Skocz do zawartości
IGNORED

Stereo do 3000 pln


Exciter555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Planuje zakup zestawu stereo jako prezent dla mojego brata. Posiada on kilkaset plyt cd , jednak wieza na jakiej slucha , raczej nie jest najwyzszych lotow (Panasonic SA-AKX52 ), to tez dlatego na jego 30 urodziny chce mu kupic jakis lepszy zestaw. Planuje przeznaczyc na to 3000 pln. WIem , ze w tej cenie napewno nie kupie nie wiadomo czego, ale mysle ze znajdzie sie cos co bedzie lepiej gralo niz jego obecny sprzet. W tych sprawach jestem amatorem , jednak po przewertowaniu wielu stron moj wybor padl na :

 

Mini wieza:

1. Pioner P1

2. Denon Dra-Dcd-F109

 

lub

 

Zestaw :

1. Denon Pma - 520ae + Dcd-520 ae i do tego jakies kolumny podlogowe (tylko jakie?)

2. Pioneer A30K + N30 i do tego jakies kolumny podlogowe ( oczywiscie jakie to juz nie wiem)

 

Muzyka ktorej slucha to : Heavy Metal, Hard Rock, czasem Rock and Roll (lata 60)

Pokoj - okolo 20 m2

Miejsca ma dosc duzo wiec moga to byc kolumny podlogowe bez problemu.

Co do dzwieku to wiem , ze lubi dynamike, dobry sopran jak i bas.

 

Nie wiem , czy te zestawy co podalem nadaja sie do tej muzyki wiec prosze o wszelkie porady odnosnie owego sprzetu.

WIem , ze uzywany sprzet w tej cenie bylby o klase wyzej , jednak bedzie to prezent wiec chcialbym aby byl nowy.

 

Pozdrawiam ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety wyjdzie takie tanie brzmienie.

Za 3000 zł można kupić dobrze grający sprzęt używany. Rozumiem że skoro to prezent dla brata to używane odpada - więc będzie grać raczej słabo.

Więc z nowych - kup wyższy model Yamaha Pianocraft i do tego subwoofer aktywny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza