Skocz do zawartości
IGNORED

Marka Moniotr Audio


ecamel

Rekomendowane odpowiedzi

dla mnie niczym , poziom jakości musi być zachowany producent szanujący się nie wypuści jakościowo niedopracowanego produktu,

tak samo można powiedzieć o produktach wyrabianych w europie że nie zawsze są jakościowo najwspanialsze a cena roboczogodziny

w chinach jest jeszcze tańsza więc opłaca się producentowi tam wytwarzać i importować, moim zdaniem jeszcze dekada i może się to zmienić

ale obecnie wszystko co jest wytwarzane w chinach kojarzy się z tandetą i podróbkami moim zdaniem jest to błędne,

sam nie bardzo popieram wytwarzania w chinach bo u nas np rąk nie brakuje ale jesteśmy w strefie gdzie wytwarzanie tanie nie jest i przypuszczam

że produkt finalnie robiony w uk byłby z spokojnie 20% droższy

Focal + Naim

Czepiacie się tego made in china, a może mi ktoś napisać czym różni się produkcja w chinach od tej w polsce czy angli ? Jeżeli produkujemy z tych samyh materiałów wg tego samego schematu to chyba niczym ale mogę się mylić :)

Też uważam, że różnice jeżeli w ogóle będą, to raczej znikome, ale mimo to, jak mam do wyboru podobny produkt wykonany w Europie i w Chinach, zdecydowanie wybiorę ten pierwszy. Pomijam potencjalny wstyd przed znajomymi - "taki masz HiEnd a z Chin, hahaha" - ale to już oczywiście pół żartem, pół serio :)

Wiele Hi-Endowych kolumn uważanych firm produkuję się w Chinach, więc dużych różnic tu nie ma, ba wiele rzeczy wyprodukowanych w Chinach jest lepiej wykonana niż Europejskie odpowiedniki. Mnie się tylko nie podoba to że oni wyzyskują na to swoich ludzi z kraju. Niestety, póki Chiny nie będą krajem demokratycznym, tak to u nich będzie wyglądać. Czego akurat zwolennikiem nie jestem..

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

W sensie: słuchałeś wszystkich innych czy tak tylko przypuszczasz? :)

 

ps. co w końcu kupiłeś? od razu 5.0 / 5.1 ?

 

Oczywiście, że kupiłem od razu 5.1.

 

Znowu wyszła moja mizeria pisarska. Nie słuchałem wszystkich kolumn na rynku, to fizycznie niemożliwe. Ustanowiłem od początku przestrzeń, w jakiej się poruszam. Oczywiście jaki budżet chcę na to przeznaczyć, oraz jakie to mają być kolumny. Po pierwsze: monitory. Takie lubię, pozatym budowanie 5.1 na podłogowych to w warunkach domowych przesada. Po drugie: zestaw ma być do wielokanalowej muzyki, nie kina domowego. Wszystkie więc kolumny (poza SW) muszą być identyczne. Jedyny kompromis, na jaki mogę się zgodzić - to aby C był z tej samej serii, dopasowany akustycznie (i wzorniczo) do L/R/SL/SR. Pozwoli to na uniknięcie kupowania 3 par aby na C podstawić identycznie to samo, co na pozostałe (a z drugim nie wiadomo co zrobić). SW też musi być z tej samej serii. Nie dopuszczałem scenariusza, że biorę co innego, choćby z najwyższej półki.

 

I pod tym kątem faktycznie słuchałem. I (poza MA) miałem zastrzeżenia.

 

P.S. Zajrzyj proszę na Kluby / Klub Monitor Audio. Tam napisałem szczegółowo co mam.

 

Pozdrowienia.

Niestety, póki Chiny nie będą krajem demokratycznym, tak to u nich będzie wyglądać.

A u nas jest niby demokracja i jest tak samo, tyle ze na mniejsza skale.

?👈

A jakie Waszym zdaniem kolumny ( Firma ) mogą konkurować dzwiękowo z Monitor Audio taka alternatywa w podobnym przedziale cenowym.

 

Jak dla mnie średnio osłuchanego to: Magnat od serii 600 w górę i Paradigm

Pieniądze nie grają !

A jakie Waszym zdaniem kolumny ( Firma ) mogą konkurować dzwiękowo z Monitor Audio taka alternatywa w podobnym przedziale cenowym.

 

Akkus, Akustyk, QBA, ESA, Audio Academy, RLS, Avcon, BMN (w budżetówce wyższe modele Tonsila, STXa, Koda Harmony),Acoustic Energy, Heco, Magnat, DLS, Avance, Tannoy...

Moim zdaniem nie mogą z MA konkurować Kefy, Jble i Paradigmy.

Zapomniałem o jednej z najbardziej konkurencyjnych firm na naszym rynku - Studio 16 Hertz (tutaj konstrukcje MA w zbliżonych cenach nie mają startu zarówno pod względem zastosowanych materiałów jak i brzmienia)

uparłeś się na te "materiały" a ciekawe po czym oceniasz ich wartość i jakość skoro MA stosuje własne przetworniki ?

brzmienie Ci wybaczymy bo masz swój gust i to sprawa subiektywna, ale często tu forujesz z góry wyroki bez pokrycia, tak jak w przypadku Tonsila i jego wyrobów

Akkus, Akustyk, QBA, ESA, Audio Academy, RLS, Avcon, BMN (w budżetówce wyższe modele Tonsila, STXa, Koda Harmony),Acoustic Energy, Heco, Magnat, DLS, Avance, Tannoy...

Moim zdaniem nie mogą z MA konkurować Kefy, Jble i Paradigmy.

 

dla ciebie wszystko jest takie jasne, kreska wyznaczona i po jednej stronie super polskie kolumny jak stx i tonsil na czele

a po drugiej tani szmelc brytyjski z chin

 

wiadomo że trzeba wspierać polski przemysł ale bez przesady i fanatyzmu,

jak coś dobrze gra to się samo broni a popularność ma nie bierze się z niczego tylko z dobrej relacji cena jakość /brzmienie i w tym wszystkim o to chodzi.

Focal + Naim

Ja bardzo popieram polski przemysł, tylko polski przemysł sam się nie popiera.

Akkus - chciałem posłuchać paru modeli ale akurat nie mieli. Czekałem kilka miesięcy regularnie dopytując czy już ale za każdym razem otrzymywałem inny wykręt.

Akustyk - brak możliwości odsłuchu oraz ogólne podejście konstruktora to dla mnie żart

ESA - bardzo słaby wybór w sklepach, nieprzyjazne parametry

AudioAcademy - świetne kolumny ale wymagają spawarki a nie normalnego wzmacniacza

RLS - jeszcze lepsze kolumny, udało mi się posłuchać kilku, ale z modelem na którym zależało mi najbardziej była historia taka sama jak z Akkusem - pół roku to widocznie za mało żeby dostarczyć model do sklepu odległego o dosłownie parę kilometrów od producenta, mimo regularnego wydzwaniania.

Żeby posłuchać kolumn innych producentów trzeba pojeździć po kraju, każdy producent w innym mieście, zupełny brak sieci sprzedaży.

 

Poza tym nie patrzcie tylko na przetworniki i części w zwrotnicy. Faktem jest że polscy producenci tu nie oszczędzają, ale to jeszcze nie oznacza że te kolumny tak świetnie grają. Pewne modele grają super, inne są do bani mimo dobrych przetworników. A w wielu przypadkach już na pewno nie można powiedzieć że mają jakieś firmowe brzmienie, co model to gra inaczej.

 

Jak ktoś ma czas, możliwość i chęci to faktycznie może kupić wybitne kolumny za stosunkowo niewielkie pieniądze. Tylko nie każdy chce miesiącami prosić albo jeździć po kraju.

Asiki: Widzisz kolego, polski przemysł stara się jak może, i niektórzy konstruktorzy też chcieli by aby ich kolumny stały w każdym sklepie. Ale to właśnie sklepy kręcą nosem na Polskich konstruktorów. Sklepy kolumny chcieli by brać najlepiej w komis, a zapłata dopiero jak się sprzedadzą, bo strata niewielka i brak własnego wkładu.

Teraz sobie wyobraź, że konstruktor chce oddać do kilkunastu sklepów swoje wyroby, wysyła kilkanaście par kolumn praktycznie za darmo, ale musi je wyprodukować, wysłać, a to są niemałe koszty. Czas jakiegokolwiek zysku jest rozłożony w czasie, niektóre sklepy wolą promować własne produkty na których mają zarobek 50%, a tamte wstawiają w kąt i się kurzą. Konstruktor z braku zysku, nie ma możliwości konstruowania nowych zestawów. A rachunki trzeba płacić na bieżąco, kupować elementy, stolarkę, miejsce magazynowe, warsztat, opłacić ludzi itp.

 

Duży dystrybutor sprzedaje kolumny i sprzęt audio sklepom, nie martwi się ile towar będzie stał na sklepie. Towar sprzedany zysk jest niemal odrazu. Do tego dochodzą przedstawiciele handlowi, którzy jeżdżą po kraju i sprzedają towary, gdzie polski konstruktor nie ma ani takich środków, ani zaplecza finansowego.

 

Chcesz posłuchać Polskich kolumn - zadzwoń bezpośrednio do producenta, często idą na rękę i np. wysyłają kolumny pod zastaw. Albo sami do Ciebie przyjadą z kolumnami, dowiesz się w jakich sklepach można spotkać ich produkty. Przykładem może być firma Akkus, którą wymieniłeś. Ich kolumny są w kilku sklepach w Polsce a i dogadać się zawsze z nimi można.

 

Tylko trzeba chcieć, a nie narzekać na wszystko i czekać aż pod rękę Ci podsuną. Niestety to nie Media Markt.

 

Serdecznie pozdrawiam.

nie wszyscy chcą wysyłać a dystrybucja jest często fatalna, jest problem posłuchać bo żeby to zrobić trzeba się sporo namęczyć i pojeździć

jak się ma kupić coś fajnego za 10tys to warto jak tylko monitory za 2tys to myślę że nie warto robić sobie takiego zachodu.

Focal + Naim

Gość amidas

(Konto usunięte)

>>rabies Twoje tłumaczenia i poniekąd obrona polskich producentów kolumn jest...hmmm..marna. Skoro ktoś sie bierze za interes w tym wypadku audio niech po ludzku sie przyłoży. Nie wystarczy zrobić dobrą stolarkę upakować porządne przetworniki i czekać na klienta, który najczęściej opinię o danym modelu zasłyszał od znajomego czy też na takim portalu jak ten. Jak wspomniał asiki mało ktory polski producent może pochwalić sie "firmowym" brzmieniem bo jak dodał każdy model gra inaczej. Jednym z przykładów niech będzie Esa której każdy model gra mniej lub bardziej naturalnie, z lepszą lub gorszą stereofonią. Dalej. Piszesz, że nie każdego producenta stać aby wysłać każdy model swojej oferty wysłac do sklepów Audio na terenie kraju. Osobiście nie wymagam tego, ale w sytuacji zainteresowania powinno być tak. Sklep wykonuje telefon>> Potrzebujemy za trzy dni taki, a taki model.Producent>> oczywiście, juz szykujemy przesyłkę po rezygnacji proszę odesłać lub zostawić jako demo. Ponadto każdy z producentów na tzw. produkty nie zyskowe powinien przeznaczyć po jednym modelu i wysłać do zinteresowanych sklepów. Czy to takie trudne?? Wytłumacz mi czemu ja wchodząc do jednego ze sklepów w Poznaniu nie mam kłopotu z posłuchaniem jak zechce Xaxiana, Vendersteena (najnowszego modelu), WLM-a, czy jak będe żywo zainteresowany posłucham nawet Magico. Czemu tym firmom nie sprawia kłopotu wysłanie własnego produktu ??. I to jest zdrowe podejście do własnej firmy. A polski producent ciągle narzeka, a to chca za darmo, a to prasa jest bee itp. Jak powiedziano, dobry produkt obroni się sam i sklepy same po niego będą wyciągać ręce.

 

I na koniec. Prywatnie otrzymałem list od jednego z producetów polskich który to niejako wskazał mi model kolumny, która to może śmiało konkurować z MA do 10kzł. Ha!, chętnie bym porównał oba modele tylko gdzie ja mam niby znależć w Poznaniu tą polską firmę???

I to samo tyczy się Akkusa o którym wspominasz kolego rabies. Słucham ?, gdzie w Poznaniu który nie jest pipidówą można posluchać jakiegokolwiek modelu firmy Akkus.

 

pzdr.

Akustyk - brak możliwości odsłuchu oraz ogólne podejście konstruktora to dla mnie żart

 

AkustyK będzie na Audio Show.

 

 

ESA - bardzo słaby wybór w sklepach, nieprzyjazne parametry

 

A może po prostu prawdziwe ? Napisać efektywność 90dB i impedancja 8Ohm każdy może, tylko gdy potem oddaje się do testu okazuje się, że jest 85dB i 4 Ohm. Czyli w rzeczywistości dokładnie tyle samo co w ESA.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Rabies, z pewnością masz dużo racji z tym że ciężko przebić się niewielkim manufakturom gdy muszą konkurować z wielkimi koncernami już na poziomu relacji ze sklepem. Ale to nie do końca tak. ESA i RLS jakoś potrafiły się dogadać i ich produkty są normalnie sprzedawane w sklepach. Dlaczego innym producentom tak trudno? A tam wcale nie upychają ich po kątach a nawet bardzo je zachwalają.

Tak też było w moim przypadku: jeden sprzedawca nawet powiedział że tak naprawdę nie ma co patrzeć na zachodnie marki. Posłuchałem co miał z RLS, każdy model zagrał totalnie inaczej, aczkolwiek większość zagrała bardzo dobrze. Kompletnie oszołomiły mnie monitorki Nereida II, jakby był większy bas brałbym z marszu. A że i tak celowałem w podłogówki właściwie zapadła decyzja - kupuję Tritona (to jest to samo ale w podłogowej skrzyni). Tylko wiadomo - niby prawie to samo ale trzeba posłuchać. I co? Pół roku wydzwaniam regularnie do sklepu a pan mi za każdym razem grzecznie odpowiada że ciągle naciskają na producenta ale nie mogą się doczekać dowiezienia Tritonów. W końcu dałem sobie spokój, jak producentowi nie zależy to ja go nie zmuszę. To taki jeden epizod, ale nie lepiej było z Akkusem.

Nie oszukujmy się, dystrybucja leży, dopóki to się nie zmieni nadal będą to produkty niszowe.

 

Kolejna sprawa: wszyscy się zgodzą że produkt to nie tylko użyte części, więc jego cena nie może być ich sumą. Ale nie tylko na cenę co na sam produkt składają się także także opakowanie, dystrybucja i możliwość odsłuchu. Dlatego urządzenia bez dystrybucji są w pewnym sensie wybrakowane, zaś nieporozumieniem jest porównywanie ze sobą kolumn o tej samej cenie ale zróżnicowanych pod względem dostępności. Owszem, mogę sobie pojechać na drugi koniec Polski żeby posłuchać, ale w tym momencie do ceny trzeba doliczyć transport, mój czas (powiedzmy dniówkę) i dodatek od zawracania d..y. Okaże się że kolumny trzeba porównywać już w innym przedziale cenowym. Więc może ich produkty są konkurencyjne tylko dlatego że cena nie zawiera marży sklepu?

 

Zdaje się Alek R. kiedyś zrobił wyliczenia (marże sklepu i dystrybutora) i odniósł to do cen manufaktur sprzedających na własną rękę, sprzedających w sklepach oraz produktów zagranicznych z dystrybutorem - i okazuje się że wszystko idealnie pasowało, po doliczeniu tych kosztów ceny kolumn były właściwie takie same jak podobnie zbudowanych z innej grupy, w tym kolumn zagranicznych. Więc może naszym producentom akurat taka sytuacja odpowiada?

Gość amidas

(Konto usunięte)

>>Elberoth chcesz powiedzieć, że skoro Akustyk będzie na Ałdioszole to to ma być przyczynek do ich zakupu?.

Prosze Cię chyba nie chcesz przez swoją informację o ich udziale powiedzieć że proszę posłuchać i decydować. Nie te warunki i nie ten czas. O dostępność chodzi, a nie zapoznanie sie że ktoś taki jak Akkustyk istnieje na rynku.

Widzisz ja za kilka miesięcy będę szukał czegoś do 10 kzł i co??. Mam jechać i posłuchać w Warszawie nie w swoich warunkach??. A przyślą do domu i zostawią na jakies dwa tygodnie za kaucją?? Takich i inych pytań jest więcej, a byłoby o wiele wygodniej gdyby były dostępne od ręki w jednym ze sklepów w Poznaniu. Ale rozumiem, że to problem nie do przeskoczenia..;-)

 

pzdr.

Asiki: Dystrybutor ma marże ok. 100% na sprzedawanych przez siebie urządzeniach. Jakkolwiek to liczyć, to ceny Polskich manufaktur musiały by pójść w górę o 100% i wtedy byś miał dystrybucję polskich kolumn. Duży wpływ mają też układy i znajomości między producentem a sklepami. Polskie manufaktury nie mają takiego zaplecza finansowego, przedstawicieli handlowych, reklamy, marketingu, ludzi i siły przebicia. Duża część traktuje też to jak hobby i sprzedają na zamówienie. Dlatego niestety chcąc mieć wymarzone i bardzo dobre kolumny, to trzeba włożyć w to trochę wysiłku i chęci.

 

Dlatego zawsze najlepiej zadzwonić bezpośrednio do producenta i można się zawsze jakoś z nimi dogadać. A nie załatwiać to przez różnego rodzaju sklepy, które tak naprawdę, niezbyt przejmują się małymi manufakturami.

Rabies, ok, zgoda, też na to patrzę że polscy producenci dają szansę oszczędzenia pieniędzy kosztem niedogodności i pewnego wysiłku. Na początku byłem bardzo mocno nastawiony na rodzime produkcje, w końcu co mi tam. Tyle że ja oczekuję że producent też włoży nieco zaangażowania, jakoś ułatwi klientowi zapoznanie się z produktami. Da się, przykłady: AudioAcademy - sami przywożą kolumny na odsłuch, Albedo - bez problemu wysyłają kable (nawet kaucji nie chcą!), Akkus - w prywatnym mieszkaniu w Warszawie otworzyli coś jakby punkcik i można się umówić i posłuchać. Niestety większość pozostałych woli siedzieć i czekać aż klient sam przyjedzie, zero wysiłku.

No tak, jak poprosisz o dowody w postaci zdjęcia zwrotnicy, to importer chińskiego śmiecia odpowie, że jakość zwrotnicy nie ma znaczenia.

Więc ku..wa co ma znaczenie! Znaczek?

Vifa jest najlepszym dowodem mezaljansu z chińska jakością i już wraca z produkcją do domu.

Dlaczego?

Osobiście widziałem kilkanaście Vif z opdadającymi terminalami, z parametrami absolutnie nie zgodnymi z katalogiem etc.

... więc Don111 importerze niestrudzony chińskiego śmiecia, zwróć uwagę, że możesz wykorzystywać już niebawem w/w fakt jako mocny argumnet do dalszej egzystencji/pośrednictwa sprzedaży oraz lansu.

 

Zobaczę zdjęcie zwrotnicy wspomnianych monitor audio?

po co chcesz zdjęcia zwrotnicy MA ? przecież pisałeś wcześniej że widziałeś i porównywałeś :)

nie ośmieszaj się z tym określeniem mnie jako importera chińszczyzny, ja nie jestem sprzedawcą ani nie mam z tym nic wspólnego w przeciwieństwie do Ciebie

jesteś naganiaczem STXa, tylko i wyłącznie po to się tu zarejestrowałeś podobnie jak kilka innych osób w 5 postami na koncie, wszystkie reklamujące STXa i oczerniające inne marki "STX w porównaniu..."

coś mi się wydaje, że to jedna i ta sama osoba (może moderacja może to sprawdzić)

Dokladnie Don111 masz calkowita racje

Poprostu nie reaguj na glupie wypowiedzi nie ma sensu

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

proszę bardzo dla jasności fotki są tu zwrotnicy z serii rx

i opisana jej budowa bardzo przyzwoita dodam,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

Naganiacze z STX mają tylko jeden argument, w STX zwrotnica wygląda tak, tamto tak.... to co wygląda mniej okazale to chińskie ścierwo, nieważne jak gra. Panowie z STX wasza nachalna reklama na tym forum zaczyna działać w drugą stronę, mnie już skręca jak słyszę jaki to STX jest świetny bo coś w nim wygląda tak a nie inaczej, większość klientów interesuje jak coś gra, zanim kupie chcę posłuchać i porównać, więc za przeproszeniem gdzieś mam mam markę typu STX której po tylu latach nadal nie można nigdzie odsłuchać i porównać z innymi markami i która to marka nagania tylko klientów do kupowania w ciemno przez internet. Dziwne że po tylu latach nikt nie chce handlować STX skoro ponoć są to takie świetne kolumny, według waszej agresywnej reklamy miażdżą wszelaką konkurencję....... ale tylko w teorii.

proszę bardzo dla jasności fotki są tu zwrotnicy z serii rx

i opisana jej budowa bardzo przyzwoita dodam,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Na zdjęciach widzimy 'chińską tandetę' ma za 2800zł, a dokładniej:

 

- obudowę z bardzo ładnie położonym naturalnym fornirem

- dwa wzmocnienia wewnętrzne obudowy przy pomocy wieńców

- porządną zwrotnicę, z polipropylenami i cewką powietrzną dla wysokotonowego, cewką rdzeniową dla niskotonowego, ale nawiniętą grubym drutem i ustawioną w innej płaszczyźnie

- firmowy port BR z patentem 'antyturbulencynym'

- niegłupi firmowy głośnik wysokotonowy

- bardzo porządny głośnik niskotonowy z wieloma patentami firmy - aluminiowo magnezową membraną pokrytą ceramika, firmowymi 'wgnieceniami' poprawiającymi sztywność, odlewanym koszem, wentylacją pod dolnym zawieszeniem.

 

To ja się pytam - gdzie ta taniocha i 'chińszczyzna' ?

 

I bardzo dobrze że kolumna wykonana w chinach (ale nie 'chińska'), bo gdyby chcieć to wyprodukować w EU, to głośnik musiałby kosztować nie 2800, ale przynajmniej 2x tyle. Jak bardzo lubiłem stare dobre MA serii Studio produkowane w UK (głównie za niesamowitą stolarkę), to przyznać trzeba, że obecnie klient dostaje nieporównywalnie więcej za te same pieniądze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

czy ten wyrafinowany produkt ma zfazowane kanty do gołego mdf-u ?

podobny patent jest w tanich pudełkach z cygarami ktore udaja cedrowe, a faza jest niby ozdobą ":)

moze maja wspolna linie produkcyjną

 

Pacuła chyba widoczny mdf wziął za fornir-obłóg albo ja sie myle

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

czy ten wyrafinowany produkt ma zfazowane kanty do gołego mdf-u ?

podobny patent jest w tanich pudełkach z cygarami ktore udaja cedrowe, a faza jest niby ozdobą ":)

moze maja wspolna linie produkcyjną

Fakt, strasznie tandetnie to wygląda. Nawet jak to nie są wióry to się tym razem Chińczycy wybitnie nie postarali. No ale przyznaj, że z daleka, wszystko wygląda i gra w miarę nieźle.

Cir, ciekawą rzecz wypatrzyłeś. Niestety nie widziałem na żywo serii RX w fornirze więc nie potwierdzę ale wygląda na to że masz rację!

Za to seria GS zdecydowanie nie ma tej przypadłości (mam w fornirze walnut), stolarka jest tej jakości że jeden kolega się mnie spytał czy te kolumny są wydrążone z bloku drewna. Fotki mogę rzucić dopiero po świętach.

Za to seria GS zdecydowanie nie ma tej przypadłości (mam w fornirze walnut), stolarka jest tej jakości że jeden kolega się mnie spytał czy te kolumny są wydrążone z bloku drewna.

Może MA podobnie jak Marantz robi w Chinach tylko najniższe modele?

to zaokrąglenie nie wygląda tak źle , na zdjęciach nie widać ale w rzeczywistości jest bardzo ładnie wykończone i nadaje odpowiedniego charakteru całej skrzynce, wolę takie niż nieprecyzyjnie położony fornir na stx mx-140 jak widziałem mdf lekko klawiszował albo był nie precyzyjnie oszlifowany a fornir był tylko na bokach i na krawędiach można było niekiedy zobaczyć szpary na styku więc ich stolarka musi jeszcze troszkę popracować nad jakością , tak samo mi osobiście nie podobają się śruby , to że rx nie ma ich wcale to jest jakiś zamysł plastyczny czy dizajnerski ale przyjemnie się na to patrzy, mi osobiście jak miałbym patrzyć cały czas na głośniki ( lubię to robić bo to jest mebel i ma wyglądać jak i grać), to patrząc na śruby krzyżakowe dostał bym niesmaku po kilku dniach :) tak samo w dynkach :) wiadomo można ładne dać imbusowe i już lepiej wygląda optycznie przynajmniej ale właśnie w takich detalach i drobnych rzeczach czasem jest pies pogrzebany, to nie są lata 80 gdzie wzornictwo to pomalowana płyta i śruby na wierzchu tylko 21wiek gdzie jakość brzmienia jest jednym z wyznaczników oceny produktu a nie jedynym na rynku audio w tej chwili oczywiście gusta są różne komuś może brakować śrub i może będzie chciał mieć ich jak najwięcej na froncie:)

jak dla mnie wygląd ma znaczenie i jakość wykonania jest tak samo ważna jak brzmienie a na tym polu MA są ciężkie do pobicia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.