Skocz do zawartości
IGNORED

Tannoy Mercury V1 - BA A25 - Dali Zensor 1

Xarthez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam porządnych kolumienek + ew. wzmacniacz.

- Do czego ?
Spotkania ze znajomymi ; imprezy ( domówki ) oraz oczywiście do odsłuchu własnego.

- Do jakiej muzki?
Elecro/Trance/Club + komercja

Drobne wymogi:
-Czysty i głęboki dźwięk na każdym poziomie głośności;
-Bardzo dobry bas, nie taki tępy i płytki tylko naprawdę taki jaki powinien być;
-Kolorystyka ( czerń / srebro );
-Wysokość do 50cm; aby łatwo było je przetransportować, postawić gdzieś gdzie nie jest wymagane dużo miejsca ( stół / biurko );

Jeśli chodzi o wzmacniacz, to szczerze powiedziawszy nie znam się na nich kompletnie ( po prostu nigdy nie korzystałem ), potrzebuję jakiegoś niezbyt skomplikowanego czarno / srebrnego "dopalacza" do kolumn. Bez profesjonalnych opcji.

Ogólnie to przeglądając forum znalazłem parę potencjalne fajnych propozycji:
- Dali Zensor 1
- Boston Acoustics A25
- Tannoy Mercury V1

Najważniejsze jest żeby dobrze jakościowo i efektownie nagłośnić mieszkanie w bloku jak i domek jednorodzinny dwupiętrowy.
Bardzo by mi zależało żeby zmieścić się w kwocie około 1000zł.

Pozdrawiam i czekam na pomoc :)

Witaj,
jeśli zależy Ci na dynamice, basie, dźwięku otwartym, przestrzennym i stosunkowo dużej mocny (przy oczywiście założeniu zastosowania kolumn podstawkowych), zdecydowanie moim zdaniem najlepszym wyborem byłyby kolumny Roth Audio Oli RA2 (http://q21.pl/roth-audio-oli-ra2.html) lub trochę łagodniejsze brzmieniowo QAcoustics QA2020i (http://q21.pl/q-acoustics-qa-2020i.html). W przypadku Dali zdecydowanie polecałbym model wyżej czyli Zensor 3, jednak jest to już wyższa cena, chociaż kolumna naprawdę godna uwagi. Tannoy i BA to małe kolumienki, które raczej nadają się do kina domowego jako efekty.

Jeśli masz taką możliwość, serdecznie zapraszam do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych kolumn. W przypadku pytań służę pomocą.