Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie o projektor

maracz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem całkowitym laikiem w tym temacie,dlatego zwracam się z prośbą do forumowiczów o rozjaśnienie mi w głowie.

Ostatnio przeprowadziłem się ze swym sprzętem na poddasze,nie mogę zabrać tam ze sobą swojej plazmy więc zaświtała mi myśl o kupnie projektora....no i właśnie kompletnie nie mam zielonego pojęcia jakiej jakości obraz można uzyskać wyświetlając film przy pomocy projektora,czy jest porównywalny do tego wyświetlonego na plaźmie czy też LCD?

Na projektor mógłbym przeznaczyć max 3Kz

https://www.audiostereo.pl/topic/48564-pytanie-o-projektor/

Dodam że projektor służyłby do oglądania tylko filmów z płyt dvd w mocno zaciemnionym pokoju.

Jaką technologię wybrać LCD czy DLP?

Generalnie zależało by mi na jak najlepszej czerni,chociaż nie wiem czy to w ogóle możliwe.

Co moglibyście polecić?

• 3 miesiące później...

Hmmm, pytanie z gatunku tych, na które odpowiedź może udzielić tylko pytający...

W obecnej walutowo niefajnej sytuacji, 3000 to ciut za mało...

I doliczyć należy cenę ekranu (biała ściana ujdzie w dużym tłoku).

Jak dla mnie OCZYWIŚCIE projektor.

"...Kto zagląda pod powierzchnię, czyni to na własną odpowiedzialność..."

Don Kichote to zły człowiek był...

miałem 2 proje - został jeden

mitsubishi 1500...

mam plazme 42 ca Panas

wiec filmu z proja na 100 caalach wygladają lepiej

jeśli pokoj jest całkowicie zaciemnieniony

tego sie trzeba trzymać - żadne półśrodki -

tylko ciemność plus nawet tani ekran...

jeśli TYLLKO telewizor - to plazma PANASONIC HD Redy lub diodowe sasungo FULL HF

wg mnie to jest optimum finansowe do 3000 i 7ooo tysaków

i panase (mam u mnie) i samsungi widziałem z sygnałem FULL HD - jesst nieźle

ale obraz z mojego proja 100 cali - daje niezłe wrażenia :))) - trochę kina w odmu...

Mój Lankasterze... Ryka... Ryki już nie ma...

>>Yotomeczek, 23 Kwi 2009, 22:30

...

>>3000PLN to teraz tak samo mniej na TV jak i na projektor ;)