Skocz do zawartości
IGNORED

Najbardziej uniwersalny wzmaczniacz...

Ernie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Wiem, że zapewne była tu już masa podobnych tematów, podobnych pytań i dyskusji, ale... ja tym razem obiecuję, że to ostatni raz.. :)

I poprostu potrzebna mi pomoc.

Chciałbym kupić wzmaczniacz do stereo, najlepiej aby był używany, gdyż budżet też jest ograniczony. Przeglądałem dużo opinii, przeczytałem kilka postów, ale trudno mi było wyciągnąć ostateczne wnioski i wybrać coś dla siebie. Chodzi o to, że jestem maniakiem muzyki i słucham praktycznie wszystkiego. Wzmaczniacz by musiał być dobry i do muzyki klasycznej, i do elektronicznej, rocka, ciężkiego metalu, techno itd. Czy coś takiego w ogóle istnieje ? Jeżeli chodzi o brzmienie to interesuje mnie bardziej dynamika, neutralność (albo bardziej w kierunku ciepłego), czystość i wyrazistość nawet przy np. ciężkim rocku, no i żeby wysokie nie kaleczyły uszu. Ktoś jest w stanie mi coś pelecić ? Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki :) Moc wyjściowa powinna być ok 60 - 80 Wat przy impedancji 8...

p.s na allegro wychaczyłem MARANTZ PM-40SE i ONKYO INTEGRA A-8650, czy któryś z nich by się 'nadawał' ??

rozumiem, że naprzykład Technics'a SU-V620 mogę sobie odpuścić ???

https://www.audiostereo.pl/topic/7261-najbardziej-uniwersalny-wzmaczniacz/

-> Ernie

Trudno powiedzieć, jeśli nie wiadomo, z czym miałby współpracować ten wzmacniacz :-) Napisz, jakie masz/planujesz kolumny i CD - wówczas na pewno ktoś coś więcej doradzi. Ja od siebie dodam: a może poszukasz coś z NADa - od C320 w górę? Jednak muzyki poważnej to niewiele na NADzie słuchałem. Zgadzam się z ralph'em - odpuść sobie to Onkyo; co do Marantza to nie wiem... może posłuchaj.

1. "budżet też jest ograniczony" - tzn. jaki? ile chcesz/możesz wydać?

2. Jaką masz resztę toru? Będziesz dopasowywał ją później do wzmacniacza czy wzmacniacz dobierał do niej?