Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Audio Academy


Rekomendowane odpowiedzi

To jest jak obesranie czyjegos podworka. Jedni na drugich, Harpia bierze kaucje I zwleka z jej oddaniem, AA niby plagiatuje 16Hz, 16Hz Akustyka. Dajmy sobie spokoj bo zalatuje to szambem z kazdej strony I zniecheca do kupowania polskich produktow od polskich producentow, mimo ze sa dobre.

Nagrody i wyroznienia tez nie maja specjalnie znaczenia Panie Michale, wiekszosc marek juz je ma I w wiekszoswci recenzji sie pisze to samo ze cos za 5k gra jak cos za 10k I w zasadzie nie wiadomo co gra dokladnie zgodnie ze swoja cena ;)

Dobra konstrukcja sama sie wybroni, Phoebe 3 na pewno sie bronia I to jak! Z Rhea bedzie problem bo do konca gdy beda na rynku bedzie sie ciagnal za nimi smrod o czestotliwosci 16Hz.

Zreszta zanim wyszly Phoebe 3 tez widzialem na jakims forum DIYowym monitory z glosnikami takimi jak w Phoebe.

I w sumie nie wiem czy Pan Michal sie czyms sugeruje konstruujac swoje kolumny (zapewne tak bo czemu by nie) ale signature brzmieniowa maja na tyle silna ze od razu slychac ze to AA a nie 16HZ czy Dynaudio.

Tak wiec moje uszy nie slysza plagiatu bo nikt inny tak nie gra.

5. Czy jeśli sam pan Grzegorz ze Studio 16Hz:

- zleca produkcję obudowy czy okleiny innym firmom, a tym bardziej nie sadzi i nie podlewa drzew, z których pozyskiwany jest materiał do skrzynek,

- kupuje gotowe przetworniki a sam ich nie produkuje,

- nie wytwarza kolców, wkrętów, materiałów na maskownice ani wygłuszeń tylko kupuje gotowe,

- składa zwrotnice z gotowych, nie produkowanych przez siebie kondensatorów, cewek, sam nie wytapia ani nie wytwarza tworzywa do płytek elektronicznych pod zwrotnice

może czuć się i wciąż być nazywany konstruktorem?

 

 

Dla mnie jest konstruktorem i to dobrym. Miałem okazje poznać i jak dla mnie to fachowiec. Wiedzę ma ogromną i to nie tylko o swoich produktach. Często to udowadniał chociażby w klubie Dynaudio. Nie mówiąc już o kulturze jego wypowiedzi. Nie wdaje się w przepychanki czy pyskówki. Aż czasem mu zazdroszczę cierpliwości. Ja bym pewnie nie wytrzymał. Do tego nie jest "zakochany" w swoich produktach. Przyjmuje krytykę. Jak Ci się nie spodoba brzmienie to Ci nie powie, że jesteś nieosłuchany i nie wiesz co do dobre brzmienie. Albo, żebyś najlepiej zainwestował kupę kasy w kable, elektronikę, a najlepiej zmienił mieszkanie bo jest do dupy akustyka.

 

A co do zdjęcia, które wkleiłeś to nie trzeba być specjalistą żeby dostrzec innym wysokotonowiec. Przypominam, że firma Akustyk jest dystrybutorem przetworników scan speak. Więc chyba jest oczywiste, że możesz robić kolumny w oparciu o przetworniki, które sprzedają?

Dla mnie jest konstruktorem i to dobrym. Miałem okazje poznać i jak dla mnie to fachowiec. Wiedzę ma ogromną i to nie tylko o swoich produktach. Często to udowadniał chociażby w klubie Dynaudio. Nie mówiąc już o kulturze jego wypowiedzi. Nie wdaje się w przepychanki czy pyskówki. Aż czasem mu zazdroszczę cierpliwości. Ja bym pewnie nie wytrzymał. Do tego nie jest "zakochany" w swoich produktach. Przyjmuje krytykę. Jak Ci się nie spodoba brzmienie to Ci nie powie, że jesteś nieosłuchany i nie wiesz co do dobre brzmienie. Albo, żebyś najlepiej zainwestował kupę kasy w kable, elektronikę, a najlepiej zmienił mieszkanie bo jest do dupy akustyka.

Silver - ależ to pytanie nie było do Ciebie ani innych kulturalnych osób :) Z treścią Twojej powyższej wypowiedzi w większości się zgadzam, no może poza tym, że również potrafi polecać droższą czy mniej elektronikę, ale nic w tym złego - to właśnie plusem kupowania polskich konstrukcji jest kontakt i świadczenie pełnego wachlarza obsługi posprzedażnej przez samego konstruktora choćby za pośrednictwem tego forum. Czy jest zakochany w swoich produktach? W kontakcie ze mną wykazał się właśnie dystansem do nich, co też akurat odebrałem in plus profesjonalnie, choć do kropki nad "i" brakuje odpowiedzi na pewien post. Niemniej jednak nadal będę zainteresowany konstrukcjami 3-way, ponieważ uważam że będą warte sprawdzenia jak każde inne jego konstrukcje poza tymi, które sam odradza.

A co do zdjęcia, które wkleiłeś to nie trzeba być specjalistą żeby dostrzec innym wysokotonowiec.

Właśnie tu występuje gra światłocieni, przyjrzyj się dokładnie, mi tweetery również wyglądają na takie same, trzeba by znaleźć inne zdjęcia i porównać. Z braku 100% pewności zapytałem czy ktoś może to potwierdzić.

Przypominam, że firma Akustyk jest dystrybutorem przetworników scan speak. Więc chyba jest oczywiste, że możesz robić kolumny w oparciu o przetworniki, które sprzedają?

I tu również pełna zgoda. Widzę, że podchodzisz właściwie i rozsądnie do sprawy, dlatego proszę wytłumacz niektórym kolegom z klubu, że każdy producent może sobie kupować i aplikować przetworniki Scan Speaka, nawet Audio Academy. Z góry dziękuję.

Czy jest zakochany w swoich produktach? W kontakcie ze mną wykazał się właśnie dystansem do nich, co też akurat odebrałem in plus profesjonalnie, choć do kropki nad "i" brakuje odpowiedzi na pewien post. Niemniej jednak nadal będę zainteresowany konstrukcjami 3-way, ponieważ uważam że będą warte sprawdzenia jak każde inne jego konstrukcje poza tymi, które sam odradza.

 

Dlatego napisałem, że nie jest zakochany :) Dystansu na pewno ma dużo.

 

I tu również pełna zgoda. Widzę, że podchodzisz właściwie i rozsądnie do sprawy, dlatego proszę wytłumacz niektórym kolegom z klubu, że każdy producent może sobie kupować i aplikować przetworniki Scan Speaka, nawet Audio Academy. Z góry dziękuję.

 

Nie znam bardzo dokładnie tej sprawy (buraczków). Znam ją tylko od innych osób, więc nie wiem ile w tym prawdy. Słyszałem, że przez jakiś czas buraczki nie były ogólnie dostępne w normalniej sprzedaży i były robione na zamówienie mi.in. dla S16HZ. Zresztą na stronie polskiego dystrybutora ich nie ma. Z tego co wyczytałem tu na forum, niemiecki dystrybutor potem wrzucił je na rynek i Pan Michał wykorzystał okazję i zbudował na nich kolumnę. Była okazja to kupił. Czy to była "czysta" zagrywka? Nie mnie oceniać. Wiem jak ja bym się w tej sytuacji zachował, ale to nie znaczy, że AA musiało postąpić tak samo. To co mi się na pewno nie podoba to poziom wypowiedzi/odpowiedzi Pana Michała. W swojej branży (zupełnie nie związanej w audio) jestem z drugiej strony. Też czasem się nasłuchałem od klientów, ale nigdy bym sobie nie pozwolił na zniżanie się do takiego poziomu.

 

Pozdrawiam

Dla mnie jest konstruktorem i to dobrym. Miałem okazje poznać i jak dla mnie to fachowiec. Wiedzę ma ogromną i to nie tylko o swoich produktach. Często to udowadniał chociażby w klubie Dynaudio. Nie mówiąc już o kulturze jego wypowiedzi. Nie wdaje się w przepychanki czy pyskówki. Aż czasem mu zazdroszczę cierpliwości. Ja bym pewnie nie wytrzymał. Do tego nie jest "zakochany" w swoich produktach. Przyjmuje krytykę. Jak Ci się nie spodoba brzmienie to Ci nie powie, że jesteś nieosłuchany i nie wiesz co do dobre brzmienie. Albo, żebyś najlepiej zainwestował kupę kasy w kable, elektronikę, a najlepiej zmienił mieszkanie bo jest do dupy akustyka.

 

A co do zdjęcia, które wkleiłeś to nie trzeba być specjalistą żeby dostrzec innym wysokotonowiec. Przypominam, że firma Akustyk jest dystrybutorem przetworników scan speak. Więc chyba jest oczywiste, że możesz robić kolumny w oparciu o przetworniki, które sprzedają?

 

Daj spokój........

 

Tutaj sam radykalny twardogłowy lud niczym islamiści, którzy twierdzą że ich religia jest najlepsza, pozostali to niewierni.

Tyko czekać kiedy zaczną nawracać w sposób zbliżony do islamu.

 

No to cała kultura klubu 16Hz wylała się tutaj.

 

Mnie to naprawdę śmieszy, tak jak np. pisze Pervers, nie jest kolegą konkurencji, nie ma w tym żadnego interesu itp. itd, a gotów tutaj krew przelewać :) Byle się pokłócić.

 

 

 

Bardzo rozsądny wpis.

Jam mam swoje zdanie czy plagiat czy nie, ale co mnie to obchodzi ? Niech wyjaśniają to sobie producenci. Mam wrażenie, że ludzie się tutaj kłócą bo po prostu lubią.

Potem wrócą do swojego klubu i kulturka, wzajemne poklepywanie, cmokanie itp.

 

Prawda jednak boli.

Nie zamierzam krwi przelewać bo nie ma za co i kogo.

Nie lubię nieuczciwości i podkradania cudzych projektów i pomysłów nie tylko w audio ale na każdej płaszczyźnie życia, czerpiąc przy tym profity.

Edytowane przez pervers

Prawda jednak boli.

Nie zamierzam krwi przelewać bo nie ma za co i kogo.

Nie lubię nieuczciwości i podkradania cudzych projektów i pomysłów nie tylko w audio ale na każdej płaszczyźnie życia, czerpiąc przy tym profity.

Użytkownik pervers edy

Mnie nic nie boli ;)

 

Widzisz, sęk w tym, że żołądkują się o to tylko użytkownicy 16Hz, sam konstruktor nic nie napisał.

Chodzi mi o to, że powinni sami to sobie wyjaśnić obaj producenci. Zrobili by to na priw, telefon czy osobiście i już. Na forum być może nie byłoby nawet śladu tych awantur. Po co wy się w to angażujecie ?

 

Jeżeli już to Pan Grzegorz powinien napisać - AA skopiowało mi projekt, uważam to za nieuczciwą konkurencję - wszystko w temacie. Skoro tak nie pisze to może jest wszystko wyjaśnione, jest zgoda, po co wy robicie za adwokatów ?

 

Biorąc pod uwagę argumentację, że AA skopiowało Minasy, jak napisał Rezysław "ksero książki bez okładki", to czy uważacie, że Pan Grzegorz skopiował Akustyka ?

 

Pytam poważnie i bez pyskówek. Jeżeli uważacie, że nie to czym różnią się oba przypadki ?

To zadziwiające jaką tępotą trzeba być, by nie ogarniać, że poza wykorzystaniem buraczków i umieszczeniem głośnika wysoko tonowego (innego zresztą) między nimi, to dwie całkowicie odmienne konstrukcje.

Edytowane przez PH7

Bardzo szanuję i cenię Pana Michała, bardzo mi pomógł swego czasu.

Zwrotnice ma dopieszczone, bo jest perfekcjonistą, zapaleńcem, człowiekiem z pasją - doskonale to rozumiem. Niektórym wydaje się dziwne jak można stroić kolumnę przez rok :), ale można, tak jak można robić model redukcyjny statku przez 3 lata – kilka tysięcy godzin, dopracowując każdy szczegół.

Z mojego skromnego doświadczenia.

Lepsze elementy zwrotnicy (temat wraca jak bumerang) – proszę bardzo, ale w produkcie zapłacicie 3 razy więcej niż jak sami wymienicie. Wymieniłem wszystko w zwrotnicach Phoebe III łącznie z okablowaniem, oprócz cewek, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku :)

(kondensatory na wysokotonowym zgodnie z sugestiami konstruktora na tym forum) – efekt jest minimalny, ale czy wart 400 PLN ? (Ja się cieszę, dla mnie wart, ale na pewno nie 3 razy tyle; zmiana raczej neutralna jeżeli chodzi o barwę, którą bardzo cenię w Phoebe).

Nie mam nawet ułamka procenta wiedzy konstruktora kolumn i wielu na tym forum (są tu nawet zawodowcy z dyplomami inżyniera z akustyki, sprzętem pomiarowym i świetnym słuchem), ale porównując w moim budżetowym systemie Phoebe III z Akustyk’iem RV 12, to te pierwsze grają lepiej.

W Akustyku wymieniłem całą zwrotnicę I rzędu na cewki taśmowe Mundorfa, rezystory Mundorf M-Resist Supreme i kondensatory Mundorf Supreme a następnie Jantzen Superior. Akustyk gra nieznacznie lepiej po tych zmianach – ale to najprostsza zwrotnica, najbardziej „audiofilska” – „jak najmniej elementów w torze – bo każdy degraduje dźwięk” i tu wymiana opornika w torze i kondensatora lepiej słyszalna. Gdyby Pan Kuba zastosował wyższego rzędu filtrowanie, byłoby lepiej ? Pewnie tak - tak radzili koledzy z forum, z większą wiedzą i doświadczeniem.

Edytowane przez ar10
  • Użytkownicy+

Napisałem drugą część relacji z wystawy, w której chciałem rozdać "audiofilskie maliny". Ze względu na ilość hejtu w sieci zarzuciłem pomysł na artykuł, jednak widząc wciąż powracające dyskusje dotyczące "plagiatu", nie mogę pozostać dłużej obojętny. Przytoczę więc część relacji, dotyczącą dyskusyjnej sprawy:

 

Na koniec moja malina leci do firmy Audio Academy. Wprawdzie sam dźwięk był umiarkowanie znośny, jednak tym razem chodzi o co innego. Mam na myśli zaprezentowane na wystawie kolumny, będące niemalże kopią paczek ze stajni Studio16Hz. Rozmawiałem o tej sprawie z właścicielami obu firm i powiem krótko, tłumaczenie właściciela AA kompletnie mnie nie przekonało. Niby inna zwrotnica, zapewne też obudowa wewnętrzna, ale nie o to tu się sprawa rozchodzi. Zostały zastosowane niedostępne w normalnej sprzedaży przetworniki, popularnie nazywane "buraczkami". Jest to wersja specjalna, którą zamówił Grzegorz z 16Hz. Przetworniki te zostały wyprodukowane na jego prośbę, jednak wytworzono je z nadwyżką, którą to zakupiło AA. Do tego identyczne ustawienie D'Appolito... Oczywiście nie ma mowy o łamaniu patentu, bo takowego nie ma, ale to zupełnie niepotrzebne zachowanie. Jest tyle przetworników na świecie, nie rozumiem jaki cel miało zastosowanie właśnie tych. Sam właściciel AA się o tym wypowiedział- chciał pokazać, że potrafi to zrobić lepiej. Tyle, że to nie przekonuje mnie kompletnie. Cóż, wobec takiego podejścia producenta, nie mam zamiaru sprawdzać które z kolumn grają lepiej.

 

Szkoda tego całkowicie niepotrzebnego zgrzytu. Jest tyle zagranicznej konkurencji, z którą można, a nawet trzeba się bić. Ta sytuacja nikomu nie służy, powoduje jedynie zmniejszenie zaufania do osób zainteresowanych zakupem krajowych produktów.

 

Na forum napisano o tym już sporo, sądziłem, że to sprawa już załatwiona. Byłem więc niemile zaskoczony i zdegustowany, gdy zobaczyłem grające kolumny w pokoju AA, a jeszcze bardziej po rozmowie z właścicielem marki.

 

 

Tekst i zdjęcia:

Robert Trzeszczyński

post-24402-0-35431000-1449163334_thumb.jpg

Nie opowiadam się po żadnej ze stron ale nie rozumiem jednej kwestii.

Palton, wytłumacz mi dlaczego pojawienie się na rynku Rhea ma spowodować u mnie jakąś niechęć do polskich producentów?

Jako potencjalny klient, jestem zadowolony z pojawieniem się nowej konstrukcji (mam większy wybór), zatem jest większa szansa że moje pieniądze trafią do polskiego przedsiębiorcy.

Zanim się napisze "mądry" artykuł, warto jest sprawdzić parę faktów. Scan Speak robiony na specjalne zamówienie 16Hz - LOL Kto redaktorowi taką ciemnotę wcisnął? A może to jest artykuł sponsorowany? Radzę się wziąć za analizę porównawczą pary Akustyk - 16 Hz .

Jesli faktycznie jest tak jak pisze Palton ze celem powstania Rhea mialo byc tylko pokazanie ze mozna zrobic lepsze kolumny na burakach to slabo ale z 2 strony czemu sa zatem inne wysokotonowce, nie trzyma to sie kupy;)

Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

Ja nie rozumiem kto teraz z kogo wziął wzór akustyki ze studio 16 hertz czy to odwrotnie?

 

Może nie wzór, raczej jakieś tam podobieństwo.

Niektóre osoby zbyt łatwo ulegają sugestiom innych, niektórych osób..

post-17458-0-07036100-1449169144_thumb.jpgpost-17458-0-75873600-1449169144_thumb.jpg

 

Pit a czemu nie ma tego przetwornika na stronie producenta? Chyba, że źle patrze. I w sumie z naszej dystrybucji też nie widzę.

 

http://www.scan-speak.dk/

Jesli faktycznie jest tak jak pisze Palton ze celem powstania Rhea mialo byc tylko pokazanie ze mozna zrobic lepsze kolumny na burakach to slabo ale z 2 strony czemu sa zatem inne wysokotonowce, nie trzyma to sie kupy;)

 

Chciałem zrobić na tym samym Morelu, ale się nie dało. Morel ma na papierze 89dB skuteczności a dwa Scany w teorii 92dB, więc w wiadrze tych decybeli chyba sobie nie doniose. Na dodatek Morel jest 8 omowy, czyli będzie jeszcze słabszy niż 4 omowy o tej samej efektywności. To oczywiście teoria i wszystko będzie uzależnione od podziału i stromości filtra czyli podjęcia decyzji ile mocy chcemy wpuścić na dane głośniki.

No, ale ja sie przecież nie znam....

W roku 2009 r Vifa zakończyła działalność w Europie. Fabryka została przeniesiona do Chin gdzie działa do dzisiaj. I nagle zabrakło głośników zarówno XT18 jak i TC18 . Grzegorz posiada głośnik Scan Speaka 18W8522 od końca roku 2009. Zerknijcie na klub wstecz. Produkcją zajął się Scan Speak na specjalne zamówienie Grzegorza wówczas 200sztuk jednej serii, wszystko po długich negocjacjach za pośrednictwem holenderskiego dystrybutora.

Ten głośnik przez lata był produkowany na zamówienie specjalne. Od roku 2013 ten głośnik został wprowadzony do sprzedaży przez niemieckiego dystrybutora ASE

 

http://www.lautsprecherkauf.com/product_info.php?info=p1036_18w8522g01.html

 

który posiada (zamawia) specjalne głośniki w Scan Speakau w ilościach 100szt z jednej partii. Są to

18W8522A01 -czyli dawne VIFA M18WH -08/08

 

18W8522G01 - czyli na innym koszu XT18WO 09/08

 

M21WO39-08 = Vifa 21WN340

 

Vifa M21WG09-08 = Scan Speak M21WG09-08

 

Vifa 17WP200/8 = P17WJ00-08 Scan Speak

 

18C/8522A01-X/4 ASE-Koaxialtreiber

 

18C/8434G00-X/4 ASE-Koaxialtreiber

 

22C/8534G00-R/4 ASE-Koaxialtreiber

 

Te wszystkie głośniki specjalne dostępne są w sprzedaży detalicznej skąd Audio Academy kupił ten głośnik. Kupił go legalnie w detalu i wsadził do nowego modelu kolumn. Głośnik ten jest dostępny wyłącznie u niemieckiego dealera Scan Speaka i nigdzie indziej, ponieważ to dystrybutor niemiecki sobie go zamówił (po 100szt każdy ) i go sprzedaje. Nie można takiego głośnika zamówić np. u Akustyka, jest to niemożliwe, Akustyk musiałby jako że ten i dziesiątki lub setki innych modeli Scan Speaka dostępne są wyłącznie jako OEM czyli na specjalne zamówienie jednorazowej produkcji ilości wynegocjowanej ze Scan Speakiem czyli od 100 szt. To info które znam od Grzegorza od lat (2009 r.)

 

Cała sprawa to fakt iż wyszedł ten głośnik na światło dzienne w Niemczech w detalicznej sprzedaży.

Edytowane przez lord_vader

Pit a czemu nie ma tego przetwornika na stronie producenta? Chyba, że źle patrze. I w sumie z naszej dystrybucji też nie widzę.

 

http://www.scan-speak.dk/

 

Temu, że każdy kto ma pieniądze może sobie dla swojej dystrybucji takie głośniki zamówić. Prócz normalnej oferty, ma u siebie coś wyjątkowego, czego nie mają inni. Zamawiając coś niestandardowego liczymy się z tym, że w ciągu roku musimy wykupić np. od Scan Speaka, określoną ilość głośników na specjalne nasze zamówienie. Przykładowo w kontrakcie będzie, że mamy wziąć 250szt. O ile pamiętam, tak małą ilość trzeba kupić chyba za pierwszym razem, dopiero większe ilości rozkładane są na dwa, trzy zakupy w ciągu roku.

 

 

Chciałem zrobić na tym samym Morelu, ale się nie dało. Morel ma na papierze 89dB skuteczności a dwa Scany w teorii 92dB, więc w wiadrze tych decybeli chyba sobie nie doniose. Na dodatek Morel jest 8 omowy, czyli będzie jeszcze słabszy niż 4 omowy o tej samej efektywności. To oczywiście teoria i wszystko będzie uzależnione od podziału i stromości filtra czyli podjęcia decyzji ile mocy chcemy wpuścić na dane głośniki.

No, ale ja sie przecież nie znam....

Czyli sam potwierdzasz, że wyprodukowanie kolumn łudząco podobnych do Minas Anor było celowe i zamierzone !

 

Jesteś pospolitym plagiatorem !

Pit a czemu nie ma tego przetwornika na stronie producenta? Chyba, że źle patrze. I w sumie z naszej dystrybucji też nie widzę.

 

http://www.scan-speak.dk/

Dlaczego to pytanie jest skierowane do mnie? Ja nie mam nic wspólnego z firmą Scan Speak. Tu jest kontakt do producenta: [email protected] oraz można zapytać tych, którzy je mają i każdemu chętnemu sprzedają. Jak widać przetwornik nie ma licencji wyłączności dla jednego odbiorcy.

Czyli sam potwierdzasz, że wyprodukowanie kolumn łudząco podobnych do Minas Anor było celowe i zamierzone !

 

Jesteś pospolitym plagiatorem !

 

A ty jesteś u pani !

Cóż, wobec takiego podejścia producenta, nie mam zamiaru sprawdzać które z kolumn grają lepiej.

 

W tym momencie cały artykuł należy wrzucić do kosza.

To była podstawowa sprawa, którą należało zrobić - właśnie porównać. Jeśli dźwięk byłby identyczny można sugerować plagiat, jeśli granie inne czy mocno inne, to sugeruje, że projekt odmienny, autorski.

 

Podsumowując - wszedłem do pokoju, zobaczyłem te same przetworniki, strzeliłem focha i obraziłem się na kolumny. Słabo to brzmi jak na redaktora audio, którego powinna cechować dociekliwość i chęci poznawcze.

Edytowane przez omen

I jeszcze jedno.

Chłopaki Lord Vader i Palton.

 

Weźcie się dogadajcie z Grzesiem, którą wersją macie straszyć klubowiczów. Za bardziej prawdziwą uważam tę z niemieckim dystrybutorem, chociaż zrobienie kretyna z paltona też jest w porządku, ale jednak z drugiej strony nie chce mi się wierzyć, że palton, jako poważny i nawet sympatyczny facet moderator, dał się tak zrobić w konia i jeszcze napisał to na forum.

 

Palton, puknij się w głowę. Scan Speak zrobił za dużo głośników? Bo co, maszyna im się zacięła? I co, pomyśleli sobie, że nadwyżkę kupi pan Michał z Polski i będzie burdel na polskim forum i Duńczycy będą mieli się z czego śmiać, bo podobno brakuje tam u nich humoru.

 

Palton, miałem cię za poważnego człowieka, ale na szczęście tylko przez miesiąc.

 

Od dziś proszę mi się nie kłaniać.

W tym momencie cały artykuł należy wrzucić do kosza.

To była podstawowa sprawa, którą należało zrobić - właśnie porównać. Jeśli dźwięk byłby identyczny można sugerować plagiat, jeśli granie inne czy mocno inne, to sugeruje, że projekt odmienny, autorski.

 

Podsumowując - wszedłem do pokoju, zobaczyłem te same przetworniki, strzeliłem focha i obraziłem się na kolumny. Słabo to brzmi jak na redaktora audio, którego powinna cechować dociekliwość i chęci poznawcze.

przecież Palton słuchał ich i napisał "dźwięk był umiarkowanie znośny" widocznie po rozmowie z AA nt genezy był na tyle zniesmaczony że mu się odechciało

Rezysław, tylko powiedz co nowego dowiedzieliśmy się z tego artykułu ?

 

Ja bym właśnie chętnie przeczytał opinię bezstronnego, osłuchanego redaktora o brzmieniu obydwu konstrukcji, przecież to jest właśnie istotą tego hobby - brzmienie, jakość dźwięku.

 

Wiemy jednak tyle, że "grało znośnie" i "redaktor był zniesmaczony".

Edytowane przez omen
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.