Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Grzegorzu ja nie pisałem nic o jakości wykonania, nigdzie jej nie negowałem. Po prostu nie podoba mi się taki sposób kładzenia forniru.

Fornir na górnej ściance kładzie się tak aby słoje pasowały do ścianki frontowej lub ścianek bocznych. W tym przypadku fronty kolumn są czarne więc najbardziej sensowe jest spasowanie słojów górnej ścianki z bocznymi. Jest to jeszcze bardziej istotne w przypadku wyrazistych fornirów co zresztą widać na załączonych zdjęciach.

Jak kolwiek mówimy o sprawach gustu to nie zgodzę się z Tobą,w przypadku monitorów tego typu(głęgokich) zdecydowanie lepiej wypada układ słojów wzdłuż ,takie jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2785137
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem, czy wszystkie kolumny świata mają fornir układany równolegle? Taki układ na Canto Two podoba mi się. Nie widzę problemu, ani żadnej niezgodności estetycznej.

 

Na Canto Two jest ułożony na górze przeciwstawnie do boków, ale równolegle do tyłu (zdjęcie).

Biały fortepianowy lakier "high gloss" wywiera piorunujące wrażenie. Moja druga połowa wręcz oszalała :)

post-17176-0-71681000-1364928304_thumb.jpg

post-17176-0-05470600-1364928442_thumb.jpg

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2785271
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz to dla równowagi zrób black piano :)

 

Black piano także można zamówić na dowolnym produkcie kolumn podstawkowych .Podwykonawca lakieruje mniejsze bryły do 50cm wysokości . W przyszłości będzie także możliwe wykończenie w piano kolumn podłogowych. Piano zawsze będzie droższe w gotowym produkcie. Prawie każdy producent,sprzedawca liczy +10 % i więcej za high gloss.

 

W chwili obecnej stroję kolumny gotowego projekty Reference Plus na Scanspeakach (kewlarowy ,węglowy +duży revelator) dystrybutora -firmy audiocomponents. Przyjechały od klienta gotowe polakierowane skrzynki w high gloss ,czerwień wpadająca w kolor lekkiego mahoniu. Lakierowanie wykonane gdzieś w warszawskiej firmie. Wygląd ,jakość wykończenia wyśmienita .Lakiernia ,lakiernik który posiada doświadczenie i dobre zaplecze naprawdę potrafi wykonać świetną robotę .Czy high glossy się podobają ? zapewne jednym tak innym nie ,gro osób woli tradycyjne wykończenie w półmacie z naturalnym fornirem.(zdjęcie w załączniku)

 

 

Niemal od zawsze górna część kolumny w kolumnach 16Hz była/jest wykonywana z pionowym usłojeniem ,to mój standard ,tak ja osobiście lubię .Oczywiście jeżeli ktoś zażyczy sobie w poprzek ,będzie w poprzek ,takich decyzji było także sporo .Credo i Ariesy do primazena w wyrazistym fornirze palisander santos ALPI były wykonane z górną ścianką w poprzek słoi. Słoje wzdłuż moim zdaniem pasują do frontowej ścianki ,kolumna ma zwykle 90-100cm wysokości ,człowiek średnio 170-190 cm ,zatem stojąc widzi bryłę frontu połączoną z górą kolumny. Dotyczy to wyrazistych usłojeń fornirów głównie modyfikowanych , w wielu fornirach naturalnych rysunek usłojenia jest mniej widoczny ,zatem nawet na kierunek usłojenia nie zwraca się uwagi. Ale rozumiem wcale tutaj w tej kwestii nikt się nie musi zgadzać .Był ze 2 miesiące temu klient na odsłuchach i powiedział że żaden fornir mu się nie podoba że chciałby polakierowane na srebrny kolor .OK ,co będę dyskutował ,forniry się nie podobają ,nie dyskutuje. W marketach dużo jest srebrnych urządzeń ,może przyzwyczajenie ?

 

 

Tył chyba nieco rzadziej się ogląda niż resztę ;)

 

 

W przypadku Canto Two front jest lakierowany na czarno w macie ,zatem skoro nie ma forniru na froncie to góra nie nawiązuje usłojeniem do frontu ,to zgadzam się w tym przypadku bardziej racjonalne wydaje się nawiązać do boków kolumny ,licuje góra tylko z tyłem która podczas odsłuchu jest mniej uczęszczana przez użytkowników (chyba ze podczas zmiany kabli :-) ) .Obiecuję że mogę zlecić nałożenie forniru w każdym kierunku zwłaszcza modyfikowanych ,przy dużej ich szerokości ponad 60cm dla chętnego na taki zabieg wizualny.

 

-----------------------

Ad.stylistyki wykonania fornirów;

 

Castle w modelach Knight ,Durham,Classic stosuje tzw."przypalane forniry " z rogami zaciemnionymi. (zdjęcie w załączniku)

 

Chario w serii Syntar ma w tzw trójkąty położony fornir na bokach kolumny ,praktycznie chyba nikt tak nie robi ,ale oni robią i kto im zabroni?.(zdjęcie w załączniku)

 

I na koniec wzorzysty heban w kolumnach 16hz z wzdłużnym usłojeniem góry.(zdjęcie w załączniku)

 

Dziękuję za uwagi i komentarze ,przecież to cenne lekcje na przyszłość od Was.

post-15230-0-95240700-1364971357_thumb.jpg

post-15230-0-75606700-1364971365_thumb.jpg

post-15230-0-79874600-1364971478_thumb.jpg

post-15230-0-19957700-1364971521_thumb.jpg

post-15230-0-09292700-1364971696_thumb.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2785731
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując jeszcze do wykończeń lakierowanych na wysoki połysk.

O ile w kolorze białym czy srebrnym pewnie nie będzie problemów to np. czarny jest upierdliwy w utrzymaniu czystości ;)

 

Kiedyś pisał gość, już nie pamiętam czy w klubie Dynaudio czy Monitor Audio posiadający takie czarne, lakierowane na wysoki połysk wykończenie. Kurz musiał wycierać co 2 góra 3 dni. Pomimo, że używał specjalnej miękkiej ściereczki po jakimś czasie zauważył pojawiające się mikro ryski widoczne pod światło. Oczywiście o dotykaniu kolumn nie ma mowy bo widać odciski ;)

 

Choć czasami dla piękna warto cierpieć ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2785788
Udostępnij na innych stronach

Tak utrzymanie w czystości ciemnych kolorów zdecydowanie trudniejsze,wszelkie odciski palców ,kurz ,tłuszcze widoczne są wyraźnie. Dotyczy to także ciemnych fornirów jak wenge ,wenge czarne .Szmatka i wosk do czyszczenia powierzchni drewnianych w częstszym użyciu . Z mojego punktu napisze iż jest wyczuwalna chwilowa moda na aranżację pomieszczenia ,ponieważ ok. 4 lata wstecz dosyć często zamawiane były bardzo ciemne kolory jak właśnie wenge lub bardzo jasne jak klon .Ten trend był widoczny mocno przez ok.rok i następnie spokój ,prawie żadnych zleceń na kolory/odcienie . Do jasnego wnętrza adaptowane były ciemne kolumny i odwrotnie ciemne wnętrze ,ciemne kanapy ,czarna plasma lub lcd i jasne skrzynki klon i bambus modyfikowany .

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2785886
Udostępnij na innych stronach

Z tą modą na kolory to prawda, zarówno mieszkań, mebli, sprzętu jaki i samochodów, w sumie wszystkiego.

Jeszcze nie dawno jak pewnie każdy pamięta wszystkie telewizory, mini wieże itp. w sklepach były srebrne, ciężko było coś innego znaleźć, nawet obudowy komputerów.

 

Jakieś 15 lat temu białe samochody były niemodne, dany model w białym kolorze był zawsze tańszy, obecnie białe auta są na topie.

 

Jeśli chodzi o meble to do niedawna hitem był kalwados ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2786113
Udostępnij na innych stronach

Prawda, ładna ta czerwona fortepianowa czerwień.. ;)))

Omen coś jest chyba na rzeczy z tym Calwadosem, gdyż także stoi u mnie w salonie..

Grzegorzu jeszcze raz dzięki za poświęcony mi czas, gościnę i .. sernik.. był pyszny :)) Tak jak i Canto..

To bardzo wyjatkowe kolumny. Nie do uwierzenia ile życia jest w tej muzyce i ile przestrzeni, bardzo kuszą aby je mieć... poproszę białe do sypialni.

I pomyśleć, takie maleństwa.. Skosztowaliśmy także Minasów i Ariesów Plus.. muszę się przyznać, iż te drugie zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Choć zawsze uparcie twierdziłem iż moje Minas Anor Premium są lepsze.. teraz jestem zdumiony potęgą Aries Plus. Choć Minasy wydają się grać bardziej finezyjnym dźwiekiem.. jednak bas Ariesów budzi szacunek. To konstrukcja wyjątkowa. Ciężkie, solidne cewki scanspeak 18wu illuminator, ostro dają czadu. Głęboki, czysty mięsisty bas... oj dobrze się tego słucha. Na taką konstrukcję u konkurencji, trzeba przygotować dobre 30 kawałków.

Nasuwa mi się więc pytanie.. po jaką chol... wydawać ciężką kasę w sklepie na kolumny których muzykalność jest nijaka, jakość mierna a cena wręcz zaporowa??

Na szczęście posiadamy jeszcze kilka manufaktur tworzących z pasją dla siebie i dla nas, tak wyjątkowe konstrukcje...

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2788857
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

 

Na początku informuję że opis dotyczy kolumn Minas Anor IIIr (211 godz.) i Xindak PA-M Integra (81 godz.)

 

Jak zwykle zaczynam od góry - jest wyraźna i mocno zaznaczona, rozdzielcza to zasługa Xindaka, na początku miałem przekonanie czy nie za dużo tego dobrego wraz z Minas Anor IIIr które także grają czysto, szczegółowo, detalicznie.

 

Ale po osłuchaniu stwierdziłem że jest dobrze. Oba elementy audio nie wnoszą ostrości ani trochę, żądnej suchości ale też nie jest to góra przytemperowana czy zbyt łagodna.

Czysta, świeża ,detaliczna, wyraźna.

 

Jest coś jeszcze na górze - jakby ktoś na wietrze rozsypał pyłek który pięknie mieni się w słońcu daje to niesamowity efekt, ale zaznaczam że to nie zamazuje nic, tylko dodatkowo wnosi czar, ukojenie, zadowolenie.

 

Razem wysokie tony są na bardzo wysokim poziomie, przestrzeń na boki i w głąb poraża in plus.

 

Średnica jest przepyszna, bardzo szeroka w swojej skali, pulchna ale nie zmatowiona ani przygaszona. Wgląd w nagrania jest fenomenalny. Każdy instrument czy dźwięk jest jakby krojony nożem na zasadzie że słychać wyraźnie każdy dźwięk, nic nie nachodzi na siebie, nie zlewa się.

Wokale są majstersztykiem w mojej ocenie. Bez problemu słyszy się różne tonacje głosu i jego barwy to jest piękne. Zdecydowanie cieplejsze niż neutralne.

 

Wokal z reguły występuje troszkę z przodu przed zespołem/orkiestrą. To też zależne jest od tego jak zrealizowane są płyty oczywiście.

Jest szlachetność i poczucie jakby się słuchało sprzętu o dwie klasy wyżej!

 

Niskie tony też mają klasę, gdyż kolumny są bardzo nisko zestrojone i to słychać! Mamy zejście i zarazem szybkość, zwinność, dynamikę. Nie przebasowione - neutralne i rozdzielcze.

Wzmacniacz daje także niesamowite zejście plus pulchność i wielobarwność, więcej masy w dolnych rejestrach. Jest tak jak lubię - potęga, zejście.

Bas nie gubi się w rocku nie nie. Perkusja jest szybka, gitara basowa jędrna i bogata.

 

Możliwe że gdyby inne kolumny podłączyć z wolniejszym i większym basem to mogłoby już spowolnić ale nie w tym przypadku.

 

Całość jest dynamiczna w muzyce symfonicznej, potrafi zagrać szybko, mocno. W rocku z kolei jest drapieżnie z dużą dawką prądu - gitary elektryczne prują powietrze, mały koncert w domu to żaden problem :)

W muzie kameralnej - tu hipnotyzuje wokal, kontarabas pięknie zwija dywan potęgą i zejściem :)

Każdy gatunek brzmi bardzo dobrze i nie ma się wrażenia że coś jest nie tak.

 

Kończąc - owe zestawienie to takie połączenie na granicy neutralności z bogatą dopaloną barwą i dynamiką w całym paśmie.

Za każdym razem jak włączam sprzęt i gra muza , uświadamiam sobie że kolumny są wybitne a wzmacniacz bardzo dobry i śmiało mogą konkurować z sprzętem który jest na dużo wyższym pułapie cenowym.

Dziękuje Studio 16Hz, Elektropunkt, Irek (Polpak) za Wasz wkład i pomoc.

pzdr.

Edytowane przez Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2792903
Udostępnij na innych stronach

Dlatego tak długo zwlekałem z opisem by się nie podniecić zbytnio, by w miarę rzetelnie było.

Mi takie granie bardzo odpowiada :-)

Ale to nie tajemnica że kolumny od Grzesia lubią się z lampą czy klasą A.

Polecić warto z mojej strony, by posłuchać z osobna lub tym bardziej takiego zestawienia. Może i Wam się spodoba ;-)

ps. 1 dziękuje za miłe słowa/wpisy, ps.2 faktycznie zawsze dokładnie zliczam czas grania i notuje heh :-D

pzdr.

Edytowane przez Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793013
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. MInas Anor IIIs są genialne w połączeniu z lampą. Podobnie lubią się z klasą A transformatora. Znam świetnie Xindak PA-M (nie integrę, lecz końcówkę mocy) w połączeniu z Minas Anor IIIs - to jest dźwięk doskonały, choć nie do końca naturalny. Ale nie o to chodzi w audio, a przynajmniej ja czegoś takiego jak 'naturalność' nie szukam, bo mnie to nudzi. Nie zadowala.

 

Pozwolę sobie wkleić link do opisu PA-M plus Minas Anor IIIs:

http://stereoikolorowo.blogspot.com/2012/04/koncowka-mocy-xindak-pa-m.html

 

Co do pytań na PM o monitory Canto 2 i 3, to bardzo proszę o chwilę cierpliwości, bo pragnę je opisać dokładnie i rzetelnie, a czasu w tygodniu naprawdę mało.

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793029
Udostępnij na innych stronach

monitory Canto 2 i 3

 

właśnie ciekaw jestem jak się mają Canto One do Dynaudio Focus 160, X16 i 52es,

może Pan Grzegorz by coś napisał w tym temacie

co na plus do w/w a co ew. na minus

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793108
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje Patryk!dobrze się czyta taki rzeczowy opis.

 

Czyżby ``diobłom (wcielonym)`` ze Staszowa przybył konkurent z Chin/?

Amplifon Audio ma się dobrze ,co prawda obecnie robi knstrukcje na zamówienie takie jak np dla Szymona ale niebawem pojawi gmka ,blachy już są wycięte laserem,sama konstrukcja robi ogromne wrażenie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793194
Udostępnij na innych stronach

Patryku-1980..

rzetelny, istnie aptekarski opis. Czuć na odległość jak bardzo lubisz swoje Minasy.. ;)))

Jest faktycznie jak piszesz, coś magicznego w brzmieniu lampy. Jej muzyka uspakaja.. snując słodki czar który omamia słuchacza.. zaś jej światło hipnotyzuje i przyciąga jak ćmę płomień zapalonej świecy.. na zatracenie.. ;)))

 

Violet ..

niecierpliwie czekam na Twój opis monitorów Canto.. zawsze wkładasz wiele profesjonalnego serca w swoje prace.. Twoje testy są dokładne i uczciwe, świetna strona dla nas audiomaniaków :)))

Dzięki za odnośnik do testu Minasów. Miło go było znów przeczytać... także za płyty, nie każdy jest w stanie ogarnąć wszystkich ciekawych pozycji wychodzących na rynku muzycznym.

 

Amplifon i Minasy to ciekawe połączenie.. zawsze chciałem go mieć.. może kiedyś się uda..

Podczas ostatniego odsłuchu, rozmawialiśmy właśnie o Amplifonie. Grzegorz pochwalił mi się jak zaskakująco dobrze potrafi zagrać ta lampa w dobrze przygotowanym pomieszczeniu.

Przyznajcie się Panowie, czyj to Amplifon zagrał tak wybornie ??? :))))

 

Dobra aranżacja "udomowionego studia odsłuchowego", to coś co spędza wielu z nas sen z powiek..

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793250
Udostępnij na innych stronach

Patryk świetnie, że jesteś zadowolony i że dzielisz się w sposób profesjonalny swoimi odczuciami słuchowymi ;)

Moje Minasy IIIr połączone z chińską lampką ( wszystkie lampy wymienione ) z kablami specjalnej roboty Mamela ( kto słyszał ten wie o czym mówię ) też grają niesamowicie. Nie podam wam ile to godzin już gra, nie zapisałem ;P, na pewno już się wygrzało, spasowało i dotarło ( w lampce jeszcze tylko mała wymiana kondensatorów sprzęgających będzie ).

Jak to gra, ehh trzeba posłuchać, odpowiednimi lampkami wejściowymi wycisnąłem z EL34 ile się tylko dało, średnica jest świetna, bas szybki punktowy, troszkę zaokrąglony ( nie ma kopa w klatkę z pół obrotu, ale takie efekty tylko na koncercie ) góra szczegółowa, perlista, dzwonki i przeszkadzajki wybrzmiewają rewelacyjnie ( oczywiście na triodzie będzie lepiej, mówię o EL34 ) i drive ehh niesamowity timing. W większości słucham mocniejszych brzmień ( zboczenie byłego perkusisty rockmana ) i utwory jak ten przykładowy poniżej brzmią świetnie, nie ma opóźnień, zlewania się dźwięków ( szkoda tylko że większość wydań już na początku jest skopana )

Tyle ode mnie.

Moje www.seozmagania.blogspot.com dla wszystkich ciekawskich

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793301
Udostępnij na innych stronach

Patryku-1980..

rzetelny, istnie aptekarski opis. Czuć na odległość jak bardzo lubisz swoje Minasy.. ;)))

Jest faktycznie jak piszesz, coś magicznego w brzmieniu lampy. Jej muzyka uspakaja.. snując słodki czar który omamia słuchacza.. zaś jej światło hipnotyzuje i przyciąga jak ćmę płomień zapalonej świecy.. na zatracenie.. ;)))

 

Violet ..

niecierpliwie czekam na Twój opis monitorów Canto.. zawsze wkładasz wiele profesjonalnego serca w swoje prace.. Twoje testy są dokładne i uczciwe, świetna strona dla nas audiomaniaków :)))

Dzięki za odnośnik do testu Minasów. Miło go było znów przeczytać... także za płyty, nie każdy jest w stanie ogarnąć wszystkich ciekawych pozycji wychodzących na rynku muzycznym.

 

Amplifon i Minasy to ciekawe połączenie.. zawsze chciałem go mieć.. może kiedyś się uda..

Podczas ostatniego odsłuchu, rozmawialiśmy właśnie o Amplifonie. Grzegorz pochwalił mi się jak zaskakująco dobrze potrafi zagrać ta lampa w dobrze przygotowanym pomieszczeniu.

Przyznajcie się Panowie, czyj to Amplifon zagrał tak wybornie ??? :))))

 

Dobra aranżacja "udomowionego studia odsłuchowego", to coś co spędza wielu z nas sen z powiek..

Każdy amplifon gra wybornie :) sądzę ,że Grzesiek miał na myśli WT 40 II Marka -Imacmana

A może panowie zorgannizować jakieś spotkanie w szerszym gronie użytkowników kolumn spod ręki Grzegorza wraz z "małym" odsłuchem?

Jakieś propozycje?może w Tychach?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2793876
Udostępnij na innych stronach

Każdy amplifon gra wybornie :) sądzę ,że Grzesiek miał na myśli WT 40 II Marka -Imacmana

... tak właśnie podejrzewałem ;)

 

Grzegorz był nad wyraz łaskawy chwaląc mój skromny system i pokój. :)

Marku zaprawdę skromny gość z Ciebie.. Grzegorz bardzo chwalił Twojego Amplifona.. aranżacja akustyczna dopełniła wisienkę na torcie, wcale się nie dziwię iż Grzegorz był zauroczony ;)) Wykonałeś bracie świetną robotę !

 

Niestety panele akustyczne do tanich nie należą. Poniżej wrzuciłem test ustrojów modyfikujących akustykę pomieszczenia firmy Avcon.

http://www.avcon.com.pl/avcon/pliki/File/panele%20-%20recenzja%20HFM.jpg

http://www.avcon.com.pl/avcon/pliki/File/HFC%2009_2011.jpg

Edytowane przez wolf3

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2794763
Udostępnij na innych stronach

... tak właśnie podejrzewałem ;)

 

 

Marku zaprawdę skromny gość z Ciebie.. Grzegorz bardzo chwalił Twojego Amplifona.. aranżacja akustyczna dopełniła wisienkę na torcie, wcale się nie dziwię iż Grzegorz był zauroczony ;)) Wykonałeś bracie świetną robotę !

 

Niestety panele akustyczne do tanich nie należą. Poniżej wrzuciłem test ustrojów modyfikujących akustykę pomieszczenia firmy Avcon.

http://www.avcon.com.pl/avcon/pliki/File/panele%20-%20recenzja%20HFM.jpg

http://www.avcon.com.pl/avcon/pliki/File/HFC%2009_2011.jpg

Ustroje Cezarego dzałają ,jak widać na załączinym obrazku,a cena wiele niższa,sam je kupiłem po jednym z odsłuchów u Marka

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2794787
Udostępnij na innych stronach

Marku zaprawdę skromny gość z Ciebie.. Grzegorz bardzo chwalił Twojego Amplifona.. aranżacja akustyczna dopełniła wisienkę na torcie, wcale się nie dziwię iż Grzegorz był zauroczony ;)) Wykonałeś bracie świetną robotę !

 

Dziękuję, ale wiem, że jeszcze dużo audio-wyzwań przede mną.

 

Niestety panele akustyczne do tanich nie należą. Poniżej wrzuciłem test ustrojów modyfikujących akustykę pomieszczenia firmy Avcon.

 

Tak jak napisał Paweł w poście powyżej można spróbować dyfuzorów Cezarego.

 

http://www.klub.audiostereo.pl/artykuly/wplyw-ustrojow-na-akustyke-art363.html

 

U mnie można je obejrzeć, poodtykać i "posłuchać"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/178/#findComment-2795121
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.