Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Audio Academy


Rekomendowane odpowiedzi

Żebyś się nie czepiał głupot, które są nie ważne. Co ci z tego przyjdzie, że dostaniesz odpowiedź, która i tak niczego nie wnosi.

Powtarzam, że niczego nie trzeba zgadywać, bo wszystko jest napisane na dole, kto kogo śledzi.

Forumowicze 16Hz to ci, którzy posiadają kolumny 16Hz. Pisze tu przede wszystkim Rezyslaw.

Czy taka odpowiedź jest wystarczająca?

które są nie ważne

Jak ktoś zadaje pytanie to znaczy że jest dla niego ważne. Konkrety! Ktoś mi zarzucał, że takich nie piszę i Rezysławowi z resztą też.

Czy taka odpowiedź jest wystarczająca?

Nie Pan był wywołany do tablicy.

zajawkach

Co to znaczy? w gimnazjum tak mówią?

Czekam na porównanie. Z chęcią przyjadę jeśli będzie to nie kombinowane porównanie, jak pisał goliat.

 

Zróbmy jakąś konfrontację na neutralnym gruncie

Edytowane przez defol

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

To jako klubowicz 16 Hz napiszę tak, miałem bezpośrednie porównanie kolumn AA i Minasów i w "o mnie" widać co wybrałem. To było nie kąbinowane porównanie.

Nie mam nic do produktów AA, ale głosuję swoimi uszami i portfelem za produktem, który odpowiada mi "moim" preferencjom muzycznym. I nie ma co się napinać Defol ( mam szczęście znać go osobiście ) z fanboyem od zajawek nie wygrasz.

 

Pozdrawiam wszystkich zadowolonych posiadaczy produktów Pana Michała Peace and Love

Moje www.seozmagania.blogspot.com dla wszystkich ciekawskich

Defol ( mam szczęście znać go osobiście )

Wyjaśnijmy od razu, że z Elmerem nie poznałem się ślepo piejąc z zachwytu nad produktami Studio 16Hz i biorąc za pewnik to co o nich piszą a szukając lampy i wymieniając się swoimi doświadczeniami. Także razem słuchaliśmy kilkakrotnie różnych produktów.

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Moim zdaniem porównanie obu konstrukcji nie przyczyni się do wypracowania odpowiedzi na pytanie "która kolumna jest obiektywnie lepsza". Nie przyczyni się, bo w świecie audio nie ma prawdy absolutnej, którą można by narzucić innym, nie ma też obiektywizmu jako takiego, który to jest pojęciem czysto teoretycznym, bo ludzie się różnią w wielu aspektach, również tym jak odbierają dźwięk i muzykę.Takie porównanie więc można robić dla siebie by wybrać produkt dla siebie najlepszy i najbardziej odpowiedni.

 

Proponuję więc, róbmy odsłuchy dla siebie, wybierajmy produkt, który nam najbardziej odpowiada i delektujmy się muzyką/brzmieniem. Chyba szkoda czasu na kłótnie w różnych klubach i wypowiadanie się w tonie, który sugeruje, że skoro ja wybrałem w odsłuchu taką a taką kolumnę, to ona jest (w kategoriach absolutnych) lepsza od konkurencji. Nie, tak to nie działa. Ba, nawet jeśli statystycznie więcej osób wybierze kolumnę A, nie musi to oznaczać, że kolumna B jest gorsza. I odwrotnie. Zawsze kiedy mamy do czynienia z czymś co podlega subiektywnej ocenie nie ma jednej prostej odpowiedzi na pytanie co jest lepsze.

 

Mam wrażenie, że na forach zbyt dużo osób koncentruje się na tym, by udowodnić, że mój system jest najlepszy i że moja racja jest najmojsza. Proponuję podchodzić do hifi z większym dystansem jednak. Takie ogólne moje spostrzeżenie, w sumie nie wynikające koniecznie z ostatnich wpisów w tym klubie.

Edytowane przez zentaur

Bardzo mądry wpis, pod którym się podpisuję. Ale propozycja padła. Więc czemu nie skorzystać i nie zorganizować odsłuchu, najlepiej jeszcze takiego żeby nie było wiadomo który zestaw gra :) Ja chciałbym porównać właśnie dla wyrobienia swojej opinii. Do mnie przychodzi wiele osób posłuchać muzyki i jedni mówią, że nic lepszego nie słyszeli, drudzy że to nie ich granie. Najważniejsze, że mnie się w miarę podoba. Mnie chodzi o inne aspekty, o których nie będę tu pisał żeby nie wywołać wojny.

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Tak, jeśli jest możliwość (a często trudno o bezpośrednie porównanie tych dwóch firm) to czemu nie posłuchać, tak jak piszesz, przede wszystkim dla siebie.

 

Ja żałuję, że w jednym miejscu nie mogę posłuchać (na tej samej elektronice) AA, Studio 16Hertz, RLS, ESA, Harpia Acoustics...Zwłaszcza te pierwsze trzy by mnie interesowały. Natomiast trzeba pamiętać, że bardzo możliwe wyniki takich odsłuchów będą różne. No ale w sumie to jest fajne w naszej branży...

Porównanie bezpośrednie to dobra rzecz, właściwie najlepsza.

Jednak żeby z tego coś wyciągnąć trzeba samemu na nim być, ponieważ później będzie ile słuchających tyle opinii. Przypomnę, że jedno porównanie już było i nic oprócz kłótni z tego nie wynikło, każdy udowadniał, że jego lepsze.

 

To coś na zasadzie ankiety, która gdzieś na forum wisi, lepsze AA czy 16Hz, wiele oddanych głosów, a pewnie 95% głosujących słyszało tylko jedną konstrukcję.

 

Ja też właśnie żałuję, że dystrybucja jest taka, a nie inna i nie można w jednym miejscy posłuchać kilku Polskich firm.

Porównanie bezpośrednie to dobra rzecz, właściwie najlepsza.

Jednak żeby z tego coś wyciągnąć trzeba samemu na nim być, ponieważ później będzie ile słuchających tyle opinii. Przypomnę, że jedno porównanie już było i nic oprócz kłótni z tego nie wynikło, każdy udowadniał, że jego lepsze.

 

To coś na zasadzie ankiety, która gdzieś na forum wisi, lepsze AA czy 16Hz, wiele oddanych głosów, a pewnie 95% głosujących słyszało tylko jedną konstrukcję.

 

Ja też właśnie żałuję, że dystrybucja jest taka, a nie inna i nie można w jednym miejscy posłuchać kilku Polskich firm.

Porównywanie bezpośrednie nie jest najlepszą metodą wyodrębnienia lepszego produktu.

Każde pomieszczenie ma swoje mody czyli nie każda kolumna zagra w danym pokoju tak samo. Słyszałem kapitalne kolumny grające źle.

kolejna sprawa to sprzęt towarzyszący, Jeśli użytkownik załóżmy produktu 16hz ma zgrany system pod swoje kolumny to raczej mało jest prawdopodobne aby inne kolumny np AA w dokładnie tej konfiguracji zagrały lepiej i vice wersa.

 

Miarodajne porównanie było by wtedy gdyby w "dobrym w pomiarach pomieszczeniu i w miarę neutralna elektroniką zrobić konfrontacje. Oczywiście każdy głośnik wnosi swój charakter ale dobrze zaprojektowana kolumna zagra dobrze w dobrym pomieszczeniu a źle zaprojektowana może zagrać lepiej od tej dobrej w gównianym:) . Oczywiście im lepsze przetworniki i lepiej zgrane elementy zwrotnicy (przeważnie jakość pokrywa się z ceną) tym lepszy efekt. Dość istotnym czynnikiem jest sama obudowa i strojenie ale o tym to można książki pisać.

dlatego to co napisal Zentaur ma sens, kupujmy to co nam sie podoba, w audio nie ma lepsze lub gorsze. Takie porownanie ma jakis sens - 10 osob przyjdzie, pieciu sie spodoba AA, pieciu 16hz i pojda do domu, kazdy zadowolony:)

Może mamy w klubie kogoś od grafiki, kto w wolnym czasie mógłby zrobić taką wizualizacje?

 

Niezbyt uważnie przeglądam wątek. Jeżeli nikt się nie zgłosił to dawaj co tam masz, zrobię wizualizację.

 

Potrzebuję zdjęcia kolumny, zdjęcia forniru i mogę robić z tym co chcesz - słoje poziomo, pionowo, poprzecznie.

Edytowane przez Therion

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Mój pierwszy wpis w tym Klubie, choć śledzę go od samego początku. Jednak nie mając nic ciekawego do napisania się nie udzielałem. Od 7 lat jestem szczęśliwym posiadaczem Hyperionów III lux w niespotykanej wersji okleiny - dąb, nie bielony tylko zwykły, jak deska barlinecka :) Przez ten czas konfrontowałem je z paroma kolumnami z podobnego zakresu cenowego (a dałem 2700 zł - piękne czasy...), tylko że z używanymi i z wielu niestety nie wyszły obronną ręką. Mam jednak sentyment do polskich producentów i wiecznie bronię tych kolumn, choć znajomi często mi mówią, żebym je "pogonił" i kupił coś lepszego. Słuchałem na AS 2 lata temu Hyperionów IV i nie zwaliły mnie z nóg, biorąc pod uwagę w otoczeniu jak drogiej elektroniki i osprzętu grały - parę razy droższym od samych kolumn. Dlatego zresztą ich nie kupiłem. Nie przemawia do mnie tłumaczenie, że to nie są warunki do odsłuchu, itp. bo większość sąsiadujących pokojów w Sobieskim ma takie same warunki i gdzieniegdzie potrafi zagrać znacznie lepiej. Tak więc Panie Michale, jeżeli jest to możliwe to ja się podpiszę za Pana wizytą na AS. Pewnie w tym roku już za późno, ale może w następnym. Cena, przynajmniej dla mnie, jest zaporowa, ale jeżeli dźwięk rzeczywiście jest jaki tutaj opisujecie, to będzie na co zbierać (a może oddam HIII w rozliczeniu ;). Tylko lepiej to robić mając za sobą odsłuch, nawet w hotelowych warunkach, bo nie zaproszę przecież Pana do siebie do domu nie mając pieniędzy na zakup.

 

W hotelowych warunkach odsłuch niestety jest utrudniony przez innych zwiedzających, ograniczony czas, presje kolejnych, którzy by chcieli usiąść w pierwszym rzędzie itd. Zdarzają się też zagadnienia o których jest tu mowa, że sprzęt podłączony do kolumn jest kilka razy droższy niż same kolumny i dlatego nie decydujemy się na ich zakup. Wystarczy jednak umówić się ze mną na indywidualny odsłuch w Łodzi i okaże się, że Hyperiony IV potrafią nas oczarować również ze wzmacniaczem Nad 320 za 1000zł.

Kolejną sprawą jest to, że jeśli nikt do mnie nie podejdzie na AS i nie porozmawia o kolumnach i ich napędzeniu, to ja nie będę wiedział, co to znaczy - nie zwaliły z nóg i z jakiego powodu. Czasami jest jeszcze tak, że jestem skazany na daną elektronikę, bo wystawiam się ze współlokatorem i nie mam możliwości podłączenia czegoś innego. Czegoś co być może spowoduje uśmiech na twarzy osoby poszukującej swojego brzmienia.

Co do samych warunków, to są one rzeczywiście bardzo trudne i nadal będzie to wymówką. Będzie to wymagało podłączenia droższej elektroniki niż same kolumny, po to aby pokazać je z jak najlepszej strony i zademonstrować wszystkie ich najlepsze walory.

>>Gdzieniegdzie potrafi zagrać lepiej<<. Ale co to znaczy lepiej? Muszę mieć jakieś odniesienie, a żeby je mieć trzeba o tym rozmawiać.

Jeśli w takim pokoju hotelowym podłączył bym pod Hyperiony to co mam w garażu u siebie, to też by nie zagrało, bo dźwięk nie "przebiłby" się przez akustykę tego pomieszczenia i znów byłyby głosy krytyki, że u pana Michała było słabo.

To samo jest ze znajomymi. Jednym się podobają a inni by je pogonili i kupili coś lepszego. Co to jest to lepsze? Czy znajomi o tym mówili? Czy na prawdę wiedzą jak powinien wyglądać dobry dźwięk, lub co zrobić, żeby go otrzymać na tych kolumnach?

Rozmawiajmy o tym i mówmy co chcemy usłyszeć i jakiego brzmienia oczekujemy. Mówmy co nam się nie podoba i co byśmy zmienili. Ja na pewno w tym pomogę i dobiorę tak poszczególne elementy, żeby było dobrze i adekwatnie do wydanych pieniędzy.

Porównywanie bezpośrednie nie jest najlepszą metodą wyodrębnienia lepszego produktu.

Każde pomieszczenie ma swoje mody czyli nie każda kolumna zagra w danym pokoju tak samo. Słyszałem kapitalne kolumny grające źle.

kolejna sprawa to sprzęt towarzyszący, Jeśli użytkownik załóżmy produktu 16hz ma zgrany system pod swoje kolumny to raczej mało jest prawdopodobne aby inne kolumny np AA w dokładnie tej konfiguracji zagrały lepiej i vice wersa.

 

Uważasz, że odsłuch dwóch par kolumn w różnym czasie i różnych warunkach akustycznych będzie lepszy ? Ja uważam, że nie. Zmysły ludzkie w tym słuch są bardzo zawodne, inaczej słyszymy dzisiaj, inaczej jutro, inaczej w dzień słoneczny, inaczej w pochmurny, różnie w zależności od naszego nastroju. Pewnie każdy miał sytuację ze swoim sprzętem, że co nie włączył grało znakomicie, a innego dnia nic się nie podobało. Pamięć o słyszanym kiedyś dźwięku jest również zwodnicza.

 

 

Miarodajne porównanie było by wtedy gdyby w "dobrym w pomiarach pomieszczeniu i w miarę neutralna elektroniką zrobić konfrontacje.

Zgadzam się, ale ile osób ma takie warunki w domu ? Trzeba iść na jakiś kompromis i mieć sporego pecha, żeby dobre kolumny grały bardzo źle w danym pomieszczeniu- oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych. Co do jakiejś neutralnej elektroniki zgadzam się.

 

Wydaje mi się jednak, że dobre kolumny powinny zawsze prezentować jakiś przyzwoity poziom, może nie pokażą maksimum swoich możliwości ze słabszą elektroniką, ale tragedii robić nie powinny. Jest coś takiego jak uniwersalność kolumny i ja to cenię. Moim zdaniem kolumny do których potrzeba wyszukanej elektroniki, żeby dobrze grały to nie są dobre kolumny.

 

Przykładem może być Dynaudio, gdzie do kolumn za 6 tyś ludzie potrafią podłączać elektronikę za 20 tyś i więcej i piszą, że wtedy to gra. W klubie był gość, który jak pisał do kolumn za 5 tyś miał elektronikę chyba za 50 tyś. Tylko czy to jest normalne ? Gość w sklepie mi mówił (nie wiem na ile prawdę), że właśnie z tego względu przestali sprzedawać Dynaudio, bo ludzie gdzieś słyszeli, kupowali, a potem chcieli zwrać bo z ich obecną elektroniką za cholerę nie chciały dobrze grać, a nie każdego stać do kolumn za 5 tyś kupić wzmacniacz za 10 tyś.

W nawiązaniu do sugestii o nie testowaniu kolumn w jednym miejscu to jak mają działać sklepy audio, gdzie kolumn w jednym miejscu potrafi być 50 różnych kompletów? ;) Z każdą parą mielibyśmy szukać innego pomieszczenia? :) Pewnie, że odsłuch w miejscu innym niż własne "m" nie będzie 100% wyrocznią, ale pozwoli na weryfikację z pośród tych kilkudziesięciu na wybór tych, które najbardziej nam się spodobały. Bez przesady, ale mając możliwość porównania 2-3 par będziemy mieli zarys jak dana kolumna gra. Co innego kwestia niewdzięcznych warunków społeczno - akustycznych na Audio Show, tam faktycznie trudno jest uzyskać to optimum. Ale przy kilkudziesięciu tysiącach przewijających się osób, ciężko to ogarnąć :) Poza tym te pokoje hotelowe w Sobieskim naprawdę są kiepskie akustycznie.

Dobra, zadzwonie do Ciebie w tej sprawie. Jak będę miał obudowy w dębie bielonym, to przełożymy słoje, żeby były poziomo :)

Panie Michale przy wybieraniu oklein proszę o uwzględnienie tego, żeby byłą możliwość zamówienie Rhea w identycznym fornirze jak Hyperion. Ułatwi to bardzo zakup osobom, które mają niski WAF (Wife acceptancne factror ;-)). Szybka podmianka i ileż to cichych dni w domu mniej... ;-). Nie dam razy wytłumaczyć dlaczego pasy były pionowo, a teraz są jakby poziomo ;-)

 

A dlaczego nie chcecie zorganizować porównania w salonie Q21? Będzie tam odpowiednia ilość wygrzanych wzmacniaczy. Z tego co pamiętam, to sale nie były tam wybitnie dobre akustycznie, ale planowany był remont. Goliat daj prozę znać, czy jest tak możliwość? Ja oferuję kilka miejsc w samochodzie z Wawy.

Edytowane przez Gregonio

Wydaje mi się jednak, że dobre kolumny powinny zawsze prezentować jakiś przyzwoity poziom, może nie pokażą maksimum swoich możliwości ze słabszą elektroniką, ale tragedii robić nie powinny. Jest coś takiego jak uniwersalność kolumny i ja to cenię. Moim zdaniem kolumny do których potrzeba wyszukanej elektroniki, żeby dobrze grały to nie są dobre kolumny

.

 

Nie zgodzę się z tym przykład dość specyficzne kolumny harbeth , jak również wysoko efektywne kolumny dedykowane do lamp które z tranzystorem raczej nie zagrają.

 

 

Przykładem może być Dynaudio, gdzie do kolumn za 6 tyś ludzie potrafią podłączać elektronikę za 20 tyś i więcej i piszą, że wtedy to gra. W klubie był gość, który jak pisał do kolumn za 5 tyś miał elektronikę chyba za 50 tyś. Tylko czy to jest normalne ? Gość w sklepie mi mówił (nie wiem na ile prawdę), że właśnie z tego względu przestali sprzedawać Dynaudio, bo ludzie gdzieś słyszeli, kupowali, a potem chcieli zwrać bo z ich obecną elektroniką za cholerę nie chciały dobrze grać, a nie każdego stać do kolumn za 5 tyś kupić wzmacniacz za 10 tyś.

 

Obecnie produkowane dynaudio to porażka albo robią złe głośniki albo nie maja odpowiedniej osoby do strojenia. Skoro miałem u siebie contour 1.1 które grały dobrze nawet bardzo dobrze zarówno z hybrydą unisona jak i cayina a88t a potem przypadkowy zakup serii focus które były zdecydowanie gorsze.

 

Salony przeważnie maja lepsze pomieszczenia odsłuchowe niż przeciętny Kowalski u siebie w domu.

Gregonio rozbawiłeś mnie tymi pasami! :) Faktycznie, ciężko byłoby to wytłumaczyć :)

Górna sala jest już zrobiona, teraz jest duuużo lepiej! Pojawił się oddech, powietrze, plankton, jest dobrze :) Tylko nie wiem, czy organizowanie porównania w Q21 w oczach klubowiczów z 16Hz będzie to na neutralnym gruncie? Górna sala ma 28m2, dolna ok 18m2.

Puki co są plany aby zrobić oficjalną premierę Rhea w salonie :)

 

Pozdrawiam,

Goliatpl

Edytowane przez goliatpl

Jeśli w takim pokoju hotelowym podłączył bym pod Hyperiony to co mam w garażu u siebie, to też by nie zagrało, bo dźwięk nie "przebiłby" się przez akustykę tego pomieszczenia i znów byłyby głosy krytyki, że u pana Michała było słabo.

To samo jest ze znajomymi. Jednym się podobają a inni by je pogonili i kupili coś lepszego. Co to jest to lepsze? Czy znajomi o tym mówili? Czy na prawdę wiedzą jak powinien wyglądać dobry dźwięk, lub co zrobić, żeby go otrzymać na tych kolumnach?

Rozmawiajmy o tym i mówmy co chcemy usłyszeć i jakiego brzmienia oczekujemy. Mówmy co nam się nie podoba i co byśmy zmienili. Ja na pewno w tym pomogę i dobiorę tak poszczególne elementy, żeby było dobrze i adekwatnie do wydanych pieniędzy.

 

Panie Michale, problem w tym, że warunki w moim domu bardziej przypominają te hotelowe, jak Pana "piwniczne" :) Nie ma też szansy na wielką ich poprawę, ze względu na układ pokoju, mocno niesymetryczny i elementy wyposażenia które znajdują się w miejscach, w których wg zasad nie powinny się nigdy znaleźć. Więc co mi z tego, że usłyszę u Pana w Łodzi jak pięknie gra, jak u mnie nie zagra? Co do porównań z innym sprzętem - było parę kolumn, np. stare monitory Reference 3A, Elac 510, Elac 209 jet, B&W CDM1. Elektronika - NAD C352, Yaquin MC-100B, Luxman L-430, parę amplitunerów Denon np. AVR-A10SE (odpowiednik AVR-4800), źródła od komputera z mocno modowaną kartą Audiotrak Prodigy HD2, przez DAC Marix mini, CD Marantz (jakiś stary tuningowny model) i masa różnych kabli. Może nie jest to drogi sprzęt, ale przypomnę, że kolumny kosztowały 2700 zł. Te kolumny z którymi porównywałem używki chodzą w podobnej cenie +/-, może trochę drożej. Zawsze odsłuchuję w większej grupie, żeby nie ulegać autosugestii. Twierdzę też, że po dłuższym czasie słuchania sprzętu człowiek się po prostu do niego przyzwyczaja i ocena nie jest już obiektywna. Jeden z kolegów, który odsłuchiwał sprzęt sporo się w życiu nasłuchał sprzętu z różnej półki - pracował w branży. Powiem więc, że dla mnie niektóre kombinacje zagrały zauważalnie lepiej i tutaj powielę krasomówcze teksty w stylu - otwarta, żywa, wysunięta średnica (to przede wszystkim), delikatniejsza, aksamitna góra, lepsza lokalizacja źródeł na scenie. Hyperiony za to lepiej budowały scenę w głąb, ale dźwięk nie aż tak angażujący, choć w całym zakresie równy, raczej neutralny. Góra chyba najgorsza ze wszystkich odsłuchiwanych.

 

Jednak mojej żonie podoba się ich kolor, już się do nich przyzwyczaiła :) Ja też po 7 latach jestem tak z nimi osłuchany, że wiem dokładnie jak zagrają i chyba już nie dostrzegam ich bolączek, a raczej skupiam się na czerpaniu przyjemności z słuchania.

 

Na AS z Panem rozmawiałem przez chwilę, szanuję Pana wiedzę, ale Hypki IV dla mnie tam grały za ostro, choć miały zdecydowanie większy impuls od moich, pewnie dzięki tej drogiej elektronice, zapewniającej nadmiar czystego prądu :)

 

Tak czy inaczej, różnica między H III a H IV dla mnie była za mała do upgrade'u. Może te Rhea będą ok. Twierdzę jednak, że jak będzie miał Pan dobry produkt, to na AS się obroni na pewno. Jeszcze raz - powodzenia.

W nawiązaniu do sugestii o nie testowaniu kolumn w jednym miejscu to jak mają działać sklepy audio, gdzie kolumn w jednym miejscu potrafi być 50 różnych kompletów? ;)

Dlatego niektóre salony, w tym Wasz, mają przynajmniej dwie sale. Słuchałem ze dwa-trzy lata temu w Łodzi na Kościuszki Amstaffów Mini. Nie podobało mi się. Przenieśliśmy te same kolumny z tymi samymi wzmacniaczami do innego pomieszczenia. Bez porównania na plus.

Edytowane przez defol

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Gregonio rozbawiłeś mnie tymi pasami! :) Faktycznie, ciężko byłoby to wytłumaczyć :)

Górna sala jest już zrobiona, teraz jest duuużo lepiej! Pojawił się oddech, powietrze, plankton, jest dobrze :) Tylko nie wiem, czy organizowanie porównania w Q21 w oczach klubowiczów z 16Hz będzie to na neutralnym gruncie? Górna sala ma 28m2, dolna ok 18m2.

Puki co są plany aby zrobić oficjalną premierę Rhea w salonie :)

 

Pozdrawiam,

Goliatpl

 

A na kiedy jest planowana premiera Rhea?

Bezczelnie sobie pozwolę. Moje (jeszcze) 2,5 roczne sapelki do sprzedania. Bez najmniejszej ryski. Zainteresowanych zapraszam na PW.

 

post-39107-0-84998400-1412179011_thumb.jpgpost-39107-0-67626000-1412179029_thumb.jpgpost-39107-0-70944200-1412179051_thumb.jpgpost-39107-0-91690800-1412179068_thumb.jpg

 

PH7 możesz podać repertuar, na którym odbywał się odsłuch nowych AA ....?

 

Sorki że z opóźnieniem, ale sporo się ostatnio dzieje. Muzyka leciała bardzo różna, z naciskiem na jazz. Zarówno akustyczny jak i elektryczny.

A teraz się ewakuuję bo muszę w necie śrutu ołowianego poszukać. Nie, nie żeby odstrzelić kilku jątrzących forumowiczów (chociaż świerzbi), ale żeby Tethysy nakarmić (komora balastowa).

>>ziko369

 

Być może stanie się tak, że zawitam do Trójmiasta na prezentacje. Trzeba by poustalać parę rzeczy: terminy, jaki będzie system, pomieszczenie, koszty przyjazdu itp.

 

Panie Michale przy wybieraniu oklein proszę o uwzględnienie tego, żeby byłą możliwość zamówienie Rhea w identycznym fornirze jak Hyperion.

 

To był heban makassar czy heban ammara?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.