Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Nie debilu, to nie jest logika, to przypomnienie faktów.

oho, ktoś już pisze pozew :) i się facet tak nie podniecaj ! temat umrze to wpadniesz w depresje bo Ci przestanie stawać.

 

Pocałuj mnie cycus w dupę. Napisałem to, co napisałem, czyli konkretnie, że powtarzasz cudze kłamstwa. Tyle.

a ja mam słonia w krawce ..

 

A co do brzozy to znasz ją chyba tylko z obrazków. Doradzam prosty eksperyment - rozpędź samochód do 250km/h i walnij w brzozę o srednicy 30-40cm. Jak dasz rade to zrob zdjęcia i opisz na forum swoje przeżycia.

ile skończyłeś wyższych uczelni że chcesz porównywać samochód do samolotu ? ale tak samochód na pewno lata, ma ogromne przeciążenia podczas startu i lądowania, specjalnie pod to przygotowaną konstruckję itd. Weź Ty mi powiedz jaką furą jeździsz bo nudzi mi się stanie w korkach.

 

Pomijając już fakt brzozy, niech uwali to skrzydło nawet nie na krawędzi a na środku czy przy samym kadłubie, nie ma to żadnego wpływu na rozwalanie konstrukcyjnie najmocniejszej części samolotu i jego ogólny stan po upadku. W zeszłym roku inny tupolew stracił większość skrzydła i wylądował bez problemów, wszyscy przeżyli.

 

Jestem Europejczykiem.

tak sobie na to patrze, czyli rozumiem że idziesz w ślady naszego premiera i nie jesteś już polakiem ? nie jak ty ale ja do tej głupiej uni bym się tak nie przyznawał, ale tutaj TVN pewno też Ci nie wytłumaczył jak ten system działa. Zmien awatr bo tusk to kundel a nie rasowa psina.

 

właśnie , nie używaj słowa fakt ....

1000 razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą // DT.

 

Ponieważ jesteśmy na 265 stronie wątku w którym wypowiadałem się wielokrotnie nie mam zamiaru pisać poraz n-ty tego samego tylko dlatego, ze jakis koleśwyskoczył jak filip z konopii i nie chce mu sie poszukać i poczytać na poprzednich dwustu sześćdziesieciu kilku stronach.

jeśli pisałeś to samo co teraz to raczej nic nie znajdę, a i tak nie chce mi się czytać 25x stron z czego 200 to bełkot. Nie jest to moją fobią, nie kręci mnie to i mam dużo lepsze rzeczy do roboty. Ale jeśli to nie problem to zapodaj konkretne linki bądź numerki stron.
Gość cycus12

(Konto usunięte)

Dlatego tyle piszesz tych swoich nędznych kłamstw?

idąć metodą naszego lokalnego burmistrza (walka z internautami) "udowodnij że kłamie albo spotkamy się w sądzie", a na poważnie umożliwia mi to 54 art. i wyprowadź mnie proszę z błędu (nawet jeśli to odgrzewany kotlet)

 

A Jaro tak mi przyszło na myśl 30-40 cm to nie jest gruba brzoza, ale fakt ta ponoć była młoda... w każdym razie zobacz co samolot robi z lasem

 

poterpiewszyjikruszenie.jpg

 

poterpiewszyjikruszenie.jpg

 

http://zagloba.salon24.pl/271056,ruski-samolot-caly-las-wykosi-nasz-wysadza-1-brzoza

 

fakt zdjęcia są fatalne ale widać że samolot ma skrzydła, samoloty od wieków zawsze ścinały drzewa, na nie jednym filmie rodem z USA to pokazano (sensacyjnym).

No i tak jak myślałem: te rzekome próbki, rzekomo przebadanie przez rzekomych ekspertów są ch***a warte:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Wszystkie lemingi, które tak się podniecały wynikami "badań" wkierunku mat. wybuchowych powinny to przeczytać.

Nie wiadomo w gruncie rzeczy, czy badano Tupolewa czy łódź podwodną, czy przystanek autobusowy...

 

Tak mataczy Tusk!

Czy uważacie, że robiłby problem z ujawnieniem swojej korespondencji gdyby nie miał nic do ukrycia?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Jest jeden drobiazg cycuś. Tamten samolot najpierw wylądował, a później sobie kołował, ścinał drzewa i rozwalał się po kawałku. Nie widzisz na zdjęciu które sam wkleiłeś w jakim jest stanie?

 

O tym też było w tym wątku jak i o wielu innych sprawach. Za chwile wyciągniesz jakieś inne zdjęcia i pewnie też będziesz oczekiwał reakcji.

 

Zgłoś się, jak bedziesz miał coś nowego a nie takie odgrzewane kotlety.

 

widać że samolot ma skrzydła, samoloty od wieków zawsze ścinały drzewa, na nie jednym filmie rodem z USA to pokazano (sensacyjnym).

 

To prawe rzeczywiście jest w imponującym stanie. Nic, tylko latać :-))).

 

oho, ktoś już pisze pozew :) i się facet tak nie podniecaj ! temat umrze to wpadniesz w depresje bo Ci przestanie stawać.

 

Do boju wieśniaku. Jak czytam twoje wpisy to mi wszystko opada.

Jestem Europejczykiem.

 

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Tak mataczy Tusk!

Czy uważacie, że robiłby problem z ujawnieniem swojej korespondencji gdyby nie miał nic do ukrycia?

http://fakty.interia.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje/aktualnosci/news-nasz-dziennik-tak-mataczy-tusk,nId,990515

to wiadomo od lat, jeszcze PO nie istniało gdy facet to robił. ale naród głupi nagle ma amnezje wybiórczą i nie pamiętam kto co z kim robił... stara prawda nie uległa żadnej nowelizacji, masz media masz wszystko. Tusk się musi trzymać stołka bo zbyt wiele osób chce go uwalić (z komorem na czele), gdy zejdzie ze sceny politycznej wtedy stanie się kozłem ofiary... a wtedy usłyszymy nocne skamlenia Jaro.

 

Jest jeden drobiazg cycuś. Tamten samolot najpierw wylądował, a później sobie kołował, ścinał drzewa i rozwalał się po kawałku. Nie widzisz na zdjęciu które sam wkleiłeś w jakim jest stanie?

ma skrzydła ? po skasowaniu połowy lasu...

 

Jak czytam twoje wpisy to mi wszystko opada.

u... to idź do lekarza bo kobieta Cie zostawi.

 

Do boju wieśniaku.

jedyna rzecz w której jesteś dobry, chociaż coś :) ale tak mieszkam na wsi z czego jestem dumny, nie muszę żyć w zgiełku, hałasie i smrodzie. Więc tak mi wrzucaj.

 

Ogólnie Jaro już bez żadnych wrzutek, powiedź skoro wszystko jest takie proste to czemu od 2,5 roku wszystko jest tajne a sprawa nie została wyjaśniona ? czemu prokuratura i rząd mając 100% racje nie odsłania kart i nie miażdży antona i jego bajek ? przecież jest to cholery wrzut na dupie którego ze wszystkich sił chcą się pozbyć. Czemu prokurator ciągle mówi "nie wiem" , "nie mamy" ? Czemu nie ma MERYTORYCZNEJ i UDOWODNIONEJ riposty ze strony rządu na zarzuty ?

 

Pewno będziesz musiał się powtórzyć, ale forum i tak ledwie zipie wieje nudą strasznie, powalcz o ruch i kasę z reklam!

 

Przewertowałem kilka stron, domyślam się że moderator miał dużo do pracy. Kilka razy czytałem o baranach zza wielkiej wody. Może i są baranami ale... zrobili międzynarodową karierę, badali bardzo duże jak nie największe katastrofy również kosmiczne, współpracują z największymi uczelniami na świecie i mają wykształcenie i doświadczenie. Nie raz gdzieś mi się tam o uszy obiło „Doktor”.

 

Mykam w googla biorę listę komisji:

ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict[10] – przewodniczący (początkowo przewodniczącym podkomisji lotniczej był kmdr rez. pil. Dariusz Majewski)[12]

dr inż. Maciej Lasek[10] – zastępca przewodniczącego (zastępca przewodniczącego PKBWL[11])

kmdr rez. pil. mgr inż. Dariusz Majewski[10]

mgr inż. Bogdan Fydrych[10] (członek PKBWL[11])

mgr Wiesław Jedynak[10] (PLL LOT[12])

dr Agnieszka Kunert-Diallo[10] (PLL LOT[12])

mgr inż. Krzysztof Lenartowicz[10]

mgr inż. Edward Łojek[10]

ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski[10]

ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski[10]

mgr inż. Kazimierz Szostak[10] (PLL LOT[12])

mgr inż. Waldemar Targalski[10] (członek PKBWL[11]);

ppłk rez. pil. mgr inż. Andrzej Winiewski[10]

dr hab. Marek Żylicz[10]

dr inż. Stanisław Żurkowski[10] – przewodniczący (członek PKBWL[11])

płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki[10] – zastępca przewodniczącego

mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak[10]

ppłk mgr inż. Dariusz Majewski[10]

mjr mgr inż. Leszek Filipczyk[10]

mjr mgr inż. Artur Kułaszka[10]

prof. dr hab. inż. Ryszard Krystek[10]

mgr inż. Piotr Lipiec[10] (PLL LOT[12])

mgr inż. Władysław Metelski[10]

ppłk dr inż. Sławomir Michalak[10]

ppłk mgr inż. Janusz Niczyj[10]

płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz[10]

mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek[10]

mgr inż. Wiesław Wypych[10] (PLL LOT[12])

ppłk mgr inż. Cezary Musiał[10]

 

Te magistry to zaocznie ? wraki samolotów rozumiem badali na stażu ? Doktora rząd już nie załatwiał ? oj bida. No więc skoro tamci to barany... to jak nazwać tych ?
Gość cycus12

(Konto usunięte)

Fantomas.jpg

 

Pozdrowienia i miłego dnia jak mówi poseł Płaszczak.

No teraz nie wiem, najpierw mnie bezpodstawnie obrażasz , jak zadałem Ci bardzo proste pytania to podkulasz ogon i nara. I co ja niby mam sobie o Tobie pomyśleć ? .. co powie Tomek ?

 

również życzę miłego dnia.

Teraz nie wiem, najpierw mnie bezpodstawnie obrażasz , jak zadałem Ci bardzo proste pytania to podkulasz ogon i nara. I co ja niby mam sobie o Tobie pomyśleć ? .. co powie Tomek ?

 

również życzę miłego dnia.

 

Nie kłam cycuś. Pożyczyłem ci miłego dnia a ty wtedy wyedytowałes swój poprzedni post, wystarczy spojrzeć na czasy. Nie dysponuję wehikułem czasu, żeby odpowiadać na pytania zanim zostały zadane.

 

Jeżeli chcesz zmiażdzenia pierdół głoszonych przez Antoniego to miałeś ostatnią konferencję zespołu Laska. Pooglądaj i spróbuj zrozumieć.

Jestem Europejczykiem.

 

Katastrofę spowodował "Fantomas"? No bez przesady!

 

Wersja równie prawdopodobna jak wszystkie inne podawane przez Antoniego i jego fahofcuf.

Jestem Europejczykiem.

 

,,Wczorajsza wypowiedź doktora Macieja Laska dla TVP Info wpisuje się w najbardziej parciany nurt kampanii wymierzonej ogólnie przeciwko pilotom 36 splt, a załodze śp. majora Protasiuka w szczególności. Jest ona tak kuriozalna, że nie sposób przejść nad nią do porządku dziennego. I to z kilku względów.

W rozmowie z TVP Info doktor Lasek stwierdził [1]:

„od 2008 roku do katastrofy urządzenie zapisało aż 125 alarmów TAWS (chodzi o system ostrzegający o nadmiernym zbliżaniu się do ziemi- przyp. M.D.), generowanych, gdy samolot nieprawidłowo podchodził do lądowania”.

Ta wypowiedź jest prymitywną próbą wmówienia niezorientowanym odbiorcom nieistniejącego związku „włączony alarm TAWS = nieumiejętność lądowania”.

CZY 125 RAZY NIE UMIELI LATAĆ?

Sprawa jest oczywiście o wiele bardziej skomplikowana, niż próbuje to przedstawić Lasek, który sam, jako czynny pilot, powinien mieć świadomość, że po prostu bezczelnie kłamie – chyba, że nigdy nie używał TAWS-a- ale, jeśli tak, to jakim prawem feruje wyroki w sprawach, o których nie ma pojęcia?''

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość cycus12

(Konto usunięte)

No wiesz Jaro, samolot zbudowany z duraluminium który uderzył kilak lat temu w WTC przeciął stalowe kolumny budynku (ponad 10 !), nasz szmelc latający załatwiło małe drzewo. No mówi się trudno, pytanie który specjalista jest większym idiotą. Obywatela nie obwiniam, obecnie i tak traktuje się go jako durnia i jelenia który nic nie wie i na niczym się nie zna.

 

stal - trzykrotnie mocniejsze od aluminium

drzewo - dziesięciokrotnie słabsze od aluminium.

 

Nie kłam cycuś.

innego zestawu epitetów smsem od lidera partii nie dostałeś ?

 

Wersja równie prawdopodobna jak wszystkie inne podawane przez Antoniego i jego fahofcuf.

hmm no tak, owi fahofcowie (WTF ?) technikami które stosuje konsorcjum lotnicze (niektórzy są jego członkami) zrobili proste badania i przedstawili swoje wyniki. Tymi samymi technikami badali katastrofę WTC, wahadłowca columbia, i kilku innych. No spoko kto jest lepszy od nich bo ich osądzać ?

 

 

Wiesław Kazimierz Binienda (ur. 20 sierpnia 1956 w Kole[1]) – doktor inżynierii mechanicznej, profesor[5], wykładowca i dziekan Wydziału Inżynierii Cywilnej (Department of Civil Engineering) w Kolegium Inżynierii (College of Engineering) University of Akron w Akron w stanie Ohio w Stanach Zjednoczonych (od 2003 roku).

 

Jest także redaktorem naczelnym kwartalnika naukowego „Journal of Aerospace Engineering” wydawanego przez American Society of Civil Engineers (ASCE)[6], współdyrektorem Gas and Turbine Research and Testing Laboratory w University of Akron (od 2003 roku). Jest autorem licznych publikacji naukowych[7] (w roku 2012: 79 publikacji, indeks h wynoszący 8[8]), specjalizuje się w inżynierii materiałowej, metodach obliczeniowych w fizyce ciała stałego i ich zastosowaniach w lotnictwie i astronautyce[9] (mechanika pękania materiałów złożonych, analiza elementów skończonych, analiza dynamiczna problemów udarowych, analiza zmęczeniowa, analiza związana z płynięciem materiałów[5]).

 

Jest laureatem wielu nagród, w tym przyznawanych przez NASA (m.in. NASA „Turning Goals Into Reality Award” w 2004 roku za udział w badaniach dotyczących poprawy bezpieczeństwa w konstrukcjach silników odrzutowych[10], w tym silnika GEnx[11]) i przez ASCE (m.in. „Outstanding Technical Contribution Award” w 2011 roku za wybitny wkład w badania inżynieryjne związane z astronautyką[12]). W 2008 roku American Polish Engineering Association (APEA) uznało go za jednego z najbardziej zasłużonych naukowców amerykańskich polskiego pochodzenia

 

// wikipedia

 

No CV powiem niezłe, a i bardzo okrjone, facet jest owym głupim specjalistą zza oceanu i się na niczym nie zna, ok to się jeszcze raz zapytam jeśli on jest nikim to kim jest Lasek i jego horda ?

 

CZY 125 RAZY NIE UMIELI LATAĆ?

qrde... i 125 razy im się udało... to chyba jakiś cud :)

 

Jeżeli chcesz zmiażdzenia pierdół głoszonych przez Antoniego to miałeś ostatnią konferencję zespołu Laska. Pooglądaj i spróbuj zrozumieć.

hmm obejrzałem i się uśmiałem, co to miało zmiażdżyć ? może nie rozumiem, prosiłbym o wyjaśnienie.

jaro747, ja rozumiem, pancerne brzozy, zamachy, mocherowe berety, ale powiedzmi, czy obecnosc w komisji szefa Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotów Polskich Sił Powietrznych jest ok? Przeciez gosc praktycznie foruje wyrok w sumie i we wlasnej sprawie. Co najlepiej uwidacznia pan Lasek podajac informacje o tych 125 komunikatach TAWS, czy pan szef Inspektoratu stwierdzil jakies nieprawidlowosci we wlasnej pracy? Wkurza mnie to zamiatanie pod dywan, pana Arabskiego tez wycofali na placowke... Przypadek?

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Gość cycus12

(Konto usunięte)

A najgorsze jest to że Ci ludzie wykonują tylko swoją pracę, każdy z nich za to zamiatanie dostaje pensje. Lasem ma najgorzej bo się podpisał pod raportem i gdyby teraz zmienił zdanie wyszedł by na kłamce, więc ochrona własnego tyłka to podstawa. Za dochodzenie do prawdy nikt wypłaty nie dostanie, a do gara trzeba mieć co włożyć.

 

Binienda też za to nie dostaje pieniędzy.

foxbat , to nie przypadek ...to działanie systemowe , jak domyślam się zdajesz sobie z tego sprawę...

Do tego stopnia systemowe, spiskowe i wszechobecne, że tylko wybrani, inteligentni ponad przeciętność i należycie czujni potrafią zdemaskować podłe knowania Tuska, Komisji d/s Katastrofy Smoleńskiej i Putina.

Przeludnienie to jest nie lada problem, ale fanatyzm wszelkiej maści to już chyba prawdziwa zguba ludzkości.

,,Ukazały się dziś dwie bardzo ważne informacje. Pozornie mają mało ze sobą wspólnego, ale gdy przyjrzeć się im lepiej, wspólnego pola jest dość. Pochodzą z „Rzeczpospolitej”.''

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

jamelo , twoim zdaniem śledztwo jest prowadzone rzetelnie , zgodnie ze standardami i metodologią dotyczącą takich katastrof? skoro to jest fanatyzm , to jestem fanatykiem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Można mieć zastrzeżenia do prowadzenia śledztwa, co nie zmienia faktu karygodnych błędów pilotów ich weryfikacji, poziomu wyszkolenia i braku reakcji na niebezpieczne nawyki podczas lądowań. Przy takich okolicznościach nie trzeba było robić zamachu, prawdopodobieństwo wypadku było aż nadto wysokie by ryzykować jego zdemaskowanie i implikacje międzynarodowe.

Taliban smoleński w natarciu, znowu mnie to nie dziwi...

bo na drugie masz zdzisław...

 

jamelo, nie wiem czy był to zamach czy wypadek , ale nie wciśniesz mi tu kitu o prawidłowo prowadzonym dochodzeniu , przez co samo nasuwa się podejrzenie o próbę zatajania niewygodnych faktów ...ciężko to pojąć jak widzę , zwłaszcza foksikowi....dlaczego w przypadku innych katastrof lotniczych badanie wszelkich okoliczności jest bardzo szczegółowe , wydobywa się czarne skrzynki z dna oceanu , wrak w najmniejszych detalach składa do kupy , analizuje się miejsce upadku itd.... a tu nie można znaleźć np. jednej czarnej skrzynki...pomijam juz fakt braku prawnego umiejscowienia śledztwa... i twoim zdaniem wszystko jest ok?...no to pozdrawiam...

 

....a zapomniałbym o korzystaniu z amatorskich zdjęć z miejca katastrofy w raporcie Millera ....pełne profii śledczych jak widac....

jaro747, ja rozumiem, pancerne brzozy, zamachy, mocherowe berety, ale powiedzmi, czy obecnosc w komisji szefa Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotów Polskich Sił Powietrznych jest ok? Przeciez gosc praktycznie foruje wyrok w sumie i we wlasnej sprawie. Co najlepiej uwidacznia pan Lasek podajac informacje o tych 125 komunikatach TAWS, czy pan szef Inspektoratu stwierdzil jakies nieprawidlowosci we wlasnej pracy? Wkurza mnie to zamiatanie pod dywan, pana Arabskiego tez wycofali na placowke... Przypadek?

 

Nareszcie jakiś głos sensowny i merytoryczny, Bogu niech będą dzięki, bo dyskusja z najaranymi ideologicznie nieukami nie ma sensu - czysta strata czasu.

Nie wiem o którego Ci chodzi, o Klicha, Michałowskiego czy Grochowskiego, nie chce mi się szukać. Odnośnie skladu Komisji Klicha pisałem juz dawno temu, ale jakoś nikt nie podchwycil, bo to trzeba troszkę kumać. Pisałem o wyczynach niejakiego Benedicta który ma na sumieniu wielokrotne naruszanie przepisów (polecam wyszukiwarkę, zwłaszcza orłowi cycusiowi), pisałem też o innych zwracając uwage, że są sędziami (a dokladniej śledczymi) we własnej sprawie.

 

W moim odczuciu rezultatem tego składu jest taki, a nie inny kształt raportu komisji Millera. Co do ustaleń i faktów zastrzeżeń nie mam, natomiast interpretacja tych faktów i wnioski w dużej mierze wybielają wojsko. Właśnie nie polityków tylko wojsko i wojskowych. Przykładem teza o próbnym podejściu która kompletnie nie znajduje potwierdzenia w ustaleniach i pojawia sie znienacka i bez żadnych dowodów. Kompletnie przepadł też wątek poczynań Błasika bezpośrednio przed lotem i w trakcie pseudoszkolen załóg które polegały na bieganiu z plecakiem po górach.

 

Wściekły atak proroka Antoniego wynika z faktu, że Lasek nie przejmuje sie wojskowymi zależnościami i podległościami i mówi jak było naprawdę. A ta prawda jest mieżdżąca wlaśnie dla wojskowych.

Jestem Europejczykiem.

 

Właśnie nie polityków tylko wojsko i wojskowych.

 

Nie, politykow nawet sie nie wybiela, bo ich to sie nawet nie rusza.... I to wlasnie w tym problem.

 

Lasek nie przejmuje sie wojskowymi zależnościami i podległościami i mówi jak było naprawdę.

 

A tos mnie rozsmieszyl, poczytaj sobie jak sie nie przejmuje, w swietle jupiterow podaje ze te 125 komunikatow TAWS to straszna rzecz, natomiast pozniej bez kamer pytany, ze przeciez w komisji jest szef Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotów Polskich Sił Powietrznych i jak on kontrolowal te straszne 125 komunikatow, no to teraz pan Lasek "Część drobnych rzeczy jest analizowana na poziomie komórki badania incydentów lotniczych danej organizacji.", gdzie na konferencji "Z tego co pamiętam, to w żadnej jakiejś kontroli nie było wykazane, że tego typu odstępstwa są i są one tolerowane". No to jak trzeba to te 125 komunikatow to zgroza i tragedia, ale jak chronic dupe "Część drobnych rzeczy".

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Można mieć zastrzeżenia do prowadzenia śledztwa, co nie zmienia faktu karygodnych błędów pilotów ich weryfikacji, poziomu wyszkolenia i braku reakcji na niebezpieczne nawyki podczas lądowań.

dziwnie przed katastrofą to byli najlepsi.. elitarni. Jak to się wszystko szybko zmienia. Dwa pytania do prowadzącego:
  • jak byli źle wyszkoleni i mieli dwie lewe ręce to kto za to odpowiada ?
  • co takiego KARYGODNEGO zrobili czyli, jakie błędy popełnili piloci że doprowadzili do katastrofy ? (nie mogę się doszukać)

 

Właśnie nie polityków tylko wojsko i wojskowych.

a przepraszam kto jest przełożonym armii ? nawet struktur własnego państwa nie znasz ?

 

Wściekły atak proroka Antoniego wynika z faktu, że Lasek nie przejmuje sie wojskowymi zależnościami i podległościami i mówi jak było naprawdę. A ta prawda jest mieżdżąca wlaśnie dla wojskowych.

niezbyt kumam co takiego antoni ma wspólnego z wojskiem, przypominam że to On zarzucał prokuraturze wojskowej mataczenie (więc chyba Ci się coś fakty porypały)

 

@Jaro - a czy ja już nie kłamię ? np z WTC ? gdzie aluminium do stali... ? i to takiej ilości..

Można mieć zastrzeżenia do prowadzenia śledztwa, co nie zmienia faktu karygodnych błędów pilotów ich weryfikacji, poziomu wyszkolenia i braku reakcji na niebezpieczne nawyki podczas lądowań. Przy takich okolicznościach nie trzeba było robić zamachu, prawdopodobieństwo wypadku było aż nadto wysokie by ryzykować jego zdemaskowanie i implikacje międzynarodowe.

 

 

Pytanie mozesz skierowac bezposrednio do szefa Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotów Polskich Sił. Czlonka komisji Millera.... ROTFL..

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Nie, politykow nawet sie nie wybiela, bo ich to sie nawet nie rusza.... I to wlasnie w tym problem.

 

 

 

A tos mnie rozsmieszyl, poczytaj sobie jak sie nie przejmuje, w swietle jupiterow podaje ze te 125 komunikatow TAWS to straszna rzecz, natomiast pozniej bez kamer pytany, ze przeciez w komisji jest szef Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotów Polskich Sił Powietrznych i jak on kontrolowal te straszne 125 komunikatow, no to teraz pan Lasek "Część drobnych rzeczy jest analizowana na poziomie komórki badania incydentów lotniczych danej organizacji.", gdzie na konferencji "Z tego co pamiętam, to w żadnej jakiejś kontroli nie było wykazane, że tego typu odstępstwa są i są one tolerowane". No to jak trzeba to te 125 komunikatow to zgroza i tragedia, ale jak chronic dupe "Część drobnych rzeczy".

 

No to sobie jeszcze raz przeczytaj, co napisałem. Jeżeli chodzi o fakty to one są, problem jest z interpretacją i na nią trzeba patrzeć ostrożnie. Wypowiedzi Laska nie znam, nie widziałem.

Jestem Europejczykiem.

 

Wypowiedzi Laska nie znam, nie widziałem.

 

Co ja poradze ze na tvn24 nie bylo :(

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Ja? Tak. Dlaczego nie podaja tam takich informacji? Jacys mniej dociekliwi tam sa dziennikarze... eee zapomnialem, teraz walcza z tym no... rasizmem oraz narastajacym tym no, neocostam od tego no, austriackiego malarza... jak on tam mial...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.