Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  518 członków

Yamaha Klub
IGNORED

Klub miłośników Yamahy


slaw123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Varrol napisał:

dużych kondziołów nie wymieniam

Jakby co moje oryginały trzymają parametry. Wsadziłem większe bo przy obciążaniu Infinity chciałem mieć zapas. 

6 minut temu, Varrol napisał:

Moja M4 już na chodzie

To teraz tylko się delektować. Pod jakim pre gra?? 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Varrol napisał:

C2a

Miałem też ale dźwiękowo bardziej podszedł mi C4, szczególnie pod winyl. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pre, to cx1000 jest dla mnie optymalnym wyborem. To świetny sprzęt, do tego wyposażony w DAC i wejścia cyfrowe. Podłączam do niego zarówno streamer sieciowy (muzyka z USB i Spotify), telewizję oraz konsolę PS3 (Blue Ray, dvd, Netflix). Do tego ma bardzo dobre wejścia na gramofon z szerokim spektrum ustawiania wkładki. Czego chcieć więcej. Dla mnie rewelacja. Zastąpił cx 800, także bardzo fajny przedwzmacniacz, ale nie aż tak wszechstronny jak cx1000. I bardzo fajnie zgrał się z końcówką mx-1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Vampire_Lestat

Yamaha CX-1000, Yamaha MX-1, Yamaha CDX-1030, Yamaha T-80, Yamaha PF-800 (Yamaha MC-5), Yamaha NS-690II, Yamaha HP-3, Bluesound Node 2, Helion 1750 XP, okablowanie: 2x AudioQuest Quartz, AudioQuest Topaz, AudioQuest Indigo Blue, Nordost Moonglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja DAC jednak wolę osobny szczególne gdy mogę sam go sobie zrobić i skonfigurować dobierając lampy i odpowiednio zestroić :

20220325_200436.thumb.jpg.47dc657a76534a69c93b79b4e8d9729c.jpg

Oczywiście potem gra w pięknej obudowie 🙃

Pre gramofonowe się zgodzę, Yamaha ma zawsze dobre z regulacją pojemności i impedancji dla MC i MM. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
W dniu 20.03.2022 o 14:50, eMCZe napisał:

To się powinno nazywać "Klub miłośników A-S"

Może faktycznie warto podzielić - na Yamaszki do roku 2000 i po 2000 (w zasadzie powinno być od roku 2007 - bo w latach 2000-2007 Yamaha praktycznie nie istniała 🙂 ).

Wracając do końcówki M4 - jestem oczarowany jej budową - prosta, łatwa w serwisie i demontażu, mało kondensatorów - gra bardzo przyjemnie, łagodnie. Kiedyś zestawię ją z MX1000 i B2x - ale do serwisu tamtych zabieram się już od lat, a serwis M4 zrobiłem od razu po zakupie. Jedynie na minus - i tu widzę sens posiadania dwóch M4 - to jej niska moc (120W na kanał) - gdzie B2x ma 170W, a MX-1000 aż 260W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Varrol napisał:

Jedynie na minus - i tu widzę sens posiadania dwóch M4 - to jej niska moc (120W na kanał)

Tutaj bym się nie sugerował tym co piszą w spec.  Zrób eksperyment a sam się przekonasz:

Ta moc podawana jest przy obciążeniu 8ohm dla zniekształceń poniżej 0,005% THD - to już naprawdę HI-FI . Dla porównania powiem Ci, że te zajebste i ach i ech że ho ho AS-2200 i AS-3200 moją THD na poziomie 0,07% ( wnioski wyciągniesz sam bo reszta to po prostu wyprze 🤣 ) Według wszelkich praw fizyki 120W przy obciążeniu 8ohm na wyjściu daje Ci około 30,98V rms. Teraz weź sobie sprawdź ile to maleństwo potrafi dać. Ja sprawdzałem przy okazji kalibracji peak meter'ów po wymianie potencjometrów:

1133827515_3fcdd1aa49890f45(1).thumb.jpg.1ad48b6784cf1a83323cecf2a4475564.jpg

tutaj na zdjęciu akurat 100W na wyjściu przy zadaniu na pre sygnału 1kHz co daje nam 28,28V rms i wtedy regulacja wskaźników tak aby zapalała się dioda 100W. 

Wracając so sprawdzenia, bez problemu przy mocniejszym odkręceniu  na wyjściu pojawiało się i utrzymywało ponad 36V rms i to bez zwięlszenia THD powyżej 0,1% czyli poziom zniekształceń AS'ów a to daje nam już skromne 160W - 170W na kanał.  Pokaż mi inny sprzęt gdzie przy 2 x 120W masz trafo prawie 1000W .

Powtórzę jeszcze raz. to 120W na kanał Yamaha podaje dla THD 0,005% !!!! Przy THD na poziomie tych wspaniałych współczesnych sprzętów Yamahy moc jest o parędziesiąt W większa. 

A tutaj przyjęty podział THD w audio:

10% (−20 dB) – taki poziom zniekształceń jest wyraźnie odczuwalny i właściwie dyskwalifikuje urządzenie audio.

1% (−40 dB) – poziom akceptowalny w prostych systemach odtwarzania dźwięku, natomiast odczuwalny w systemach hi-fi przez słuchaczy o wyrobionym słuchu muzycznym.

0,1% (−60 dB) – poziom ogólnie akceptowany z wyjątkiem wysokiej klasy systemów hi-fi.

0,01% (−80 dB) – poziom reprezentatywny dla sprzętu hi-fi wysokiej klasy (np. tunerów radiowych FM).

0,001% (−100 dB) – poziom spotykany w odtwarzaczach CD oraz dobrej klasy wzmacniaczach mocy, przedwzmacniaczach.

0,0001% (−120 dB) – poziom zbliżony do najniższych poziomów audio możliwych obecnie do zmierzenia w najkorzystniejszych warunkach.

i teraz zobacz sobie gdzie tu M4 a gdzie AS który w zasadzie  mieści się w akceptowalnym poziomie THD ale czy to "wysokiej klasie system Hi-Fi" ?? 🤣

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, eMCZe napisał:

0,005% THD - to już naprawdę HI-FI . Dla porównania powiem Ci, że te zajebste i ach i ech że ho ho AS-2200 i AS-3200 moją THD na poziomie 0,07%

Tak tak, super i oczywiście te "kolosalne" różnice słychać na pierwszy rzut ... ucha😂😂😂

Współczuję wielbicielom urządzeń lampowych bo oni to przez zniekształcenia to spać nie mogą spokojnie😂

 

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, audiofan01 napisał:

słychać

Oj oczywiście że ja tego nie słyszę. Ale tak jak wy uważacie że mając AS macie the best ever srever wzmak tak ja mogę uważać ze THD na tym poziomie jest do dupy w sprzęcie HIFI. Co do zniekształceń w lampach poczytaj o harmonicznych najpierw. 

Konkluzja płynąca z mojego poprzedniego wpisu była taka że kiedyś sprzęt miał lepsze parametry niż teraz. A Yamaha podawała niższa moc niż jest realnie patrząc na jak najmniejsze THD, teraz są inne priorytety i ważne że w salonie powiedzieli że jest the best. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, eMCZe napisał:

A Yamaha podawała niższa moc niż jest realnie patrząc na jak najmniejsze THD, teraz są inne priorytety i ważne że w salonie powiedzieli że jest the best. 

Współczesne Yamahy w testach też wykazują się wyższą mocą niż deklarowana przez producenta.

 

7 minut temu, eMCZe napisał:

Ale tak jak wy uważacie że mając AS macie the best ever srever wzmak

Podaj choć jeden jedyny cytat, w którym ktokolwiek tutaj tak stwierdził, albo w którym ktoś skrytykował brzmienie starych topowych sprzętów Yamahy w przeciwieństwie do ich posiadaczy, którzy deprecjonują z pasją nowe sprzęty.

Zawsze wtedy przypomina mi się dowcip Clarksona o posiadaczach Porsche Boxtera😉

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

47 minut temu, audiofan01 napisał:

jeden

Oj poszukaj sobie inwektyw jak złom czy podobne, mi sie nie chce w to szambo wracać. 

48 minut temu, audiofan01 napisał:

deprecjonują

Ja nie deprecjonuję, ja stwierdzilem już wcześniej konkretny fakt dlaczego to nie dla mnie i choć podalem wtedy konkretne argumenty z którymi trudno się było nie zgodzić to i tak właściciele poczuli się urazeni. 

Ogólna atmosfera tego pod forum jest niestety troszkę odwrotna niż opisujesz. 

A deprecjonując dalej (zgodnie z Twoim poglądem) to co do Clarksona... Boxterem jest tu niestety AS 😉

 

Ale kończąc żarty, fakty są dwa:

- niezaprzeczalny że THD jest wyższe niż Yamaha utrzymywała przed erą AS co oczywiście nic nie wnosi choć Królowej nie wszystko przystoi 😉 i na papierku wygląda gorzej. 

- drugi jest taki że przywaliłem się specjalnie aby włożyć kij w mrowisko bo nuda tutaj ostatnio 😁

Szanuję każdy wybór i nigdy nie powiedziałem że to zły wzmacniacz i że źle brzmi. Zawsze mówię że AS to piękny i cudowny wzmacniacz ale nie do wszystkiego i nie dla każdego. 

Ja też posiadam Yamahy z wyboru jak i Wy choć mam trochę inne co do nich oczekiwania. 

 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, eMCZe napisał:

Oj poszukaj sobie inwektyw jak złom czy podobne, mi sie nie chce w to szambo wracać. 

Bardzo wygodny i spodziewany wykręt. Nie chodziło o inwektywy tylko o to, że rzekomo ktoś napisał, że cytuję dokładnie Ciebie : wy uważacie że mając AS macie the best ever srever wzmak

Więc się wykręcaj tylko podaj przykład takiego stwierdzenia przez kogokolwiek. To samo dotyczy rzekomych inwektyw pod adresem starych sprzętów, nikt tu nie napisał nic krytycznego o vintage Yamahach,  może dlatego, że poza posiadaczami mało kto ich słuchał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja nie muszę podawać przykładu bo to ogólnie odczuwana tutaj atmosfera i nie tylko przeze mnie, ja mam bezczelność pisać o tym wprost. Oczywiście z wyjątkiem paru osób które podchodzą do tego normalnie mając i AS na półce. Wiadomości prywatnych upublicznial nie będę żeby Ci to udowadniać. 

Serio poczułeś się urażony że napisałem że słabo z THD w AS jak na top HiFi ?? Jeżeli tak to tylko utwierdza moje zdanie. Zauważ z jakim oburzeniem przyjmuje się tu fakty jeżeli tylko są krytyczne. 

Pamiętasz jak pytałem o min impedancję dla AS 3200?? Jak napisałem że dla mnie to słaby wzmacniacz bo nie daje rady z niskoohmowymi kolumnami?? Czy to było obraźliwe?? Czy to było kłamstwo?? Czy kogoś oczernilem?? Jedna osoba przyznała mi rację że jak cenisz dźwięk Infinity czy Martina Logana to niestety AS się nie nadaje. Co powiedziała reszta?? Że mam śmietniki dlatego AS nie brzmi, że Yamahy które dają radę faktycznie to złom. 

Popatrz więc, podaję przykład, podaję dowód poparty doświadczeniem i co się dzieje?? Wylewa się szambo bo uraziłem właściciela AS. 

Czy nie jest prawdą że Yamaha zawsze miała najniższe THD i wręcz ją to wyróżniało bo konkurencja Naka nie mogła zejść poniżej 0,05 gdy jej odpowiedniki Yamahachy miały 0,001 do 0,005.

Czy nie jest prawdą że AS ma THD 0,07% 

Cytat dotyczący klas według THD wziąłem z Wikipedii więc ktoś to inny wymyślił. Ja go tylko wstawiłem. 

Nie skłamałem, nie ubliżyłem, nie szkalowalem, a jednak walczysz ze mną jakbym napisał nieprawdę i Cię obraził. 

Tyle ode mnie na ten temat, bo jeżeli coś pisze to potrafię to udowodnić albo sam doświadczyłem, nie odpowiadam pod wpływem emocji bo ktoś napisal gorzej o moim sprzęcie niż mam o nim mniemanie. 

 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)




Konkluzja płynąca z mojego poprzedniego wpisu była taka że kiedyś sprzęt miał lepsze parametry niż teraz.


Zwłaszcza japoński, jak np. Technics, ale nie brzmiał dobrze - a byle Cambridge Audio czy NAD, na papierze był cienki ale grał :)



 
Ja też posiadam Yamahy z wyboru jak i Wy choć mam trochę inne co do nich oczekiwania. 


Z tego co widać, to masz trudne kolumny i poszedłeś w tanią moc w D-klasie.

Krella nie liczę ;)



wy uważacie że mając AS macie the best ever srever wzmak


Biorąc pod uwagę współczesne ceny, to wygląda na to że Ci zaraz żyłka pęknie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, tomek4 napisał:

poszedłeś w tanią moc w D-klasie.

Gdzie ta D klasa?? Pytam z ciekawości bo mnie zaintrygowałeś?? 

14 minut temu, tomek4 napisał:

to masz trudne kolumny

To fakt a miewam i trudniejsze. 

12 minut temu, tomek4 napisał:

Ci zaraz żyłka pęknie 😉

Widzisz, ja się nie obrazam bo oprócz sarkazmu widzę emotke ( sarkazm też widzę 🙂

Ale nie, to nie zawiść, sprzęt przez ręce przechodzi mi różny. Żeby żyłka pękła to zazdrość potrzebna a zazdrościć nie ma czego, moich kolumn nie napędzi a bardziej cenię ich dźwięk niż to co wyda z siebie AS na innych. Żyłka mi pękła tylko jak MX10000 i CX10000 stały u mnie na stole i niestety z właścicielem obok 🙂

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, eMCZe napisał:

 

Ja nie muszę podawać przykładu bo to ogólnie odczuwana tutaj atmosfera i nie tylko przeze mnie, ja mam bezczelność pisać o tym wprost. Oczywiście z wyjątkiem paru osób które podchodzą do tego normalnie mając i AS na półce. Wiadomości prywatnych upublicznial nie będę żeby Ci to udowadniać. 

Serio poczułeś się urażony że napisałem że słabo z THD w AS jak na top HiFi ?? Jeżeli tak to tylko utwierdza moje zdanie. Zauważ z jakim oburzeniem przyjmuje się tu fakty jeżeli tylko są krytyczne. 

Pamiętasz jak pytałem o min impedancję dla AS 3200?? Jak napisałem że dla mnie to słaby wzmacniacz bo nie daje rady z niskoohmowymi kolumnami?? Czy to było obraźliwe?? Czy to było kłamstwo?? Czy kogoś oczernilem?? Jedna osoba przyznała mi rację że jak cenisz dźwięk Infinity czy Martina Logana to niestety AS się nie nadaje. Co powiedziała reszta?? Że mam śmietniki dlatego AS nie brzmi, że Yamahy które dają radę faktycznie to złom. 

Popatrz więc, podaję przykład, podaję dowód poparty doświadczeniem i co się dzieje?? Wylewa się szambo bo uraziłem właściciela AS. 

Czy nie jest prawdą że Yamaha zawsze miała najniższe THD i wręcz ją to wyróżniało bo konkurencja Naka nie mogła zejść poniżej 0,05 gdy jej odpowiedniki Yamahachy miały 0,001 do 0,005.

Czy nie jest prawdą że AS ma THD 0,07% 

Cytat dotyczący klas według THD wziąłem z Wikipedii więc ktoś to inny wymyślił. Ja go tylko wstawiłem. 

Nie skłamałem, nie ubliżyłem, nie szkalowalem, a jednak walczysz ze mną jakbym napisał nieprawdę i Cię obraził. 

Tyle ode mnie na ten temat, bo jeżeli coś pisze to potrafię to udowodnić albo sam doświadczyłem, nie odpowiadam pod wpływem emocji bo ktoś napisal gorzej o moim sprzęcie niż mam o nim mniemanie. 

 

Niczego nie podważam, a tym bardziej parametrów technicznych. Sam pisałem, że seria AS i nie tylko nie jest do wszystkiego, a zwłaszcza do trudnych kolumn, o niskich poziomach impedancji. Zaczęło się bodajże od tego,   że ktoś napisał, że mu wzmacniacz zagrał dopiero wtedy jak zmienił źródło na lepsze. Co za bzdura, to wina w takim razie źródła czy wzmacniacza?

Potem ktoś narzekał, że AS się wyłożył na trudnych kolumnach. Kolejny nietrafiony argument, bo to jasne że te wzmacniacze wszystkiego nie udźwigną więc po co je z takimi kolumnami łączyć? żeby potem narzekać? Podczep pod fiata pandę przyczepę kampingową i potem napisz że panda jest do d…y.

Teraz Ty wyjechałeś z tym THD jakby to miało jakieś praktyczne/słyszalne  znaczenie czy coś ma 0,005 czy 0,07% sam zresztą przyznałeś że tego nie słyszysz.

Reasumując, nie twierdzę że coś jest lepsze/gorsze, nie wypowiadam się o tym czego nie słuchałem. Staram się tylko walczyć z bezsensownymi argumentami.

Pozdrawiam😀👋

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)



Gdzie ta D klasa?? Pytam z ciekawości bo mnie zaintrygowałeś?? 


https://uk.yamaha.com/en/products/proaudio/power_amps/px_series/features.html



Żeby żyłka pękła to zazdrość potrzebna a zazdrościć nie ma czego, moich kolumn nie napędzi a bardziej cenię ich dźwięk niż to co wyda z siebie AS na innych.


Polemizowałbym :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tomek4 napisał:

A PX... kurcze, tyle czasu gram winyle i nie wiedziałem, że gramofon pracuje w klasie D

spacer.png

a czy tani... dla użytkownika AS na pewno 😉

 

Godzinę temu, tomek4 napisał:

Polemizowałbym 🙂

I od tego właśnie jest forum, żeby polemizować a nie się obrażać bo ktoś ma inne zdanie. Szacun za polemikę a nie...

 

1 godzinę temu, audiofan01 napisał:

Reasumując, nie twierdzę że coś jest lepsze/gorsze, nie wypowiadam się o tym czego nie słuchałem. Staram się tylko walczyć z bezsensownymi argumentami

Ale ja sam stwierdziłem, że nie rozróżniam tych różnic THD i podałem to jako przykad aby włożyć kij w mrowisko bo nudno ostatnio 🙂 

Masz rację Panda nie jest do holowania przyczepy ale czy mam rozumieć przez to ża AS to taka Panda 😏 ?? No dobra koniec żartów. Sytuację mamy jasną, ja naprawdę nie mam nic przeciwko tej serii bo mówiąc po raz kolejny to zajebisty sprzęt jest a właścicieli proszę o odrobinę dystansu żeby się tutaj kółeczko wzajemnej adoracji nie zrobiło.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny ten gramofon. Kiedyś mocno poszukiwałem jakiegoś fajnego lineara ale w międzyczasie trafił się równie ładny Kenwood KD 8030.

Panda z kampingiem to dla kontrastu tak jak niewystarczajacej mocy/wydajności wzmacniacz do kolumn o spadkach impedancji np. do 1,5 Ohma. Moje kolumny takie nie są więc wzmacniacz nie ma z nimi żadnych problemów bo obie rzeczy dobierałem świadomie.

Co do parametrów to przed chwilą był podany bd przykład technicsów z lat 90-tych. Parametry zaje… ste, a jak grał to nawet nie warto pisać.

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, audiofan01 napisał:

Piękny ten gramofon.

A dziękuję, ja Wam w AS'ach zazdroszczę wyglądu a w szczególności wycieraczek, bo mój Krell uciągnie i 0,5 ohm ale wygląda przy tym jak gówno i z tym nie ma co polemizować.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mikellino napisał:

Chętnie porównam

Ale Twoich Infinity nie uciągnie. Już na R90 nie było dołu a góra wpadała w przester.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, audiofan01 napisał:

Skoro go nie włączasz to jak porównujesz z każdym kolejnym zakupem, pamięć słuchowa absolutna? 🤣🤣🤣

 

Jeżeli sprzęt ma brzmienie przeciętne to nie trzeba mega pamięci słuchowej .

W przeciwiństwie do większości tu wypowiadajacych się porównuje Yamahę z innymi sprzętami bezpośrednio i wyciągam z tego wnioski .

Resized_20220404_193948.thumb.jpg.5e614b15c3c8ad109dc7ae16248122f5.jpgResized_20220402_170621.thumb.jpg.94b43f6feee9b28f72c6c0e684567599.jpg

Już ta końcówka z dolnego zdjęcia brzmi lepiej w każdym aspekcie dźwięku a kosztuje około 1000 zł . 

Edytowane przez Riczi75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, audiofan01 napisał:

Na Twoim miejscu sprzedałbym tę Yamahę skoro i tak jej nie sluchasz bo jest Twoim zdaniem gorsza od wszystkiego co miałeś, a uzyskaną kasę przena

czył na jakieś lepsze kolumny bo jak wiadomo tu można zyskać najwięcej.

 

 

 

 

Kilka lat temu robiła wrażenie . Z czasem jednak jej blask wybladł . 

Jest na sprzedaź . Jak będę na miejscu to z pewnością wyląduje na OLX . 

Kolumn mam sześć zestawów . Jak spotkam coś co mnie zainteresuje z pewnością część spienięże aby nabyć coś innego. Cały czas się coś dzieje 👍ale to najlepsza droga aby zdobywać doświadczenie i wiedzieć o czym się mówi , przynajmniej w kwestii prezentacji dźwieku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Piotr Marzanna napisał:

wrażenia po kontakcie z MX/CX 10000

Takie, że jak odwiedzam właściciela to otwieram potem w domu szampana traktując to jako święto. Bestia o brutalnej mocy połączona z finezją i delikatnością baletnicy 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.