Skocz do zawartości
IGNORED

Jest ktoś na sali z Cambridge Audio Stream Magic 6 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź, czy nie masz wyciszonego sygnału na wyjściu a najlepiej wyłącz w ustawieniach regulację głośności.

Edytowane przez marek.pap

Żeby regulować głośnością musiałby mieć w ustawieniach włączoną funkcje przedwzmacniacza. 

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Dziękuję za sugestie. Sprawdziłem te warianty i niestety nadal cisza. Spróbuję jeszcze przez wyjście cyfrowe. Jednak wcześniej muszę zorganizować wzmacniacz z takim wejściem. Napiszę o wynikach.

abakus, i co u Ciebie z SM6? Ja mam to samo - niby wszystko działa a sygnału na wyjście nie daje. Gdzie to w Wawie naprawić?

11 godzin temu, abakus napisał:

Dziękuję za sugestie. Sprawdziłem te warianty i niestety nadal cisza. Spróbuję jeszcze przez wyjście cyfrowe. Jednak wcześniej muszę zorganizować wzmacniacz z takim wejściem. Napiszę o wynikach.

Przez wyjścia cyfrowe działa. Podłączyłem do amplitunera z takimi wejściami. Niestety przez RCA nie działa. Teraz już jestem pewien, że wcześniej działał przez RCA (nie podpinałem go wcześniej przez cyfrowe, mój wzmacniacz nie miał takich wejść). Postał 3 lata i przez RCA nie działa. W serwisie zasugerowali uszkodzoną płytę główną. Niemniej jednak wątpili, aby uszkodził się leżąc w kartonie. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły proszę o poradę.

Mój nie daje sygnału jako odtwarzacz ani jako DAC - np. nie przepuszcza sygnału przez optyk. U mnie stał i grał w jednym miejscu, nigdzie nie przenoszony i nie przełączany - po prostu kilka dni temu grać przestał - tak sam z siebie.

43 minuty temu, radeklw napisał:

Mój nie daje sygnału jako odtwarzacz ani jako DAC - np. nie przepuszcza sygnału przez optyk. U mnie stał i grał w jednym miejscu, nigdzie nie przenoszony i nie przełączany - po prostu kilka dni temu grać przestał - tak sam z siebie.

Mój pograł może z 60 minut.

W serwisie sugerowali reset tj. przywrócenie ustawień fabrycznych. Ale pewnie to robiłeś. Koszt wymiany płyty w serwisie praktycznie przekracza jego wartość ...

1 minutę temu, abakus napisał:

Mój pograł może z 60 minut.

W serwisie sugerowali reset tj. przywrócenie ustawień fabrycznych. Ale pewnie to robiłeś. Koszt wymiany płyty w serwisie praktycznie przekracza jego wartość ...

Tak, przywracałem ustawienia, sprawdzałem regulację głośności - to nie to. Szkoda bo pograł ładnych kilka lat a nie zamierzałem inwestować w nowy. Cóż może trzeba się za 851N rozglądać do wzmaka 851A.

8 minut temu, abakus napisał:

Mój pograł może z 60 minut.

W serwisie sugerowali reset tj. przywrócenie ustawień fabrycznych. Ale pewnie to robiłeś. Koszt wymiany płyty w serwisie praktycznie przekracza jego wartość ...

Tak, przywracałem ustawienia, sprawdzałem regulację głośności - to nie to. Szkoda bo pograł ładnych kilka lat a nie zamierzałem inwestować w nowy. Cóż może trzeba się za 851N rozglądać do wzmaka 851A. Czy kupiłeś używany?

31 minut temu, radeklw napisał:

Tak, przywracałem ustawienia, sprawdzałem regulację głośności - to nie to. Szkoda bo pograł ładnych kilka lat a nie zamierzałem inwestować w nowy. Cóż może trzeba się za 851N rozglądać do wzmaka 851A.

Tak, przywracałem ustawienia, sprawdzałem regulację głośności - to nie to. Szkoda bo pograł ładnych kilka lat a nie zamierzałem inwestować w nowy. Cóż może trzeba się za 851N rozglądać do wzmaka 851A. Czy kupiłeś używany?

Nie,  nowy. Nie mogę sobie tylko przypomnieć gdzie go kupowałem. Na pewno przez internet. Cena była bardziej niż dobra, ale cóż z tego. W sumie wychodzi jeden z gorszych moich zakupów. Oczywiście nie chodzi o aspekt soniczny. Jak kupisz 851N to napisz coś o nim, zwłaszcza w odniesieniu do SM 6.

11 godzin temu, radeklw napisał:

abakus, i co u Ciebie z SM6? Ja mam to samo - niby wszystko działa a sygnału na wyjście nie daje. Gdzie to w Wawie naprawić?

Ja akurat jestem z południa. Dzwoniłem do dystrybutora z Krakowa. Tam jest też serwis.

1 godzinę temu, marek.pap napisał:

Czy sprawdzaliście funkcję "mute"? Ta funkcja działa niezależnie od regulacji głośności.

Jak w moim miałem to nieopatrznie włączone i problemy takie jak u kolegów brak sygnału

na wyjściach ,nie wiem dlaczego nie pomagało przywrócenie ustawień fabrycznych ?

Sprawdzałem w swoim, zarówno głośności jak i MUTE i dalej jest to samo - to tak wygląda jakby funkcja MUTE została zblokowana i nie można jej było wyłączyć. Najgorsze, że raczej nie opłaci się sprzęt naprawiać - już chyba lepiej zainwestować w nowy, chociaż to nieplanowany wydatek.

W dniu 8.06.2012 o 09:03, Bobcat napisał:

Głównie wykorzystywałbym do słuchania radia Internetowego i muzyki ze światowych serwerów muzycznych. Co o tym sądzicie, zwłaszcza w kontekście że Internet u nas działa tak jak działa.

:-))

Edytowane przez SynSama

Politykę robi się za pomocą pieniędzy, a pieniądze za pomocą polityki. Ot, taki przypadek...

1 godzinę temu, radeklw napisał:

Najgorsze, że raczej nie opłaci się sprzęt naprawiać

Niekoniecznie, to może być drobna usterka np. spalony rezystor, uszkodzony układ scalony lub nawet "zimny lut". W takim przypadku koszt naprawy wraz z wysyłką sprzętu do serwisu nie powinien przekroczyć 200 zł. Proponuję oddać SM6 do serwisu i dopiero po wycenie naprawy podjąć decyzję.

15 minut temu, marek.pap napisał:

Niekoniecznie, to może być drobna usterka np. spalony rezystor, uszkodzony układ scalony lub nawet "zimny lut". W takim przypadku koszt naprawy wraz z wysyłką sprzętu do serwisu nie powinien przekroczyć 200 zł. Proponuję oddać SM6 do serwisu i dopiero po wycenie naprawy podjąć decyzję.

Właśnie go odebrałem ale nie był to autoryzowany serwis Cambridge. Wszystko wygląda w porządku - tzn fizycznych (widocznych) uszkodzeń nie widać. Gość więcej nie mógł zrobić - musiałbym tu poszukać fachowego serwisu z porządnym sprzętem.

Pisał faktyczne, ja też właśnie napisałem do Katowic - sprawdzę czy jest to w ogóle opłacalne. Zamieszę tu info jak tylko dostanę odpowiedź.

48 minut temu, radeklw napisał:

Pisał faktyczne, ja też właśnie napisałem do Katowic - sprawdzę czy jest to w ogóle opłacalne. Zamieszę tu info jak tylko dostanę odpowiedź.

Napisałem do producenta CA wiadomość opisując co się stało. Odpisali abym wykonał (sprawdził) następujące rzeczy (kolejność przypadkowa): MUTE - czy jest włączone/wyłączone, kable, wejście wzmacniacza oraz przywrócił ustawienia fabryczne. Jeśli te czynności nie pomogą, to jako użytkownik nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Przeprosili i podali adres serwisu w Krakowie. Wcześniej, o czym pisałem, dzwoniłem do Krakowa opisując objawy. Z rozmowy wynikało, że prawdopodobnie do wymiany jest płyta główna (koszt ok 1500zł). Zaznaczam, że była to diagnoza przypuszczająca, nie zaglądali do odtwarzacza. Czyżby z tego wynikało, że nie naprawiają tylko wymieniają? Dzisiaj zaglądnąłem do środka i faktycznie na płytce jest bardzo dużo małych elementów. Raczej amator nie da rady. Najdziwniejsze jest to, że w moim przypadku, o czym również pisałem, po zakupie (nowy) pograłem z godzinę (wszystko działało prawidłowo) i poszedł do kartonu. Kilka dni temu odpaliłem i ... cisza. Nie gra. Po świętach zadzwonię do serwisu i dopytam o szczegóły diagnozy i ewentualnie naprawy.  

3 minuty temu, abakus napisał:

podali adres serwisu w Krakowie

Zrób przysługę innym użytkownikom SM6 i podaj namiary na ten serwis.

33 minuty temu, abakus napisał:

Napisałem do producenta CA wiadomość opisując co się stało. Odpisali abym wykonał (sprawdził) następujące rzeczy (kolejność przypadkowa): MUTE - czy jest włączone/wyłączone, kable, wejście wzmacniacza oraz przywrócił ustawienia fabryczne. Jeśli te czynności nie pomogą, to jako użytkownik nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Przeprosili i podali adres serwisu w Krakowie. Wcześniej, o czym pisałem, dzwoniłem do Krakowa opisując objawy. Z rozmowy wynikało, że prawdopodobnie do wymiany jest płyta główna (koszt ok 1500zł). Zaznaczam, że była to diagnoza przypuszczająca, nie zaglądali do odtwarzacza. Czyżby z tego wynikało, że nie naprawiają tylko wymieniają? Dzisiaj zaglądnąłem do środka i faktycznie na płytce jest bardzo dużo małych elementów. Raczej amator nie da rady. Najdziwniejsze jest to, że w moim przypadku, o czym również pisałem, po zakupie (nowy) pograłem z godzinę (wszystko działało prawidłowo) i poszedł do kartonu. Kilka dni temu odpaliłem i ... cisza. Nie gra. Po świętach zadzwonię do serwisu i dopytam o szczegóły diagnozy i ewentualnie naprawy.  

W większości przypadków serwisy autoryzowane nie bawią się w wymianę pojedynczych układów scalonych idąc klientowi na rękę - stąd pewnie diagnoza (cena płyty głównej + zabawa technika). Ciekawe też ile gwarancji dają po wymianie płyty głównej. 

ps. U mnie SM6 przez tydzień stał niesłuchany - a po tygodniu ni z tego ni z owego grać przestał.

Godzinę temu, marek.pap napisał:

Zrób przysługę innym użytkownikom SM6 i podaj namiary na ten serwis.

Nie jest to tajemnicą. Bez problemu do namierzenia w internecie:

Audio Center Poland
Henryka Sucharskiego 49
30-898 Kraków

pozdr.

PS

Jeszcze kontakt ze strony:

Telefon: +48 12 265 02 86

serwis: [email protected]

serwis: www.serwisacp.pl

godziny pracy serwisu 9:00 – 16:00

A nie "przytkał się" przypadkiem od nadmiaru aktualizacji  o ile jeszcze wspierają M6 ?

W moim 851N po ostatniej aktualizacji przestało mi działać połowę przycisków na pilocie (manualnie ,wszystko działa ale i tak wiekszość funkcji jest na pilocie).

Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało ,dopiero wybranie w ustawieniach innego kodu pilota trochę pomogło .Parę przycisków i tak jest nieaktywnych.

Edytowane przez tadeo
13 minut temu, tadeo napisał:

A nie "przytkał się" przypadkiem od nadmiaru aktualizacji  o ile jeszcze wspierają M6 ?

W moim 851N po ostatniej aktualizacji przestało mi działać połowę przycisków na pilocie (manualnie ,wszystko działa ale i tak wiekszość funkcji jest na pilocie).

Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało ,dopiero wybranie w ustawieniach innego kodu pilota trochę pomogło .Parę przycisków i tak jest nieaktywnych.

Nie robiłem ostatnio aktualizacji, więc pewnie to nie to.

tak szczerze z ręką  na sercu odpowiedzcie czy jest sens się przesiadac ze sm6 na cxn jesli nie korzystam z tidala i plikow 192/24 ?

dopłacajac oczywiście odpowiednią  kwotę 

Nie słuchałem sprzętu po modyfikacji, więc nie mam zdania. Może odezwie się ktoś, kto ma taki sprzęt.

  • 3 tygodnie później...

Ponieważ szukam czegoś do swojego zestawu łączącego funkcjonalność z dobra jakością dzwieku to zainteresował  mnie ten model jednak jeszcze bardziej niepokoi mnie teraz ich awaryjność?koszt ewentualnej naprawy jeśli miałby być bliski wartośći sprzętu mija się z celem.  Jest to faktycznie tak awaryjny sprzęt czy jest to tylko dziwny zbieg okoliczności?

Może jeśli ktoś miał jeszcze jakieś problemy i takich osób jest więcej niech opiszę ewentualnie jakie problemy występowały i jak sobie z tym poradzili?  

W skrócie brać czy nie brać?

Jakoś na początku roku sprzedałem SM6 przez 4 lata 0 problemów powtarzam 0 ?

Jeśli wszystko jest ok nikt się nie chwali, a trochę się tego sprzedało w Polsce. Pzdr

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.