Skocz do zawartości
IGNORED

POMÓŻCIE ZIELONEJ KOBIECIE - SPRZĘT TECHNICS

Myshan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zupełnie zielona w tej materii, stąd ten post.

Odziedziczyłam sprzęt technicsa. Nie chcę się go pozbywać, raz - nie jestem audiofilem i to co mam odpowiadało mi jakością dźwięku, dwa jest w bardzo dobrym stanie, trzy - wartość sentymentalna

Mam wzmacniacz su a800, kolektor SHGE90, Radio STGT 650, CD i decka.

Nie mam kolumn, bo te które były ze sprzętem (tonsil o ile pamiętam)były uszkodzone no i miały zbyt duże gabaryty.

Całość chcę postawić w pokoju ok 40 metrów i szukam teraz kolumn, zgrabnych i może nie kobylastych jeżeli chodzi o wymiary nie mam pojęcia czym się kierować, czego szukać. Proszę pomóżcie zielonej kobiecie

ile masz pieniazkow i jakiej muzyki sluchasz

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

Muzyka - wszystko oprócz hip-hopu, metalu, rapu, w grę wchodzi za to muza klasyczna (w domu jest kilku użytkowników).

A jeżeli chodzi o kasę - chciałabym się zmieścić tak do 500-600 pln (max 1000 w wielkich bólach) o ile jest to możliwe.

nowe czy używane?

z nowych może Tonsil Siesta?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

(800 zł za pare, chwalone na forum)

Ukryta Zawartość

Muzyka - wszystko oprócz hip-hopu, metalu, rapu, w grę wchodzi za to muza klasyczna (w domu jest kilku użytkowników).

A jeżeli chodzi o kasę - chciałabym się zmieścić tak do 500-600 pln (max 1000 w wielkich bólach) o ile jest to możliwe.

To jakaś prowokacja?

To jakaś prowokacja?