Skocz do zawartości
IGNORED

300B i EL 34 porównanie i czy warto


Raku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stary bej

(Konto usunięte)

Rochu, nie o tym myślałem.

Zawsze nadrzędną sprawą jest dźwięk, aplikacja , wykonanie i na samym końcu cena.

Pierwszy i ostatni czynnik można ze sobą pogodzić, "duży" dźwięk za rozsądną cenę, ale musi być brany pod uwagę czynnik dodatkowy w rozważaniu, aplikacja.

Obudowa i jej wykonanie jest niejako dopełnieniem całości.

Trioda będzie zawsze przeze mnie postrzegana jako lampa ułomna, z racji zachodzących w niej zjawisk elektro fizycznych.

Pomijam sprawę cen, zwłaszcza tych wybitnie drogich 300B, to tylko moda.

 

Dziękuję że mogłem uczestniczyć w tak ciekawym temacie.

Wszystkiego najlepszego życzę poszukiwaczom dźwięku absolutnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak workerku wysokie napiecie- odchylanie TV.Stary beju..Przeczytałem twoje epistoły i normanie placz nie pozwolił mi odpowiedzieć.Doszedłem jednak do siebie beju i postaram sie cos napisac.jako ze zawsze mnie smiesza tejemnice i tajemnicze miny, to moze wrócimy do tego wzmacniacza co ma duzo lampek.Otóz musimy wrocic troche historii lampek.Lamki wzmacniajace maja min. trzy elektrody.sterowanie odbywa sie polem elektrycznym które działa miedzy katoda a anoda ,a wytwarza je siatka..wyobrazmy sobie ze jest to galareta o kaształcie takim jak siatka, ale o grubosci zmiennej .jak napiecie ujemne jest duze ,to otoczka galaretki grubnie ,jak zmniejszymy minus to cienieje.galaretka powoduje ze elektrony grzezną w niej a przedostaja sie tylko te najszybsze i dolatuja do anody.Plynie prad ktory zalezy od grubosci galaretki.Gruba łapie duzo elektonów.Cienka mało, a brak galeretki powoduje ze wszystkie dolatuja do anody.I wszystko jest pieknie, ale jak w zyciu... nie do konca.Z uwagi na nieuniknione nierównomiernosci wynikle z grubosci drutu siatkowego,zmiennej geometrii wzdłuz jak i poprzek siatek, jak i katod i anod, galaretka nie zachowuje sie liniowo, ani wzdłuż długosci ani w grubości.Ma dziury, ciensze grubosci i narosla grubsze,Moze miec kształty rozne ,zaleznie od róznic prawidłowej geometrii.Zebysmy juz zupełnie zaplakali, równiez katoda ma to do siebie ze moze miec placki jak na słoncu .Miejsca o wiekszej emisji elektronów i mniejszej.A dodatakowo to moze sie zmieniac w czasie.I co nam sie dzieje.Prad zmieniajcy sie dynamicznie powoduje ze cały czas mamy migotanie jego wartosci .Takie dziury jaki i wybuchy.Jak na słoncu.Srednia wzrosc pradu jest dobra i liniowa.Ale w skali mikro mamy bajzel.Producenci o tym wiedzieli.Dzielili lamy na grupy.Te najlepsze miały procentowe róznice, gorsze paru procentowe itd.Zeby z tym walczyc ulepszano kształty elektrod. Aby uniknąć jak najbardziej wahań geometri elektrod na kształt pola jak i pilnowano procesów.Ale robili to ludzie.Powstało mnóstwo kształtów katod ,anod ,siatek.Jedne pozwalały poprawic te sprawy ale pogarszały inne.Powstały jednak kształty ktore pozwałaly na minimalizacje tych problemów.Ale teraz do rzeczy.Zastapienie duzej lampy wieloma małymi nie zmienia charakteru pracy stopnia.Nadal zachowujac moc i opornosc wyjsciowa .Lampki małe procentowo tak samo cięzko orzą jak jedna duża.Ale dzieki zastapieniu jednej duzej wieloma małymi nastepuje linearyzacja procesów opisanych wczesniej.Bo nierównomiernosci geometri nie wystepuja w takim stopniu w kazdej lampce.Sa sprawą przypadku.Dzieki takiemu połaczeniu lampka zaczyna przypominać prawdziwa idealna lampe.Ale tylko dotad kiedy te dwadziescia sparowanych lamp trzyma parametry.Co nie trwa długo.Ta jedzie w tamta a tamta w te.Znowu zaczynamy parowac dwadziescia lamp.Beju juz wez sie do roboty.Tak wiec firmy wybierajace 30% z z populacji lamp, kieruja sie nie dzwonieniem bo temu idzie zaradzic- ale miedzy innymi tym parametrem.sławny konstruktor BATA jednak dał sobie spokój i zrobił po swojemu.Czym ameryki nie odkrył, ale sam przedstawia to w innym swietle.Podobnym do twojego.tajemnice.tajemnicze srubki,kondesatory w oleju.A czemu nie cały wzmak do oleju???No tyle byłoby, bo juz mi sie nie chce dalej.ale tymi dodatkowymi elektrodami w pentodzie to mozemy sie jeszce zając, co to takie tajemnicze cuda robia.I ta sławna UBL 21.Dobre,Ale najlepsze jest to ze ja mam stały zestaw wzmacniacz i CD, ale dwie pary kolumn.sansui i castle.dwa przeciwienstwa.Mozna je przełaczyc jednym-pstryk.na sansu-iach słysze jak pot kapie na klawiature grajacego, ale zona NIGDY nie zgodzi se na słuchanie sansui.I tak woli CASTLE.A ma lepszy słuch ode mnie.Tak wiec stary beju nie sa potrzebne na swiecie graale -to i ich nie ma.Bo gdyby taki był potrzebny, to dawno by sie pojawił.kazdy ma swego graala.ale tajemniczym warto być.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie przesadzjmy z tymi schematami.i tymi ksiezycowymi rozwiazaniami z NASA.Przypomina to znowu sławnego konstruktora BATA ktory zazyczył sobie specjalnej lampki do sterowania diabełka.Przy skali lamp produkowanych w swiecie liczonych w dziesiatki tysiecy.a tej jednej ....nie zrobiono.Ale przynajmniej mam zabawe.Nie narzekam.Pozdro.jak mówi młodzież.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muls, 9 Lip 2009, 19:15

 

co głupiemu po rozumie - czytam i czytam ... i przeczytałem wreszcie ale ni kuta nie wiem co chciałeś tym wpisem powiedzieć.

Wkleił bej foto OTLa; milion lamp i owszem musi być by bez trafa ściągnąć oporność wy

- a Ty taki wykład?

to już coś o tych siatkach napisz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamel a to juz tajemnica.nawiazujac do problemu beja udostepnienia przez firmy schematów. 80% nie zrozumie.20%zrozumie ale mu wisi ,2% wykorzysta.Nie jest to zagrozeniem dla producenta, a swietna reklamą.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam od 13 lat wzmaka na el34 i mimo tego że gra lepiej niż wszystko to co było mi dane słyszeć na tych lampach z tzw produkcji fabrycznej nie powiedział bym że gra lepiej niż trioda 300B w SE :) :D

 

W moim domu stoją 3 wzmacniacze, monobloki na el34 push pull DIY, wzmacniacz philipsa z lat 50 na 2 lampkach el95 i wzmacniacz telefunkena z początku lat 40 na ell80, czasami dostaję na przechowanie wzmacniacz na 300B SE DIY przywieziony z Japonii przez kolegę.

 

Co na pewno mogę stwierdzić, każdy z tych sprzętów gra swoim dźwiękiem, monobloki to moc :) pentody el34 po 2 na kanał + ecc82 i ecc83 napędzą nawet deskę do prasowania :D

 

Philips po wymianie kabli i 2 kondensatorów to czarodziej przestrzeni, ze swoimi 3W SE z 2 el95 i 2 ecc81 potrafi nieźle zaskoczyć.

 

I telefunken :) brzydal z 1,5W SE mocą na ell80 z braku lampy zastąpionej 2 ell95 i jednej ecc81 to absolutna magia detali i głębia sceny muzycznej.

 

Tak, ale i tak nie dorównują 300B :D pod względem "rozdzielczości dźwięku" separacji źródeł, poukładania sceny, przestrzeni, oddechu, kontroli. Tylko na triodach 300B słychać akustykę sali w której były dokonywana nagrania, np. na płycie Hildegardy von Bingen - płyta z hymnami na cześć Świętej Urszuli słychać wyraźnie delikatne pogłosy zanikających ech w kościele w którym ta płyta była nagrywana, ten dźwięk jest odtworzony wręcz holograficznie i żaden z powyższych wzmaków tego nie potrafi.

 

Niestety nie jestem inżynierem, potrafię tylko słuchać muzyki i trioda w konfiguracji SE jest tym co sprawia mi najwięcej przyjemności, na szczęście mam ją tylko przez kilka miesięcy w roku bo inaczej ciężko było by zarobić na wszystkie inne zabawki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie trioda ma to do siebie ze tych błedów ma najmniej i mozliwosci ich kombinacji.jest na tyle prosta ze prostsza byc nie moze.Ale musi miec to o czym pisąłem wczesniej.I jeszce troche.Ale to juz ...TAJEMNICA.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrzanicie Panowie;

tajemnica, magia, ezoteryka elektronów... gadanie do leszczy

U mnie IRFP 240 gra jak 2A3 i lepiej (bo 300B to klucha i burdeluwa jest), bo basik jest należyty a jak nie chce, to zawsze wtórniczek na lampce można dołożyć, kabelkiem poprawić, w zwrotnicy dłubnąć i do każdej pogody i każdego humoru idzie się dostroić.

ma być jak lubię!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mammel masz racje.czy ja mowie ze lampa to wlasnie ten graaal.kazdy ma swojego..jak juz wczesniej napisałem o swojej zonie.Starałem sie TYLKO w sposób prosty wyjasnic pewna tajemnice.A wszystkie tajemnice to tak naprawde ...pic i fotomontaz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze mikowe - inaczej nie dał bym chyba rady dojechać do 1.5V spoczynkowego

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów

Powiem tak troszkę poświeciłem czasu szklanym bańkom i dalej poświęcam i stwierdzam,

że ilość lamp końcowych w układzie ma duże znaczenie przy najmniej wedle moich doświadczeń

i testów.Wzmacniacz na zdjęciu jest moim dziełem(poświęciłem około 9 miesięcy)i testowałem

z wzmacniaczami na lampach takich jak 300b,KT88,6L6 oczywiście sprzętami produkowanymi na rynku

i chcę napisać że żaden nie zagrał tak jak mój,nie będę wypisywał modeli bo mógłbym obrazić producentów.Jestem hobbystą nie producentem wzmacniacze w różnych aplikacjach robię z zamiłowania i nie dla korzyści zarobkowych planuje na wrzesień dodać temat na forum i podać szczegółowe dane wraz z kosztorysem tego wzmacniacza żeby każdy mógł sobie we własnym zakresie zrobić ta konstrukcję.

Na zakończenie chcę napisać dosłownie po przed kilku godzinnych odsłuchach na 300B lampa ta nie nadaje się niestety do każdego rodzaju muzyki,a co to za wzmacniacz który gra tylko jeden rodzaj muzyki.To tyle.

Pozdrawiam forumowiczów i miłośników szklanych baniek

--

plati

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość rochu

(Konto usunięte)

Panowie tak trzymać.

Za kilka miesięcy ceny 300b spadną i to mi się podoba bo będę akurat na kupnie następnej pary EML do mojego SET-a.

 

Ciekaw jestem z jakim lansem powiązać niniejszy temat.

Ponoć na tym forum nic nie dzieje się ot tak sobie, przypadkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów tu nie ma żadnego lansu i nie będzie ów wzmacniacz testowałem też na lampkach 6P3S i moim zdaniem zdecydowanie zagrał lepiej,na zdjęciu oczywiście są lampy EL34 firmy JJ po prostu były wygrzewane i testowane,także można do tego wzmacniacza użyć 3 rodzai lamp (KT88,EL34,6P3S,6P3S-E).

Jeśli chodzi o główny temat i pytanie,kolego musisz sam zadecydować co kupić ile głów tyle opinii,do puki nie kupisz sam się nie przekonasz.Ja już dziękuję za uwagę.

--

serdecznie pozdrawiam

plati

(skype:plati11)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że ten kto chce uzyskać klasowy dźwięk z EL34 jest raczej skazany na handmade. Komercyjne konstrukcje na tych lampach w znakomitej większości powielają różne odmiany standardowych aplikacji push-pull. Nieliczne wyjątki jak Unison Research S6 nie czynią wiosny, bo to i tak nie jest granica możliwości tych lamp.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...

Witam serdecznie

 

Kilka miesiecy temu postanowiłem sprzedac mojego lampowca AR Electronics model SE 41. Troche zal mi bylo to robic, przede wszystkim z powodu wygladu, przywodzącego na mysl konstrukcje wloskiej firmy Unison Research. Ale po kolei… Jest to wzmacniacz, który bazuje na pentodach EL 34 pracujacych w konfiguracji SE w klasie A. Z jednej lampy na kanał wzmacniaczyk ten wyciska jakieś 12 W. Poniekąd rodzaj lampy mocy zastosowanej w tym lampowcu sprawia, ze w niniejszym watku opisuje moje zmagania z tym wzmacniaczem, a poza tym swego czasu kilku właścicieli tego wzmacniacza udzielalo się na audiostereo, wiec sila rzeczy mogą być zainteresowani moimi przejsciami.. Z reszta zmagan byłem sam sobie winny, ponieważ nabylem kolumny Triangle Antal 202 bez wcześniejszego odsłuchu z wyżej wspomnianym wzmacniaczem. Zadziałała tutaj – chyba z reszta jak zawsze w moich audiofilskich zabawach - sila obiegowych opinii, ze kolumny Triangle z racji swojej wysokiej skuteczności to idealny partner do lampy, zwłaszcza tej o malej mocy. Cóż zestawienie to okazalo się wyjatkowo nietrafione, żeby nie powiedziec, ze to była totalna klapa. Mieszałem lampami sterującymi (różne duotriody E88CC), lampami mocy, kablami, a mimo to bas, dynamika były ciagle na mizernym poziomie. Jednym słowem niskie tony to było jedno wielkie buczenie, ewentualnie dudnienie, zero kontroli, zero jakiegokolwiek zróżnicowania. Co dziwniejsze, z poprzednimi kolumnami, co prawda nie podłogowymi, te efekty nie występowały w tak nasilonym stopniu, owszem braki jakosciowe w zakresie niskch tonow były odczuwalne, ale nie w stopniu uniemożliwiającym słuchać muzy, jak to się stało wraz z kupnem Antali. Konsultowałem się z wieloma osobami z forum dlaczego tak się dzieje, wiele osob mówiło, ze to przez slabe trafa głośnikowe, ze to wina akustyki pomieszczenia, w którym słucham muzy, ze to po prostu zbyt slaby wzmak, żeby napędzić pelnopasmowe kolumny itd. itp…az w koncu podjalem dyskusje z forumowiczem o nicku 6C33C. Po pierwsze w moim odczuciu Krzysiek jest facetem twardo stąpającym po ziemi, nie wierzy w audiofilskie voodoo i chyba wlasnie, żeby mi udowodnic, ze w audio wiele teorii to bzdury nie majace przełozenia chocby w pomiarach, podjal się modyfikacji mojego wzmacniacza. Modyfikacja miala na celu poprawe przede wszystkim takich aspektow brzmienia jak kontrola basu oraz różnicowanie pod względem dynamicznym nagran. Ostatecznie modyfikacja przeistoczyla się w budowe wzmacniacza od podstaw, ze starej konstrukcji pozostaly wlasciwie tylko trafa, czesc zasilacza i obudowa, resztę Krzysiek zbudował według swojej wizji. Nie chce się wdawac w szczegóły techniczne, bo się na tym nie znam zbyt dobrze, ale warto powiedziec, co wedlug niektórych znaczy tunning, ze to nie tylko podmienianie na malpe elementow…I tak przebudowany został stopien wstępny (Krzysiek zanim wybral finalne rozwiazanie testowal kilka układów z roznymi lampami), jest to teraz układ SRPP bazujacy na lampie 6N2P, dodano tak nie lubiana w swiatku audiofilskim petle sprzężenia zwrotnego, autobias lamp EL 34 zastąpił Krzysiek fixed biasem,. Krzysiek tez dodal pare układów zabezpieczających na przykład miekki start dla trafa. Nie wspomne tez o podmianie wielu elementow na lepszej jakości: kondy w zasilaczu to teraz rubycon, nippon chemicon, nichicon, czy bocznikowanie elektrolitow poliestrowymi Wimami. Jak mowie wzmak właściwie zostal zbudowany od nowa. Poniżej najlepiej przedtsawiaja to foty:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-2321-100003487 1255340301_thumb.jpg

post-2321-100003488 1255340301_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jaki jest tego efekt ??? Efekt przeszedl moje najśmielsze oczekiwania, basu jest nadal sporo, ale jest on teraz niezle kontrolowany, zróżnicowany, nie ma mowy o buczeniu czy dudnieniu. Wysokie tony nabraly blasku, nie sa przybrudzone jak poprzednio, wszelkie blachy, przeszkadzajki z tego zakresu teraz juz nie zlewaja sie, dysponuja szeroka paleta barw. Dynamika tez jest niczego sobie, jest wykop co pozwala na tym wzmaku słuchać rocka (wczesniej rock nie wypadal tak dobrze, raczej przed modyfikacja Krzyskaj ten lampiaczek gral fajnie tylko jazz). W każdym razie porównywałem bezpośrednio mojego modyfikowanego wmaka do SETa na lampie 6C33C (AR Electronics model ARCHE) i mogę powiedziec tylko tyle, ze pod względem dynamiki i rozdzielczosci lampiaczek na EL 34 tylko odrobine ustępował ARCHE, ale reszta elementow, składających się na cale brzmienie to ta sama liga, mam na mysli tutaj chocby stereofonie, ogólnie rozumianą plastyke brzmienie, roznicowanie barw poszczególnych instrumentow, czy kontrole basu. Nawet mogę zaryzykowac twierdzenia, ze lampiaczek na EL 34 miał w moim odczuciu ladniejsza, gestsza srednice. Glosy ludzkie dzieki temu brzmia fenomenalnie, sa wypelnione, ale nie pogrubione, dzieki temu również sybilanty nie sa wypchnięte na pierwszy plan i nie zamazuja artykulacji czy poszczegółnych słow wokalistow, glosy kobiece sa idealnie gladkie. Podsumowując moim zdaniem nie sam rodzaj lampy nadaje sygnature dzwiekowa lampowcowi, ale tez rodzaj zastosowanego ukladu. Poprzednie zdanie pewnie dla wielu zabrzmialo banalnie, ale jak dla mnie to do tej pory nie było takie oczywiste i mysle, ze nie tylko dla mnie, bowiem często czyta się na forum ze lampa A brzmi tak, a lampa B inaczej, a nikt nie mowi w jakim układzie to ma miejsce. Owszem lampy danego typu, danego producenta mogą mieć swoja charakterystyczna sygnature dzwiekowa, ba nawet na pewno maja, ale w określonym układzie, w innym już niekoniecznie będą charakteryzowaly się ta sama sygnatura.. Umiejętnie dobranie poszczególnych układów sprawia, ze konstrukcje SE na lampie EL 34 mogą brzmiec podobnie do tego, co oferuja typowe SETy. Z tego miejsca raz jeszcze chce podziękować Krzyskowi za przerobienie mojego wzmaka i możliwość cieszenia się po prostu muzyką.

 

Pozdrawiam, Janek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-2321-100003484 1255340391_thumb.jpg

post-2321-100003485 1255340391_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć mieszkam w strykowie nieopodal łodzi jak chcesz możesz przyjechać do mnie i posłuchać dla porównania jak gra wzm. na lampach kt 88 chiński oraz amplifon wt 40 na tak zwanych diabełkach.chiński wzm. jest zrobiony w tech.ultralinear a amplifon w czystej klasie A-i słucham tych wzm.od 3 miesięcy i trudno jest mi wskazać faworyta każdy reprezentuje inną szkołę brzmienia-obie są fajne mój tel.501-735-275 pozdrawiam piotrek.dodam jeszcze -konia z rzędem każdemu kto za 2400zł. zrobi tak świetnie brzmiący wzm. jak YAQIN B100

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

McGyver, 12 Paź 2009, 12:03

 

>Piękna, mrówcza robota. Gratulacje!

 

Dziękuję :). Uchylę rąbka tajemnicy, że następne w kolejności jest Arche.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.