Skocz do zawartości
IGNORED

Sklepy płytowe - Wasze doświadczenia i uwagi


Pasqual

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, cortes napisał:

Zamówienie finalnie złożone w Multilkulti. Zobaczymy co i jak po realizacji.

Też kupowałem i wszystko było OK.

pre lampowe Adagio Sound, końcówka Sugden Au51 P MKII, AVI Laboratory Series, strojenie kolumn Adagio Sound - wszystko spięte kabelkami ;-)) żeby grało

W dniu 7.02.2020 o 20:58, cortes napisał:

Zamówienie finalnie złożone w Multilkulti. Zobaczymy co i jak po realizacji.

Zamówienie zrealizowane b/u. Poczta Polska nawet się popisała. ?Kontakt telefoniczny z personelem bardzo rzeczowy. Zatem polecam z czystym sumieniem sklep Multikulti.

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Zadziwiają mnie ceny tego wydawnictwa. 

Winyle można kupić za 600zł, za 400zł, a jak się poszuka, to i za 270zł

CD były po 100zł, teraz kosztują bliżej 69zł. Dziś w empiku kupiłem za 29zł. Na Alleg można kupić nawet za 22zł.

Niezły rozjazd. 

Winyle póki co sobie odpuszczam. 

spacer.png

W dniu 13.12.2015 o 13:21, Pasqual napisał:

Zajrzałem ostatnio na Amazon i okazało się, że obietnice dotyczące darmowej wysyłki w wielu przypadkach nie odnoszą się do Polski, mimo że przekroczyłem "magiczną" granicę 35 $. Zdaje się, że Polska nie jest traktowana przez Amazon jako państwo należące do UE.

Amazon US podniósł koszty wysyłki do PL , CD i BR już za 8,98 $... Jedyny + to jeśli wyślą swoim transportem  to nie ma cła i VAT... Jeśli będzie to DHL lub UPS na 100% będzie cło ..

W dniu 10.12.2015 o 10:56, Pasqual napisał:

Moim zdaniem warto podzielić się doświadczeniami z zakupów w różnych sklepach z płytami - dzięki temu zamawiając płyty będziemy wiedzieć, czego się mniej więcej spodziewać.

Ostatnio spotkała mnie bardzo niemiła przygoda przy okazji robienia zakupów w sklepie jpc.de. Otrzymałem kupon zniżkowy ważny do 6 grudnia. Rzecz działa się w tym dniu. Po wybraniu płyt okazało się, że nie mam gdzie wprowadzić hasła z kuponu i zniżki mi nie odliczono. Wychodzi na to, że sklep zachęca do zakupów przysyłając kupon, którego nie można użyć - wg mnie jest to zwyczajne oszustwo. Napisałem w tej sprawie do działu obsługi klienta chyba ze trzy maile i na żaden nie dostałem odpowiedzi. Być może popełniłem jakiś błąd, ale wydaje mi się, że odpowiadanie na listy powinno być zwykłą praktyką. Jakieś pół roku temu przy składaniu reklamacji odpowiedziano mi w niezbyt miły sposób. Takie traktowanie stałego klienta, który zostawił u nich kilka tysięcy euro jest dla mnie co najmniej dziwne. Różni się to rażąco od podejścia, jakie ten sklep prezentował przed dwoma laty i wcześniej - zawsze odpowiedzi były bardzo uprzejme, a reklamacje załatwiane bez problemu. Jak dla mnie jpc.de bardzo mocno schodzi na psy.

A teraz historia odwrotna. Po odebraniu przesyłki ze sklepu music island okazało się, że jedna z płyt jest porysowana tak, że nie da jej się odtworzyć. Zadzwoniłem do pana Tomaszewskiego, który szybko dosłał mi nie porysowaną płytę, nie żądając przy tym odesłania porysowanego egzemplarza - stwierdził, że to niepotrzebny dla mnie kłopot. Chciałbym, żeby wszystkie sklepy internetowe prezentowały taki poziom, jak music island.

Swoją drogą to pocieszające, że polski sklep może być wzorem dla sklepu niemieckiego :)

Miałem podobną historię z CDJapan...  Zamówiłem u nich SACD , po otwarciu zapieczętowanego pudełka , płyta była pęknięta...Zrobiłem zdjęcie pękniętej płyty i wysłałem maila ... Za 2 dni wysłano mi nową płytę , nie domagająć się odesłania wadliwej płyty.. Porządna firma , tylko ich drogie boxy są na 90 % clone w PL....

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.