Skocz do zawartości
IGNORED

Jak to jest z tym pasmem przenoszenia?


basiek49

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znam się za bardzo na tych wszystkich parametrach w kolumnach i wzmacniaczach itd. Zastanawiam się jaki jest sens kupowania np suba o paśmie przenoszenia poniżej 20 hz i mieć do tego cd które ma pasmo przenoszenia od 20 wzwyż. Tak na logikę, to możliwości suba w takiej konfiguracji nie zostaną w pełni wykorzystane. Gdzieś obiło mi się o ucho,że minimalna częstotliwość samej płyty cd wynosi 20hz. To samo tyczy się górnego pasma. Cd daje 20khz a ludzie podłączają kolumny np 40khz. To dla mnie jakieś nielogiczne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak znaczenia.

 

Mało kto jest w stanie uzyskać w warunkach domowych zakres pasma przenoszenie poniżej 50 Hz i powyżej 15 kHz w postaci liniowej tzn.o w miarę wyrównanej tolerancji +/- dB.

 

Bardziej radzę skoncentrować się na poprawności tonalnej systemu oraz akustyce pomieszczenia.

 

Reszta to audiofilskie bzdety.

 

Omijaj audiofilskie złote bezpieczniki ,grube kable głośnikowe ,udziwnione kable sygnałowe.

 

Cudowne kable sieciowe oraz kondycjonery. Nie bierz za wyrocznię treści recenzji.

 

Chodź na koncerty w domu jak uzyskasz podobny dźwięk to już będzie super.

 

 

Powodzenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

To jakaś prowokacja?

 

Brak znaczenia.

 

Chodź na koncerty w domu jak uzyskasz podobny dźwięk to już będzie super.

 

Powodzenia.

 

 

darkul dobrze wiesz że z różnych przyczyn w domu efektu sali koncertowej odtworzyć się nie da. I nie pomogą żadne procesory itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś prowokacja?