Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Bayerische Motoren Werke (BMW)


Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel mial takiego CRX :-) ale nigdy nie dal mi sie przejechac :-(

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Kumpel mial takiego CRX :-) ale nigdy nie dal mi sie przejechac :-(

...w czasach maluchów i Cinqecento Sporting (1.1 55KM) to byłaby niebezpieczna przejażdżka... hehe

 

P.S...

...ale jestes pewien ,że miał VTEC-a...bo były jeszcze wersje słabsze i niżej kręcące... ale nawet te dawały frajde...tym bardziej w tamtych czasach gdzie mało było na ulicach dobrych furek... :)

...Modeli z VTEC było bardzo mało....mówie o modelu CRX II, produkowanym w latach 87-92...

...później miałem CRX del sol... ale ona juz nie była taka ostra....za ciężka...nawet przy 1.6 VTEC i 160KM...ale jazda bez dachu przyjemna tym bardziej jak człowiek jest młodziutki ....

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Yodas

Nie...może być delikatne przekłamanie...ale nie takie zamierzone (i "duże")przez producenta jak w wypadku predkosciomierzy. ...

Pod warunkiem że zachowany jest rozmiar koła predkosciomierze zawsze przeklamują w górę. ... sprawdź razem z navi...navi zawsze pokazuje mniej....

Edytowane przez Yodas

Obrotomierz w zasadzie jest dokladnym urzadzeniem, oredkosciomierz nie. A wracajac do crx vtec 2-gen moc maksynalna przy 7600, odcinka powyzej 8000, a obrotomierz do 8000.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Obrotomierz w zasadzie jest dokladnym urzadzeniem, oredkosciomierz nie. A wracajac do crx vtec 2-gen moc maksynalna przy 7600, odcinka powyzej 8000, a obrotomierz do 8000.
To było tak dawno że nie pamiętam dokładnie. ...ale wydaje mi się że zwykle wersje (nie VTEC) obrotomierz miały do 8 tyś a VTEC do 9 tyś. ...sprawdziłem w Google na zdjęciach. ..Wszystko się zgadza z tym co pisałem. .. Edytowane przez Yodas

Byl to vtec na 100%. Moze jakas wczesna wersja? Obrotomierz do 8,naczerwono tylko cyfra 8 i dwie kreseczka przy niej, ale krecil sie nieco ponad. Bez problemu lykal wszelkie gti i gsi, dawal rade 325 e30 czy Golfowi VR6. BMW M jeszcze wtedy sie nie trafialy, juz czesciej Delta Integrale (bylo kilka w tym jedna mojego kumpla), czy Escort RS Cosworth. Subaru Impreza pojawily sie kilka lat pozniej.

 

Jedna z ciekawszych maszynek do wkurzania BMW bylo wtedy Polo G40. Raz kupel dal mi sie przejechac, i baaardzo moco wkurzylem Porsche 968... ale kumpel wiecej juz mi nie dal.

 

Wogoke to fajne byly czasy jezeli chodzi o osiagi. Na ulicach pelno Maluchow i kredensow, posrod tego Sierra 2.0 i 0-100 w 10s. Dzis Citroen c1 z 3cyl 1.2 ma takie przyspieszenie, nie mowiac juz o VW Up gti.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Czerwone pole zaczynało się przy 8 tyś i kończyło powyżej 9 tyś.... obrotomierz do 9,5 tyś około.

Ja jeszcze miałem stożek założony to powyżej 5 tysi tak ryczało że mała glowa. .... i do tego zawieszenie na gwincie. ... twardo jak cholera ale co tam człowiek młodziutki to mogło być bez komfortu ważna była gleba i zakręty....

Kumpel miał VW Corrado G60 to też ładnie smigalo ale mój VTEC był szybszy.... ;)

 

 

Wogoke to fajne byly czasy jezeli chodzi o osiagi. Na ulicach pelno Maluchow i kredensow, posrod tego Sierra 2.0 i 0-100 w 10s. Dzis Citroen c1 z 3cyl 1.2 ma takie przyspieszenie, nie mowiac juz o VW Up gti.

 

Osiągi to nie wszystko liczy się jeszcze (dla mnie) "gang" motoru....Hondy to "szlifierki"...i dlatego po nich kupiłem e36 coupe 2.8....a później jak Syn mi się urodził e39 540...później tylko Mercedesy... :) ;)

Jeśli benzyny to minimum V6...."dizla" miałem jednego.... wolę etylinę. ... hehe

Edytowane przez Yodas

Czerwone pole zaczynało się przy 8 tyś i kończyło powyżej 9 tyś.... obrotomierz do 9,5 tyś około.

...a 9 pionowo w dol. Tak, ale w 3 generacji.

 

G60 byly fajne, ale za slabe na mase Corrado, G40 w Polo na oponkach 165 to byl szok!

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Proszę. ..zegary Hondy CRX II VTEC 150KM... :) ;)

...a 9 pionowo w dol. Tak, ale w 3 generacji.

 

G60 byly fajne, ale za slabe na mase Corrado, G40 w Polo na oponkach 165 to byl szok!

acf26769c4db9074290c996ef97b12eb.jpgA to zwykła wersja nie VTEC.... ;)129128c9d20e9e91984452b949eb7db4.jpg Edytowane przez Yodas

Proszę. ..zegary Hondy CRX II VTEC 150KM... :) ;)

Dalbym sobie reke obciac, ze kumpel mial do 8, praktycznie bez czerwonego pola... teraz bym nie mial reki.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Jak miał do 8 tyś to nie miał VTEC-a. ...

 

Jeździłem tym "bolidem" 2 lata to w pamięci pozostają kręcenia motoru do ponad 8 tysi... hehe

Często o zmianie biegu przy wyścigu spod świateł przypominało mi odcięcie. .... ;)

 

Dalbym sobie reke obciac, ze kumpel mial do 8, praktycznie bez czerwonego pola... teraz bym nie mial reki.

Może "stuningował" ;) zegary i zamówił bez czerwonego pola....hehe Edytowane przez Yodas

Kumpel mial vtec na 100%, pamietam jak dzis, jak pokazywal napis z tylu i madrzyl sie, a my przytakiwalismy, choc nikt nie wiedzial o co chodzi.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Kumpel mial vtec na 100%, pamietam jak dzis, jak pokazywal napis z tylu i madrzyl sie, a my przytakiwalismy, choc nikt nie wiedzial o co chodzi.
Wystarczyło zajrzeć pod maskę...to wszystko stawało się jasne... może ktoś zmienił tylną blendę z napisem CRX Vtec... :)

 

Ile razy widzimy Merca z napisem AMG a wystarczy spojrzeć na tarcze...chociaż można zamówić z takimi hamulcami. .. albo BMW M.... nie rozumiem takich ludzi.......

Edytowane przez Yodas

Jednemu sie wydaje, ze diesel 5/100 na miescie a benzyna 15/100 na trasie, a drugi doskonale zdaje sobie sprawe, ze zakup uzywanego diesla zazwyczaj po prostu sie nie kalkuluje.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W razie jakiejś awarii silniki benzynowe są o wiele prostsze w konstrukcji a co za tym idzie tańsze w naprawach. ...

Oczywiście nowe ropniaki fajne bo jadą od samego dołu (duży moment obrotowy)...ale kultura pracy i dźwięk silnika to nie dla mego ucha...

Zawsze wybierałem jednostki benzynowe wolnossące o większych pojemnościach ... bo turbiny to także dodatkowe problemy...

Oczywiście oprócz dwóch moich CRX-ów...

 

 

A poza tym jak chcemy mieć taniej paliwo to dobra instalacja LPG i dizle stają się mega drogie jeśli chodzi o koszt przejechania 100km... :) ;)

Teraz instalacje LPG są tak zaawansowane , że aż niezauważalne podczas codziennej eksploatacji ,a mega zauważalne dla naszej kieszeni.... hehe

Ale warunkiem jest montaż w dobrym zakładzie i odpowiedni zestaw do danego motoru....

Edytowane przez Yodas

Diesle skonczyly sie wraz z odejsciem MB C250D i Golfa V SDI. Stracily wszystkie swoje dawne zalety i staly sie karykatura dobrego silnika. Gdyby tak Opel z powrotem zaczal produkowac 2.0 8V z Vactry A...

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

A Ty z CPN-u. ..? ;)

He,he, dla jaj tak napisałem, etyliny już od dawna nie ma, stare ołowiowe dzieje, dziś nawet dolewka etyliny do baku rozwaliłaby większość silników benzynowych. Pzdr.

Diesle skonczyly sie wraz z odejsciem MB C250D i Golfa V SDI. Stracily wszystkie swoje dawne zalety i staly sie karykatura dobrego silnika. Gdyby tak Opel z powrotem zaczal produkowac 2.0 8V z Vactry A...

...ja własnie miałem tego diesla tylko że z turbiną tzn. C250 TurboDiesel ( 150KM...5 cyl...20 zaworów, turbina Garret)... :)

 

He,he, dla jaj tak napisałem, etyliny już od dawna nie ma, stare ołowiowe dzieje, dziś nawet dolewka etyliny do baku rozwaliłaby większość silników benzynowych. Pzdr.

...sie wie.... hehe Edytowane przez Yodas

"Przecie" BeeMki też jeżdżą na ropach... ;)

 

 

A tak na serio to masz rację. ..już kilka postów wcześniej chciałem przeprosić za offtop i przestać. ...ale się jakoś rozmarzyłem o tych Hondach i młodości. ...nie to że stary jestem bo pięćdziesiąt jeszcze nie mam . ... :) ;)

Edytowane przez Yodas

Temat chyba nie jest o Hondach, ropach i golfach?

Czego to czlowiek za mlodu nie robil, zeby scigac sie na miescie z beemkami :-)

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Panowie moze ktos doradzi ....

 

Obecnie mam bemewe:) klasyk e39 530D touring rok 99" kultowy M57 w bieda edyszyn.... smigam tym juz 9lat... i auto dalej jedzie bez problemu.

Oczywiscie koszt utrzymania na topowych zamiennikach jest nie do ogarniecia myslowo dla przecietnego sebixa... oni smaruja posty na fejsie kupie e39 do 5k ehhh, ale ok do rzeczy.

Po takim czasie jestem troche znudzony i chce jakiejs zmiany... a dodatkowo bemka juz podeszlym wieku :)

Wracam do benzyny i teraz pytanie co ??? bo problem to kasa, ktorej nie mam zbyt wiele. Tak realnie celuje w roczik 2010-2011. Benzyna i automat to podstawa reszta to juz zalezy od konkretnej sztuki.

Idealnie kombi, kolor czarny lub jakis grafit, ciemne wnetrze, skóra, full elek. szyberdach, etc. Znaczki premium w moim budzecie odpadaja czyli bmw, audi, merc, potem wszystkie francuzy tez nie lubie ...i fiat hehe

na liscie mam:

Opel insignia 2.8

Ford mondeo 2.0

Skoda superb 3.6 lub 2.0

Honda Accord 2.4

 

a moze cos jeszcze ??

 

 

 

 

 

Zastrzegam sobie prawo zmiany pogladow bez podania przyczyny.

Ja dodam jeszcze Subaru Legacy IV (2003-2009) silniki benzynowe 2.0, 2.5, 3.0 (w żadnym razie diesel, bo to pułapka).

Może być też w wersji Outback, lekko podniesionej, w sam raz na polne drogi.

Naprawdę fajne auto!

"Tynk pożera dźwięk" 747

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.