Skocz do zawartości
IGNORED

Serwis NAD.


pool275

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czy ktoś się orintuje, czy w Polsce jest jakiś oficjalny serwis NAD'a? Przed chwilą mój wzmacniacz (C355BEE) "strzelił", zapaliła się czerwona lampka i już nie chce grać :/ Po wyłączeniu z sieci i ponownym włączeniu, wzmacniacz gra przez 5 sek i znowu strzela..

 

Ktoś wie, w czy może być problem?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

1. Może się zbyt szybko przegrzewać, jednak 5 sekund to trochę za mało.

Podejrzewam, że któryś z kabli zaczął robić Ci zwarcie i włącza się zabezpieczenie.

Rozłącz wszystko i wtedy spróbuj go włączyć. Będziesz wstępnie wiedział, czy winne nie są kable.

2. Nie ma oficjalnego serwisu NAD'a w Polsce, bo posiada on u nas tylko dystrybutora - Trimex. I jedynie oni mają swój własny serwis, który zajmuję się m.in. naprawami serwisowymi.

Tu masz namiary http://www.trimex.pl/

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503403
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

autoryzowany, centralny serwis sprzętu NAD jest obsługiwany przez polskiego dystrybutora, firmę Trimex. Realizacja naprawy jest związana z wysyłką sprzętu do Warszawy. Wszystkie informacje uzyskasz pod nr (22) 642 46 29

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503428
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy ktoś się orintuje, czy w Polsce jest jakiś oficjalny serwis NAD'a? Przed chwilą mój wzmacniacz (C355BEE) "strzelił", zapaliła się czerwona lampka i już nie chce grać :/ Po wyłączeniu z sieci i ponownym włączeniu, wzmacniacz gra przez 5 sek i znowu strzela..

 

Ktoś wie, w czy może być problem?

 

Pozdrawiam.

Witam,

 

czy ktoś się orintuje, czy w Polsce jest jakiś oficjalny serwis NAD'a? Przed chwilą mój wzmacniacz (C355BEE) "strzelił", zapaliła się czerwona lampka i już nie chce grać :/ Po wyłączeniu z sieci i ponownym włączeniu, wzmacniacz gra przez 5 sek i znowu strzela..

 

Ktoś wie, w czy może być problem?

 

Pozdrawiam.

 

Musze cię zmartwić, serwis Nad praktycznie nie Istnieje, a jak ktos pisze o autoryzowanym serwisie Trimex to mnie śmiech i żal ogarnia, poczytaj sobie niektóre wpisy z tego forum i szukaj dobrego fachowca, bo stracisz , tylko czas i pieniądze .

 

Pozdrawiam

?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503530
Udostępnij na innych stronach

byca, w takim razie mógłbyś mi polecić jakichś zaufanych użytkowników forum, którzy podjęli by się naprawy tego wzmacniacza? najlepiej z terenu woj. śląskiego albo małopolskiego.

 

Niestety sam teraz nie mam czasu na przeglądaniu różnych wątków na forum i szukaniu specjalisty (egzaminy na studiach), dlatego proszę o pomoc :)

 

.. ehh, czemu ja się urodziłem 13 w piątek, ciągle mam takie przygody :D

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503563
Udostępnij na innych stronach
Gość JacekMadera

(Konto usunięte)

Musze cię zmartwić, serwis Nad praktycznie nie Istnieje, a jak ktos pisze o autoryzowanym serwisie Trimex to mnie śmiech i żal ogarnia, poczytaj sobie niektóre wpisy z tego forum i szukaj dobrego fachowca, bo stracisz , tylko czas i pieniądze .

 

Pozdrawiam

 

Mogę jedynie potwierdzić... I dodać, że niestety radzę omijać firmę NAD szerokim kołem! Wiem, są osoby, które trafiły na dobre egzemplarze i są zadowoleni... Mnie się to z trzema egzemplarzami różnych urządzeń nie udało...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503890
Udostępnij na innych stronach

Tak, dobijajcie mnie dalej :D Zdecydowałem, że oddam wzmacniacz do krakowskiego serwisu Audio Azyl, mam nadzieję, że naprawa się powiedzie, bo ze wzmacniacza byłem zadowolny, ponad 3 lata grał bezproblemowo i dźwiękowo też mi odpowiadał. JacekMadera, a można wiedzieć, jaki sprzęt od NAD'a Ci się popsuł, bo szczerze mówiać w zastępstwie za obecny model chciałem kupić NAD'a C326BEE albo C356BEE..

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503922
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Pana Marka 601225110. Spec bardzo dobry i jest z Krakowa. Robi sprzęt z dużo wyższych półek i nie zdziera.

"Odmienny obraz każde widzi oko a każde ucho inny słyszy śpiew. A każde serce gdy wejrzysz w nie ukaże własną słabość i grzech"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503925
Udostępnij na innych stronach

Mogę jedynie potwierdzić... I dodać, że niestety radzę omijać firmę NAD szerokim kołem! Wiem, są osoby, które trafiły na dobre egzemplarze i są zadowoleni... Mnie się to z trzema egzemplarzami różnych urządzeń nie udało...

 

Ja nie miałem na mysli firmy NAD, tu akurat twierdze, ze te klocki graja świetnie w swoich cenach, niestety serwis w Firmie Trimex to kompletne nieporozumienie!

?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2503941
Udostępnij na innych stronach
Gość JacekMadera

(Konto usunięte)

JacekMadera, a można wiedzieć, jaki sprzęt od NAD'a Ci się popsuł, bo szczerze mówiać w zastępstwie za obecny model chciałem kupić NAD'a C326BEE albo C356BEE..

NAD C515BEE 1 egzemplarz - szuflada "jeździła" bez reakcji na eject - wymieniono na 2 egzemplarz

2 egzemplarz - samoczynnie zamykająca się szuflada... 2x w serwisie - zmieniono jakiś przekaźnik, później coś innego... nie pamiętam - problem nadal występował...

NAD C545BEE - samoczynne przesuwanie utworów, brak reakcji na klawisze - wymieniono przyciski, których tak naprawdę nie używałem, bo korzystałem wyłącznie z pilota, problem występował dałej, ale nie tak intensywnie

NAD C315BEE - po 3 miesiącach użytkowania nierówne działanie potencjometru głośności (słyszalne nawet dla laika)

NAD C355BEE - ... i tu zaskoczenie! Urządzenie działało bezproblemowo 10,5 miesiąca po czym poszło do "dobrych ludzi", dalszej historii nie znam...

Wszystkie "przygody" zaliczyłem w czasie ok. 1,5 roku... Ja już więcej tego czegoś nie kupię, nawet jakby grało najlepiej na świecie...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2504694
Udostępnij na innych stronach

Ja z NADem i firmą Trimex mam pozytywne doświadczenia, wszystkie NADy u nich kupowałem

 

1) Cd 542 - działał bez zarzutu kilka lat, poszedł do ludzi

2) Wzmacniacz 352 działał bez zarzutu dwa lata, wymieniłem na,

3) NAD 372 który po około 3 latach miał dużą awarię i UWAGA!!!

 

Firma Trimex mimo, że był długo po gwarancji wymieniła go BEZ ŻADNEJ DOPŁATY na 375Bee (za co jeszcze raz dziękuję).

4)375Bee cieszy ucho do dnia dzisiejszego (dwa lata).

 

Ciekawe ile firm/dystrybutorów tak by postąpiło???

 

Może znaczenie ma tu gdzie sprzęt był kupowany?

 

Moje doświadczenia były w 100% pozytywne i w przeciwieństwie do kolegi JacekMadera proponuje zapoznać się z NADem. :-)

 

 

P.S.

Jeżeli NAD M51 będzie wart zakupu to kupie go u nich.

"To co teraz, ha?"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2505031
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

ja ostatnio na szybko potrzebowałem końcówki a że ceny czasem śmieszne to trafił się tanio nad c320 stary jest, ktoś w nim ponoć już kondy wymieniał ale chodzi po kilkanaście godz dziennie i działa bez problemowo więc bym nie ugólniał że każdy padnie, a że większość firm kontrole jakości przeprowadza poprzez zwroty klientów to co innego

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2514654
Udostępnij na innych stronach

Jak macie jakieś układy w trimexie to zapytajcie ich czy jest może na pdf polska instrukcja do M51?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2514677
Udostępnij na innych stronach

3) NAD 372 który po około 3 latach miał dużą awarię i UWAGA!!!

 

Firma Trimex mimo, że był długo po gwarancji wymieniła go BEZ ŻADNEJ DOPŁATY na 375Bee (za co jeszcze raz dziękuję).

4)375Bee cieszy ucho do dnia dzisiejszego (dwa lata).

 

 

A jak się ma dźwiękowo 375 BEE do klasycznej 372? Który lepszy? Czym się różnią?

 

Ja miałem 3 NADy. Wszsytkie były rewelacyjne w swojej cenie i zupełnie bezawaryjne. W CD 512 po kilku latach intentywnego grania padł laser - ale to normalne.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/94972-serwis-nad/#findComment-2514757
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.