Skocz do zawartości
drudl

Zestaw audio PC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

To mój pierwszy post tutaj :) Od jakiegoś czasu zbieram się do kupna fajnych głośników do komputera, a że lubię dobry dźwięk, to nie chcę kupić pierwszej lepszej wieży za parę stów. Wymyśliłem sobie taki zestaw: Dwa głośnikiKarta dźwiękowa a złącze to tymi Kablami.

Moje pytanie brzmi, czy za tą cenę jest to spoko opcja? I czy dobrze zmontowałem ten zestaw i czy coś nie strzeli w kompie jak to wszystko podepnę?

Trochę poresearchowałem w internecie, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii.

Bardzo dziękuję jak ktoś doświadczony podzieli się ze mną swoją opinią :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak juz decydujesz sie na monitory studyjne (w sumie calkiem dobra opcja) to poszukaj karty z wyjsciami XLR (zbalansowanymi) i podlacz rowniez kablami xlr-xlr, wtedy to bedzie mialo rece i nogi 🙂 Tej karty ktora wybrales - nie polecam nawet dla wyjsc zbalansowanych. Kable w przypadku xlr - sprawa drugorzedna. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź 🙂

Zrobiłem research w internecie, i znalazłem coś takiego: Peavey USB Audio Interface

Teraz zastanawiam się, czy warto z Ameryki ściągać to ustrojstwo.

Z recenzji wynika, że spełnia dobrze swoją rolę. Jedyny problem to to że jest to dostępne tylko w Ameryce, więc trochę poczekam na przesyłkę 🙂 a i np rozpatrywanie ewentualnej reklamacji to aż się boję ile może trwać xD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 16.03.2019 o 17:47, drudl napisał:

Zrobiłem research w internecie, i znalazłem coś takiego: Peavey USB Audio Interface

Teraz zastanawiam się, czy warto z Ameryki ściągać to ustrojstwo.

Nie warto sciągać tego czegoś z Ameryki skoro w Europie i w Polsce mamy sklepy oferujące lepsze urządzenia.
Przykładowo:

https://www.thomann.de/pl/esi_u22_xt.htm
lub

https://hurtowniamuzyczna.pl/offer/124/23653/m-audio-track-2x2.html