Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Audio Academy


Rekomendowane odpowiedzi

u Mamela było z 60m2 i kolumny kompletnie nie grały, dźwięk jak ze słuchawki telefonicznej.

Dlatego właśnie producenci robią kilka modeli o różnej potędze dźwięku. Dobieranie kolumn do kubatury pomieszczenia przecież nie jest czymś nowym.

 

Może być tak, że w pomieszczeniu, którym będziemy słuchać lepiej wypadną któreś z nich i co wtedy? :) Fakt, że zarówno Minasy jak i Rhea jest przeznaczona do podobnych gabarytowo pomieszczeń.

Oczywiście że tak być może. Jestem nawet przekonany, że tak będzie, ponieważ takie doświadczenia mam za sobą i to nie w jednym pomieszczeniu, a wynik zawsze był jednoznaczny :) W przypadku takich porównań nie ma chyba lepszego przykładu na obiekty analizy porównawczej niż Rhea i Minas Anor. Tutaj jest nie tylko już kwestia gustu gdyż występuje różnica klas i świadomości konstruktorskiej.

 

Będę tu co jakiś czas zaglądał i truł dupę o to spotkanie. Bo zaraz temat się rozejdzie, i mogę iść o zakład że tak będzie :) Ustalmy jakiś termin, spotkajmy się. Tym bardziej, że jest kilku chętnych a dwóch czy trzech się odgrażało, że na spotkanie przyjadą.

No i super, cieszy mnie, że ktoś chce w normalnej atmosferze sobie porównać te kolumny. Będę kibicował by do spotkania doszło. Nawet chętnie przyjadę jeśli zostanę zaproszony. Twoje 26 metrów wydaje się być bardzo dobrym pomieszczeniem dla porównania tych kolumn.
Gość BOBSAPP

(Konto usunięte)

Dlatego właśnie producenci robią kilka modeli o różnej potędze dźwięku. Dobieranie kolumn do kubatury pomieszczenia przecież nie jest czymś nowym.

 

To raczej podstawowe abecadło :

 

SPENDOR SP 3/1R2

Drugi co do wielkości monitor z legendarnej serii Classic. Monitor ten posiada obudowę otwartą typu bass refleks. Przeznaczony jest do pomieszczeń około 20m2. Jest to głośnik uniwersalny nadający się do każdego rodzaju muzyki.

 

SPENDOR SP 2/3R2

Kolumna z środka oferty serii Classic. Jest to dwudrożny monitor o dosyć pokaźnej gabarytowo obudowie bass refleks. Odpowiedni do pomieszczeń około 25m2. Kolumna ta bardzo dobrze przekazuje szeroki zakres pasam dźwiękowego, charakteryzuje się dużą muzykalnością, oraz przestrzennością dźwięku. Uniwersalna pod względem materiału muzycznego.

 

SPENDOR SP 1/2R2

Duży trójdrożny monitor w obudowie bass refleks, prezentujący wszystkie najlepsze cechy brzmienia serii Classic. Odpwiedni do pomieszczeń około 30m2. Z całej serii najbardziej wymagający pod względem doboru wzmacniacza.

 

SPENDOR SP 100R2

Kwintesencja brzmienia firmy SPENDOR i jej legendarnej serii Classic. Ogromny trójdrożny monitor w obudowie bass refleks do pomieszczeń około 35m2. Znakomicie prezentuje scenę muzyczną i jej przestrzeń. Kolumna ta jest szczytowym osiągniecie konstruktrów SPENDOR nieznacznie ulepszanym pod kątem przetworników na przestrzeni 50 lat. Kolumna bardzo muzykalna o dużym potencjale. Uniwersalna pod kątem materiału muzycznego.

Edytowane przez BOBSAPP

Ale to zrozumiała rzecz, że producenci robią różne modele do pomieszczeń o innej kubaturze. Napisałem to tylko dlatego, że w przypadku Rhea i Minas nie będzie można zwalić winę na pomieszczenie w przypadku gdy jedne zagrają drastycznie słabiej bo są przeznaczone do takiej samej kubatury. Jeśli się mylę to proszę poprawcie.

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Ale to zrozumiała rzecz, że producenci robią różne modele do pomieszczeń o innej kubaturze. Napisałem to tylko dlatego, że w przypadku Rhea i Minas nie będzie można zwalić winę na pomieszczenie w przypadku gdy jedne zagrają drastycznie słabiej bo są przeznaczone do takiej samej kubatury. Jeśli się mylę to proszę poprawcie.

Jest dokładnie tak jak mówisz.

 

Kolumny, o które pytasz są przeznaczone do całkowicie innych warunków przestrzennych i niemożliwe jest znaleźć pomieszczenie,

Skoro zadałeś proste pytanie to dostaniesz prostą odpowiedź. Nie grają lepiej ale nie grają gorzej. Keith wypadają korzystniej w pomieszczeniu, w którym stoją (44m), ale za to w pomieszczeniu 21m Rhea wypadają korzystniej. Dodam, że słuchanie systemu w salonie (Harpia) i sypialni (Rhea) sprawiają mi porównywalnie wysoki poziom satysfakcji. Jeśli jesteś ciekawy porównania tych wspaniałych konstrukcji to oczywiście serdecznie zapraszam do mnie. Mamy lato, może wybierzesz się na wypoczynek nad morzem to byłaby fajna sposobność Ciebie ugościć.

Jak tam wrażenia po upgrade Minasów?

 

Kurcze szkoda, że mam strasznie mało czasu na pisanie. Pakuję się na wczasy. Minasy Premium wygrzewają się. Dopiero słuchałem ich kilka godzin. Za zaproszenie oczywiście dziękuje lecz narazie nad polskie morze się nie wybieram. Najważniejsze, że jedne i drugie Twoje kolumny Cię satysfakcjonują bo to chyba jest najważniejsze.

Planowałem o tym dziś napisać długi elaborat ale czas mnie goni. Co się odwlecze to nie uciecze :)

 

Na szybko mogę napisać tylko tyle, że (pomijając już temat kolumn i w ogóle audio) bardzo podoba mi się podejście Grzegorza do klienta czego niestety (z całym szacunkiem) nie mogę powiedzieć o Michale. Zresztą już kiedyś o tym pisałem o nie będę się powtarzał.

 

Nie obraź się Michał. Bo nie jest taki mój zamiar ale może warto odbyć jakieś szkolenie z dziedziny Public Relations ? Moja córka skończyła taki kierunek na studiach więc coś o tym wiem.

 

Tak więc znasz już odpowiedz dlaczego u mnie zagościło 16 Hz a nie AA.

Narazie tylko tyle albo aż tyle jak kto woli.

Cdn. Może dopiero po urlopie.

 

Pozdrawiam.

Na szybko mogę napisać tylko tyle, że (pomijając już temat kolumn i w ogóle audio) bardzo podoba mi się podejście Grzegorza do klienta

Ile dB Tobie zdjął/dodał SPL przy upgrade sekcji wysokotonowej?

 

Ile dB Tobie zdjął/dodał SPL przy upgrade sekcji wysokotonowej?

 

Na razie nie powiem nic. Wszystko jest w fazie testów.

Efekt końcowy na pewno opiszę.

Zadam pytanie inaczej, czy oprócz kondensatora zostało coś jeszcze zmienione w Twoich zwrotnicach, może rezystor? Mógłbyś wkleić zdjęcie zwrotnicy tweetera? Wystarczy odkręcić terminal ze złączami do kabli głośnikowych, na jego odwrocie jest zwrotniczka.

Zadam pytanie inaczej, czy oprócz kondensatora zostało coś jeszcze zmienione w Twoich zwrotnicach, może rezystor? Mógłbyś wkleić zdjęcie zwrotnicy tweetera? Wystarczy odkręcić terminal ze złączami do kabli głośnikowych, na jego odwrocie jest zwrotniczka.

 

Kolumny są w fazie testów jeśli o to ci chodzi.

Zwrotnica będzie modyfikowana (w razie konieczności). Wszystko pod klienta.

Michał też tak podchodzi do tematu ?

Czy trzeba wzmacniacz wymieniać i akustykę zmienić.

Zaczynasz mnie brzydko prowokować.

Wrzuć na luz.

 

 

Kolumny są w fazie testów jeśli o to ci chodzi.

Zwrotnica będzie modyfikowana (w razie konieczności). Wszystko pod klienta.

Michał też tak podchodzi do tematu ?

Czy trzeba wzmacniacz wymieniać i akustykę zmienić.

Zaczynasz mnie brzydko prowokować.

Wrzuć na luz.

 

Wymiana glosnika bez zmian w zwrotnicy to kpina

 

 

Wymiana glosnika bez zmian w zwrotnicy to kpina

 

A kto powiedział, że nie było zmian ?

Audyn Plus to jedna ze zmian. To jest kpina ?

Koszt ? Ile kosztuje cała kompletna zwrotnica w RHEA ?

Edytowane przez Piotr_57210

Zwrotnica będzie modyfikowana (w razie konieczności). Wszystko pod klienta.

Piotr, nie chce Ciebie prowokować tylko po prostu chcę konkretnie prześledzić, jakie to podejście ma 16Hz do klienta.

Szkoda, że nie chcesz rozmawiać o konkretach, bo mam wrażenie że nie wszystkiego jesteś świadom, na co powinieneś zwrócić uwagę..

 

Jakiś czas temu, w klubie 16Hz jeden forumowicz usilnie próbował się dowiedzieć co jest konkretnie modyfikowane w zrotnicy przy zmianie na Morel Elite - i cisza jak makiem zasiał. Prosił o zdjęcia, jakiekolwiek informacje - na próżno. Na koniec pewnie dostał bana za niewygodne pytania.

Żebyś zrozumiał, jak pan Michał podchodzi do tematu musiałbyś potrafić otwarcie rozmawiać np. o aktualnym upgradzie. Tu masz komfort nie wymagania przecież upoważnienia do rozmowy o własnych kolumnach.

Wszystko pod klienta... Rozumiem, to naprawdę bardzo fajnie. Zatem w pierwszej wersji "zerowej" powinieneś był dostać zwrotnicę, która ma optymalną modyfikacje wg producenta, a później są ewentualne dalsze modyfikacje pod klienta, jeśli wizja producenta mu nie podpasuje. Dalsza modyfikacja pod klienta jest super i chwała mu za to...Ja pytam tylko o tę pierwszą, wyjściową wersję producencką, o której chciałbym porozmawiać. To jak? Pogadamy? Twoja wersja po modyfikacji to premium czy sygnature? Jakie są modyfikacje prócz zmiany Morela na Elite dla wersji premium a jakie do sygnature?

 

Piotr, nie chce Ciebie prowokować tylko po prostu chcę konkretnie prześledzić, jakie to podejście ma 16Hz do klienta.

Szkoda, że nie chcesz rozmawiać o konkretach, bo mam wrażenie że nie wszystkiego jesteś świadom, na co powinieneś zwrócić uwagę..

 

Jakiś czas temu, w klubie 16Hz jeden forumowicz usilnie próbował się dowiedzieć co jest konkretnie modyfikowane w zrotnicy przy zmianie na Morel Elite - i cisza jak makiem zasiał. Prosił o zdjęcia, jakiekolwiek informacje - na próżno. Na koniec pewnie dostał bana za niewygodne pytania.

Żebyś zrozumiał, jak pan Michał podchodzi do tematu musiałbyś potrafić otwarcie rozmawiać np. o aktualnym upgradzie. Tu masz komfort nie wymagania przecież upoważnienia do rozmowy o własnych kolumnach.

Wszystko pod klienta... Rozumiem, to naprawdę bardzo fajnie. Zatem w pierwszej wersji "zerowej" powinieneś był dostać zwrotnicę, która ma optymalną modyfikacje wg producenta, a później są ewentualne dalsze modyfikacje pod klienta, jeśli wizja producenta mu nie podpasuje. Dalsza modyfikacja pod klienta jest super i chwała mu za to...Ja pytam tylko o tę pierwszą, wyjściową wersję producencką, o której chciałbym porozmawiać. To jak? Pogadamy? Twoja wersja po modyfikacji to premium czy sygnature? Jakie są modyfikacje prócz zmiany Morela na Elite dla wersji premium a jakie do sygnature?

 

Szybko Ci wyjaśnię.

Ja nie robiłem upgrade. Ja zamówiłem od razu Premium.

Wersje standard miałem na testach.

Cieszę się, że czuwasz nade mną ale ja jestem już dużym chłopcem i swoje wiem. A właściwie słyszę.

Przykro mi, że Tobie nie podpasowały Minasy z drugiej ręki. Słyszałem, że zanim je kupiłeś to Grzegorz proponował Ci nowe z dopasowaniem pod klienta.

Dlaczego odmówiłeś ?

Ja nie robiłem upgrade. Ja zamówiłem od razu Premium.

Ok, więc :

1. Jakie są dokładnie różnice w zwrotnicy w wersji Premium względem wersji standard?

2. Czy aby na pewno Audyn Plus jest standardem w wersji Premium? Coś mi tu nie pasuje....

3. Czy wersja Premium ma jeszcze jakiekolwiek inne modyfikacje w budowie kolumny?

 

 

Przykro mi, że Tobie nie podpasowały Minasy z drugiej ręki.

Kupiłem je praktycznie jeszcze nie wygrzane, nie miały żadnej, najmniejszej skazy, pachniały nowością. Wszystko z nimi było ok, poza tym słuchałem innych par, kilka osób też słyszało też moje i inne, nikt nie miał wątpliwości co do ich pełnosprawności - to jedno. Zatem gdyby były całkiem także by mi nie podpasowały - to drugie. Następny właściciel był nimi zachwycony - to trzecie.

Słyszałem, że zanim je kupiłeś to Grzegorz proponował Ci nowe z dopasowaniem pod klienta.

Dlaczego odmówiłeś ?

Pan Grzegorz mi proponował modyfikację moich kolumn do wersji Custom - z tweeterem aluminiowym Seasa.

Dlaczego odmówiłem?

Piotr, czy oddałbyś do modyfikacji swoje kolumny człowiekowi, który stwierdził, że po wymianie tweetera "oczywiście korzyść będzie z lepszego akcentowania konturów instrumentów basowych"?

Czy oddałbyś swoje seryjne kolumny (jeszcze zbywalne) człowiekowi, który twierdzi, że jednocześnie polepszy się "gładkość ,atak blach ,narastanie i barwa"? Chciałem szczegółu, ziarnistości i barwy na blachach a on proponował mi dalsze wygładzanie... Poza tym jak wygładzanie i polepszenie ataku ma iść w parze?

Skoro tyle dobrego wnosił w wysokie tony Seas to dlaczego ich nie sprzedaje jako wersja podstawowa ani nawet ich nie ma w cenniku? Mieć super najlepsze rozwiązanie i tego nie sprzedawać... Trochę nielogiczne, prawda?

Edytowane przez pit80

Zaczynasz mnie brzydko prowokować.

Wrzuć na luz

 

Piotr nie daj się podpuścić. Nie ma sensu tu pisać o Minasach (jest klub S16Hz i tak najlepiej pisać o produktach P. Grzegorza) . Miałeś kontakt z obiema firmami, a i tak Ci powiedzą, że nie masz racji i zostałeś naciągnięty. A co do brzmienia to się nie znasz i nie wiesz na to zwrócić uwagę. Jest tu za dużo ludzi wszechwiedzących.

 

bardzo podoba mi się podejście Grzegorza do klienta

 

Nie dziwie Ci się. Nie wiem jak było w Twoim przypadku , ale na mnie nie było nacisków i parcia na sprzedaż. Wiadomo że nikt nie prowadzi działalności charytatywnie, ale w przypadku kontaktu z P. Grzegorzem nie było nachalności. Mogłem na spokojnie posłuchać i nie musiałem wysłuchiwać mądrości jakie to jego kolumny są świetne. P. Grzegorz powiedział, że to mi mają się podobać a nie jemu. Ostatnio dzwonił do mnie jeden z forumowiczów, że planuje zakup Canto i miał je dostać i na spokojnie odsłuchać. Jak się nie spodobają to może oddać bez żadnych konsekwencji (oczywiście zwrot kasy).

Edytowane przez Silver_85

 

Ok, więc :

1. Jakie są dokładnie różnice w zwrotnicy w wersji Premium względem wersji standard?

2. Czy aby na pewno Audyn Plus jest standardem w wersji Premium? Coś mi tu nie pasuje....

3. Czy wersja Premium ma jeszcze jakiekolwiek inne modyfikacje w budowie kolumny?

 

 

 

Kupiłem je praktycznie jeszcze nie wygrzane, nie miały żadnej, najmniejszej skazy, pachniały nowością. Wszystko z nimi było ok, poza tym słuchałem innych par, kilka osób też słyszało też moje i inne, nikt nie miał wątpliwości co do ich pełnosprawności - to jedno. Zatem gdyby były całkiem także by mi nie podpasowały - to drugie. Pan Grzegorz mi proponował modyfikację moich kolumn do wersji Custom - z tweeterem aluminiowym Seasa.

Dlaczego odmówiłem?

Piotr, czy oddałbyś do modyfikacji swoje kolumny człowiekowi, który stwierdził, że po wymianie tweetera "oczywiście korzyść będzie z lepszego akcentowania konturów instrumentów basowych"?

Czy oddałbyś swoje seryjne kolumny (jeszcze zbywalne) człowiekowi, który twierdzi, że jednocześnie polepszy się "gładkość ,atak blach ,narastanie i barwa"? Chciałem szczegółu, ziarnistości i barwy na blachach a on proponował mi dalsze wygładzanie... Poza tym jak wygładzanie i polepszenie ataku ma iść w parze?

Skoro tyle dobrego wnosił w wysokie tony Seas to dlaczego ich nie sprzedaje jako wersja podstawowa ani nawet ich nie ma w cenniku? Mieć super najlepsze rozwiązanie i tego nie sprzedawać... Trochę nielogiczne, prawda?

 

Znowu odpowiem krótko. Sorry ale czas mnie bardzo goni.

Najważniejsze to być zadowolonym. Sam o tym pisałeś wyżej. Skoro będzie mnie satysfakcjonowało brzmienie Minasów czy też innych kolumn razem zgranych z całością systemu (bo to chyba najważniejsze) to o czym tu więcej gadać.

Przykład. Teraz słucham na mniej więcej 30-40 dB.

Jest pełne pasmo. Prawie tak jak przy 80 dB.

A ja często tak słucham. Dla mnie super.

A chyba o to w tym całym audio chodzi. Indywidualne zadowolenie.

Więcej muzyki i radości z tego powodu Panowie.

A teraz skupię się na urlopie.

Pozdrawiam.

Kolumny są w fazie testów jeśli o to ci chodzi.

Zwrotnica będzie modyfikowana (w razie konieczności). Wszystko pod klienta.

Michał też tak podchodzi do tematu ?

Czy trzeba wzmacniacz wymieniać i akustykę zmienić.

Zaczynasz mnie brzydko prowokować.

Wrzuć na luz.

 

Michał nie podchodzi tak do tematu, bo robienie kolumn czy jakichkolwiek modyfikacji pod klienta to fikcja i partyzantka.

Owszem, jeśli sam coś poprawię i uznam, że klient też to powinien mieć, to jadę i robię zmianę, ale nie bawię się w różne wersje głośnikowe, bo coś komuś tam nie gra. Nie robię też wymiany kondensatorów, bo nie mam sumienia, żeby na tym zarabiać i wmawiać klientom, że będzie lepiej. Nie będzie lepiej, będzie inaczej i dlatego mówię, że jeśli ktoś ma potrzebę, to kondensatory może sobie sam wymienić bez utraty gwarancji. Wszelkie wymiany kondensatorów na "lepsze" przeważnie kończyły się powrotem do stanu pierwotnego, bo wymieniać kondensatory na inne to też jest sztuka.

 

Co do wymiany wzmacniaczy, to raczej w klubie Studio16Hz kupuje się monobloki wielkości lodówek hotelowych.

To w tym właśnie klubie mówi się też, że jak ci nie gra, to zainwestuj w ustroje akustyczne. Znamy przecież przypadki, gdzie pokój zawalony jest ustrojami i jest tylko gorzej. To tam się mówi, że jak masz w Minasach Elite, to musisz wywalić Oppo, bo psuje dźwięk.

U mnie jakoś nie ma takich problemów.

 

Piotrek, jakie ty pranie mózgu musiałeś przejść......

Watpie aby McGvyer gral na oryginalnych zwrotnicach w swoich studio16 hertz. Moze pokaze fotki swojej zwrotnicy

Edytowane przez panerai_47

Tak jak napisałem wcześniej, w klubie 16Hz na takie pytania się nie odpowiada i banuje się tam ludzi, którzy chcą za dużo wiedzieć...Więc może tutaj zaglądają ludzie, którzy nie dają się sterować KC 16Hz i są na tyle niezależni i otwarci by normalnie rozmawiać o brzmieniu, budowie i technice audio, uważam, że Piotr_57210 bez wątpliwości jest taką osobą.

 

Nikt za to nie był banowany więc nie kłam. O różnicach w wersjach Minasach było wielokrotnie w klubie wystarczy użyć wyszukiwarki. Chyba, że to za trudne. Zresztą producent nie musi wszystkiego zdradzać na forum publicznym.

 

Co do sterowania to myślę, że powinieneś spojrzeć w lustro. Od dłuższego czasu powtarzasz mądrości swoich "guru". I kto tu jest sterowany?

Kurczaczki..., znowu się nie dowiemy niczego o różnicach w budowie zwrotnic i kolumn pomiędzy wersjami standard, premium i sygnature. A może poza Elite i Audyn Plus w jakiejś wersji ich po prostu nie ma?

 

Piotr, udanego urlopu!

To się nigdy nie skończy... to kiedy ten odsłuch porównawczy? :)

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Nikt za to nie był banowany więc nie kłam

Proszę? Wklej może od KC listę osób zbanowanych w 16Hz z komentarzem "kto i za co", to się nieźle zdziwisz :)

O różnicach w wersjach Minasach było wielokrotnie w klubie wystarczy użyć wyszukiwarki. Chyba, że to za trudne. Zresztą producent nie musi wszystkiego zdradzać na forum publicznym.

 

Zamiast pisać banialuki może podaj merytoryczne szczegóły na temat różnic w budowie zwrotnic standard i premium. Z kilku przekazów i wyszukiwarki wychodzi, że tych różnic po prostu nie ma, potwierdzasz?

Co do sterowania to myślę, że powinieneś spojrzeć w lustro. Od dłuższego czasu powtarzasz mądrości swoich "guru". I kto tu jest sterowany?

Silver, może tak dla swojej wiarygodności podaj jakieś konkrety, może cytaty...Chętnie poczytam, zwłaszcza że za nikim nic nie powtarzam :) Przeprowadź proszę dowód swojej szalonej tezy. Edytowane przez pit80

Kurczaczki..., znowu się nie dowiemy niczego o różnicach w budowie zwrotnic i kolumn pomiędzy wersjami standard, premium i sygnature. A może poza Elite i Audyn Plus w jakiejś wersji ich po prostu nie ma?

 

Piotr, udanego urlopu!

 

Ależ Piotrze o różnicach wersji Premium i Sygnature można poczytać na forum.

Ja z tamtąd tą wiedzę czerpałem :)

Upss :) przecież Ty masz bana.

Krótko tyle co zapamiętałem.

Premium:

Zmiana głośnika wysokotonowego na M Elite,

wymiana kondensatorów w zwrotnicy.

Sygnature:

j.w + zmiana okablowania + zmiana terminali.

Nie pytaj mnie co dokładnie prócz kondensatorów w zwrotnicy zostało zmienione bo nie wiem. Nie wiem dlatego bo i tak się na tym nie znam. Nie wiem jakie zmiany wniesie jakiś opornik czy tez rezystor.

Wiem natomiast jakim brzmieniem chciałbym słyszeć muzykę z kolumn na dzień dzisiejszy. Wiem również, że Morel to jest to czego szukałem od dawna.

Wie także, że nie każdemu musi się to brzmienie podobać.

Wszelkie zmiany w zwrotnicy (jeśli zajdzie taka potrzeba) będą odbywać się u mnie w domu i jestem pewien, że wtedy będę się mógł na ten temat wypowiedzieć.

Edytowane przez Piotr_57210

Cieszę się, że czuwasz nade mną ale ja jestem już dużym chłopcem i swoje wiem. A właściwie słyszę.

Przykład. Teraz słucham na mniej więcej 30-40 dB.

Jest pełne pasmo. Prawie tak jak przy 80 dB.

 

Teraz to dałeś...Chyba jeszcze trochę muszę poczuwać nad Tobą :) Przepraszam Cię Piotr, ale, blać, nic nie słyszysz :) Zakładając, że nawet jeśli mieszkasz na dalekim obrzeżu Katowic, z dala od centrum i ruchliwych ulic w domku z grubymi ścianami z dobrą izolacją termiczną to hałas tła (zupełnej ciszy) będzie wynosić jakieś 35dB. Jeśli mieszkasz w przeciętnym bloku z jakimiś komunikacyjnymi ulicami w promieniu 200-300 metrów to hałas tła będzie wynosił ze 40dB. Słuchając Minasów na 30-40dB nic nie słyszysz... Pogłośnij trochę to w końcu się przekonasz jak grają :)

Proszę? Wklej może od KC listę osób zbanowanych w 16Hz z komentarzem "kto i za co", to się nieźle zdziwisz :)

 

Bany nie były za to, że ktoś chciał za dużo wiedzieć. Na prawdę się dziwisz, że dostałeś bana? Przeczytaj dokładnie swoje posty to zobaczysz ile w nich jadu. Jedziesz po S16Hz podobnie tak jak robi to Audio Academy.

 

Zamiast pisać banialuki może podaj merytoryczne szczegóły na temat różnic w budowie zwrotnic standard i premium. Z kilku przekazów i wyszukiwarki wychodzi, że tych różnic po prostu nie ma, potwierdzasz?

 

Nie muszę się znać na budowie zwrotnic. Po drugie tak jak pisałem, żaden producent nie ma obowiązku ujawniać jak są zbudowane jego kolumny. Dużo informacji jest w odpowiednim klubie. Jak ktoś jest zainteresowany zakupem kolumn to zawsze może zapytać konstruktora. Myślę, że już czas żeby przestały Cię interesować Minasy. Nie podobały Ci się i tyle.

 

Silver, może tak dla swojej wiarygodności podaj jakieś konkrety, może cytaty...Chętnie poczytam, zwłaszcza że za nikim nic nie powtarzam :) Przeprowadź proszę dowód swojej szalonej tezy.

 

Nie mam czasu na szukanie. Nie chodzi tu nawet o dokładnie słowo w słowo. Zresztą nie mogę za dużo pisać to potem znowu będę straszony sądem (żeby nie było nie chodzi tu o AA). Robisz czarny PR już od dłuższego czasu. Nie chce mi się wierzyć, że robisz to tylko w Swoim imieniu. Bo po co?

Edytowane przez Silver_85

Nie pytaj mnie co dokładnie prócz kondensatorów w zwrotnicy zostało zmienione bo nie wiem. Nie wiem dlatego bo i tak się na tym nie znam. Nie wiem jakie zmiany wniesie jakiś opornik czy tez rezystor.

Pomijając, że brzmienie Tobie całkowicie pasuje, jesteś zadowolony (z czego się oczywiście cieszę) właśnie te dokładne szczegóły są istotne, o których ciężko zdobyć informację. Ok, a dałoby radę zrobić zdjęcie zwrotniczki dla tweetera? Wtedy nic nie będziesz musiał opisywać a ja sam sobie wywnioskuję resztę.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Silver, obciążyłeś mnie zarzutem, z którym się nie zgadzam, więc proszę udowodnij to. Sądem straszyć nie będę, mogę złożyć stosowne oświadczenie :)

 

Zacytuj także, serdecznie proszę, moje wpisy z klubu 16Hz, za które dostałem bana - sam jestem ciekawy, które to i jak bardzo są złowieszcze dla 16Hz, że zasłużyły na banicję.

Inni zbanowani pewnie także chętnie się dowiedzą :)

 

Robisz czarny PR już od dłuższego czasu.

Ależ ja tylko piszę jak jest. Tu poruszasz ciekawy temat, bo ironicznie, opisywanie stanu faktycznego będzie właściwie czarnym PR dla 16Hz.

Nie chce mi się wierzyć, że robisz to tylko w Swoim imieniu. Bo po co?

Tak, oświadczam z całą odpowiedzialnością, że robię to w swoim imieniu.

Po co? Może mam podwyższoną wrażliwość na niesprawiedliwość społeczną i irytuje mnie obłuda jaką się tworzy wewnątrz i wokół 16Hz. Jeszcze bardziej mnie irytują forumowe, zmyślne, cykliczne ataki co niektórych "sympatyków" 16Hz (nie wnikam czy to sympatia czy wspólny interes) na niektórych użytkowników, a przed wszystkim na konkurentów 16Hz, pokazowo na Harpia Acoustics i Audio Academy, ostatnio na Magico. Spójrz trochę szerzej na sytuację to mnie może bardziej zrozumiesz.

Edytowane przez pit80

>>Silver_85

 

Na poprzedniej stronie napisałem Ci wyjaśnienie sytuacji, której nie kumałeś.

Napisz proszę, czy zrozumiałeś to i czy się z tym zgadzasz. Jeśli nie, to dlaczego?

Panie Michale tanie elementy nie mają prawa grać!

 

Czasami drogie grają gorzej niż tanie.

Miałem Wt40 z mundorfami silver oil i to była najgorzej grająca wt40. Seryjne icele za kilka złotych w tym przypadku grały lepiej.

Rezysław kupił ode mnie te rezystory i chyba miał podobne zdanie.

 

Może producenci zarówno studio16hertz jak i Audio Academy by się pochwalili jakimiś sensownymi pomiarami , skąd tak wysokie efektywności ich kolumn itd.

 

Co do elementów zwrotnicy Szymon ma rację Audio Academy używa bardzo tanich elementów ale w studio16hertz też dupy nie urywa przynajmniej w podstawowych modelach - audyny za 15 złotych i tanie cewki czasami rdzeniowe. Dopiero w wersjach "premium" jest przyzwoicie.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.