Skocz do zawartości
IGNORED

Cxn Cambridge Audio po aktualizacji Tidal


Andrzej MK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ma ktoś również problem z odtwarzaniem muzyki na Cxn przez Tidal po aktualizacji oprogramowania?/ mianowicie po włączeniu jakiegoś utworu , utwór nie włącza się tylko zaczynają przeskakiwać tracki ??

 

z góry dziekji za odzew. pzdr.

Nie zauważyliśmy takiego problemu u nas a mamy urządzenia po aktualizacji.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

U mnie na CA851N żadnych problemów, po ostatniej aktualizacji Tidal jak i Spotify dostało świeżości . Jeśli masz problemy to przywróć ustawienia fabryczne kilka razy .

A masz dobrze ustawioną sieć lub sieć jest pewna , kabel itd ?

Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje ;dalej po włączeniu utworu zaczyna przeskakiwać miedzy utworami i nic nie gra///sieć kabel 100% ok, po tej aktualizacji zaczęło wariować.

Jako ciekawostkę powiem wam, że u mnie Tidal na Auralicu Mini też się posypał. Stało się to przed dwoma dniami. W trakcie odtwarzania płyty pojawił się komunikat "the track you have selected is no longer availible for play" Aplikacja Auralica bez problemów pobiera wszystkie playlisty, spisy i opisy płyt. Radio i obsługa plików działa bezbłędnie. Nie pomogło wylogowanie i pobranie na nowo wszystkich ustawień i danych. Sama aplikacja Tidal na Ipada działa bez zarzutu.Podobnie wywaliło mi dostęp do Tidala poprzez aplikację BubbleUPnP. Problem leży więc po stronie Tidala a nie Cambridge

Poszło zgłoszenie do CA.

 

@Piotrek

U Ciebie jest problem z tym, że utwór nie może byc odtwarzany w Polsce. Kwestia licencji. Mi też poznikało kilkanaście utworów i płyt które jeszcze nie dawno słuchałem.

Problem dotyczy WSZYSTKICH płyt na Tidalu, które bezskutecznie odtworzyć poprzez aplikację Auralica. Te same płyty bez problemu są odtwarzane poprzez aplikację Tidala

Problem dotyczy WSZYSTKICH płyt na Tidalu,

Jasne, tu nie ma żadnych wątpliwości.

 

Tak przy okazji, komunikat który podałeś lub podobny ("None of the tracks added are available for streaming" ) napotykam również przy utracie licencji dla danego utworu/płyty, stąd mój poprzedni komentarz ;)

Chodzi z kompa, telefonu, a z cxn wariuje, kilka osób potwierdziło, że po ostatniej aktualizacji tracki przeskakują i nic nie gra. Zgłoszone do ca , czekamy na odp.

Bluesound Node 2 odtwarza z Tidala ale zrywa połączenie co kilkadziesiąt sekund. Chyba jakaś grubsza afera. Opisałem problem wyżej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

U mnie przestał grać Tidal poprzez BubbleUPnP Server na NAS Synology. Można przeglądać katalog ale nie można odtworzyć płyty. Natomiast można grać na smartfonie, tablecie i laptopie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 4 tygodnie później...

Stwierdzam, że spada jakość techniczna streamingu....

 

CA nie puściło dalej poprawki (poszło kolejne zapytanie), co oznacza, że podstawowa funkcja urządzenia nie działa, a szkoda bo fajnie sprzęcik hula.

 

Teraz się Tidal skopał na iOSa, tj. ciągle ładuje przy próbie odtwarzania i nie odpala, dodatkowo nie łaczy się przez Airplaya.

 

W odpowiedzi dostałem to:

 

It is possible that the installation of the TIDAL app did not properly install.

 

When this happens, a "fresh" install is required. Please do the following:

 

1. Uninstall the app (Please note that all offline content and configurations will be deleted as well.)

2. Reboot your device

3. Install the app (tidal.com/download)

4. While signing back in, select 'log in' and not 'sign up'

 

Concerning Airplay:

 

Our programming team confirmed with me that this is a known issue that is affecting a number of users which has placed it at the top of their list to fix.

 

While I don’t have a timeline as to when a fix will go through, please know that our team is working to resolve the issue as soon as possible.

 

We realize that this is an inconvenience for you, so we thank you for your patience.

 

 

Na innych serwisach jest podobnie czy tylko mi sie tak złożyło?

Dzisiaj ja mam bardzo wolny internet z Vectry, wg speedtestu 10 krotnie wolniejszy niż normalnie. Tidal nie działa, a radio internetowe dostaje zadyszki.

Sprawdź sobie szybkość internetu.

Gość bartosz_55239

(Konto usunięte)

Dlatego jestem zdania, że moje dzieci przeżyją jeszcze epokę CD :)

 

A takie to miało być wygodne....a tu kolejne problemy. Tymczasem mój 22 letni CD działa doskonale i bez problemów

Thank you for contacting Cambridge Audio.

 

Our engineers are still working on a fix for this issue and are hoping it will be resolved in the next firmware update. There is currently not an estimated time of when this will be released.

 

Thanks again for your patience and please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards,

  • 4 miesiące później...

Mamy nową aktualizację apki i firmware na CXN. U mnie problem z Tidalem nie ustapił.

Ogólnie, jest zauważalna poprawa prędkości softa i komunikacji z apką.

 

Komuś sie poprawiło?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.