Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Nie sądzę aby to była prawda. Każdy z nas wie jak potrafi napier*** turbodiesel. Życia nie oszukasz, to co tutaj piszesz wygląda na niezły materiał propagandowy.

Jak ktokolwiek pisze że coś "oficjalnie wiadomo" to zazwyczaj jest to twierdzenie bez pokrycia.

inni też z premedytacją oszukują (nadal) i nie poniosą z tego tytułu żądnych konsekwencji. To nie jest trzech muszkieterów, jeden nie może oszukiwać reszta możne ?

Myślę, że gdyby inne firmy typu Fiat, Renault a szczególnie amerykańskie jak Ford kombinowały w podobny sposób to już dawno byłaby z tego granda podobna do tej z VW.

Po pierwsze dlatego że rozmyłoby to aferę z Volkswagenem a po drugie Niemcy z dziką radością zrewanżowaliby się Amerykanom za cios w ich perłę w koronie.

A co do diesel kontra turbo benzyna - gdzie są jakieś wiarygodne opracowania potwierdzające że diesel mniej truje?

A co do diesel kontra turbo benzyna - gdzie są jakieś wiarygodne opracowania potwierdzające że diesel mniej truje?

Pewnie w Archiwum X ;-)

Nie sądzę aby to była prawda. Każdy z nas wie jak potrafi napier*** turbodiesel. Życia nie oszukasz, to co tutaj piszesz wygląda na niezły materiał propagandowy.

widziałeś czarny dym z benzyny ? nie.. widziałeś czarne rury w benzynie ? tak... benzyna produkuje więcej sadzy niż diesle, w dodatku jej cząsteczki są kilkukrotnie mniejsze niż w dieslu więc są znacznie bardziej niebezpieczne dla ludzi. Przypominam że to badziewie jest silnie rakotwórcze.

 

gdzie są jakieś wiarygodne opracowania potwierdzające że diesel mniej truje?

z lenistwa odbije.. a gdzie są jakieś potwierdzenia że diesel truje bardziej ?

 

Postuluję zakończyć produkcję aut z turbinką na świecie. Nikt nie będzie oszukiwał.

problemem jest wtrysk paliwa nie układ dolotowy... odróżniasz jedno od drugiego ?

 

Dlaczego świat ma teraz tendencje do odejścia od diesla skoro jest taki ekologiczny a benzyna nie ? Zwariowali czy co ?

bo od 2017 roku zaczyna się uekologicznie silników benzynowych, czytaj KASA a jak już o tym mowa..

emisja CO2

obecnie: 130g/km

2021 rok - 97g/km

 

każdy gram ponad ww wartości za każdy sprzedany pojazd to:

obecnie - 5 euro

2019 rok - 95 euro

 

Tlenki azotu z diesli też nie mają formy dymu. Mają małe stężenie a są groźne jak cholera

są silnie trujące, i jest ich znacznie mniej niż sadzy która jest silnie rakotwórcza i dodatkowo może powodować liczne choroby płuc w tym zatrzymanie itd rozwoju u dzieci.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pierwsze lepsze z google, sory szkoda mi czasu na szukanie precyzyjniejszych informacji.... gogle działa..

Renault, Hyundai, Citroen, Fiat czy Volvo – najnowszy raport niemieckiego automobilklubu ADAC pokazuje, że normy emisji tlenku azotu przekraczają silniki Diesla montowane także w tych autach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Sadze w spalinach benzyny są ultradrobne i niewykluczone, że właśnie z tego powodu mogą być nawet groźniejsze dla zdrowia ludzi niż większe cząstki stałe powstające przy spalaniu oleju napędowego

...

UE przyznała jednak pewne ulgi producentom aut. Od września br. w spalinach silników benzynowych może być dziesięć razy więcej cząstek stałych niż w spalinach silników Diesla. Ale za trzy lata ten sam limit ilości cząstek będzie obejmować silniki Diesla i benzynowe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Świetnie, sprawdźmy, co tak naprawdę wydobywa się z wydechu auta z wyciętym DPF-em. Do SKP zawieźliśmy dwa prawie identyczne Fiaty Bravo 2.0 Multijet/165 KM. Prawie, bo srebrny miał na pokładzie filtr, właściciel czarnego pozbył się całej „ekologii”: DPF-a, zaworu EGR i klap wirowych. Porównanie wyników zaskakuje podwójnie.

 

Po pierwsze, egzemplarz bez filtra bez problemu przeszedł badanie zadymienia. Polska norma jest bardzo liberalna i póki się nie zmieni, właściciele aut bez DPF-a są bezpieczni podczas badania na SKP.

 

Po drugie, Bravo z usuniętą „ekologią” emituje do atmosfery mniej CO2, ale to akurat dość łatwo da się wytłumaczyć – silnik z usuniętym zaworem EGR pali nieco mniej. Zapewne gdyby sprzęt stosowany przez SKP pozwalał zmierzyć emisję tlenków azotu, nie byłoby już tak różowo...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jeśli chodzi o poszczególne marki, to według raportu Volkswagen wypada najlepiej, "tylko" dwukrotnie przekraczając obecnie obowiązujące normy Euro 6. Najgorzej wypadają Fiat, Alfa Romeo i Suzuki (15-krotne przekroczenie norm), Renault, Dacia i Nissan (ponad 14 razy) oraz Opel-Vauxhall (10 razy).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

dieselgate-przekroczenia-norm.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Myślę, że gdyby inne firmy typu Fiat, Renault a szczególnie amerykańskie jak Ford kombinowały w podobny sposób to już dawno byłaby z tego granda podobna do tej z VW.

Po pierwsze dlatego że rozmyłoby to aferę

jak widzisz to kombinują wiele i gęsto, nie tylko VW płaci gigantyczne odszkodowania mimo niesamowitej afery i jeszcze większej propagandy.

 

No ale plebs do siebie ma to że potrzebuje igrzyska, no to macie igrzyska i upragnioną propagandę. Ja też jestem leniwy ale wiem do czego służy google.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Co za głąb...

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Serce kapusty znaczy :)

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

problemem jest wtrysk paliwa nie układ dolotowy... odróżniasz jedno od drugiego ?

Nie odróżniam, a Ty odróżniasz ;-) ?

Dlaczego coraz głośniej się mówi w wielu krajach o odwrocie od diesla ? Przecież lekka benzyna bardziej truje od ciężkiej ropy wg. Twojej opinii. Zwariowali czy co ?

 

są silnie trujące, i jest ich znacznie mniej niż sadzy

Myśli że są tylko silnie trujące/toksyczne a silnie rakotwórcze to już nie ?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Myśli że są tylko silnie trujące/toksyczne a silnie rakotwórcze to już nie ?

Tlenek azotu reaguje z tlenem, tworząc trujący dwutlenek azotu, który w temperaturze poniżej 147 °C zaczyna ulegać spontanicznej dimeryzacji do bezbarwnego tetratlenku diazotu: (Wikipedia)

 

 

Tetratlenek diazotu - Działa drażniąco na drogi oddechowe, jest silnie trujący. Posiada nieprzyjemny kwaśny zapach. Nie tworzy mieszanin wybuchowych z powietrzem i jest niewrażliwy na ciepło i detonację. Podobnie jak ditlenek azotu, posiada własności utleniające.

 

Specem nie jestem ale nigdzie nie pisano by był rakotwórczy, ale co dżuma lepsza cholery ? nie bardzo obie są złe.

 

Tu warto wspomnieć o DPF'ach, jak czuć lekko gryzący zapach (kwaśny) to znaczy że albo leją wtryski (uszkodzone) albo ECU ciągle podnosi dawkę by odratować wspaniały filtr cząstek stałych.. który poziom zapełnienia ma w normie a nic błędów nie wali... jak smród przechodzi przez DPF to już jest grubo. Taka piękna ekologia zalewamy paliwem, którego nie jesteśmy w stanie przepalić, do tego tony sadzy i tlenków azotu. Tu znowu 80% kierowców o niczym nie wie.. zamknijcie się w garażu i powąchajcie.

 

W dieslu nadmiar paliwa "obniży temperaturę" (bardzo ogólnie) w skutek czego syf nie zostanie dopalony (w tym NOx) a jego produkcja znacznie wzrośnie. Dzięki układzie recyrkulacji spalin zasyfi nam "silnik" z czasem rozwali EGR, przepustnicę, VTG itd.. Benzyny od 2017 roku też będą miały filtry cząstek stałych.

 

DPF/ GPF - składa się z wielu czujników i wkładu z surowców kopalnianych (szlachetnych). Kopalnie są ekologiczne ? w chinach, Afryce czy gdzie tam się to wydobywa ekologia jest zbędna ? tam może być syf ?

 

Dlaczego coraz głośniej się mówi w wielu krajach o odwrocie od diesla ? Przecież lekka benzyna bardziej truje od ciężkiej ropy wg. Twojej opinii. Zwariowali czy co ?

Tlenek powstaje w wyniku wysokiej temperatury spalania a tą zawdzięczamy super wydanym układom wtrysku bezpośredniego. Niestety bez niego downsizing czy też ostanie silniki Mazdy nie mają racji bytu. Producent chcąc obniżyć emisje CO2 [bo tak naprawdę tylko o to jest wyścik czyli o kasa (podatek)] musi go stosować. Zyskujmy niższe spalanie, elastyczność, moc, więcej sadzy i tlenków a benzyna cyka jak diesel.

 

Po za tym przypominam że lekkie zawirowanie w układzie zapłonowym (np lekko zużyta lub nie właściwi świeca) i już wszystkie normy w benzynie idą do lasu na grzyby. Prawdę mówiąc wystarczy zatankować inne paliwo (nowe benzyny w PL powinny latać na bp98+ ) i już robimy Oświęcim. Do tego wiele benzyn przez dziadkowie w mieście ma problemy w układem dolotowym (zapycha się), potem mamy lekkie wypadanie zapłonów o którym 99% właścicieli nie wie, do tego dopalanie zimnego katalizatora i tak się nam cała ekologia kręci.. jedna lambda to za mało by ECU mógł sobie precyzyjnie skorygować dawki, minimum to jedna szerokopasmowa + zwykła i możemy dopiero zacząć rozmawiać o ekologii. Diesel nie ma takich problemów, w tej kwestii jest pancerny

 

W niektórych krajach przegląd to zwykła kontrola spalin i to przez OBD, powiedź mi czemu 2 letnie auto w UK nie przechodzi przeglądu bo super ekologiczna benzyna japońskiego producenta pięciokrotnie przekracza normy ? Czemu 15 letnia BMW (benzyna) z nowymi katalizatorami, wyczyszczonymi kolektorami i ogólnie stanie igła przechodzi przegląd ? (fartem ale przechodzi). Czemu nikt nie mówi o ściemach w sofcie ? 100% sprany silnik nie przechodzi przeglądu to co robi właściciel ? jedzie na "tuning".

 

Benzyny turbo.. cóż przepalanie oleju jest ekologiczne ? Biokomponenty które są w każdym zwykłym paliwie są ekologiczne ? Kierowca tego nie czuje ale weźcie sobie komputer, zobaczcie jak się zmienia przebieg momentu obrotowego, jakie są odczyty z czujników, nawet ilość i dynamik spalin ulega zmianie. .

 

UK jest restrykcyjna, walczy z dieslami, pilnuje norm, kontroluje spalin i co z tego ? Spacer po Londycznie wracam i "gluty" z nosa mam CZARNE ? włosy brudne.. po Bemowie nie było tyle syfu. Znajomej córa ma problem z płucami, kaszle, męczy się a lekarze rozkładają ręce. Była w PL 2 miesiące i jej przeszło.. dobrze że przyjechała latem.

 

I jeszcze jedno, w spalinach jest tylko sadza, i NOx ? propaganda i prawnicy chcących zarobić przemilczeli resztę ? Problem jest naprawdę poważny, obecne i planowane rozwiązania tylko pogarszają sytuacje. Nie ważne jaki silnik nikt nie myśli o ekologii, o naszym zdrowiu tylko o KASIE.

 

Jeszcze o benzynach, jedzie wać pan do tjunera i jaki jest pierwszy zabieg ? wywalamy katalizator.. bo często jest w gorszym staniem niż u klekota mimo tego samego przebiegu (sam się ubrudził ?), jak nie tuning bo benzyna wolnossąca to wycinka katów i olewka albo wstawienie strumienic, tłumików etc. tego naprawdę robi się potężne ilości. W dieslach też bo DPF sprawia problem a geniusze dali go w jednej puszcze z KAT'em więc wyjazd robi wszystko.. kiedyś wycinali nieliczni dla mocy, dzisiaj wielu od kuriera po blondynę która dzieci wozi do szkoły.. genialny filtr który w praktyce pogorszył sytuacje w DE też wycinają... chyba tylko FR się borni ale tam ludzie poszli do sądów.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nikt nie twierdzi, że inne auta z tym problemu nie mają. Nikt nie pisze, że inne firmy nie starają się naginać pomiarów, żeby załapać się na obowiązujące normy.

Tylko jak na razie ŻADNA FIRMA POZA KONCERNEM VW nie została złapana i NIE PRZYZNAŁA SIĘ do oszustwa w tej materii. Żadna nie została złapana na montowaniu oszukańczych komputerów które miały oszukiwać na pomiarach.

Tu jest ta różnica i stąd duże kłopoty VW. A będą jeszcze większe.

Specem nie jestem ale nigdzie nie pisano by był rakotwórczy, ale co dżuma lepsza cholery ? nie bardzo obie są złe.

Ja też nie jestem, ale słyszałem opinie z zachodu że tlenki azotu nawet w bardzo małych ilościach są bardzo szkodliwe. Oczywiście można na tym panować, ale wymaga to utrzymania w miarę stałych parametrów pracy silnika i perfekcyjnej sprawności wszystkich układów odpowiedzialnych za czystość procesu. Ani jedno ani drugie nie jest możliwe w 100% do spełnienia zwłaszcza w takim kraju jak Polska. W miastach jest to szczególnie uciążliwe bo diesle często jeżdżą niedogrzane. Na trasach może być inaczej.

Tu warto wspomnieć o DPF'ach, jak czuć lekko gryzący zapach (kwaśny) to znaczy że albo leją wtryski (uszkodzone) albo ECU ciągle podnosi dawkę by odratować wspaniały filtr cząstek stałych.. który poziom zapełnienia ma w normie a nic błędów nie wali... jak smród przechodzi przez DPF to już jest grubo. Taka piękna ekologia zalewamy paliwem, którego nie jesteśmy w stanie przepalić, do tego tony sadzy i tlenków azotu. Tu znowu 80% kierowców o niczym nie wie.. zamknijcie się w garażu i powąchajcie.

 

W dieslu nadmiar paliwa "obniży temperaturę" (bardzo ogólnie) w skutek czego syf nie zostanie dopalony (w tym NOx) a jego produkcja znacznie wzrośnie. Dzięki układzie recyrkulacji spalin zasyfi nam "silnik" z czasem rozwali EGR, przepustnicę, VTG itd.. Benzyny od 2017 roku też będą miały filtry cząstek stałych.

 

DPF/ GPF - składa się z wielu czujników i wkładu z surowców kopalnianych (szlachetnych). Kopalnie są ekologiczne ? w chinach, Afryce czy gdzie tam się to wydobywa ekologia jest zbędna ? tam może być syf ?

Z tego wyżej wynika że samochód to straszny syf i należy w ogóle zmierzać do ograniczania jego użycia. Człowiek z tymi swoimi moto zabawkami to jednak jest "wrzód na dupie świata" ;-).

 

Po za tym przypominam że lekkie zawirowanie w układzie zapłonowym (np lekko zużyta lub nie właściwi świeca) i już wszystkie normy w benzynie idą do lasu na grzyby.

A jak jest w zużytym dieslu ? Trzyma parametry wyjściowe ? Może jest jeszcze gorzej ?

 

Diesel nie ma takich problemów, w tej kwestii jest pancerny

To skąd ta nagła niechęć w wielu krajach do tej super konstrukcji ?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Ja też nie jestem, ale słyszałem opinie z zachodu że tlenki azotu nawet w bardzo małych ilościach są bardzo szkodliwe. Oczywiście można na tym panować, ale wymaga to utrzymania w miarę stałych parametrów pracy silnika i perfekcyjnej sprawności wszystkich układów odpowiedzialnych za czystość procesu. Ani jedno ani drugie nie jest możliwe w 100% do spełnienia zwłaszcza w takim kraju jak Polska. W miastach jest to szczególnie uciążliwe bo diesle często jeżdżą niedogrzane. Na trasach może być inaczej.

do tego ciągłe ruszanie.. tu produkcja wszystkiego jest razy kilka. Wszystko jest szkodliwe ale tlenki można wyeliminować poprzez płynne katalizatory spalania dlatego też wprowadzano kolejny system adblue no ale jaki tego efekt ?

 

cxi5zjabwhiq.jpg

 

 

i znowu wylatuje wszystko więc ekologicznie jest gorzej niż za czasów EURO 4.

 

Ten straszny VAG 10 litrowy baniak (na kilka uzupełnień, zależnie od auta) sprzedaje poniżej 100 zł a uzupełnić może go każdy odkręcając wlew w bagażniku (zależnie od auta). W Renault za kilkukrotnie mniejszy baniak musisz dać 300 zł, do tego musisz mieć podnośnik i ogarnąć "ichnią pompkę" więc najczęściej jedziesz do mechanika.. PSA podobnie 1L - 100 zł a takiej bańki Ci nie sprzedadzą. Ponownie KASA

 

Z tego wyżej wynika że samochód to straszny syf

niestety, nie ważne jakie paliwo syf jest zawsze. Elektryki też nie są rozwiązaniem.

 

A jak jest w zużytym dieslu ? Trzyma parametry wyjściowe ? Może jest jeszcze gorzej ?

To jest zupełnie inny układ zapłony, tutaj świecie nie mają wpływu na proces spalania. Z gorszym paliwem sobie poradzi ale zanieczyszczanie wiadomo wzrośnie. W chwili obecnej diesle mają wszystkie systemy ekologiczne o której trzeba dbać, do tego pozostałe elementy podobnie jak w benzynie wymagają opieki.

 

To skąd ta nagła niechęć w wielu krajach do tej super konstrukcji ?

zależnie od teorii spiskowych, względy polityczne, gospodarka USA, kasa z benzyn... a może gigant IT który jest zainteresowany autami elektrycznymi sfinansował całą aferę bo mu to było na rękę... nie wiem.

 

naa1zljuo8uu.jpg

 

Tutaj macie pomiar mocy 2.0 TFSI czyli silnika turbo z wtryskiem FSI, typowy nowy silnik na paliwie 95. Skoro silnik nie jest w stanie utrzymać płynnie mocy to co się dzieje z ekologią ?

niestety, nie ważne jakie paliwo syf jest zawsze. Elektryki też nie są rozwiązaniem.

To w takim razie zaprzęg konny i powóz ;-). Tylko jak rozwiązać problem rury wydechowej która jest skierowana wprost w nos kierowcy ?

 

To jest zupełnie inny układ zapłony, tutaj świecie nie mają wpływu na proces spalania. Z gorszym paliwem sobie poradzi ale zanieczyszczanie wiadomo wzrośnie. W chwili obecnej diesle mają wszystkie systemy ekologiczne o której trzeba dbać, do tego pozostałe elementy podobnie jak w benzynie wymagają opieki.

Myślę że badacze na świecie wzięli wszystkie w/w sprawy pod uwagę jednak doszli do wniosku że diesel jest nie fajny jak mawiali w Top Gear.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Nikt nie twierdzi, że inne auta z tym problemu nie mają. Nikt nie pisze, że inne firmy nie starają się naginać pomiarów, żeby załapać się na obowiązujące normy.

Tylko jak na razie ŻADNA FIRMA POZA KONCERNEM VW nie została złapana i NIE PRZYZNAŁA SIĘ do oszustwa w tej materii. Żadna nie została złapana na montowaniu oszukańczych komputerów które miały oszukiwać na pomiarach.

Tu jest ta różnica i stąd duże kłopoty VW. A będą jeszcze większe.

 

Miałem kiedyś bardzo fajne opracowanie, sposób oszukania = koncern. Dane jawne, nie chce mi się szukać więc ponownie pierwsze lepsze info z google. Generalnie teraz wszystko zakopane bo na topie jest VW.

 

Po za tym weź to na logikę, skoro inny firmy przechodzą badania śpiewająco a normy przekraczają znacznie bardziej niż VAG to jaki z tego wniosek ? Oczywistą oczywistością jest że oszukują i każdy o tym wie. Z VAG'iem robi się aferę bo jest w tym INTERES

 

USA: Fiat Chrysler podejrzany o manipulowanie pomiarami toksyczności spalin

 

Włosko-amerykański koncern motoryzacyjny Fiat Chrysler podejrzany jest o fałszowanie pomiarów zawartości tlenków azotu w spalinach około 100 tys. swych samochodów z silnikami Diesla - podała w czwartek podległa rządowi USA Agencja Ochrony Środowiska (EPA).

 

Według niej chodzi tu o sterujące pracą układu wydechowego oprogramowanie, którego Fiat Chrysler wbrew przepisom nie ujawnił łamiąc w ten sposób ustawy o ochronie środowiska naturalnego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Koncern Fiata oszukiwał na testach emisji spalin? Za kombinacje z dieslem 3.0 V6 grozi kara 4,6 mld dolarów

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Przy okazji warto wspomnieć o takich przypadkach:

Z powodu wadliwych włączników zapłonu, czyli po prostu stacyjek, doszło do 31 wypadków, w których zginęło 13 osób. Z tego powodu koncern GM musi zapłacić 35 mln dolarów kary.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Toyota Motor Company w środę. Porozumienie przewiduje, że japoński koncern wypłaci swym klientom w sumie ponad 1,1 mld dolarów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Toyota Motor Corp. zgodziła się zapłacić 1,2 miliarda dolarów kary kończąc w ten sposób postępowanie karne w Stanach Zjednoczonych dotyczące usterki nagłego przyspieszania aut, która doprowadziła do wycofania ponad 10 milionów pojazdów, poinformowało w środę ministerstwo sprawiedliwości.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

To w takim razie zaprzęg konny i powóz ;-). Tylko jak rozwiązać problem rury wydechowej która jest skierowana wprost w nos kierowcy ?

problem to kasa, jak pisałem wszyscy ekologię mają gdzieś. W moim odczuciu problem jest do rozwiązania globalnie, eliminując nawet czynnik ludzki bez kar ale ktoś musi chcieć.. a to że nikt nie chce to jest jak jest. No i jeszcze jeden problem... samoloty.. kto bardziej smrodzi ?

 

BTW: polecam analizę paliw morskich.

 

Dlatego ja to mam gdzieś,.. skoro wszyscy mają to po co się przejmować.

 

a

głąb

'y niech dalej wierzą w ekologiczną propagandę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W moim odczuciu problem jest do rozwiązania globalnie, eliminując nawet czynnik ludzki bez kar ale ktoś musi chcieć..

Eliminacja czynnika ludzkiego na pewno pozwoli rozwiązać problem a przynajmniej go mocno ograniczyć ;-). Z tego wynika że potrzebna jest już wojna. W końcu jak w jakimś regionie jest za dużo np. dzików to też je się eliminuje.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Przy okazji warto wspomnieć o takich przypadkach:

A są tacy co nie oszukiwali ? Oszukiwanie to obecnie tendencja światowa. Oszukują wszyscy wszystkich. Uczciwi są uznawani za frajerów. Takie czasy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Eliminacja czynnika ludzkiego na pewno pozwoli rozwiązać problem a przynajmniej go mocno ograniczyć ;-). Z tego wynika że potrzebna jest już wojna. W końcu jak w jakimś regionie jest za dużo np. dzików to też je się eliminuje.

źle się wyraziłem, chodziło mi o plagę usuwania ekologi z pojazdów.

 

A są tacy co nie oszukiwali ? Oszukiwanie to obecnie tendencja światowa. Oszukują wszyscy wszystkich. Uczciwi są uznawani za frajerów. Takie czasy.

no właśnie może warto zacząć badać benzyny...

 

Kolejny debilizm, auto najwięcej syfu generują przy wolnej jeździe i ruszaniu. Co z tym robią politycy ? strefę 30 przez pół miasta... i jeszcze mówią że to walka z ekologią.

 

No ale plebs do siebie ma to że potrzebuje igrzyska
Ostrzeżenie za Atak personalny (Regulamin §6 pkt. 5, Netykieta pkt. 10)

WTF ? to może jeszcze będziecie karać na chęci do życia i oddychanie ? Może czas opublikować wyczyny moderacji z bocznicy na wykopie...

Kolejny debilizm, auto najwięcej syfu generują przy wolnej jeździe i ruszaniu. Co z tym robią politycy ? strefę 30 przez pół miasta... i jeszcze mówią że to walka z ekologią.

Strefy 30 mają służyć w pierwszej kolejności bezpieczeństwu ale nie tylko. W takich strefach ze względu na gęstą sieć skrzyżowań i natężenie ruchu średnia osiągana prędkość wynosi przeważnie 20-25 km/h, co oznacza że rozpędzając się do 50 lub więcej trzeba co chwila hamować. Wymuszenie jazdy z prędkością 30 km/h powoduje że ruch jest płynniejszy a emisja zanieczyszczeń i hałasu spada. Poszczególne strefy nie powinny być nadmiernie rozległe - średnia odległość do sieci ulic pozwalających na szybszą jazdę powinna wynosić kilkaset metrów.

 

Cytat

Toyota Motor Corp. zgodziła się zapłacić 1,2 miliarda dolarów kary kończąc w ten sposób postępowanie karne w Stanach Zjednoczonych dotyczące usterki nagłego przyspieszania aut, która doprowadziła do wycofania ponad 10 milionów pojazdów, poinformowało w środę ministerstwo sprawiedliwości.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ostatecznie sprawa okazała się dęta bo żadnej wady fabrycznej nie udowodniono a przyczyną wypadków było najprawdopodobniej zablokowanie się pedału gazu o brzeg dywanika.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ostatnie doniesienia mówią o tym, że najwięcej syfu z aut wychodzi przy hamowaniu - ścieranie klocków hamulcowych. W niektórych krajach przez to zaczęli likwidować śpiących policjantów.

"...Kto zagląda pod powierzchnię, czyni to na własną odpowiedzialność..."

Don Kichote to zły człowiek był...

no właśnie może warto zacząć badać benzyny...

Na pewno badają, niemniej wiadomo że paliwa najlżejsze mają najmniej syfu. Najbardziej ekologiczny jest metanol bo jest najlżejszy, ale też ma najmniejszą wartość energetyczną, ale też najniższą temperaturę zapłonu. Najgorsza jest najcięższa ropa, która ma największą wartość energetyczną i najwyższą temperaturę zapłonu. Benzyna jest pośrodku, zawsze będzie bardziej ekologiczna od ropy, a jak tą większą ekologiczność wykorzystać i zapewnić jej trwałość to inna sprawa.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Ostatnie doniesienia mówią o tym, że najwięcej syfu z aut wychodzi przy hamowaniu - ścieranie klocków hamulcowych. W niektórych krajach przez to zaczęli likwidować śpiących policjantów.

Z klocków akurat najmniej. Więcej z opon a przede wszystkim zwalnianie i przyspieszanie zwiększa zużycie paliwa i emisję oraz hałas.

Strefy 30 mają służyć w pierwszej kolejności bezpieczeństwu ale nie tylko. W takich strefach ze względu na gęstą sieć skrzyżowań i natężenie ruchu średnia osiągana prędkość wynosi przeważnie 20-25 km/h, co oznacza że rozpędzając się do 50 lub więcej trzeba co chwila hamować. Wymuszenie jazdy z prędkością 30 km/h powoduje że ruch jest płynniejszy a emisja zanieczyszczeń i hałasu spada. Poszczególne strefy nie powinny być nadmiernie rozległe - średnia odległość do sieci ulic pozwalających na szybszą jazdę powinna wynosić kilkaset metrów.

żadna emisja nie spada bo ciągle pracujesz gazem w najgorszym możliwym zakresie pracy silnika. Znowu się zaczyna pieszy = święta krowa, kierowca = wiecznie winny morderca. W niektórych miejscach strefa 30 ok, ale nie na głównych szlakach komunikacyjnych. Przez długie lata ludzie radzili sobie bez s30.

 

Ostatecznie sprawa okazała się dęta bo żadnej wady fabrycznej nie udowodniono a przyczyną wypadków było najprawdopodobniej zablokowanie się pedału gazu o brzeg dywanika.

to nie ma znaczenia, chodziło o proste porównanie

 

Na pewno badają, niemniej wiadomo że paliwa najlżejsze mają najmniej syfu. Najbardziej ekologiczny jest metanol bo jest najlżejszy, ale też ma najmniejszą wartość energetyczną, ale też najniższą temperaturę zapłonu. Najgorsza jest najcięższa ropa, która ma największą wartość energetyczną i najwyższą temperaturę zapłonu. Benzyna jest pośrodku, zawsze będzie bardziej ekologiczna od ropy, a jak tą większą ekologiczność wykorzystać i zapewnić jej trwałość to inna sprawa.

paliwa są modyfikowane a najważniejszy jest proces spalania. Ropę oczyścili do tego stopnia ze pompy potrafią się zatrzeć, dlatego niektóry dolewają oleju 2t. Mówisz że sprawdzają.. to znajdź jakiś raport.

 

Z klocków akurat najmniej. Więcej z opon a przede wszystkim zwalnianie i przyspieszanie zwiększa zużycie paliwa i emisję oraz hałas.

Opony jak i klocki są różne i nie można tego wrzucić do jengo wora. Wiele klocków pyli bardzo mocno, wystarczy przejechać klika km by całe koło było uwalone. Twarde klocki tupu Ferodo DS są drogie, pylą mniej i potrafią pogiąć tarczę, przy mocnych typowo sportowych tarczach pylą jak inne. Wielu, zwłaszcza w mieście stawia na lepszą tarczę i bardziej miękki klocek więc pył.

Mówisz że sprawdzają.. to znajdź jakiś raport.

Co mi to da że znajdę raport ? Raporty nie muszą być wiarygodne. VW znalazł sposób na oszukiwanie raportów. Ropa jest najmniej ekologicznym paliwem z trzech które wymieniłem wcześniej. To nie ulega wątpliwości.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Co mi to da że znajdę raport ? Raporty nie muszą być wiarygodne. VW znalazł sposób na oszukiwanie raportów.

diesle mają testy drogowe a benzyny ? pisałeś że badają to chyba masz jakieś wyniki.

pisałeś że badają to chyba masz jakieś wyniki.

Nie jestem fanem motoryzacji to po co mi takie wyniki ? Napisałem że na pewno badają a nie że mam wyniki takich badań. I tak nic nie zmienię, ale na pewno jakieś znajdziesz jak aż tak Ciebie to interesuje. Na razie podałem Tobie klasyfikację ekologiczną poszczególnych typów paliw. Ciężkie są najmniej ekologiczne.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne dolce wyciągnięte z VW kieszeni:

 

 

,,1,67 mld rekompensaty dla dealerów Volkswagena w USA a polscy dealerzy nie dostaną nic

 

Sąd federalny w San Francisco zdecydował o wypłacie odszkodowania dla salonów dealerskich sprzedających samochody Volkswagena w USA. Kwota odszkodowania wynosi 1,67 mld dolarów.

 

Około 600 tys. Volkswagenów i Audi z silnikami diesla z roczników od 2009 do 2015, które trafiły na rynek amerykański, miało zainstalowane nielegalne oprogramowanie fałszujące wyniki pomiarów emisji spalin. Podczas testów wskazania były zgodne z przepisami, natomiast w realnych warunkach użytkowania, emisja drastycznie przekraczała normy. Sprawa była rozpatrywana przez sąd federalny w San Francisco, który podjął decyzję o wypłacie odszkodowania dla 644 salonów dealerskich Volkswagena. Sprzedawcy otrzymają w sumie 1,67 mld dolarów. Połowa rekompensat zostanie wypłacona z góry, a pozostałe w 18 miesięcznych ratach. Każdy z właścicieli salonu otrzyma średnio 1,85 mln dolarów.

 

Sędzia Charles Breyer powiedział, że odszkodowanie ma zrekompensować utratę wartości firm dealerskich spowodowaną skandalem. Ponadto zwalnia sprzedawców z wykonywania kosztownych ulepszeń kapitałowych przez dwa kolejne lata.''

 

https://www.stopvw.pl/167-mld-rekompensaty-dla-dealerow-volkswagena-usa-a-polscy-dealerzy-dostana-nic/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Volkswageny i Audi do naprawy. 600 tys. aut!

Niezbyt dobrze rozpoczyna się rok 2017 dla amerykańskiego importera marek Audi i Volkswagen. Firma ogłosiła właśnie trzy akcje serwisowe obejmujące niemal 600 tys. samochodów!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

No rewelacja.

Wymyślili felerne elektryczne pompy które okazuje się do d... i zamiast ich wymiany na produkty wolne od wady po prostu zmienią soft który je wyłączy jak już się zakleszczą.

 

,,Zdaniem producenta zanieczyszczenia gromadzące się w układzie chłodzenia potrafią zakleszczyć wirnik pompy, co może mieć opłakane skutki. W efekcie dojść może nie tylko do przegrzania i uszkodzenia jednostki napędowej (głowica), ale nawet wybuchu pożaru spowodowanego przegrzaniem pompy! Co ciekawe naprawa polegać ma na... zmianie oprogramowana. Nowe odcinać będzie zasilanie pompy w przypadku, gdy jej wirnik zostanie zablokowany. Firma nie chwali się czy - przy okazji - dokona też wymiany płynu chłodzącego i płukania układu.''

 

 

Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-volkswageny-i-audi-do-naprawy-600-tys-aut,nId,2345355#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Kilka godzin odstępu i dwie te same wiadomości.. pogratulować.

 

przed 2011 pompy były hydrauliczne, sypały się na potęgę a regeneracja często nie wchodziła w grę bo wszystko było "zmielone". Płyn się wymienia trochę częściej niż raz na 10 lat.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne miliardy dolarów tym razem za auta z silnikami 3.0 TDI:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czyżby Amerykanie chcieli tanio przejąć VW ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.