Skocz do zawartości
IGNORED

pytanie o różnicę...

filozof

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowym forumowiczem, z niedużym doświadczeniem dotyczącym sprzętu stereo. Obecnie posiadam zestaw stereo: odtwarzacz sacd Marantz SA 7003 + wzmacniacz Marantz PM 7004 + kolumny Bowers & Wilkins CM1. Jestem wielbicielem muzyki klasycznej i tworzę kolekcję płyt CD oraz SACD z muzyką klasyczną. Zastanawiam się nad dokupieniem gramofonu. Chciałem jednak zapytać o "sensowność" zakupu gramofonu do w/w wzmacniacza oraz kolumn. Z w/w zestawu Marantza (jak na moje możliwości finansowe) jestem bardzo zadowolony. PROSZĘ o odpowiedz na kilka pytań:

1. Czy gramofon z w/w wzmacniaczem oraz kolumnami poprawi jakość dźwięku?

2. Jeśli TAK, to do jakiej kwoty warto kupić gramofon i jaki polecacie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi :))))

https://www.audiostereo.pl/topic/93377-pytanie-o-r%C3%B3%C5%BCnic%C4%99/

Chyba źle podchodzisz do sprawy. Po pierwsze, kolumnny nie mają nic do gadania przy wyborze gramofonu, po drugie musisz ustalić jakiś sensowny budzet. Uważam że minium to 1000zł na gramofon i wkładke, chyba że trafi się jakaś okazja. Do tego przedwzmacniacz, nie wiem jaki jest w marantzie. Na pewno jest jedna zaleta - płyty z muzyką klasyczną są bardzo tanie(ostatnio kupiłem wszystkie symfonie beethovena - karajan, nawet nigdy nie otwarte za 43zł).