Skocz do zawartości
IGNORED

Trudny wybór zestawu dla laika, 2500 zł

MojNick

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałem do tej pory kupić gotowy zestaw kina, LG BH9540TW, jednak po namysłach szukam czegoś lepszego.

Nie znam się kompletnie, dlatego też proszę o pomoc.

Do tej pory byłem nastawiony na zestaw 5.1.

Używany będzie - 50% czasu filmy (wszystkie ze ścieżką 5.1), 20% TV, 30% muzyka (każda, ale głównie to co aktualnie jest w radiu i electro house).

Chciałbym oczywiście uzyskać najlepszy efekt surround do filmów i dobre brzmienie do muzyki. TV to bez różnicy, tam byle by to brzmiało.

Na zestaw głośników chciałem dać około 2tys. zł + do tego amplituner (o jak najbardziej kompaktowych wymiarach).

Z jednej strony zawsze chciałem zestaw z 4 dużymi kolumnami, jednak co raz bardziej jestem w stanie zakupić tylko z 2 dużymi przednimi, i mniejszymi satelitkami na tył, które wylądują na jakimś stojaku. Do tego wiadomo centralny i chyba dobrze, aby był SUB, bo bas jednak powinien czasami być, ale ostatnio widziałem parę zestawów 5.0 i nie wiem, jak one dają radę.

Czy zestaw z małymi satelitkami da radę do poprawnego działania?

A teraz moje modele - jeżeli chodzi o 5.0 to zainteresował mnie zestaw Jamo S628 HCS (

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ). Warto dokładać w porównaniu do modelu 626? Domyślam się, że zagra to zdecydowanie lepiej, niż wskazany na wstępnie LG, prawda? Podoba mi się w Jamo to, że kolumny nie są szerokie, co jest zaletą. są jednak trochę długie, co jest sporą wadą...

Czy coś innego polecicie? Czy lepiej jednak pójść w 5.1? Tak jak napisałem - nie chciałbym przekroczyć raczej 2tys zł za zestaw kolumn.

Co do amplitunera to dla mnie czarna magia... Czy Pioneer VSX-329-K da radę? Tylko duuuży... :/

Dzięki za pomoc.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )