Jump to content
IGNORED

Nauszne słuchawki do PC

kivlov

Recommended Posts

Witajcie,

Sprzęt audio mam na bardzo wysokim poziomie, ale ni zawsze jest czas to wszystko rozgrzewać i cieszyć się muzyką i nie zawsze jest możliwość słuchania w nocy, dlatego wpadłam na pomysł, aby sobie kopic do laptopa nauszne słuchawki. Nie znam się kompletnie w tym temacie więc proszę o radę. Mają być głównie do słuchania radia internetowego, filmów (czyli bardzo dobry bas) oraz na muzyki elektronicznej ale coś pokroju chillout.

Nie wiem czy są takie fajne słuchawki bezprzewodowe czy musi być na kablu...., a i mają byc bardzo wygodne.

Cena to ok 500zł.

Kolumny: Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:Optoma UHD38::: Amplituner: Marantz SR7013 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Xavian XN360 (front) ,Focal Chora 806 (tył,boki, sufit), CC900 (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Witaj,

spójrz na słuchawki Brainwavz HM5 - http://q21.pl/brainwavz-hm5.html. Moim zdanie. Powinny Cię w 100% usatysfakcjonować.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy do nasżego salonu.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.