Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  203 członków

McIntosh Klub
IGNORED

McIntosh Club


Marek B.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

....może Harbeth m.40.1 ;-).....mam nadzieję że za niebawem będę miał przyjemność posłuchać tego Maka

u siebie....

jak brzmienie? ....skrobnij kilka zdań co się zmieniło.....jak MA 7000 prezentuje się na tle Hegla H300 którego miałeś

jeszcze raz gratuluję i cieszę się razem z Tobą ;-)

 

Miroslav nigdy tego nie ukrywałem i nawet w klubie ATC napisałem że Harbeth m 40.1 są dla mnie kolumnami idealnymi, z akcentem dla mnie :-) Niestety budżet mnie ogranicza. Chyba że, będziesz chciał kupić 40.2 to masz klienta na swoje jedynki ;-) A na razie będę musiał szukać troszkę taniej.

Jeżeli chodzi o brzmienie to mogę tylko napisać że w końcu mam to czego szukałem. Jest pełne pasmo, to znaczy że pojawił się bas o który mi chodziło. Jest rozmach jest swoboda i relaks a zarazem czuć prąd. O barwie nie pisze bo kto chociaż raz słyszał Maka wie o co chodzi. Jeszcze mu troszkę brakuje do twojego Jadisa ale to już jest podobne granie. Wiem że można lepiej bo słyszałem to u Ciebie ale mnie nie stać na Jadisa a Mak w 100 % mnie zadowala, bo ma to coś czego szukałem prawie 20 lat. Jak sam mówiłeś serce systemu to wzmacniacz i ja już je mam :-) Teraz kolumny.

Mam dwa typy JBL 4429 oraz Spendor A9. Może ktoś ma albo słyszał to coś doradzi.

 

 

Jeżeli chodzi o Dali Epicon 6 to na pewno świetne kolumny ale to nie ten budżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

no właśni, cisza...

a zapytałbym o to samo. czy ktoś ma doświadczenia z łaczeniem mac'a z innym pre. obecnie mam monobloki mc501 i c2500. jest fajnie ale czasami słychać że można lepiej na dole

dużo dobrego wniosło użycie w torze cd lampowego, przy słuchaniu cd-ków prawie idealnie. bede chyba próbował opcji cd-ek z wyjscia regulowanego bezposrednio na monosy. zobaczymy co z tego wyniknie

ktoś, coś, jakieś doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

501ki jak na Maki są wyjątkowo szybkie i analityczne, trochę jak nie Maki, 601ki już są bardziej powściągliwe. Spróbuj przez XLRy, jeśli tak teraz nie grasz, powinno być zdecydowanie lepiej. Z wyjścia regulowanego przez CD powinno być słabiej, ponieważ te wyjścia zwykle nie są wybitne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśni, cisza...

a zapytałbym o to samo. czy ktoś ma doświadczenia z łaczeniem mac'a z innym pre. obecnie mam monobloki mc501 i c2500. jest fajnie ale czasami słychać że można lepiej na dole

dużo dobrego wniosło użycie w torze cd lampowego, przy słuchaniu cd-ków prawie idealnie. bede chyba próbował opcji cd-ek z wyjscia regulowanego bezposrednio na monosy. zobaczymy co z tego wyniknie

ktoś, coś, jakieś doświadczenia?

 

501 to super monobloki. 3.7 to zaś świetne kolumny.

 

Dobre pre w CD to rzadko się spotyka. Trzeba by uderzyć w wysoką półkę cenową. Jak lubisz Ayony to ten najnowszy ich CD chyba model 35 za prawie 40 tyś PLN ma podobno dobry pre na pokładzie i gra na wysokim poziomie.

 

Ja bym jednak polował na używkę w idealnym stanie dzielonego CD McIntosha.

http://www.highfidelity.pl/@main-48

To wybitny CD, grający super analogowym dźwiękiem w odpowiedniej konfiguracji. A słyszałem go z 501 i 3.7 i było super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 601? :) Jak dla mnie połączenie to nie do końca się sprawdzało, na pewno nie w każdym repertuarze, choć każdy z tych elementów można rzec kapitalny i poniekąd ważne konstrukcje audio.

 

To były 501 i 3.7, których słuchałem z różnymi CD i preampami. 601 też miałem okazję posłuchać w kilku kombinacjach.

 

501 i 3.7 - Połączenie świetne tylko trzeba dobrać odpowiednie źródło i preamp. A z tym ostatnim jest najwięcej zamieszania.

 

Oba te komponenty uważam, że wybitne w swoich przedziałach cenowych. Gdybym miał większe pomieszczenie to by już stały u mnie. Ceny z rynku wtórnego są bowiem czasami bardzo zachęcające do zakupu.

 

Mi osobiście 501 bardziej przypadły do gustu niż 601. Kwestia preferencji.

Edytowane przez moreno1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod jakim względem? Przepadasz widzę za Devialent'em, więc tylko mogę się domyślać dlaczego wolisz 501'ki :).

 

Przepadam za innymi przyjemnościami niż rzeczy materialne...

 

A zabawki audio...doceniam lub i nie. Akurat 501 cenię za dźwięk, wykonanie i dobrą cenę na rynku wtórnym;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jednak polował na używkę w idealnym stanie dzielonego CD McIntosha.

http://www.highfidelity.pl/@main-48

To wybitny CD, grający super analogowym dźwiękiem w odpowiedniej konfiguracji. A słyszałem go z 501 i 3.7 i było super.

 

tak, słyszałem że pre wręcz wybitne i dopiero robi różnice. można też pomyśleć o dzielonce "500". chyba nawet jakiś czas temu było ogłoszenie na hifi.pl z jednym i drugim. ale tego poziomu wydatki muszą u mnie poczekać co najmniej pół roku. poza kosztem samych klocków to kolejne wydatki na kable zasilające, etc. wiadomo jak jest ;)

 

501 i 3.7 - Połączenie świetne tylko trzeba dobrać odpowiednie źródło i preamp. A z tym ostatnim jest najwięcej zamieszania.

 

zdecydowanie. przed tym c2500 miałem c2200. stare pudło, nie takie ładne jak 2500-ka ale z perspektywy czasu muszę przyznać że grało ciut lepiej,

konstrukcja z dwiema lampami na kanał zamiast po jednej robi różnicę.

ale człowiek chciał "lepiej" bo nowsze to pewnie i lepsze a i się wizualnie zgrywało z 501-mi ;))

 

a mnóśtwo fanu z muzy dało mi przez parę dni po nabyciu "maków" granie ze zintegrowanego "peach tree audio nova" z sekcją lampową. wstawionego jako pre. czysta radość z muzyki :)

 

501ki jak na Maki są wyjątkowo szybkie i analityczne, trochę jak nie Maki, 601ki już są bardziej powściągliwe. Spróbuj przez XLRy, jeśli tak teraz nie grasz, powinno być zdecydowanie lepiej. Z wyjścia regulowanego przez CD powinno być słabiej, ponieważ te wyjścia zwykle nie są wybitne.

 

przymierzam się do tego regulowanego wyjścia ale na razie jeszcze nie mam śmiałości ;) wsłuchuje się w system żeby potem wyłapać różnice. to bedzie raczej doświadczenie niż zmiana na stałe bo tak jak piszesz nie spodziewam się żeby w cd z tego przedziału cenowego dokonała się jakaś rewolucja w sekcji pre

 

przez krótką chwiłę słuchałem 601-ek z thielami 3.7. masz racje są wolniejsze od "500-ek" i więcej basu, który ociepla przekaz ale nie jest już chyba tak dokładny, punktowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...

A to szybko posżlo, co teraz masz?

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw Accu c2120 + A50V i do tego wynalazłem ostatnio Electrocompanieta EMC1 UP. Bardzo ładnie się to wszystko zgrało.

 

Zmiany zaczałem od końcówki w klasie A i to pokazało że kierunek myślenia jest dobry. Dokładanie każdego z ww. klocków coraz bardziej "odmetalizowało" Thiele.

Taki szybki komentarz o cd - Electrocompaniet mimo braku lampowego wyjścia w porównaniu do posiadanego Ayona cd-1sc gra bardziej gładkim dźwiękiem. Pomijam że ogólnie klasa dźwieku Electrocompanieta to wyższa liga

 

Przy głośno sluchanym rocku jeszcze trochę "ostrzy" ale myślę że czas pomyśleć o akustyce. dwa ustroje pochłaniająco-rozpraszające w miejscach pierwszych odbić to za mało ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Rzadko widac kto tu zaglada, a coraz więcej sie widzi w necie MC.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak ma być.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.