Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niedługo fotoradary mogą się stać zbędne. Na razie UE chce wprowadzenia gadżeciku do zdalnego zatrzymywanie przez policje, a przecież jak już gadżeciki będzie na powszechnym wyposażeniu, to mogą ustawić nadajniki ustawiające próg predkości maksymalnej w samochodach na danym odcinku drogi, ingerując zdalnie w pracę silnika,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez martens

Zwróćcie uwagę, ze cały czas pitoli się o ograniczaniu prędkości.

Tymczasem ludzkość w sposób naturalny ma dążyć do zwiększenia prędkości.

Trzeba korzystać z życia. Przemieszczanie się między kolejnymi miłymi chwilami trzeba minimalizować.

Teleportacja to taki cel.

Zwróćcie uwagę, ze cały czas pitoli się o ograniczaniu prędkości.

Tymczasem ludzkość w sposób naturalny ma dążyć do zwiększenia prędkości.

Trzeba korzystać z życia. Przemieszczanie się między kolejnymi miłymi chwilami trzeba minimalizować.

Teleportacja to taki cel.

Co nagle, to po.... A jak w tym pośpiechu wymięszasz się cząsteczkami z inną śpieszącą się osobą? Ja jestem za życiem "południowca", co masz zrobić dziś, zrób... jutro :)

Ja również.

Tylko nie chciałbym tracić czasu na na podróż od przyjemności do przyjemności...

Chyba, że podróż jest przyjemnością; widoki i te sprawy...

...ale takie rozpraszanie się jest niebezpieczne... można wpaść na jakiś garb, przewężenie, radar na słupie...

Myślałem,że do tego nie dojdzie,a tu bęc, będą mierzyć!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Teraz to już uwierzę w to,że Polska będzie pierwszym krajem,który wprowadzi obowiązkowe tachografy w autach osobowych.

Rzecz jasna przy badaniach technicznych odczyt tacha będzie wysłany elektronicznie na komendę,tam nas podliczą i elektronicznie zdejmą z konta zasądzoną sumę.

Jak myślicie ,że to fantazja,to jesteście w błędzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ministrom, posłom, sędziom i biskupom też zdejmą z konta? Mhm,już to widzę...

Nie ma szans, żeby to przeszło :)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No i wyszlo szydlo z worka

 

Okazalo sie ze rankingi, testy itd. ktore robili Niemcy w ADAC , to jedno wielkie oszustwo.

Afera jest w toku , prezes musial poddac sie do dymisji.

 

Niemcy manipulowali i oszukiwali i ustawiali zawsze tak rankingi ze VW , audi, bmw i niemieckie auta zawsze byly gora buhaha

 

co za wstyd i chanba , co za korupcja .....

 

tak wiec panowie , za zachodnia granica korupcja i nieuczciwosc jest rownie popularne jak gdzie indziej....

 

byc moze nawet tam wala z wiekszej rury bo obracaja wiekszymi pieniedzmi

Edytowane przez Adam Sikora
A ile kolega ma lat że wierzył w te brednie?

 

jakie brednie ?

przeciez to prawda, prasa o tym pisze

 

Niemcy oszukiwali w rankingach samochodow

 

a kolega ile ma lat ze wierzy ze niemieckie auta sa najlepsze ?

Nie zrozumiałeś mnie :)

Ja właśnie nie wierzę w brednie niemieckich mediów samochodowych (w tym polskojęzycznych) i różnego typu adaców.

Dlatego jestem w posiadaniu dwóch franc :)

I sobie chwalę.

Platforma, Nowak i rozbójnicze prawo

Najbliższemu człowiekowi Donalda Tuska prokuratura postawiła 5 zarzutów. Za co? ...za zegarki! Tymczasem działalność Sławomira Nowaka pozostawiła po sobie znacznie gorsze rzeczy. Złe, niesprawiedliwe prawo – wręcz rozbójnicze – było pośrednio powodem, że w niektórych rodzinach rozegrały się tragedie.

 

To o czym napiszę dotyczy opłat drogowych, które wprowadziło ministerstwo kierowane przez Sławomira Nowaka z Platformy Obywatelskiej. Chodzi dokładnie o elektroniczny system poboru opłat, tak zwany Via TOLL. System obowiązuje już kilka lat i nadal ma wiele wad, co jednoznacznie, kilka miesięcy temu, wytknęła Najwyższa Izba Kontroli.

Ale może po kolei. Czym jest system? Otóż polega on na tym, że kierowcy samochodów o masie powyżej 3,5 tony mają obowiązek płacenie za przejazd większością autostrad, tras szybkiego ruch i dróg ekspresowych. Odbywa się to w ten sposób, że kierowcy muszą wykupić urządzenie Via BOX i z góry zasilić specjalne konto, z którego opłaty są pobierane kiedy jedziemy płatną drogą, objętą opłatami. Ważna informacja jest taka, że system obowiązuje również na drogach, gdzie nie ma opłat gotówkowych np. z Wrocławia w stronę niemieckiej granicy.

 

Wielokrotne karanie

Pierwszym naruszeniem norm prawnych, o czym wspomniał NIK, jest sposób karania kierowców, którzy jadą drogą bez urządzenia lub urządzenie to nie jest zasilone odpowiednią kwotą lub jest wyłączone. Taki kierowca płaci karę 3000 zł, ale za przejechanie pod każdą bramownicą znajdującą się na trasie którą jechał. Jeżeli np. z Wrocławia do Zgorzelca jest ustawionych 15 bramownic, to kierujący zostanie ukarany kwotą 45 tysięcy zł. Jeżeli z jakichś powodów, kierujący nie zorientuje się, że jeździ bez opłat, to kwota może nadal rosnąć. Takich przypadków odnotowana kilka i dotyczyły one kierowców busów. Największa kara wyniosła 250 tys zł, a wszystko wydarzyło się zaledwie w ciągu kilku miesięcy.

Tak potężne kary były dla niektórych wręcz zabójcze, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Gdyż nagłośnione zostały przypadki, że osoba która dowiedziała się o wymiarze kary, popełniła samobójstwo.

Patrząc na wielkość kar, to kierowców takich należy zatem uważać za niebezpiecznych przestępców, wręcz bandytów! Według polskiego prawa, są gorsi niż pijani kierowcy, którzy powodują wypadki! Może zatem panie Nowak, należało ich wsadzać do więzienia, i to bezwzględnie, a nie w zawiasach? Jakby taki jeden z drugim posiedzieli sobie 15 lat, to by wiedzieli, że za przejazd busem po autostradzie trzeba płacić...

 

Jedyni w Europie

Kolejnym kuriozalnym wymysłem ministerstwa jest ustalenie, kto ma płacić. Otóż, o ile zrozumiałe są opłaty dla ciężkiego transportu samochodowego i transportu zarobkowego (bo takie prawo obowiązuje w wielu krajach europejskich), o tyle objęcie elektronicznymi opłatami samochodów osobowych, jest naruszeniem dyrektyw unijnych. Bo należy wyjaśnić, że Polska jest jedynym krajem europejskim, który pobiera opłaty od samochodów osobowych ciągnących przyczepy. Wystarczy, że masa zestawu: auto + przyczepa przekroczy 3,5 tony. Tak więc większe kombiki jadące z kempingiem, lawetą, przyczepą podłodziową, czy przyczepą towarową, muszą płacić na równi z ciężarówkami, a tak naprawdę, to często muszą płacić więcej niż 40 tonowe TIR-y. Tak to nie pomyłka. Kierowcy osobówek często muszą płacić więcej niż kierowcy wielkich TIR-ów. Bo opłaty naliczane są według dwóch wskaźników. Pierwszy to masa auta, drugi to jego wiek. Wystarczy że samochód osobowy będzie o kilka lat starszy od tira i już za przejazd będziemy musieli zapłacić więcej niż ciężarówka. Gdzie tu sprawiedliwość?

W ogóle należy zadać pytanie, za co jest ta opłata? Sławomir Nowak mówił o kierowcach osobówek z przyczepami, że skoro niszczą drogi, to niech płacą. Ale dlaczego płacą więcej niż kierowcy TIR-ów? Czyżby panie Nowak dlatego, że stare osobówki bardziej kopcą niż nowe TIR-y? Jeżeli na to pan patrzył, co wychodzi z rury wydechowej, to dlaczego opłatami nie są objęte 20-letnie busy, ważące mniej niż 3,5 tony?

Mamy prosty przykład, jak państwo kierowane przez rząd Platformy Obywatelskiej, stworzyło wybiórcze prawo. Może warto podać kwoty, jakie trzeba zapłacić za jazdę po polskich drogach. Samochód osobowy wyprodukowany do roku 1999 płaci za przejazd autostradą lub trasą szybkiego ruchu 40 groszy za każdy kilometr. Tymczasem TIR wyprodukowany w roku 2005 zapłaci 37 groszy, a pojazd z roku 2008 już tylko 27 groszy. Tak więc stawki na osobówki sprawiają, że jak ktoś przejeżdża w Polsce z przyczepą rocznie np. 5 tys. km płatnymi drogami, płaci za to 2000 zł. To często kilka albo kilkanaście razy drożej niż opłaty pobierane od osobówek w innych krajach europejskich.

Teraz pytanie do zwykłych ludzi. Co bardziej według Was niszczy drogi? Większe osobowe kombiki typu: Omega, Mercedes, Volvo, Audi itp. jadące ze średnim kempingiem, czy ważąca 40 ton cysterna, wywrotka lub inna ciężarówka? Według Nowaka więcej niszczą ci pierwsi.

 

Skutecznie odstraszeni

Polska jako jedyny kraj europejski, który wprowadził opłaty od samochodów osobowych z przyczepami. To sprawiło, że ze świecą możemy teraz wypatrywać zagranicznych turystów z większymi przyczepami kempingowymi, którzy by do nas przyjeżdżali. Nie ma ich. Jak mają bowiem szukać punktów z Via BOXEM, zasilać konto i bać się, ze urządzenie nie zadziała (i przyjdzie im zapłacić kilka tysiączków kary – albo więcej), to mają taki kraj w nosie. A trzeba dodać, że sieć dróg objętych opłatami ma już kilka tys. km i ciągle się zwiększa.

 

Czym się różnią od średniowiecznych rozbójników?

Podsumowując cały temat można powiedzieć tyle. Mamy system opłat drogowych, których nie wprowadził żaden kraj europejski. Mamy niesprawiedliwe opłaty dla osobówek większe niż od ciężarówek - niczym nie uzasadnione. Mamy wielokrotne karanie za to samo wykroczenie. Mamy przypadki, gdzie ludzie załamani wysokością otrzymanych kar popełnili samobójstwo. Mamy coraz większą sieć dróg, których nie da się przejechać bez konieczności ponoszenia opłat. Mamy rząd, który wie, że pobór opłat jest w części niesprawiedliwy, ale że przynosi zyski jest niezmieniany. Czyli tak jak średniowieczny rozbójnik: wiedział, że robi źle, ale miał z tego dukaty, dlatego dalej to robił.

Na końcu można wybiec w przyszłość. Pewnym jest, że po ewentualnych wygranych wyborach Platforma Obywatelska nic tu nie zmieni, chyba, że jeszcze bardziej dociśnie pasa. Pytanie czy drogowego bubla zdecydują się naprawić inne rządy. Byłaby to niełatwa decyzja, bo musieliby zrezygnować z wpływu pieniędzy pochodowych z rozbójniczej ustawy.

***

Tak więc stawianie Sławomirowi Nowakowi zarzutów za zegarki wydaje się niczym w porównaniu do krzywd i niesprawiedliwości, których w wyniku jego pracy dostąpiły dziesiątki tysięcy Polaków, poprzez niesprawiedliwy i grabieżczy systemem Via TOLL. A za system ten odpowiada nie kto inny, jak minister, za którego rządów bubel został stworzony, uchwalony i wprowadzony.

Szkoda szczególnie rodzin, w których w związku z tym systemem, doszło do prawdziwych dramatów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Koszmar!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Dlatego wszystkie atesty, certyfikaty... powinny być zniesione...

Zawsze było to gówno warte...

 

kazdy atest , kazdy certyfikat mozna kupic,

Niemiecka gospodarka glownie opiera sie na przemysle samochodowym.

 

W interesie narodowym Niemcow jest zeby auta niemieckie mialy dobra renome ,dobre image.

 

To jest potezna machina , produkt ma dobra marke, jest wiec czesto kupowany, powstaja miejsca pracy, ludzie sa zadowoleni , panstwo pobiera podatki, cala gospodarka jest silna!

 

Tak wiec oplaca sie manipulowac w rankingach i przekonywac klientow ze VW jest lepszy np. od Toyoty

Edytowane przez Adam Sikora

Koszmar!!

hehehe

Przypomina mi się moja rozmowa o wzorcu metra sprzed lat ze strażą miejską...

Tylko ja nie wytrzymałem...

Ale Obywatel z filmiku też już dojrzewał do wybuchu...

Trudno w coś takiego uwierzyć,chociaż ?????

:-))))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jesteś przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą? Masz samochód osobowy zarejestrowany na firmę? Zdarza ci się zatankować to auto w niedzielę? No to podpadłeś, jako osobnik podejrzany o oszustwa podatkowe.

 

 

 

Według fiskusa bowiem, każdy normalny, uczciwy człowiek, przykładowo urzędnik skarbowy, pracuje wyłącznie od poniedziałku do piątku. W weekendy odpoczywa, zatem jeżeli ktoś w tym czasie korzysta ze służbowego czy firmowego pojazdu, to w celach prywatnych, rekreacyjnych. Przesłanką do powzięcia takiego wniosku są właśnie niedzielne odwiedziny na stacji paliw. I nieważne, że zatankowana w dzień wolny benzyna posłuży do pracy w pozostałą część tygodnia.

Cytat

“A nam przypomina się stary dowcip z okresu PRL: - Kiedy w Polsce będzie lepiej? - Już było, obywatele, już było...”

Zgodnie z przepisami, przedsiębiorca ma prawo zaliczyć do kosztów prowadzenia działalności gospodarczej wydatki na zakup paliwa do samochodu, jeśli zostały one poniesione w celu osiągnięcia przychodu lub zachowania albo zabezpieczenia źródła tego przychodu (cokolwiek to w praktyce znaczy). Regulująca te zagadnienia ustawa nie nakłada żadnych ograniczeń co do miejsca i czasu tankowania. Nie określa też, kiedy zatankowane paliwo należy wykorzystać. Ale cóż, prawo sobie, życie sobie...

Media donoszą, że służby skarbowe zaczęły intensywnie kontrolować zmotoryzowanych przedsiębiorców, wychodząc z założenia, iż tankowanie w weekend firmowego samochodu jest oszustwem podatkowym.

Reklama

Jest to kolejny krok pokazujący, na czym konkretnie polega tak zachwalane przez polityków ułatwianie prowadzenia biznesu w Polsce. Kolejny, bo nie pierwszy i zapewne nie ostatni.

Są kraje, w których każdy przedsiębiorca może bez jakichkolwiek ograniczeń odliczyć podatek VAT zawarty zarówno w cenie samego samochodu firmowego, w cenach wszelkich usług związanych z jego eksploatacją, jak i w cenie kupowanego do takiego wozu paliwa. Nikt go nie pyta, czy benzynę tę zużył jadąc do klienta czy po dziecko do przedszkola. U nas jest oczywiście inaczej.

W ostatnich miesiącach obserwujemy żenujące zamieszanie związane ze staraniami o przedłużenie zgody Brukseli na wyjątkowe, niezgodne z przepisami unijnymi, czytaj: gorsze, traktowanie polskich przedsiębiorców, właścicieli samochodów kupowanych "na firmę". Zgoda ta wygasła 1 stycznia 2014 r. Stąd obecna erupcja zainteresowania pojazdami z homologacją ciężarową i kłopoty Szkota, który, jeśli wierzyć reklamom, musiał zrezygnować z wyjazdu na ferie, bo nieustannie montuje kratki w Volvo.

Zgodnie z decyzją Sejmu zimowe okienko podatkowe zamknie się 1 kwietnia. Począwszy od tej daty prawo do odliczenia podatku VAT w normalnym, czyli pełnym wymiarze, zyskają jedynie ci, którzy potrafią udowodnić, że nabyty pojazd będzie wykorzystywany wyłącznie w działalności gospodarczej. Pozostałym ów "przywilej" nie będzie przysługiwał. Co, gorsza ograniczona zostanie również możliwość odliczania VAT-u związanego z wydatkami na eksploatację takiego, z punktu widzenia fiskusa, służbowo-prywatnego pojazdu.

Zmiany, jak to ostatnio bywa, zostały przez posłów przyjęte w ekspresowym tempie. A nam przypomina się stary dowcip z okresu PRL:

- Kiedy w Polsce będzie lepiej?

- Już było, obywatele, już było...

 

Powinno się wprowadzić zaświadczenia z niedzielnej obecności na mszy!

Kto nie był,25% podatku więcej!!!

Precz z bezbożnikami!!!

:-)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Możliwości rozwiązania tego problemu jest sporo.

Tak na gorąco to proponuję obowiązek wyposarzania takiego służbowo prywatnego auta w dodatkowy bak do jazdy prywatnej.

Stan tego głównego byłby w piątki po południu spisywany przez pracownika urzędu skarbowego.

I bezrobocie by zmalało.

Ja bym poszedł dalej i w drugą stronę.

Uniemożliwiłbym rozliczanie kosztów samochodów osobowych podmiotom gospodarczym w zamian za obniżenie podatku o powiedzmy pół punktu.

I po sprawie.

Dlaczego w innych ,, normalnych,, krajach Europy zachodniej rząd sprzyja podatnikom a nasz traktuje nas jak potencjalnych przestępców? To pytanie retoryczne.

Edytowane przez TomekL3

A ja mam swoją 207. Małe, garażowane od nowości , na łeb nie pada i pali 5,4. :) Po co więcej, gdy wszędzie ograniczenia prędkości i zakaz postoju?:)))

Jestem tego samego zdania.

Pewnego razu widziałem Lambo, usiłujące zawracać i parkować na wąskich poniemieckich uliczkach z wielkimi krawężnikami. I do tego przy sporawym ruchu. Żałosny widok.

"Dlaczego w innych ,, normalnych,, krajach Europy zachodniej rząd sprzyja podatnikom a nasz traktuje nas jak potencjalnych przestępców?"

 

W dziedzinie motoryzacyjnej lepiej tych rozwiązań podatkowych z tzw.normalnych krajów nie stosować u nas!

To byłby dopiero krzyk,co prawda idiotyzmów u nas sporo,ale w niektórych dziedzinach lepiej nie stosować nad aktywności.

A pomysłów zaimplantować można masę,ot chociażby zbyt duży ruch w dużych miastach- co robimy-walimy 60% podatek rejestracyjny i po sprawie.

Przykład,proszę- Dania:

 

Wybierasz się autem do Danii na dłużej niż trzy miesiące? Nie zapomnij przerejestrować swojego pojazdu

 

Wikingowie wymagają od przybyszów zapłacenia wysokiego podatku rejestracyjnego, który wiąże się ze zmianą polskich numerów rejestracyjnych na duńskie.

 

Turysta nie płaci

Wysoki podatek rejestracyjny został wprowadzony w Danii ze względu na chęć ograniczenia liczby samochodów na drogach. Jeśli twoja firma zagwarantowała ci w kontrakcie samochód służbowy, zrezygnuj z przywożenia swojego auta do Danii. Gdy jednak twój pojazd okaże się niezbędny do pracy, masz obowiązek przerejestrowania dwuśladu po 14 dniach od daty pierwszego wjazdu na terytorium tego państwa – jeśli zamierzasz przebywać w Danii minimum rok. Natomiast turystyczna jazda po Danii (do trzech miesięcy) własnymi „czterema kółkami” nie wymaga żadnego pozwolenia ani zmiany polskich tablic rejestracyjnych. Osoby przebywające czasowo w Danii mogą zostać zwolnione z obowiązku przerejestrowania wozu na duńskie numery rejestracyjne do roku. W tym celu należy zwrócić się do administracji skarbowej (SKAT), wysyłając odpowiedni wniosek (formularz znajduje się na stronie: www.skat.dk ; blankiet nr 21.059 – w języku duńskim; blankiet nr 21.059 E – w języku angielskim) do urzędu skarbowego właściwego dla swojego miejsca zamieszkania.

 

Obowiązkowe OC i przegląd techniczny

Zanim jednak przerejestrujesz swój samochód, musisz wykupić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w jednym z towarzystw ubezpieczeniowych. Wymagane jest także badanie techniczne wozu (koszt: ok. 450 koron/254,25 zł) oraz przegląd celny, który ustali stan licznika kilometrów, określi stan ogólny oraz rodzaj i zakres wyposażenia pojazdu.

 

Jakie podatki?

Wwóz do Danii pojazdu zarejestrowanego za granicą i przerejestrowanie go wiąże się z obowiązkiem uiszczenia podatku. Ten specjalny podatek rejestracyjny wynosi 63 proc. wartości rynkowej samochodu na terenie Danii. Zostanie ona wyliczona przez SKAT (administracja skarbowa), który weźmie pod uwagę rocznik, markę, przebieg, wyposażenie i zabezpieczenie auta. Opłatę można wnosić jednorazowo lub w trybie kwartalnym (wzór w ramce). Gdy zapłacisz podatek, otrzymasz w SKAT tablice rejestracyjne. Po zarejestrowaniu samochodu w Danii będziesz zobowiązany płacić regularnie podatek od pojazdów (vægtafgift) lub zielony podatek (grøn ejerafgift). Jeśli postanowisz wyjechać na stale z Danii, a zapłaciłeś już podatek rejestracyjny lub jesteś w trakcie jego spłacania, to państwo duńskie odda ci całą kwotę opłaconego podatku rejestracyjnego lub łączną sumę pieniędzy wpłaconą do tego czasu pomniejszoną o 15 proc. (minimalna kwota potrącenia to ok. 7,5 tys. koron/4,23 tys. zł).

 

 

 

Obliczamy podatek

 

Przykład: cena rynkowa samochodu wynosi 80 tys. koron (45,2 tys. zł). 63 proc. tej wartości to 50,4 tys. koron (28,4 tys. zł).

 

Raty kwartalne:

Podatek 3 proc. od sumy naliczonego podatku

Dodatek 1,5 proc. z reszty salda

Depozyt 3 proc. + 1,5 proc. (tylko przy pierwszej racie)

 

I rata dla podatku w wysokości 50,4 tys. koron (28,4 tys. zł)

3 proc. od 50 400 koron = 1620 koron (915 zł)

1,5 proc. od 48 780 koron = 731,7 koron (413,4 zł)

3 proc. + 1,5 proc. (1,62 tys. koron + 731,7 koron) = 2,35 tys. koron (1,32 tys. zł)

 

Rata w I kwartale wynosi: 4703,4 koron

Raty w następnych kwartałach:

3 proc. od 50 400 koron = 1620 koron (915 zł)

1,5 proc. od 48 780 koron = 731 70 koron (413,4 zł)

Rata wynosi: 2351,7 koron (1328,7 tys. zł)

Miejscowi opłaty również ponoszą olbrzymie.

 

Wniosek - nie istnieje żaden idylliczny kraj,bardzo przyjazny dla podatnika.

 

Wszędzie jest super,tam gdzie nas nie ma. :-))

 

Przykładowy kalkulator do obliczenia ceny rynkowej swojego auta: www.bilpriser.dk link Afgift ved import.

Bredni - kontynuacja:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak to demontować po 5 tysi od sztuki fotoradara? Przecież dopiero co je powiesili! :) No tak, przemalują na żółto po kolejne 5 tysi od sztuki i znów powieszą po kolejne 5 tysi od sztuki ;) A potem wprowadzą rozporządzenie, że pomarańczowy jest znacznie lepszym kolorem niż żółty...

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ciekawa dyskusja trwa już parę dni:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dbanie o bezpieczeństwo czy też prześladowania i nabicie kasy!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 3 tygodnie później...

Popieram w stu procentach:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W juropie zaraz byłyby problemy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.