Skocz do zawartości
carboni

Kino domowe 7.1 do filmów i grania na konsoli.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od razu zaznaczę, że jestem zielony w temacie kina domowego itd. Chciał bym wyposażyć swój salon w kino 7.1 , zależy mi na małych satelitach ewentualnie dwóch większych głośnikach z przodu a reszcie małych. Z racji mojego budżetu +/- 3000zł myślę ,że w grę wchodzi tylko sprzęt używany chyba , że znajdzie się jakiś nowy. Co nieco się rozglądałem i myślałem o Denon AVR-X2000. Znajomy polecał mi głośniki Harman Kardon. Prosił bym was o jakieś propozycję bo im dłużej i więcej czytam tym mam większy mętlik w głowie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

bo im dłużej i więcej czytam tym mam większy mętlik w głowie.

Bo Kolego takie rzeczy jak powyższy dylemat rozwiązuje się słuchając sprzętu, nie czytając w sieci różnych opinii.

Najlepszym doradcą jest Twój słuch i proponuję Ci przejść i posłuchać zestawów w tej kwocie - sam zdecydujesz co dla Ciebie najlepsze.

I nie odbieraj tego inaczej, jak tylko dobrą radę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Amplituner ok 1000zł z hdmi i obsługą nowych formatów HD, polecam coś z Yamahy do kina, seria 6 lub 7, modele z końcówką bodajże x71 lub nawet x67 miały kodeki HD. Do tego zestaw kolumn za 1000-1500zł. No i bardzo ważny element w kinie - subwoofer za minimum 500 do 1000zł, na minimum 25cm głośniku (omijaj takie z 20cm). Z subwooferem jednak trzeba uważać, można się naciąć znacznie częściej niż na innych sprzętach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pomysl nad zestawem Bose

Te maluchy grają jak duże podłogówki

??? Znaczy, że głośno /?/. Bo poza tym, to przykład klasycznego plastiku, bez głębi i dobrego brzmienia.

Chyba w zyciu nie siedziałeś przed dobrym kinem domowym, zbudowanym na bazie klasycznych podłogówek i solidnego amplitunera.