Skocz do zawartości
IGNORED

15 calowy driver basowy, możliwie najlepszy.


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Mnie pytasz? Mam Trinnova Altitude.

Zapytałem z czystej ciekawostki . Po symbolach DSP na tym forum parę ciekawostek się dowiedziałem . Ale to tylko ciekawość .

Warto wiedzieć w jakie szachy się gra i jakie piony się używa w interesującym nas zagadnieniu .

Pozdro :-)

 

Mnie pytasz? Mam Trinnova Altitude.

Trinnov-Altitude32_cropped.jpg

Coś takiego ?

Chyba że były to zabawy w wiejskiej remizie i każdy chciał gałami pokręcić. Mnie się urządzenie tej firmy zepsuło po trzech miesiącach

O.K. Behringer jest do niczego. Zrozumiałem. Mi to nie przeszkadza. :-)

Był to Ultragain pro Mic 2000 . Służył jako konwerter napięcia do urządzeń audio starszej generacji w celu dopasowania linii do ich czułości

Nie używam tego w/w urządzenia. Może będę miał szczęście z DCX-em ;-). Zawiadomię jak coś mi się zepsuje. Z tym że ja z awarii elektroniki nie robię afery na skalę światową. Jak nawali mi DCX to go wyrzucę i kupię sobie nowego. Holenderską modyfikację bez problemu można przełożyć. Może nawet od razu kupię zapasowego. Tak na wszelki wypadek ;-).

Czym go mierzyłeś ?

Podawałem wcześniej.

Ja wiem że jak ktoś sobie coś kupi to do puki mu się nie zepsuje to ma klapki na oczach i korki słuchowe w uszach żeby nie słuchać krytyki na temat tego co kiedyś kupił

Mam zasadę, oceniam sam a nie słucham ludzi którzy nawet porządnego odsłuchowego testu porównawczego nie potrafią przeprowadzić prawidłowo technicznie.

Sam kiedyś taki byłem do puki mi się to coś nie popsuło i nie latałem po serwisach żeby mi to raczyli naprawić w ramach gwarancji.

Jak mi nawali to zrobię to co napisałem wyżej, ale jakoś tak dziwnie jestem przekonany że nie nawali po tym jak zobaczyłem jak to jest zrobione w środku.

A tym czymś był Ultagain pro Mic 2000 firmy Behringer.

Nie wiem co to jest i nie interesuje mnie to. Dziwi mnie tylko Twoje histeryczne podejście przy pierwszej awarii. Wiesz ile sprzętu markowych firm wala się po serwisach ?

Dlatego nic tej firmy nie kupuję jak nie muszę.

Nikt Ciebie do tego nie zmusza. Przecież jest prawo wolnego wyboru. Możesz kupić Accuphase DF55 za chyba coś 50 tyś zł, ale regulacji głośności na wyjściach też mieć nie będziesz i przetworniki będą musiały pracować ze zmiennymi poziomami wejściowymi, często bardzo niskimi, szczególnie wysokotonowy.

No nie wiem , ale tylko czekać jak ktoś wyskoczy z końcówką Mc Crypt , Hollywood i innymi podobnymi cudami do sterowania 15 calowych głośników. Przecież są tanie !!!

Widzę że u Ciebie wiedzę zastępuje wiara w kasę. Jesteś dobrym obiektem dla voodoo marketingu.

Jaką częstotliwość próbkowania używasz 44 khz czy 96 khz

DCX pracuje wewnętrznie z częstotliwością 96 kHz. Tego się nie zmienia. To standard profesjonalny. Przetworniki wejścia i wyjścia to firma AKM-y 24 bitowe, 96 kHz. Oczywiście przyjmuje też wszystkie niższe standardy.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Tak. 16 kanałow na wyjściu, czyli np po 8 na stronę w stereo.

To kosztuje majątek . Nie każdego na to stać . dlatego ja oscyluję w średniej półce . Nawet w średniej półce da się lepiej czy gorzej zbudować ustawić system z głośnikami >30 cm średnicy.

Czyli 15 calowymi. Z moim chrzanieniem w trakcie ustawiania o szybach "duże moce" - odrobina ostrożności zawsze się przyda . Zawsze poza pomiarami wymagana jest ręczna kosmetyka ustawień , bo nie zawsze wyjdzie z pomiarów to co się chce uzyskać. Z resztą bardzo trudno będzie zejść poniżej 30 herców przy małych pomieszczeniach . Nie wiem jeszcze jakie pomieszczenie o jakiej powierzchni chcesz adoptować. Ja mam swoje graty w pokoju 57 m ^ wysokość około 4 metrów w starym przedwojennym budownictwie . I to co mam na razie mi wystarczy.

Tak. 16 kanałow na wyjściu, czyli np po 8 na stronę w stereo.

Będziesz używał 8 drożnych kolumn ? Możesz coś bliżej technicznie na ten temat ? To ciekawe.

 

To kosztuje majątek . Nie każdego na to stać . dlatego ja oscyluję w średniej półce . Nawet w średniej półce da się lepiej czy gorzej zbudować ustawić system z głośnikami >30 cm średnicy.

Bez synchronicznej analogowej regulacji głośności na wyjściu nigdy nie osiągniesz optimum z DSP. Oczywiście może być regulacja w domenie cyfrowej, najlepiej taka jak słynnym Sabre ES9018. Ta najlepiej imituje regulację analogową mimo że odbywa się w domenie cyfrowej.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

To kosztuje majątek . Nie każdego na to stać . dlatego ja oscyluję w średniej półce . Nawet w średniej półce da się lepiej czy gorzej zbudować ustawić system z głośnikami >30 cm średnicy.

Czyli 15 calowymi. Z moim chrzanieniem w trakcie ustawiania o szybach "duże moce" - odrobina ostrożności zawsze się przyda . Zawsze poza pomiarami wymagana jest ręczna kosmetyka ustawień , bo nie zawsze wyjdzie z pomiarów to co się chce uzyskać. Z resztą bardzo trudno będzie zejść poniżej 30 herców przy małych pomieszczeniach . Nie wiem jeszcze jakie pomieszczenie o jakiej powierzchni chcesz adoptować. Ja mam swoje graty w pokoju 57 m ^ wysokość około 4 metrów w starym przedwojennym budownictwie . I to co mam na razie mi wystarczy.

 

U mnie 56m2 i 3m wysokości z dobrą adaptacją akustyki. Prawdą jest, że Trinnov jest bardzo drogi. Ale tańsze są podobno też dobre procesory Xilica, Meyer Sound, Lake Audio.

 

Będziesz używał 8 drożnych kolumn ? Możesz coś bliżej technicznie na ten temat ? To ciekawe.

 

 

Bez synchronicznej analogowej regulacji głośności na wyjściu nigdy nie osiągniesz optimum z DSP. Oczywiście może być regulacja w domenie cyfrowej, najlepiej taka jak słynnym Sabre ES9018. Ta najlepiej imituje regulację analogową mimo że odbywa się w domenie cyfrowej.

 

Nie, ale są takie możliwości np 4-ro drożna kolumna plus 2 moduły subbasowe na wsparciu i wszystko idealnie zestrojone.

Nie, ale są takie możliwości np 4-ro drożna kolumna plus 2 moduły subbasowe na wsparciu i wszystko idealnie zestrojone.

O.K. rozumiem. Ciekawy jestem czy ten automat w tym procesorze trafi ze strojeniem w Twój gust.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

O.K. rozumiem. Ciekawy jestem czy ten automat w tym procesorze trafi ze strojeniem w Twój gust.

 

Daje możliwość dowolnej ręcznej korekcji ustawień automatu.

O.K. rozumiem. Ciekawy jestem czy ten automat w tym procesorze trafi ze strojeniem w Twój gust.

Automat to jest najlepszy do... Kawy. Ręcznie to można ustawiać do śmierci :)

W wielodrożnych zestawach jest tyle zależności i trudności w zgraniu przetworników, że mało kiedy się to udaje. Trzeba jeszcze mieć kogoś kto się zna na doborze na sygnaturze danych głośników i ich wzajemnej współpracy. Sam dobór elektryczny i/lub zgranie charakterystyki przenoszenia i poziomów przez DSP to jedynie początek drogi.

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

O.K. Behringer jest do niczego. Zrozumiałem. Mi to nie przeszkadza. :-)

Nie używam tego w/w urządzenia. Może będę miał szczęście z DCX-em ;-). Zawiadomię jak coś mi się zepsuje. Z tym że ja z awarii elektroniki nie robię afery na skalę światową. Jak nawali mi DCX to go wyrzucę i kupię sobie nowego. Holenderską modyfikację bez problemu można przełożyć. Może nawet od razu kupię zapasowego. Tak na wszelki wypadek ;-).

 

Podawałem wcześniej.

 

Mam zasadę, oceniam sam a nie słucham ludzi którzy nawet porządnego odsłuchowego testu porównawczego nie potrafią przeprowadzić prawidłowo technicznie.

Jak mi nawali to zrobię to co napisałem wyżej, ale jakoś tak dziwnie jestem przekonany że nie nawali po tym jak zobaczyłem jak to jest zrobione w środku.

Nie wiem co to jest i nie interesuje mnie to. Dziwi mnie tylko Twoje histeryczne podejście przy pierwszej awarii. Wiesz ile sprzętu markowych firm wala się po serwisach ?

Nikt Ciebie do tego nie zmusza. Przecież jest prawo wolnego wyboru. Możesz kupić Accuphase DF55 za chyba coś 50 tyś zł, ale regulacji głośności na wyjściach też mieć nie będziesz i przetworniki będą musiały pracować ze zmiennymi poziomami wejściowymi, często bardzo niskimi, szczególnie wysokotonowy.

 

Widzę że u Ciebie wiedzę zastępuje wiara w kasę. Jesteś dobrym obiektem dla voodoo marketingu.

 

DCX pracuje wewnętrznie z częstotliwością 96 kHz. Tego się nie zmienia. To standard profesjonalny. Przetworniki wejścia i wyjścia to firma AKM-y 24 bitowe, 96 kHz. Oczywiście przyjmuje też wszystkie niższe standardy.

To widzę że do jakości sprzętu nie przywiązujesz wagi . Zabolało stąd ten histeryczny atak na mnie . Prawda ? Boli krytyka. Jak się zepsuje kupię następne badziewie za 100 złotych.

To co kupiłeś to jest budżet z dolnej półki . Ta firma ciągnie za sobą piętno niedoróbek od początku istnienia na polskim rynku mimo wyraźnej poprawy. Co z tego jak dobry przetwornik jak cała reszta do kitu jak twierdzisz że podłączenie czegokolwiek do wejścia pogarsza jego parametry to znaczy że ze spasowaniem to urządzenie ma kłopoty . I to jest cecha Behringera . Każde urządzenie tego samego typu działa inaczej . Zero powtarzalności . Nie będę się rozpisywał na temat Behringera bo mnie to nie kręci . Nawet kiedyś nie potrafili zrobić porządnej lampy dla gitarzystów . I tyle w temacie.

Jeśli chodzi o Behringera to faktycznie psuja się na potęgę.

Sam kupiłem kilka wzmacniaczy inuke1000dsp do zasilania subwoferów w kinie i z 4 szt. 3 się zepsuły trochę słabo.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu

Daje możliwość dowolnej ręcznej korekcji ustawień automatu.

To oczywiste, ale ciekawe jak automat trafia w nasz gust. Powiem szczerze nie wierzę w automaty w tej dziedzinie, ale może w obecnych czasach jest to zrobione optymalnie.

 

Ręcznie to można ustawiać do śmierci :)

Ale jaka fajna zabawa. Umrzeć ustawiając DSP........ super ;-).

 

Zabolało stąd ten histeryczny atak na mnie

Myślisz że to był atak ? Ciekawe dlaczego tak to odebrałeś ?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

O.K. Behringer jest do niczego. Zrozumiałem. Mi to nie przeszkadza. :-)

Nie używam tego w/w urządzenia. Może będę miał szczęście z DCX-em ;-). Zawiadomię jak coś mi się zepsuje. Z tym że ja z awarii elektroniki nie robię afery na skalę światową. Jak nawali mi DCX to go wyrzucę i kupię sobie nowego. Holenderską modyfikację bez problemu można przełożyć. Może nawet od razu kupię zapasowego. Tak na wszelki wypadek ;-).

 

Podawałem wcześniej.

 

Mam zasadę, oceniam sam a nie słucham ludzi którzy nawet porządnego odsłuchowego testu porównawczego nie potrafią przeprowadzić prawidłowo technicznie.

Jak mi nawali to zrobię to co napisałem wyżej, ale jakoś tak dziwnie jestem przekonany że nie nawali po tym jak zobaczyłem jak to jest zrobione w środku.

Nie wiem co to jest i nie interesuje mnie to. Dziwi mnie tylko Twoje histeryczne podejście przy pierwszej awarii. Wiesz ile sprzętu markowych firm wala się po serwisach ?

Nikt Ciebie do tego nie zmusza. Przecież jest prawo wolnego wyboru. Możesz kupić Accuphase DF55 za chyba coś 50 tyś zł, ale regulacji głośności na wyjściach też mieć nie będziesz i przetworniki będą musiały pracować ze zmiennymi poziomami wejściowymi, często bardzo niskimi, szczególnie wysokotonowy.

 

Widzę że u Ciebie wiedzę zastępuje wiara w kasę. Jesteś dobrym obiektem dla voodoo marketingu.

 

DCX pracuje wewnętrznie z częstotliwością 96 kHz. Tego się nie zmienia. To standard profesjonalny. Przetworniki wejścia i wyjścia to firma AKM-y 24 bitowe, 96 kHz. Oczywiście przyjmuje też wszystkie niższe standardy.

Dla cyfry 96 KHZ to nie jest żadna rewelacja . Standard DSD obsługuję 5,6 mhz . Słyszałem już o 11,2 MHz . Ale to inny temat i inna bajka . Tu zejście poniżej 30 hz jest trudne do osiągnięcia i wydaje mi się że 15 cali głośnika zatrzyma się na jakimś kompromisie.

Sly 30 wreszcie uruchomi swój malutki głośniczek . Prawda Sly 30 ? . Wszyscy będziemy szczęśliwi . :-)

Boli krytyka. Jak się zepsuje kupię następne badziewie za 100 złotych.

Jak byś się choć trochę orientował w technice to wiedziałbyś że to nie jest badziewie, ale oczywiście każdy ma prawo do swojego odrebnego zdania nawet najbardziej zalatującego amatorszczyzną.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

To oczywiste, ale ciekawe jak automat trafia w nasz gust. Powiem szczerze nie wierzę w automaty w tej dziedzinie, ale może w obecnych czasach jest to zrobione optymalnie.

 

 

Ale jaka fajna zabawa. Umrzeć ustawiając DSP........ super ;-).

 

 

Myślisz że to był atak ? Ciekawe dlaczego tak to odebrałeś ?

Ja tylko chciałem uświadomić cię "jaka to wspaniała firma jest ten Behringer" . Popytaj się wśród profesjonalistów na temat tej firmy . Owszem . Poprawili się . Ale całokształt ich nie jest usłany różami.

Dla cyfry 96 KHZ to nie jest żadna rewelacja . Standard DSD obsługuję 5,6 mhz . Słyszałem już o 11,2 MHz . Ale to inny temat i inna bajka . Tu zejście poniżej 30 hz jest trudne do osiągnięcia i wydaje mi się że 15 cali głośnika zatrzyma się na jakimś kompromisie.

Sly 30 wreszcie uruchomi swój malutki głośniczek . Prawda Sly 30 ? . Wszyscy będziemy szczęśliwi . :-)

Wg. pomiaru po modyfikacji zejście dół jest do 1 Hz(niżej mój generator nie może). To efekt braku kondensatorów między stopniowych w układzie.

Do obsługi w/w standardów (DSD) z wyjść cyfrowych też można zrobić modyfikację innej firmy. Mnie jest ona nie potrzebna. Jak uznam że jest potrzebna to ją zrobię. Nie mam z tym problemu.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Dla cyfry 96 KHZ to nie jest żadna rewelacja . Standard DSD obsługuję 5,6 mhz . Słyszałem już o 11,2 MHz . Ale to inny temat i inna bajka . Tu zejście poniżej 30 hz jest trudne do osiągnięcia i wydaje mi się że 15 cali głośnika zatrzyma się na jakimś kompromisie.

Sly 30 wreszcie uruchomi swój malutki głośniczek . Prawda Sly 30 ? . Wszyscy będziemy szczęśliwi . :-)

 

Nie można porównywać próbkowania sygnału PCM z DSD. Te 96khz w PCM to mniej więcej coś jak te 5.6Mhz w DSD, a 192khz w PCM to coś jak 11.2Mhz w DSD. Poza tym procesory DSD pracują w PCM. Nie mogą w DSD.

Ja tylko chciałem uświadomić cię "jaka to wspaniała firma jest ten Behringer" . Popytaj się wśród profesjonalistów na temat tej firmy . Owszem . Poprawili się . Ale całokształt ich nie jest usłany różami.

Po co mam pytać profesjonalistów ? Najlepiej jest mieć własne zdanie oparte o wiedzę.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Jeśli chodzi o Behringera to faktycznie psuja się na potęgę.

Sam kupiłem kilka wzmacniaczy inuke1000dsp do zasilania subwoferów w kinie i z 4 szt. 3 się zepsuły trochę słabo.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu.

Moim zdaniem to chyba lepiej ugryźć temat na podziałach pasywnych a jedynie zasilać to kilkoma końcówkami mocy.

Bo przy każdej zmianie ustawień dsp trzeba by wykonać pomiar w pomieszczeniu.

A pasywka raz dobrze zaprojektowana i pomierzona wystarcza.

Takie moje zdanie ale mogę się mylić.

Dlatego trzymam się od tej firmy z daleka . Poza Behringerem DSP produkują też chyba inne firmy. Jak ktoś bogaty to stać go na Behringera . Trzeba kupować je na zapas . Jak bezpieczniki . A biedny musi kupić porządne buty . Na kilka sezonów.

 

Po co mam pytać profesjonalistów ? Najlepiej jest mieć własne zdanie oparte o wiedzę.

Jak jesteś bogaty to stać cię na Behringera . Kto pyta nie błądzi.

 

Po co mam pytać profesjonalistów ? Najlepiej jest mieć własne zdanie oparte o wiedzę.

Najlepiej samemu zrób DSP . Oprogramuj . Przetestuj .

Dlatego trzymam się od tej firmy z daleka .

Nic nie stoi na przeszkodzie żeby się trzymać z daleka :-).

Poza Behringerem DSP produkują też chyba inne firmy.

Tak, dużo firm Większość deklaruje dokładnie te same parametry za dużo większą kasę tworząc obłoczek tajemniczości wokół dokumentacji technicznej. Nie wiadomo czy w środku rdzeń nie jest ten sam.

Jak ktoś bogaty to stać go na Behringera

Myślę że na DCX-a stać prawie każdego. Holenderska modyfikacja rzeczywiście jest stosunkowo droga, ale czego nie robi się dla jakości ?

Trzeba kupować je na zapas . Jak bezpieczniki

To jest jakaś koncepcja za jakiś czas powiem czy słuszna. Na razie 2 lata używania nie wykazały problemów.

A biedny musi kupić porządne buty

Porządne buty też nie są bezawaryjne.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Nie można porównywać próbkowania sygnału PCM z DSD. Te 96khz w PCM to mniej więcej coś jak te 5.6Mhz w DSD, a 192khz w PCM to coś jak 11.2Mhz w DSD. Poza tym procesory DSD pracują w PCM. Nie mogą w DSD.

Nie będę tego tematu tykał , bo narobię sobie wrogów typu BODEX . Używam DSD jako przesiadkę do cd audio przy zgrywaniu winyli . Mówię tylko że warto . W ogóle ilość rejestratorów w tym standardzie jest mała i informacji w internecie skąpo . Szukałem tego tematu przeszło 6 lat temu . Znalazłem anglojęzyczny portal zajmujący się archiwizowaniem winyli w domenie cyfrowej . Wspominany był tylko jeden rejestrator który tworzył pliki .dsf w standardzie DSD . Był obok Studera analogowego tylko jeden . Korg MR 2000 s . Tyle w temacie. Więcej nie powiem nawet na torturach .

 

Nic nie stoi na przeszkodzie żeby się trzymać z daleka :-).

 

Tak, dużo firm Większość deklaruje dokładnie te same parametry za dużo większą kasę tworząc obłoczek tajemniczości wokół dokumentacji technicznej. Nie wiadomo czy w środku rdzeń nie jest ten sam.

Myślę że na DCX-a stać prawie każdego. Holenderska modyfikacja rzeczywiście jest stosunkowo droga, ale czego nie robi się dla jakości ?

 

To jest jakaś koncepcja za jakiś czas powiem czy słuszna. Na razie 2 lata używania nie wykazały problemów.

 

Porządne buty też nie są bezawaryjne.

Na komórę za złotówę też . Z domiodowymi słuchawkami też. Bo widzę że tramwaj zjeżdża na niewłaściwe tory.

 

Nic nie stoi na przeszkodzie żeby się trzymać z daleka :-).

 

Tak, dużo firm Większość deklaruje dokładnie te same parametry za dużo większą kasę tworząc obłoczek tajemniczości wokół dokumentacji technicznej. Nie wiadomo czy w środku rdzeń nie jest ten sam.

Myślę że na DCX-a stać prawie każdego. Holenderska modyfikacja rzeczywiście jest stosunkowo droga, ale czego nie robi się dla jakości ?

 

To jest jakaś koncepcja za jakiś czas powiem czy słuszna. Na razie 2 lata używania nie wykazały problemów.

 

Porządne buty też nie są bezawaryjne.

Myślę że na DCX-a stać prawie każdego. Holenderska modyfikacja rzeczywiście jest stosunkowo droga, ale czego nie robi się dla jakości ?

Dlatego nie kupię Behringera bo będę go musiał poprawiać po producencie.

Twoja gęba twoje buraczki i ja ich jeść nie będę .

przy zgrywaniu winyli

 

Jezu. Pewnie wiesz, że vinyle przetwarza się cyfrowo w domenie PCM. Czyli masz cyfrową "matkę" w PCM, potem cyfrowe przetworzenie w PCM podczas obróbki dla vinyla. Duża część informacji jest utracona nim znajdzie się na vinylu, następnie powstaje analogowy vinyl, który ty odtwarzasz metalowym rylcem jadącym po rowku, pomijając już szumy i trzaski, z tego następnie ponownie robisz konwersję cyfrową do DSD i jesteś zadowolony z jakości DSD...jak rozumiem....a to jest masakra. Ale jak mówisz, lepiej nie mówić więcej bo znów będzie afera.

Generalnie to jest tak jakbyś z super steków zrobił mielone, potem zamroził je i dodając trochę śmieci uformował z tego masę podobną kształtem do steków i smażył to na specjalnej patelni...do steków.

Najlepiej samemu zrób DSP . Oprogramuj . Przetestuj .

Jest na forum kolega który to zrobił. Bardzo ciekawy temat. I to z sukcesem. Ja taki dobry nie jestem. Korzystam z gotowych i solidnych rozwiązań. Co ciekawe Holendrzy też wybrali DCX-a do swojej unikalnej modyfikacji.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Nic nie stoi na przeszkodzie żeby się trzymać z daleka :-).

 

Tak, dużo firm Większość deklaruje dokładnie te same parametry za dużo większą kasę tworząc obłoczek tajemniczości wokół dokumentacji technicznej. Nie wiadomo czy w środku rdzeń nie jest ten sam.

Myślę że na DCX-a stać prawie każdego. Holenderska modyfikacja rzeczywiście jest stosunkowo droga, ale czego nie robi się dla jakości ?

 

To jest jakaś koncepcja za jakiś czas powiem czy słuszna. Na razie 2 lata używania nie wykazały problemów.

 

Porządne buty też nie są bezawaryjne.

Najgorszy jest ośli upór nawet przy przestrodze. Chciałem zacytować

co napisał Zibii jeśli można

Jeśli chodzi o Behringera to faktycznie psuja się na potęgę.

Sam kupiłem kilka wzmacniaczy inuke1000dsp do zasilania subwoferów w kinie i z 4 szt. 3 się zepsuły trochę słabo.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu������.

Moim zdaniem to chyba lepiej ugryźć temat na podziałach pasywnych a jedynie zasilać to kilkoma końcówkami mocy.

Bo przy każdej zmianie ustawień dsp trzeba by wykonać pomiar w pomieszczeniu.

A pasywka raz dobrze zaprojektowana i pomierzona wystarcza.

Takie moje zdanie ale mogę się mylić.

Tyle w temacie Behringera .

 

Jezu. Pewnie wiesz, że vinyle przetwarza się cyfrowo w domenie PCM. Czyli masz cyfrową "matkę" w PCM, potem cyfrowe przetworzenie w PCM podczas obróbki dla vinyla. Duża część informacji jest utracona nim znajdzie się na vinylu, następnie powstaje analogowy vinyl, który ty odtwarzasz metalowym rylcem jadącym po rowku, pomijając już szumy i trzaski, z tego następnie ponownie robisz konwersję cyfrową do DSD i jesteś zadowolony z jakości DSD...jak rozumiem....a to jest masakra. Ale jak mówisz, lepiej nie mówić więcej bo znów będzie afera.

Generalnie to jest tak jakbyś z super steków zrobił mielone, potem zamroził je i dodając trochę śmieci uformował z tego masę podobną kształtem do steków i smażył to na specjalnej patelni...do steków.

Owszem wiem . Cyfrowej matki to nikt nie ma. Problem tkwi w brzmieniu. Dalej nie dyskutuję na ten temat jak to robię. Wiem tyle że warto i koniec !!!!!!!

Powiem ci tylko że używam do tego Korga MR 2000s

 

Najgorszy jest ośli upór nawet przy przestrodze. Chciałem zacytować

co napisał Zibii jeśli można

Jeśli chodzi o Behringera to faktycznie psuja się na potęgę.

Sam kupiłem kilka wzmacniaczy inuke1000dsp do zasilania subwoferów w kinie i z 4 szt. 3 się zepsuły trochę słabo.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu������.

Moim zdaniem to chyba lepiej ugryźć temat na podziałach pasywnych a jedynie zasilać to kilkoma końcówkami mocy.

Bo przy każdej zmianie ustawień dsp trzeba by wykonać pomiar w pomieszczeniu.

A pasywka raz dobrze zaprojektowana i pomierzona wystarcza.

Takie moje zdanie ale mogę się mylić.

Tyle w temacie Behringera .

 

 

Owszem wiem . Cyfrowej matki to nikt nie ma. Problem tkwi w brzmieniu. Dalej nie dyskutuję na ten temat jak to robię. Wiem tyle że warto i koniec !!!!!!!

Powiem ci tylko że używam do tego Korga MR 2000s

Najgorszy jest ośli upór nawet przy przestrodze. Chciałem zacytować

co napisał Zibii jeśli można

Jeśli chodzi o Behringera to faktycznie psuja się na potęgę.

Sam kupiłem kilka wzmacniaczy inuke1000dsp do zasilania subwoferów w kinie i z 4 szt. 3 się zepsuły trochę słabo.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu������.

Moim zdaniem to chyba lepiej ugryźć temat na podziałach pasywnych a jedynie zasilać to kilkoma końcówkami mocy.

Bo przy każdej zmianie ustawień dsp trzeba by wykonać pomiar w pomieszczeniu.

A pasywka raz dobrze zaprojektowana i pomierzona wystarcza.

Takie moje zdanie ale mogę się mylić.

Tyle w temacie Behringera .

 

 

Owszem wiem . Cyfrowej matki to nikt nie ma. Problem tkwi w brzmieniu. Dalej nie dyskutuję na ten temat jak to robię. Wiem tyle że warto i koniec !!!!!!!

Powiem ci tylko że używam do tego Korga MR 2000s

Dlatego nie kupię Behringera bo będę go musiał poprawiać po producencie.

Możesz wskazać inną zwrotnicę DSP która posiada regulację głośności wyjściowej (wszystkie kanały synchronicznie ze zbieżnością 0,1 dB) powodującej że zwrotnica staje się prawidłowym przedwzmacniaczem tylko bez selektora wejść ? Oczywiście poza Trinov. W warunkach profesjonalnych jest to niepotrzebne bo z reguły chodzi się na wysokich poziomach wysterowania. W domu jest to niezbędne, bo często słucha się cicho a wtedy szczególnie przetworniki wysokotonowe pracują w bardzo niekorzystnych warunkach.

Jeden nadal gra musiał być dobrego sortu

Cóż ja mogę na to poradzić. Radzisz włożyć do środka śrubokręt i nim pogmerać ?

Moim zdaniem to chyba lepiej ugryźć temat na podziałach pasywnych a jedynie zasilać to kilkoma końcówkami mocy.

Poczytaj coś o układach aktywnych to może pojmiesz na czym to polega. Podziały pasywne to same straty.

Bo przy każdej zmianie ustawień dsp trzeba by wykonać pomiar w pomieszczeniu.

Całkowicie rozmijasz się z prawdą, ale chyba szkoda tracić czas na tłumaczenia.

Takie moje zdanie ale mogę się mylić.

Z całą pewnością się mylisz.

Tyle w temacie Behringera .

Nie za wiele miałeś do powiedzenia ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Jest na forum kolega który to zrobił. Bardzo ciekawy temat. I to z sukcesem. Ja taki dobry nie jestem. Korzystam z gotowych i solidnych rozwiązań. Co ciekawe Holendrzy też wybrali DCX-a do swojej unikalnej modyfikacji.

Ja majstrem nie jestem żeby grzebać w "bebechach tego Behrigowego cuda" . Uparłeś się przy biednych Holendrach . Daj im spokój . Kolega chcę żebyś mu pomógł przy głośniku a ty przy tym DCX e . Robi się to nudne . Zwłaszcza przy temacie Behringera.

Powiem ci tylko że używam do tego Korga MR 2000s

 

Nawet gdybyś użył promu kosmicznego to nie zmieni sensu całego procesu. Dla mnie to totalna degradacja sygnału, zmasakrowanie go. Ale masz prawo robić co tylko chcesz.

Jakość Behringera to Himalaje jakości przy tym co robisz zamieniając analogowy sygnał z vinyla na cyfrowy DSD.

Gość Piwo Jasne

(Konto usunięte)

Możesz wskazać inną zwrotnicę DSP która posiada regulację głośności wyjściowej (wszystkie kanały synchronicznie ze zbieżnością 0,1 dB) powodującej że zwrotnica staje się prawidłowym przedwzmacniaczem tylko bez selektora wejść ? Oczywiście poza Trinov. W warunkach profesjonalnych jest to niepotrzebne bo z reguły chodzi się na wysokich poziomach wysterowania. W domu jest to niezbędne, bo często słucha się cicho a wtedy szczególnie przetworniki wysokotonowe pracują w bardzo niekorzystnych warunkach.

Cóż ja mogę na to poradzić. Radzisz włożyć do środka śrubokręt i nim pogmerać ?

 

Poczytaj coś o układach aktywnych to może pojmiesz na czym to polega. Podziały pasywne to same straty.

Całkowicie rozmijasz się z prawdą, ale chyba szkoda tracić czas na tłumaczenia.

Z całą pewnością się mylisz.

Nie za wiele miałeś do powiedzenia ;-).

Zaczynasz bredzić bzdury . Zacytowałem kolegę . A ty jego cytat pokroiłeś na kawałki . Ładnie to tak ?

Zaczynasz bredzić bzdury

Możliwe, nie lubię siebie oceniać. Innych też w ten sposób nie lubię oceniać, ale swoje zdanie mam ;-).

Uparłeś się przy biednych Holendrach

Ci "biedni Holendrzy" wystawiają się na wystawie w Monachium.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.