Skocz do zawartości
IGNORED

Audi A4 - najlepsze auto.


Voicekraft2

Rekomendowane odpowiedzi

MLB ASO wgra Ci bez Twojej wiedzy...np jak na zmiane oleju zajedziesz. Taka procedura.

Poczytaj o tych sprzeglach...masakra sie dzieje.

 

Podobnie najnowsza edycja softu do Kia Cee'd... wg danych dla serwisu zmiejszono obroty sprezarki.

Oznacza to nie mniej nie wiecej jak elektroniczna kastracje mocy i momentu.

 

WALERY od jakiegos roku 2000 zaczeto robic wyroby samochodopodobne...

Nie musze przypominac o np takiej marce jak Mercedes ktory po prostu poszedl w tandete montujac chociazby rdzewiejace blachy.

Teraz Subaru, Toyota czy Lexus synonimy niezawodnosci co rusz smuszaja klientow do odwiedzania ASO by wyeliminowac ta czy inna usterke. Niektore "akcje" jak w przypadku wadliwych sprzegiel sa wrecz kuriozalne.

Czy takie działanie jeat zgodne z prawem? Po takim upgarde produkt nie jest przecież już zgodny z opisem, co na to UOK?

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

MLB ASO wgra Ci bez Twojej wiedzy...np jak na zmiane oleju zajedziesz. Taka procedura.

Poczytaj o tych sprzeglach...masakra sie dzieje.

 

Czytałem i to dużo, a nawet korespondowałem na ten temat z SIP. Masakra to się dzieje w autach ze skrzynią 5MT, z tą która jest u mnie jest już inaczej i instalacja oprogramowania jest opcjonalna. Byłem też na szkoleniu w SJS i tam rozmawiałam o tym z innymi właścicielami oraz ze szkoleniowcami - wnioski są jednoznaczne: jeśli ktoś jest w stanie nieco zmienić swoje długoletnie przyzwyczajenia obsługi sprzęgła (co wcale nie jest proste!), to instalacja nowego softu nie jest konieczna. Tym autem niestety nie rusza się z piskiem opon na światłach, ale to jedyny mankament - S-AWD jest tak dobre że za nic nie zamieniłbym tego auta na A4 ;-)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

przeciez samochody sa teraz produkowane po to, zeby jak najszybciej sie rozlecialy , ale nie za szybko, czyli po uplywie gwarancji, te wpadki konstrukcyjne sa zwiazane tylko i wylacznie z przeholowaniem przez inzynierow i zaczyna sie sypac wczesniej albo po wyjezdzie z salonu...w tej chwili projektowanie jest na 100-150.ooo km i powinien po tym okresie sie samochod zaczac psuc, tak jest przyjete...nawet dobre firmy nie pozwalaja na dokupienie gwarancji powyzej 200.000 km , proste, wiedza przeciez co produkuja....ten wyscig zeby wycisnac jak najwiecej z danej pojemnosci czy przekraczanie granic rozsadku z mocą przy gownianym przeniesieniu napedu tez nie dziala na rzecz klienta, a firmy bardzo chetnie w nim uczestnicza...ostetecznie placi klient , bo wszystko to bedzie finansowane z jego kieszeni, dodac do tego debilne projektowanie utrudniajace serwis, zabiegi uniemozliwiajace serwis bez specjalnych narzedzi i mamy caloksztalt zlodziejstwa przy ktorym przepakowywanie bebechow jednego dvd w drugie drozsze to male piwo....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Moje Audi A4 B6 1.8T MY2001 przy sprzedaży w 2009 roku miało a liczniku 156.000km. Przez cały okres użytkowania zaliczyłem 2 awarie cewki (usunięte na gwarancji), urwane cięgło do otwierania drzwi kierowcy i ... tyle. Auto od 50kkm jeździło z przeprogramowanym ECU (190KM), a od 100.000 z zamontowanym kitem Sportec Stage 2 (230KM) - czyli mocą podniesioną o 50% (!) w stosunku do oryginału. I jak widać nie zrobiło to na nim wrażenia.

 

Tak więc nie przesadzajmy z tą awaryjnością. Chyba że ktoś kupuje auto sprowadzane z rzekomym przebiegiem 100.000km, i na tej podstawie wyciąga wnioski (a w rzeczywistości auto ma najechane 300.000km ...).

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Z tego co wiem - Audi miało wpadki: auta z okolic lat 95-98 miały wiele problemów z jakością, później firma wzięła sobie do serca narzekania użytkowników, nie mówiąc o spadającej renomie oraz sprzedaży. Późniejsze auta podobno pod względem jakości są całkiem dobre.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

przeciez samochody sa teraz produkowane po to, zeby jak najszybciej sie rozlecialy , ale nie za szybko, czyli po uplywie gwarancji, te wpadki konstrukcyjne sa zwiazane tylko i wylacznie z przeholowaniem przez inzynierow i zaczyna sie sypac wczesniej albo po wyjezdzie z salonu...w tej chwili projektowanie jest na 100-150.ooo km i powinien po tym okresie sie samochod zaczac psuc, tak jest przyjete...nawet dobre firmy nie pozwalaja na dokupienie gwarancji powyzej 200.000 km , proste, wiedza przeciez co produkuja....ten wyscig zeby wycisnac jak najwiecej z danej pojemnosci czy przekraczanie granic rozsadku z mocą przy gownianym przeniesieniu napedu tez nie dziala na rzecz klienta, a firmy bardzo chetnie w nim uczestnicza...ostetecznie placi klient , bo wszystko to bedzie finansowane z jego kieszeni, dodac do tego debilne projektowanie utrudniajace serwis, zabiegi uniemozliwiajace serwis bez specjalnych narzedzi i mamy caloksztalt zlodziejstwa przy ktorym przepakowywanie bebechow jednego dvd w drugie drozsze to male piwo....

 

To prawda poza jednym. Te auta nie są projektowane tak żeby przy 150 000 km zaczęły się psuć. Są teraz projektowane tak, żeby wszystko się rozpadło. Kolega mi zdawał relację z projektowania silnika do jakiegoś małego forda, to tak przyoszczędzili na bloku silnika z aluminium, że gdyby nie było tulei cylindrycznych, to silnik by się rozpadł. A podczas pracy blok silnika się wygina. Wszystko to po to, by zaoszczędzić usd2 na materiale. Dla mnie motory tylko MPower. Raz na rok wybulę na jakąś część w serwisie, a tak to mam spokój i wiem że nie muszę tych pieniędzy wydawać na jakiś wiejski tjunink.

inaczej sie chyba robi 2 czy 3 tłokowe malenstwo do miasta z podporą dla wału na minimalnej ilosci łozysk inaczej maszyne do krecenia obrotów

co tu snuc jakies uogólnienia nadal firmy robia piękne silniki

tyle że jeden bedzie ktoryms miejskim autem w rodzinie inny ścigantem na szybka i długą droge

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

podobno takze 3,5 v6 w infiniti jest godnym zainteresowania silnikiem? ktos mial do czynienia? podobno jest bezobslugowy w porowananiu z dziesiejsza produkcja niemiecka?

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

podobno takze 3,5 v6 w infiniti jest godnym zainteresowania silnikiem? ktos mial do czynienia? podobno jest bezobslugowy w porowananiu z dziesiejsza produkcja niemiecka?

 

Nie znam sie na sushi ale cos mi sie obija o uszy ze to ten sam motor co 350Z i Murano...jesli tak to ma korzenie z Renault (VelSatis) :D

chcesz napisac , ze to francuzi go stworzyli? o to by bylo ciekawe...wydawalo mi sie zawsze , ze nalezy do serii vq nissana wywodzacej sie z serii vg....

 

to chyba jednak jakas pomylka , bo nie znalazlem w źrodlach zeby ten silnik byl projektowany w kooperacji z Renault, 2,0dci z tego co wiem byl....

'The 3.5 L (3498 cc) VQ35DE is used in many modern Nissan vehicles. Bore and stroke are 95.5 mm and 81.4 mm. It uses a similar block design to the VQ30DE, but adds variable valve timing. It produces 231 PS (170 kW; 228 hp) to 304 PS (224 kW; 300 hp) of power and 246 to 268 ft·lbf (334 to 363 N·m) of torque.

 

The VQ35DE is built in Iwaki and Decherd, TN. It was on the Ward's 10 Best Engines list from 2002 through to 2007. It features forged steel connecting rods, a microfinished one-piece forged crankshaft, and Nissan's nylon intake manifold technology. It has low-friction molybdenum-coated pistons and the intake is a high-flow tuned induction system.'

 

'The Vel Satis is distinguished by its unusual height (13 cm higher than a Safrane), which benefits interior space but results in proportions some viewed as being ungainly. In September 2002, CAR magazine described it as "ugly and very French."

 

It had a five-star EuroNCAP safety rating and was available with a variety of engines:

 

* 4-cylinder, 16-valve, turbocharged 2.0-litre

* Nissan-sourced 24-valve, 3.5-litre V6

* 4-cylinder, 16-valve, 2.2-litre direct-injection turbodiesel

* Isuzu-sourced 24-valve 3.0-litre direct-injection turbodiesel'

 

sama firma Renault pisze, ze silnik dostarcza Nissan.....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

electro aaa to w ta manke sie kreci. No patrz my mistake...

 

GT-R to niesamowite auto... ale warunki serwisowe ktore trzeba spelnic sa jakos z d.. wziete.

Nasz forumowy kolega jest szczesliwym posiadaczem tego cacka i wedlug jego informacji to:

- wjazd na hamownie - utrata gwarancji

- wjazd na tor (skubaniec ma GPS i mapy wiekszosci torow na swiece) - utrata gwarancji

- modyfikacje mechaniczne czy elektroniczne- utrata gwarancj

- procedura startu - utrawa gwarancji na skrzynie

Generalnie...sportowe auto ktorym mozna conajwyzej wieczorem posmigac troche szybciej niz reszta. W innym przypadku dane telemetryczne sa rejestrowane i jak skrzynia padnie to nissan sie wypnie.

Z ograniczonym budżetem wszystko jest nieudanym szukaniem alternatywy dla odelżonego BMW M3... Wszystko można naprawić, proste, mało się psuje, mało pali, dużo części, pakowne, idealne na co dzień... silnik absolutnie elastyczny, nawet na niskich obrotach.

electro aaa to w ta manke sie kreci. No patrz my mistake...

 

GT-R to niesamowite auto... ale warunki serwisowe ktore trzeba spelnic sa jakos z d.. wziete.

Nasz forumowy kolega jest szczesliwym posiadaczem tego cacka i wedlug jego informacji to:

- wjazd na hamownie - utrata gwarancji

- wjazd na tor (skubaniec ma GPS i mapy wiekszosci torow na swiece) - utrata gwarancji

- modyfikacje mechaniczne czy elektroniczne- utrata gwarancj

- procedura startu - utrawa gwarancji na skrzynie

Generalnie...sportowe auto ktorym mozna conajwyzej wieczorem posmigac troche szybciej niz reszta. W innym przypadku dane telemetryczne sa rejestrowane i jak skrzynia padnie to nissan sie wypnie.

 

Co zrobić...taka uroda.

Zawsze można kupić używane po gwarancji:)

procedura startu - utrawa gwarancji na skrzynie

tj szybsze ruszenie powoduje utratę gwarancji?

 

Czemu tutaj się dziwić, widziałeś jaka krótka jest tutaj jedynka. Przy dobrych oponach i załadowanym aucie przy starcie dzieją się rzeczy straszne. Gdybyś nie miał sprawnego fotela, to byś wybił głową tylną szybę :) Przyspieszenie od 0..60km/h odmładza cię, ponieważ jesteś szybszy niż światło ;)

utrata gwarancji była za wyłaczanie kontroli trakcji a nie za tą niby procedure startu

procedure startu modo nissan kazdy kto ma automat moze zrobic":)czyli wdepnac hamulec dac w rure i puscic hamulec

w prawdziwym aucie z procedura startowa robi sie to bez wyłaczania trakcji, a na sprzegło specjalnie idzie mniejszy moment aby go nie rowalic razem ze skrzynią

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

utrata gwarancji była za wyłaczanie kontroli trakcji a nie za tą niby procedure startu

procedure startu modo nissan kazdy kto ma automat moze zrobic":)czyli wdepnac hamulec dac w rure i puscic hamulec

w prawdziwym aucie z procedura startowa robi sie to bez wyłaczania trakcji, a na sprzegło specjalnie idzie mniejszy moment aby go nie rowalic razem ze skrzynią

 

:) aato są maszyny :) potrzeba szczęśliwego wiosennego deszczyku lub sprawnej elektroniki żeby nie ro***bać auta :) teraz już wiem co waży ponad 2 tony :) elektroniczna przepustnicaaa :D Albo dwie godziny po torze i klocki do wymiany...

O kurrr... jaka tandeta. Jaki plastisz... fotele gorsze jak w polo. Wskaźniki chyba są na licencji Kia... to tylko mnie utwierdza w antypatii do japońskich aut. Masakra, kierownica jak z jakiejś tjunikowej astry

procedura startu - utrawa gwarancji na skrzynie

tj szybsze ruszenie powoduje utratę gwarancji?

 

To tak nie do konca. Jak wiadomo procedura to strzal mega dla dyfrów, polosi czy sprzegla.

Wlasciciel powiedzmy zalozy slicki (pelna guma) na rozgrzanym torze i ruszy z procedury.

Uslizgu nie bedzie zadnego wszystko przyjmnie naped.

Jesli awaria skrzyni wystapi po takim strzale Nissan umywa rece....

A ze wszystko tam monitorowane jak w "czarnych" skrzynkach udowodnic to jest bardzo prosto.

nie uważacie, że to już przesada?

utratę gwarancji po tuningu mogę zrozumieć, ale reszta? przecież to auto sportowe w pełnym tego słowa znaczeniu...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dokładnie jak piszecie, to jakaś chyba paranoja. Ekspertem samochodowymnie jestem, ale czytam i nie dowierzam o tych ograniczeniach gwarancji w GTR. To o co tu chodzi? Kupuję sobie sportową karoserię, na pokaz tak? Bo ostro w palnik dać nie można... To chyba jednak wolę inne autko, albo jeśli chodzi o przyspieszenia to jednak ścigacz - za moto które daje przyspieszenia do 100kmh poniżej 3 sek trzeba dać o wiele mniej, niż za samochód z takimi osiągami. Wiem, że to dyskusyjna teza i wybór nie dla każdego, ale jednak ;-)

Powrót po dłuższej przerwie...

Nie chodzi o samą gwarancję, ale o opcję Launch Control. W BMW M3 jest dokładnie to samo (no, podobnie)- 5 użyć dozwolone (o ile pamiętam, ale może 3?), a każde dodatkowe to utrata gwarancji. Dla mnie zrozumiałe. Choć to, że wjazd na tor pozbawia gwarancji- lekka przesada. Ale najlepiej by było, gdyby ktoś przytoczył bezpośrednio dokumentację producenta i warunki gwarancji- może jest tam zapis o np. dopuszczalnych 10 wizytach na torze, etc?

Mozliwe wasylak ze te restrykcje nie sa takie ostre. Ale cos jest na rzeczy bo z wielu stron te pogloski ida. Znajomy raczej nie bedzie chcial sie przyznac ze kupil drogie playstation gdyby to byla prawda.

 

A do co nowego M5 to ... radze zajrzec w most tylni... ostatnio do mojego warsztatu przyjechal czlowiek ktory beemki do driftu przygotowywuje. Podobno tylne mosty w nowej M5 to porazka...60tys km i potrafia sie rozleciec przy normalnej (agresywnej) jezdzie drogowej.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.