Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki amplituner do KEF IQ90 ?

bomer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio, po przesłuchaniu kilku modeli kolumn wybrałem Kef IQ90 + IQ30 + IQ60C, problem stanowi wybór odpowiedniego amplitunera. W moim przypadku potrzebuję czegoś przede wszystkim pod KD 80% i 20% muzyki. Moje typy to ONKYO TX-SR805, Denon AVR-1909, Yamaha RX-V3800 choć jeśli ktoś ma zupełnie inny pomysł bardzo bym prosił o opinię. Podobno ten model Denona będzie za słaby do tych kolumn ale pewny nie jestem. Jeśli chodzi o cenę 4000zł to maksimum tego co mogę na niego wydać.

https://www.audiostereo.pl/topic/46995-jaki-amplituner-do-kef-iq90/

Jeśli chodzi o KEFY to jest to bardzo dobry wybór. Kupiłem iQ70 i grają świetnie. Jedynie z marantzem była tragedia. Za dużo basu. Z Pionieer i Yamaha było dużo lepiej. Jak masz 4 kzł to ja osobiście polecam CAMBRIDGE AUDIO. Sprawdzone połączenie z KEFAMI. Dwaj moi znajomi mają takie i jest rewelacyjnie w muzyce. W kinie poratujesz bas kablami.

Poniżej link, zobacz sobie jak on wygląda.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeszcze jedna sugestia. Ja osobiście nie lubię jak mój sprzęt stoi w hipermarkecie (denon, onkyo, yamaha, marantz, pioneer). KEF to jest marka, kolumny jedyne w swoim rodzaju i to ze względu na wygląd jak i budowę. Szkoda je łaczyć z badziewiem.

Yamaha 663 + Cambridge Azur 740a to może naprawdę fajnie zagrać. Sam posiadam CA 740 + Kef IQ70. Docelowo podłącze jeszcze jakiś amp KD. Co do HK 355 to nie wiem na ile lepszy jest od HK 350. Posiadałem go przez kilka miesięcy i grał porównywalnie do Onkyo 602