Skocz do zawartości
IGNORED

wzmacniacz Denon pma-720ae

ciniak173

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem początkującym na firm więc proszę o wyrozumiałość.

Proszę o poradę co zrobić zakupiłem kable głośnikowe qed wraz z orginalnym zarobiony mi wtyki bananowymi i mam problem wtyki są za duże i nie mogę podłączyć przewodów do wzmacniacza.Co byście zrobili na moim miejscu.

https://www.audiostereo.pl/topic/129435-wzmacniacz-denon-pma-720ae/

Wtyki banan nie mogą być za duże jest to standard. A jak je wpychasz do terminali, wyjęte masz zaślepki z terminali. Jak pamiętam PMA720AE nie powinno być żadnych problemów.

Mam tylko jedne wtyki, które są dokręcane i w momencie dokręcenia faktycznie mogłyby nie wejść (działają rozporową we wtyku), ale wystarczy odkręcić i ładnie wchodzą.

witam faktycznie miałem wykręcone wtyki i założone zaślepki wszystko już fajnie pasuje i jestem mile zaskoczony dźwiękiem. Dziękuję za pomoc.

Co sądzicie nad takim tunerem denon dnp-720ae pasował by fajnie do kompletu tylko jak to gra faktycznie, czy lepiej szukać coś innego

jak juz to szukaj dnp-730ae, jednak dużo lepszy dzwiekowo i funkcjonalnie jeśli chodzi o radio internetowe.

wiem bo miałem bezposrednio jeden po drugim...

brak tylko wbudowanego tunera analogowego naziemnego..

W twoim przypadku ograniczeniem będzie sam wzmacniacz 720AE, dlatego wg mnie 720 może wystarczyć, a ma na dodatek radio. Ale faktycznie jak byś miał np gdzieś Pioneer N50, lub Marantz NA6005 to będą lepsze strumieniówce. Drugie rozwiązanie stawiasz sobie daphile na mikro komputerze i kupujesz dac-a np Aune x1s, lub SMSL M8 lub Sanskrit Pro lub kilka innych dac-ów jest jeszcze w tej cenie, i to zagra zdecydowanie lepiej, a funkcjonalność Ci pozostanie taka sama.

C350 dobra droga. Fajnie gra i można go nawet trochę polepszyć (kolega Muda44 ma w tym duże doświadczenie).