Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Bayerische Motoren Werke (BMW)


Rekomendowane odpowiedzi

Tu zdecydowanie lepsze jest audi A6.Ale to wszystko w czym A6 jest lepsze od BMW 5.Komfort i dynamika jazdy BMW nieosiągalna dla Audi A6.Piszę z to z pełną świadomością.Używałem już kilkunastu aut różnych producentów, niemieckich, japońskich i francuskich.Porównywanie BMW z np.Citroenem czy Peugeotem to jakieś nieporozumienie.

Nie mój klub , więc śmiecić nie chce a już na pewno wywoływac kolejnej mini wojenki MBW Vs Audi. BMW fajne auto , ale jak ktoś pisze że super , hiper , najlepsze i miażdzy A6, to może skonfrontujemy parę elementów porównawczo, bo wiesz ja nim zrobiłem 300 tyś km, więc trochę doświadczenia mam , może się okazać że zaraz wychwycimy że nie masz żadnego doświadczenia z A6, albo ze dwa kilometry. Obecnie zmieniłem A6-tkę i mogę śmiało ten segment jak i segment wyżej porównać, zarówno Audi A8 jak i BMW 7. Nie z prasy. Jedno co napiszę , to pitolicie kolego. Te dwa auta różnią niuanse.

 

Ja osobiście chętnie poczytam o bmw zwłaszcza że niedawno prawie na nie padł wybór i to fajne auta, ale też zakładam że przywiązanie do marki nie zaślepia na maxa?

 

Mercedes miał i ma w swojej ofercie rzeczy wygodne (Ski a pneumatyką, podobnie robi Audi w górnych wersjach A8).

W A6 również masz/możesz mieć pneumatykę.

Z ciekawosci kliknalem. Ten kolega to z 'naszych'? Panowie poprawcie to ogloszenie bo ja co najmniej 2 bledy widze.

 

Tak - z naszych.

Ja mu poprawiał nie będę.

Już dość, że mu fotki zrobiłem, nic nie mam z tego handlu, więc niech sobie sam poprawia.

Co mnie to... ;)

Jezu! 440 wejść w godzinę... czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Czysty obłęd.

Założę się że jutro wózek odjedzie w siną dal.

Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Te dwa auta różnią niuanse.

Audi A8 i BMW7, znam, jeździłem, nie miałem, nie będę się wypowiadał. Byłem posiadaczem Audi A6 (2,4 benz 2001r) i BMW5(2,5 benz 2003r, E39). Każdym z nich przejechałem po ok 100tyś. km. Oba bdb. Mój wpis sprzed dwóch lat był może zbyt emocjonalny. Jednak ponownie wybrałbym BMW. Komfort porównywalny, nierówności nawierzchni zwłaszcza te poprzeczne bardziej odczuwałem w audi. Zapewne po części wynikało to z zastosowanych różnych rozmiarów opon, audi jeździło na wąskoprofilowych oponach, bmw na wyższym profilu, który sam w sobie już nieźle tłumił odgłosy nawierzchni. Podczas jazdy szum opływającego powietrza był niższy w bmw co przekładało się na większe odczucie komfortu. Niemniej nie oznacza to, że w audi pod tym względem była jakaś tragedia, o nie. Jednak większą frajdę z jazdy dawało bmw. Zachowanie w zakrętach, przyspieszenie,ogólnie bardziej sportowy charakter jazdy,komfortowe, dobrze trzymające fotele, tylny napęd a także kultura pracy i dźwięk rzędowej szóstki to bardziej do mnie przemawiało na korzyść beemki. Wnętrze obu aut wykonane na wysokim poziomie, tu audi wypadło nawet lepiej. Miało świetną kierownicę, ta w bmw według mnie był za duża( chyba ze Stara :) ), lepsze plastiki, ergonomiczny i solidny uchwyt na kubek, który w bmw był beznadziejny. Masz rację, niuanse. Oba auta wysokiej klasy ze wskazaniem, według mnie na bmw. Pozdrawiam.

Blachy nie mają znaczenia. Lepiej jeździć na gazie. Felunek mi się nie podoba. Czajna na maksa.

Bo malo kto je zna. To Stylng 19, czyli skręcane, kute BBS RT.

 

A ja już od kilku miesięcy szukam 540 e39 touring z M pakietem z końcówki produkcji (2002-2003) i nic ciekawego nie ma... Auto klasyk dla mnie i kombi bardzo przydatne. O takie jak na foto poniżej właśnie z tymi felgami:)

Ja calkowicie nie widze kombii i E39, wygląda jak gruba ciotka. Jak E39 to tylko sedan. Warto szukac 530i po 2001r, osiągi mało gorsze od 4.4, a spalanie wiele mniejsze i koszty utrzymania.

?👈

Ale ja potrzebuje kombi a nie sedana:) Sedana mam teraz ( nie bmw)i jest za maly bagaznik.

Myslalem o 3.0 ale jak szalec to szalec:) Chyba ze sie trafi ladna i zadbana 530 to wezme. Nie bede czekal 2 lata na 540 az sie trafi.

Choc V8 mnie kreci.

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Bo malo kto je zna. To Stylng 19, czyli skręcane, kute BBS RT.

 

Nie wiedziałem, to faktycznie rzadki model. Chciałbym coś fajnego na lato do E34, ale nic mi się nie podoba. Najbardziej mi się podoba jednoczęściowy standardowy wzór BBS ten co jest oryginalnie w E34, ale nie ma w rozmiarze 17'' do e34, jedynie 15 i 16''.

Ja bym szukał Styling20 od M5 e34.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ewentualnie Alpine, są piękne i ponadczasowe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez netboy

Tak, to dwie dobre opcje. BBS LM też fajny, choć wygląda surowo, jak na tor. Kilka razy miałem polerowane RSy w E30, ale czyszczenie tego to porażka. Jak się już solidnie zajadą, to rozkręcanie i dokładne polerowane. Ponad 50 śrub na koło :) Rączka odpada. To raczej do auta które większość czasu spędza w garażu, choć efekt lustrzanego rantu jest piorunujący. Nie widzi się takiego czegoś często i ludzie się strasznie lampią :)

 

Ludzie często mówią że RS oklepany. Ale prawda jest taka, że nie ma nic lepszego :) Bo dobre mienie, Perły, kamienie, Także wiek młody I dar urody, Mieśca wysokie, Władze szerokie Dobre są, ale - gdy ranty 2 cale :)

 

IMG_5513.jpg

 

BMW_e34_Gold_BBS_RC_01.jpg

Edytowane przez Piotr_1

Nie wiedziałem, to faktycznie rzadki model. Chciałbym coś fajnego na lato do E34, ale nic mi się nie podoba. Najbardziej mi się podoba jednoczęściowy standardowy wzór BBS ten co jest oryginalnie w E34, ale nie ma w rozmiarze 17'' do e34, jedynie 15 i 16''.

Wiec zostaje tylko BBS RC, ale cena tez odpowiednia.

 

6fcac1c4c86ef48b6e1250d5aa1ffaa1_1.jpg

 

Sam takie chcialem, ale ludzie za nie cenia jak za zloto. Jak trafi sie okazja to zakupie odrazu. Niedawno poszedl komplet w dobrej cenie. Braciak takie mial w E32.

Edytowane przez rafal735r

?👈

I siebie w e32 750 miałem King K7000, przód 245, tył 315 17"

 

Na zdjęciu ten sam model, ale inny wymiar.

 

Nawet są dwa komplety.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-1235-13988424911492_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiec zostaje tylko BBS RC, ale cena tez odpowiednia.

 

6fcac1c4c86ef48b6e1250d5aa1ffaa1_1.jpg

 

Sam takie chcialem, ale ludzie za nie cenia jak za zloto. Jak trafi sie okazja to zakupie odrazu. Niedawno poszedl komplet w dobrej cenie. Braciak takie mial w E32.

 

O tak :) Tylko 5% niższa opona z przodu, bo aż prześwit się zwiększył :) Chyba się wstrzymam do przyszłego roku. Albo podróby jakieś RSów?

Kiedys to nawet felgi ladniejsze produkowali... teraz to tylko szmelc :)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Sorry, nie doczytałem. Widziałem je u kolegi bez nakładek. Są fajne pod względem wpasowania szerokości i offsetu, natomiast wygląd przeciętny. To dodatkowe chłodzenie ma sens raczej w M5 :)

Oj, widzę że jednak nie czujesz bluesa w kwestii "klasyki" ;) One nie są piękne bezwzględnie, one są piękne w e34 i tylko e34. A chłodzenie? Chłodzenie układu hamulcowego, przydaje się zawsze, nie tylko w tych od M GmbH.

Nie, z nakładkami są brzydkie, a bez nakładek niezbyt surowe. Takie ni w pępek ni w oko. Chyba że ktoś się uprze żeby w celach dydaktycznych przegrzać hamulce. Zawsze można przegrzać hamulce, ale są to warunki nietypowe skoro wytrzymują sportową jazdę w normalnych i torowych warunkach.

Edytowane przez Piotr_1

Nie kumam, po co są te nakładki?

 

To jest felga M System do ktorej zakladasz rotor ten z foty lub ten drugi M System II, ktorych pelno jak psów. Jak dla mnie ten z foty wyglada konkret.

?👈

  • 1 miesiąc później...

O tak :) Tylko 5% niższa opona z przodu, bo aż prześwit się zwiększył :) Chyba się wstrzymam do przyszłego roku. Albo podróby jakieś RSów?

 

A ja sie zrechabilitował i zakupił BBS RC, przód 8J, tyl 9J:

ad0f4ccdf7cee19c98c65203c75ba599_1.jpg

 

a778be2b5ee4c1274ddce5257ee86817_1.jpg

 

aa5668e0a068d8cd4079370354400a82_1.jpg

 

Do tego gość dorzucił mi gratis drewniana kierownice, gałke i ręczny. No i jak tu nie skorzystac z takiej okazji.

ef4f99f336c22ea76d34ceb52f7be838_1.jpg

 

A tu wczoraj kumpel bawil sie jakimś lustrem:

79f6214fbbd6cd064243c73331864bc6_1.jpg

Edytowane przez rafal735r

?👈

Jak mi się podobają te stare Bumy :)

Z chęcią bym przygarnął E32 740 :)

Napisano 29.04.2014 - 18:11

Jak auto ma sluzyc do codziennej jazy to wolalbym 530i. Tym bardziej jak ma byc kombii.

Od 2008r kulam się Touringiem 530D w manualu po lifcie . W sedanie E39 zalatuje mi już starocią a tu ten tył z ledami daje radę .

3.0D to jakby nie patrzeć przez te lata fantastyczny napęd . Srednia z rocznego spalania to 7,2 L/100KM

3 tygodnie temu grzałem z Głogowa do Koszalina 3ką . Tam gdzie szło 180-200km/h . Z tankowania na tym samym dystrybutorze przy wyjeździe i powrocie spalanie wyszło 7,06L/100km !

Co ciekawe na drodze trafiali się " ambitni " ale po max kilkunastu kilometrach odpuszczali .

Fantastyczny wozidup na długie trasy .

 

Z chęcią bym przygarnął E32 740 :)

 

To dobrze sie sklada, bo brat ma do sprzedania taka w oryginalne :)

 

3.0D mocny i oszczedny piec. Ale w trasie to kazdy jest oszczedny :) Gorzej w korkach.

?👈

To dobrze sie sklada, bo brat ma do sprzedania taka w oryginalne :)

Plany na przyszłość ;)

3.0D mocny i oszczedny piec. Ale w trasie to kazdy jest oszczedny :) Gorzej w korkach.

Do miasta 3.0D się nie kupuje . Srednia spalania 7,2L wyliczona w roku w cyklu mieszanym bez oszczędzania . Czy ja czy żona , obydwoje nie żałujemy sobie .

Przy takiej jeździe 3 litrowa benzyna przekroczyła by nasicie na setkę :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.