteresować i zakupic do kolekcji? 

11 godzin temu, sk91 napisał:

Czyli rozumiem ze Yamaha nie ma swojego "popularnego" klocka ktorym warto byłoby sie zainteresować i zakupic do kolekcji? 

Tak jak pisałem, z tańszych modeli Yamaha nic ciekawego nie ma. Pomijam  wszelkiego rodzaju ampi tynery kina domowego bo tymi się tu nie zajmujemy. Napweno modele AS1100, AS2100 oraz flagowy z tej serii AS3000 to wzmacniacze poszukiwane i trzymające cenę. Szczególnie ostatni z nich cieszy się uznaniem i uchodzi za chyba najbardziej rozpoznawalny produkt Yamahy w kategorii audio ostatniego dziesięciolecia. To właśnie ten model był określany przez recenzentów jako powrót peoducenta do swiata wyrafinowanego sudio które Yamaha porzuciła w latach 90-tych na rzecz kina domowego.  Ostatnio wspomniane model doczekały się swoich następców i o ile dwa pierwsze zostały zmodyfikowane dźwiękowo co podobno wyszło na plus o tyle AS3000 i jego następca AS3200 to oprócz solidnej zwyżki ceny w zasadzie niczym się nie różnią  To właśnie ten wzmacniacz jest chyba najbardziej rozpoznawalny i wydaje się że to on może odegrać rolę swego rodzaju "kultowego klocka" Yamah-y.

Edytowane przez dlmtb
18 godzin temu, sk91 napisał:

Widzę że dyskusja rozkwitła a ja wciąż nie dostałem żadnej odpowiedzi.  Czyli rozumiem ze Yamaha nie ma swojego "popularnego" klocka ktorym warto byłoby sie zainteresować i zakupic do kolekcji? 

Jest kilka interesujących modeli godnych uzupełnienia kolekcji. Ze starszych integr: Ca-1000 (lata 70-te, uchodzi za "kultowy"), potem A-1000 (bardzo udany pięknie brzmiący wzmacniacz z lat 80-tych). Z końcówek mocy: starszy B-2, a dalej Mx-1000 (dość popularny i chwalony) czy posiadany przeze mnie Mx-1 (bardzo udany zakup). To bardzo dobre i popularne klocki za wciąż rozsądne pieniądze (no może poza B-2 w dobrym stanie). Z trochę wyższej półki mogę wymienić Ax-2000 (Integra) i Mx-2000 (końcówka mocy). Z przedwzmacniaczy: C-2x (dość rzadki na rynku wtórnym), Cx-1000. Z kolumn głośnikowych król jest tylko jeden: Ns-1000 i kropka 🙂

Yamaha CX-1000, Yamaha MX-1, Yamaha CDX-1030, Yamaha T-80, Yamaha PF-800 (Yamaha MC-5), Yamaha NS-690II, Yamaha HP-3, Bluesound Node 2, Helion 1750 XP, okablowanie: 2x AudioQuest Quartz, AudioQuest Topaz, AudioQuest Indigo Blue, Nordost Moonglo

Widzę że dyskusja rozkwitła a ja wciąż nie dostałem żadnej odpowiedzi.  Czyli rozumiem ze Yamaha nie ma swojego "popularnego" klocka ktorym warto byłoby sie zainteresować i zakupic do kolekcji? 
Seria 2000 jeśli jest w stanie kolekcjonerskim, jest warta pieniędzy. Wszystko zależy jaki masz budżet.
Jeśli masz większy, pozostaje jedynie seria 10000.

Jeszcze niedawno Ax-2000 można było kupić za 4-5 tys. zł. Mx-2000 widziałem tylko dwa razy w Polsce za około 8 tys. zł. Chyba nawet jedna oferta jest wciąż aktualna. Z kolei ewentualny zakup Cx-2000 odradzam, bo klocek drogi i cholernie ciężko dostępny, a nie licząc obudowy z drewnianymi boczkami, to z tego co czytałem, jest taki sam jak Cx-1000 (nawiasem rewelacyjne pre).

Yamaha CX-1000, Yamaha MX-1, Yamaha CDX-1030, Yamaha T-80, Yamaha PF-800 (Yamaha MC-5), Yamaha NS-690II, Yamaha HP-3, Bluesound Node 2, Helion 1750 XP, okablowanie: 2x AudioQuest Quartz, AudioQuest Topaz, AudioQuest Indigo Blue, Nordost Moonglo

7 minut temu, Vampire_Lestat napisał:

Mx-2000 widziałem tylko dwa razy w Polsce za około 8 tys. zł. Chyba nawet jedna oferta jest wciąż aktualna

Unikać. Znam właściciela, próbował nią grać na Kappa 8 kupionych ode mnie. A że lubi umc umc umc to mimo przełącznika pracy na 2 Ohm i zabezpieczen ta MX-2000 przy spadku Kappa do prawie 1 ohm została dwukrotnie spalona. Nie znam historii serwisu ale skoro zabezpieczenie nie zadziałało drugi raz to ubikal bym serwisanta i tej Yamahy. Jak wysiadla Yama to kupił Naka PA7 i tutaj po prostu końcówka się wyłączała. U mnie Kappa 8 grały pełnią mocy 🙂

Naka też sprzedawał. Na OLX wystawiała to jego małżonka. Sprzęt z Sulechowa. 

Na końcu poddał się i zamienił Kappa 8 na Kappa 8.1. Nowy właściciel moich byłych Kappa zadowolony strasznie bo ma drugie i na swoim wzmacniaczu gra na 4 na raz 🙂

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

3 godziny temu, Vampire_Lestat napisał:

Jeszcze niedawno Ax-2000 można było kupić za 4-5 tys. zł. Mx-2000 widziałem tylko dwa razy w Polsce za około 8 tys. zł. Chyba nawet jedna oferta jest wciąż aktualna. Z kolei ewentualny zakup Cx-2000 odradzam, bo klocek drogi i cholernie ciężko dostępny, a nie licząc obudowy z drewnianymi boczkami, to z tego co czytałem, jest taki sam jak Cx-1000 (nawiasem rewelacyjne pre).

MX/CX 2000 jest czasem dostępny w komplecie, bodaj w zeszłym roku był dostępny na czeskiej stronie a w tym był dostępny w niemczech, koszt w przeliczeniu około 20.000 lub ew z jp. Co do CX 2000 to raczej nie jest to takie oczywiste że to ładniej ubrana CX 1000. Na forach zagranicznych us i jp bardzo chwalą ten duet, natomiast co do CX 2000 historia jest taka że jedni piszą że to rzeczywiście ładniejsza CX 1000 a drudzy że to preamp tylko na rodzimy rynek jp i mimo bliźniaczej konstrukcji i parametrów to jest on lepszy...trudno powiedzieć jeśli nie ma się obydwóch🙃.

Ja swoją drogą miałem TX 1000 i TX 2000 i efekt był taki że w bezpośrednim porównaniu ten drugi grał lepiej, bardziej gładko i trochę ładniejszą barwą, różnica subtelna ale jednak do wychwycenia mimo tego że parametry jeśli dobrze pamiętam poza jednym były takie same..

MX/CX 2000 jest czasem dostępny w komplecie, bodaj w zeszłym roku był dostępny na czeskiej stronie a w tym był dostępny w niemczech, koszt w przeliczeniu około 20.000 lub ew z jp. Co do CX 2000 to raczej nie jest to takie oczywiste że to ładniej ubrana CX 1000. Na forach zagranicznych us i jp bardzo chwalą ten duet, natomiast co do CX 2000 historia jest taka że jedni piszą że to rzeczywiście ładniejsza CX 1000 a drudzy że to preamp tylko na rodzimy rynek jp i mimo bliźniaczej konstrukcji i parametrów to jest on lepszy...trudno powiedzieć jeśli nie ma się obydwóch.
Ja swoją drogą miałem TX 1000 i TX 2000 i efekt był taki że w bezpośrednim porównaniu ten drugi grał lepiej, bardziej gładko i trochę ładniejszą barwą, różnica subtelna ale jednak do wychwycenia mimo tego że parametry jeśli dobrze pamiętam poza jednym były takie same..
Ja myślę że to konstrukcje bliźniacze lecz ta druga była składana na wyselekcjonowanych częściach lub też częściach lepszych...
1 minutę temu, Mikellino napisał:
39 minut temu, Piotr Marzanna napisał:
MX/CX 2000 jest czasem dostępny w komplecie, bodaj w zeszłym roku był dostępny na czeskiej stronie a w tym był dostępny w niemczech, koszt w przeliczeniu około 20.000 lub ew z jp. Co do CX 2000 to raczej nie jest to takie oczywiste że to ładniej ubrana CX 1000. Na forach zagranicznych us i jp bardzo chwalą ten duet, natomiast co do CX 2000 historia jest taka że jedni piszą że to rzeczywiście ładniejsza CX 1000 a drudzy że to preamp tylko na rodzimy rynek jp i mimo bliźniaczej konstrukcji i parametrów to jest on lepszy...trudno powiedzieć jeśli nie ma się obydwóchemoji854.png.
Ja swoją drogą miałem TX 1000 i TX 2000 i efekt był taki że w bezpośrednim porównaniu ten drugi grał lepiej, bardziej gładko i trochę ładniejszą barwą, różnica subtelna ale jednak do wychwycenia mimo tego że parametry jeśli dobrze pamiętam poza jednym były takie same..

Ja myślę że to konstrukcje bliźniacze lecz ta druga była składana na wyselekcjonowanych częściach lub też częściach lepszych...

Tak...to możliwe stąd być może różnice w brzmieniu. Przykład AX-2000 jest taki że to zupełnie inna liga niż pozostałe wzmacniacze z tego okresu nawet biorąc pod uwagę najwyższe katalogowo modele. Pamiętam jak mając AX-900 kupiłem i odpaliłem AX-2000 to nawet nie było co porównywać...przepaść..

7 godzin temu, Mikellino napisał:

seria 10000.

A ja ostatnio odkryłem co lubię w MX10000 gdy tylko mam okazję jej posłuchać. Ta końcówka podaje dokładnie to co jej wrzucisz. Gdy nie ma basu na wyjściu to możesz być pewien, że to nie końcówka jest słaba tylko Twoje źródło ma braki na dole. To nie problem z napędzeniem kolumn tylko Twoje źródło ma problem na dole. Jak żaden inny wzmacniacz, który poznałem potrafi źródła różnicować. Wychodzi z niej to co jej podasz. To jest w niej genialne i naprawdę bardzo widoczne. Góra, dół, średnie. Jeżeli są gdzieś braki usłyszysz to na pewno. 

Oczywiście to moje przemyślenia, nie recenzja 🙂

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

12 godzin temu, eMCZe napisał:

A ja ostatnio odkryłem co lubię w MX10000 gdy tylko mam okazję jej posłuchać. Ta końcówka podaje dokładnie to co jej wrzucisz. Gdy nie ma basu na wyjściu to możesz być pewien, że to nie końcówka jest słaba tylko Twoje źródło ma braki na dole. To nie problem z napędzeniem kolumn tylko Twoje źródło ma problem na dole. Jak żaden inny wzmacniacz, który poznałem potrafi źródła różnicować. Wychodzi z niej to co jej podasz. To jest w niej genialne i naprawdę bardzo widoczne. Góra, dół, średnie. Jeżeli są gdzieś braki usłyszysz to na pewno. 

Oczywiście to moje przemyślenia, nie recenzja 🙂

i tak powinien grać dobry i przejrzysty wzmacniacz, tak też jest u mnie ( choć to nie Yamaha ). Że też to  draństwo MX 10000 tak trzyma cenę..

3 godziny temu, Piotr Marzanna napisał:

i tak powinien grać dobry i przejrzysty wzmacniacz, tak też jest u mnie ( choć to nie Yamaha ). Że też to  draństwo MX 10000 tak trzyma cenę..

Bo to rarytas i doskonały wzmacniacz. Niewiele tego wyprodukowano.

Yamaha CX-1000, Yamaha MX-1, Yamaha CDX-1030, Yamaha T-80, Yamaha PF-800 (Yamaha MC-5), Yamaha NS-690II, Yamaha HP-3, Bluesound Node 2, Helion 1750 XP, okablowanie: 2x AudioQuest Quartz, AudioQuest Topaz, AudioQuest Indigo Blue, Nordost Moonglo

Jestem nowym członkiem  grupy. Jeszcze miesiąc temu nie przypuszczałem że zostanę właścicielem sprzętu Yamaha. Od zawsze posiadam sprzęt Onkyo serii Integra. Około 3 tygodnie temu dosłownie wyjąłem ze śmietnika kilka klocków Yamahy. Czytając ten temat okazuje się że to chyba uśmiech losu. Są to 3 klocki tuner radiowy T2, końcówka mocy M4 i preamp C2a. Odświeżyłem trochę obudowy z dwóch ostatnich klocków i zawiozłem je na gruntowny przegląd. Tuner sobie odpuściłem ze względu na stan obudowy. Mam gramofon Nordmende RP1100 z wkładką Goldringa i czytam, że ten preamp ma dość dobrą sekcję phono. Piszę ponieważ mam zagwozdkę z kolumnami. Posiadam kolumny Avance Omega 503 MKI. Wiem zaraz mnie wszyscy zaatakują że mam to wymienić, że to badziewie, ale kolumny są po modyfikacji i naprawdę świetnie grają w moim pokoju i z moim dotychczasowym wzmacniaczem Integra. Tylko że są one 4 ohmowe... Czy ta końcówka to wytrzyma? Mam instrukcję serwisową w której podana jest moc od 4 ohm lecz ma końcówce jest napisane min 8ohm. Widzę że niektórzy piszą o tej końcówce więc może coś więcej wiecie czy mam  się szykować na wymianę tranzystorów:D. Widzę z yt że nawet niektórzy są z mojej okolicy. Po drugie nie planowałem zakupu tego sprzętu tylko tak to życie napisało. Warto w to inwestować?

img_20220921_140909.jpg

Edytowane przez palermo

M4 radzi sobie z 4ohm bez problemu. Daje radę i niżej. Zabezpieczenie zadziała dopiero około 2ohm. To bardzo dobra końcówka brzmieniowo o poprawnej konstrukcji. Jak wrócisz parę stron wcześniej znajdziesz parę moich wpisów o niej i zdjęcia z remontu i regulacji. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

5 godzin temu, eMCZe napisał:

M4 radzi sobie z 4ohm bez problemu. Daje radę i niżej. Zabezpieczenie zadziała dopiero około 2ohm. To bardzo dobra końcówka brzmieniowo o poprawnej konstrukcji. Jak wrócisz parę stron wcześniej znajdziesz parę moich wpisów o niej i zdjęcia z remontu i regulacji. 

Dzięki bardzo za odpowiedź. W weekend przewertuje ten temat. Widzę po pańskim kanale yt że chyba mieszkamy niedaleko. Ja jestem SR.... Sprzęt ten uratowałem przed wyrzucenie do kontenera na śmieci więc można powiedzieć że nic mnie nie kosztował. W takim razie zainwestuje w tą końcówkę i preamp, porównam z dotychczasowym sprzętem i wybiorę. Do tej pory w domu z Yamahy to tylko instrumenty które z resztą dobrze grają więc jestem pozytywnie nastawiony.

Gość

(Konto usunięte)

Kultowe Yamahy, mówicie?

2007 - A-S2000
2008 - A-S1000

2010 - NP-S2000

2013 - A-S3000
2014 - A-S2100
2015 - A-S1100

2017 - NP-S303 - jako transport.

Taka moja prywatna lista z ostatnich lat.

Kultowe Yamahy, mówicie?

2007 - A-S2000
2008 - A-S1000

2010 - NP-S2000

2013 - A-S3000
2014 - A-S2100
2015 - A-S1100

2017 - NP-S303 - jako transport.

Taka moja prywatna lista z ostatnich lat.
A możesz bliżej, co w nich kultowego?
Jeśli te są kultowe to co nie jest i można odpuścić?
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.