Skocz do zawartości
IGNORED

Yaqin MC - 100 B przebicia przy uruchamianiu?

michał_s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Yaqina MC -100B. Niestety, od wczoraj pojawił się niepokojący objaw- około 30-40 sek po włączeniu wzmacniacza następuje strzał w głośnikach, po kolejnych 20-30 kolejny- tak jakby było przebicie albo jakiś skok napięcia. Po drugim strzale objaw ustaje i nie powtarza się w czasie pracy czy też wypoczynku przy włączonych lampach. To zjawisko nie występowało na początku podczas pierwszych kilku uruchomień. Wszystkie lampy są sprawne. Wzmacniacz ma przegrane nie więcej niż 10 godzin.

Czy któryś z użytkowników Yaqina spotkał się podobnym zjawiskiem? Nie wiem czy jest to wygrzewanie się lamp czy coś poważniejszego. Obawiam się o swoje głośniki- nie chciałbym ich uszkodzić jakimś wyładowaniem.

Co powinienem sprawdzić/wymienić? Niestety nie mam w ogóle doświadczenia w zmienianiu układów elektronicznych, więc pewnie będę musiał zamówić taką usługę.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Michał

Czy ten strzał jest w obu głośnikach jednocześnie?

"A little knowledge inclineth men's minds toward atheism, but greatness of knowledge bringeth men's minds back again to God" Lord Bacon

Witam,

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Yaqina MC -100B. Niestety, od wczoraj pojawił się niepokojący objaw- około 30-40 sek po włączeniu wzmacniacza następuje strzał w głośnikach, po kolejnych 20-30 kolejny- tak jakby było przebicie albo jakiś skok napięcia. Po drugim strzale objaw ustaje i nie powtarza się w czasie pracy czy też wypoczynku przy włączonych lampach. To zjawisko nie występowało na początku podczas pierwszych kilku uruchomień. Wszystkie lampy są sprawne. Wzmacniacz ma przegrane nie więcej niż 10 godzin.