Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

tam chyba był problem z łańcuszkiem, silnik totalnie po za moim zainteresowaniem więc trudno mi coś powiedzieć. Zapytaj na forach tematycznych np www.audiklub.org/forum/index.php

Witam

Czy miał ktoś doczynienia z silnikiem 1.6 FSI 110km (z rocznika 2004/2005 w audi)

Czy ten silnik jest godny polecenia? (dla samochodu audi a2)

Jakie ma wady?

to chyba standardowy silnik w tym koncernie, nie wyzylowany. do audi a2 bedzie super. wszystko zalezy od rzeczywistego przebiegu i sposobu uzytkowania

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

generalnie 1,6 FSI to bieda, nie znam osoby która by ten motor poleciła nawet do tak lekkiego auta. Ale silnik ma jedną bardzo dużą zaletę, auta z nim są tanie a do miasta czy kłaczkowania w 100% wystarczy

 

Z tego co widzę na forach to:

- sonda NOX

- niezbyt mocne skrzynie biegów (to może być różne względem marki i auta)

- napinacz

 

sporadycznie ktoś tam miał problemy z wtryskami i odkładającym się nagarem (problemy rodem z tzw niezawodnej toyoty). Według mnie to nie problemy tylko zawracanie tyłka, miej tylko na uwadze że silnik wolałby pracować na BP98.

 

 

to chyba standardowy silnik w tym koncernie

taki standard że trzeba go szukać ze świecą.

:( - czyli do audi a2 nie ma żadnego sensownego silnika - ale na krótkie trasy 12-20km max , a z regóły nawet krótsze by się spisało to 1.6 fsi...?

czy 1.4tdi 90km 3 cylindry - lepsze? - ale o wiele trudniej dostępne :(

?

Co myślicie o Toyocie MR2 mk1? lekka buda i 120KM powinno chyba dać radę, chciałbym godnie zastąpić obecnego Swifta GTI mk2 jakimś japońskim klasykiem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A koło mnie na zakupach chyba James Bond dziś parkował.

Niezły wypas - felgi chyba 20-ki (jak nie większe), ciemnowiśniowa skóra i drewno jabłoniowe na desce.

Wie klient co dobre.

 

m7viqmaf40ma.jpg

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Co myślicie o Toyocie MR2 mk1? lekka buda i 120KM powinno chyba dać radę, chciałbym godnie zastąpić obecnego Swifta GTI mk2 jakimś japońskim klasykiem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Opowiadał o tym filmik "honda cywik - fakty mity"

Wystarczy sobie podmienić w głowie Civic na MR2.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja bym nie porownywal MR2 do Civica. To sa bardzo rozne samochody. MR2 posiadajace centralnie umieszczony silnik i naped RWD bedzie sie inaczej prowadzilo niz kazdy samochod FWD. Sam nigdy nie prowadzilem MR2 ale slyszalem ze nawet te slabsze wersje wymagaja sporych umiejetnosci od kierowcy. To moze byc ciekawe auto do nauki jazdy.

Opowiadał o tym filmik "honda cywik - fakty mity"

Wystarczy sobie podmienić w głowie Civic na MR2.

 

Jaki Civic o czym ty piszesz człowieku? Te Twoje filmy o szczerbatych brzydalach mnie raczej nie interesują... Chcę kupić japońskiego klasyka z lat 80 który pójdzie do odrestaurowania i będzie mi robił za drugie auto. Jednak widzę, że tu sami zwolennicy "Bejc" nudnych aut rodzinnych, ewentualnie są jeszcze marzyciele tzw. supersamochodów pokroju Astona Martina...

Ja bym nie porownywal MR2 do Civica. To sa bardzo rozne samochody. MR2 posiadajace centralnie umieszczony silnik i naped RWD bedzie sie inaczej prowadzilo niz kazdy samochod FWD. Sam nigdy nie prowadzilem MR2 ale slyszalem ze nawet te slabsze wersje wymagaja sporych umiejetnosci od kierowcy. To moze byc ciekawe auto do nauki jazdy.

 

Oczywiście, że to całkiem różne samochody, poza tym Civic to od początku samochód tzw. klasy miejskiej...Moce w MR2 mk1 zależne od wersji 120-145KM (Super Charged)przy czym nawet ta najsłabsza "robi setkę" w 8.1s

Różne auta z silnikami benzynowymi mają wbrew pozorom bardzo podobne przełożenia skrzyni biegów. Chyba że takie co się kręcą do 8000, 9000RPM. Wtedy muszą być krótsze.

Jednym słowem optymalizacja, wbrew pozorom udziwnienia w przełożeniach utrudniają jazdę w normalnych warunkach, krótko mówiąc - wk***iają.

Stąd przyspieszenie do setki to taki skrót myślowy tego jak szybkie jest auto. Całkiem niegłupi skrót.

Nie nazwałbym tej Toyoty od razu samochodem sportowym, ale jak dla mnie swój charakter ma! Nikt mi nie powie, że doprowadzony do takiego stanu jak na powyższym zdjęciu nie będzie się wyróżniał na drodze...

Stąd przyspieszenie do setki to taki skrót myślowy tego jak szybkie jest auto. Całkiem niegłupi skrót.

Taka Toyota Sienna ma dwa razy wiecej mocy i przyspiesza do setki o ponad sekunde szybciej niz taka MR2, ale nie sadze zeby robila lepsze czasy na jakims torze z zakretami.

Jakie znaczenie ma ze samochód sportowy ma 8,1s do setki?

może taki że samochód sportowy i 8 sekund to bidą z nędzą, rodzinna nudna bejca szybsza.

 

Wzrost przydaje sie w kazdym momencie gry, natomiast samochod przyspiesza od zera tylko raz w calym wyscigu.

no tak mistrzu krótkiej prostej, bo elastyczność i reakcja się nie liczą.

 

Nie nazwałbym tej Toyoty od razu samochodem sportowym, ale jak dla mnie swój charakter ma! Nikt mi nie powie, że doprowadzony do takiego stanu jak na powyższym zdjęciu nie będzie się wyróżniał na drodze...

Myślę że każde starsze autko, nie ważne czy rodzinne czy sportowe w pełni sprawne i co najważniejsze oryginalnie wyglądające się wyróżni a u nie jednego wzbudzi podziw.

 

Sąsiad ma czerwonego maluszka z białymi gumami, chwilę go robił (sam) ale efekt powala, na trasie 120 trzyma bez większych problemów.

 

Civic chociaż niczego nie udaje

właściwie to większość Civic'ów coś próbuje udawać.

czemu się kłócicie?

 

jak gówniarzeria jakaś, to pop...ne forum maxymalnie :-D

 

 

Haha:) tylko nie uciekaj nigdzie,jakbyś kiedyś sprzedawał wóz rodzinny to żebyś był pod ręką:)

  • 1 miesiąc później...

Kolejna nowość Mazdy: najbardziej włoski samochód japońskiej produkcji! :)

Jeszcze na żywo nie widziałem ale już jest w cenniku Mazda Ireland i kosztuje 29 tys €.

Piękne autko.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Gdy tylko pojawi się w salonach to nie odmówię sobie próbnej jazdy.

Jeśli oczywiście się zmieszczę bo do poprzedniej generacji MX-5 niestety nie udało mi się komfortowo zmieścić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.