Skocz do zawartości
IGNORED

wzmacniacz yamaha czy sony

52um

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy. Proszę o pomoc w wyborze wzmacniacza. Dotychczasowy Yamaha AX700 już się sypie (potencjometry, przełaczniki i przekaźnik).

Mam kolumny ATL HD 306, jestem z nich bardzo zadowolony. Słucham rocka, yassu i trochę jazzu. Muzyki nie słucham zbyt głośno. Zastanawiam się nad nowym wzmacniaczem.

Co wybrać? Yamaha ax-900 czy tez Sony np SONY TA-F770 ES. Nie znam się za bardzo na sprzęcie i stąd moja prośba o pomoc.

https://www.audiostereo.pl/topic/139474-wzmacniacz-yamaha-czy-sony/

Dotychczasowy Yamaha AX700 już się sypie

Zastanawiam się nad nowym wzmacniaczem.

Co wybrać? Yamaha ax-900 czy tez Sony np SONY TA-F770 ES

Niestety pewności nie masz że kupisz nowy wzmacniacz z wymienionych i też się nie posypię.

Tylko z tych 2 wolałbym sony ale osobiście nie kupił bym żadnego .

Ta AX-900 to będzie podobne granie do AX-700, tyle, że to model mocniejszy i lepiej zbudowany. Czy kupisz Yamahę czy Sony, to pamiętaj, że to wiekowe sprzęty i bez serwisu raczej się nie obędzie (prędzej czy później). Jestem właśnie po gruntowym remoncie mojej MX-70 (gra jak nowa). Pamiętaj, że AX-900 to bardzo popularny model i stan wielu egzemplarzy dostępnych na aukcjach pozostawia wiele do życzenia, a ich ceny są wyśrubowane. Jeśli już miałaby być Yamaha i do tego vintage, to lepiej celować w starsze modele A-1020 lub A-1000, to po prostu znacznie lepsze wzmacniacze niż AX-900. Na forum było sporo dyskusji na temat tych wzmacniaczy.

Yamaha CX-1000, Yamaha MX-1, Yamaha CDX-1030, Yamaha T-80, Yamaha PF-800 (Yamaha MC-5), Yamaha NS-690II, Yamaha HP-3, Bluesound Node 2, Helion 1750 XP, okablowanie: 2x AudioQuest Quartz, AudioQuest Topaz, AudioQuest Indigo Blue, Nordost Moonglo

Sony i jak Koledzy powyżej. Możesz potrzebować za czas jakiś ( o ile wcześniej nie był robiony, o co nikt nie zapytał) przegląd.

Taki jest urok starszych sprzętów....