Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

59 minut temu, Roxi napisał:

inni wiedzą

słabej jakości plastiki, fatalne spasowanie a po czasie kornik.

27 minut temu, Roxi napisał:

Zresztą wcale mnie nie dziwi taki stan wiedzy. Nawet amerykańscy profesorowie twierdzą, że już teraz na studiach powinno się uczyć jakimi metodami posługują się współczesne koncerny technologiczne jak Uber, Apple, Amazon, Google i Facebook. Ekonomia jest wywrócona do góry nogami. Jak ktoś postrzega rynek, sprzedaż przez wielkość produkcji i ilości fabryk jak było kiedyś, to jest dla niego niezrozumiała o czym mowa. Szef VW jest bardziej zorientowany w temacie i wie, co się

wszystkie firmy, które wymieniasz bardzo mocno dzisiaj w świecie polityki i są mistrzami w unikaniu płacenia podatków. Wiec faktycznie należny zacząć uczyć młodzież jak kraść by Cie nie złapali a jak Cie złapią to byś wiedział komu posmarować.

Koncerny się boją bo wyprodukowanie auta elektrycznie nie wymaga zaplecza i jest dziecinnie proste.

 

2 godziny temu, Roxi napisał:

Silniki elektryczne to nic nowego, ale to Tesla zrobiła pierwsze prawdziwe elektryczne auto od podstaw, a nie jakieś przeróbki i zmusiła inne firmy do podążania w tym kierunku, aby za parę lat nie obudziły się z ręką w nocniku. Auto, które było piękne, miało wysoki zasięg i super osiągi i akceptowalną cenę dzięki m.in. zmianie modelu dystrybucji. Jak dla ciebie, to za mało, to co byś więcej chciał?

w odpowiednim momencie poskładała gotowe elementy w całość, zrobiła to co dzisiaj robią inni.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, fetek napisał:

wszystkie firmy, które wymieniasz bardzo mocno dzisiaj w świecie polityki i są mistrzami w unikaniu płacenia podatków. Wiec faktycznie należny zacząć uczyć młodzież jak kraść by Cie nie złapali a jak Cie złapią to byś wiedział komu posmarować.

Tu w 100% się z Tobą zgadzam. Mają w większości destrukcyjny wpływ na wiele gałęzi gospodarki. W stanach po dekadzie zaczynają się w tym orientować i są już jak wiadomo przesłuchania przed senatem na temat praktyk monopolistycznych. Lepiej dla nas wszystkich gdyby pomiędzy tymi firmami była większa konkurencja i nie były takimi monopolistami. Zbudowały przewagi technologiczne przy których trudno się w tym połapać i z nimi konkurować. Weźmy Ubera. Firma niszczy tam gdzie jest dopuszczona do użytku pracę firm przewozowych i ludzie pracuję za minimalne stawki. Wyzysk w czystej postaci. Opanowali jednak jak mało kto potrzeby końcowego użytkownika i potrafią to wykorzystać. Wartość Ubera jest większa niż kilku koncernów motoryzacyjnych nimieckich, a nie mają nic. 

Z tym, że te kradzenie, to nic innego jak budowanie zapór przed konkurencją. Cały świat tak robi. Wpierw kradnie, a później buduje ustawy regulacyjne. Teraz nakradli się już technologii Chińczycy i coraz częściej nawołują do ochrony praw autorskich.

Jednak zanim te firmy zbudowały swoją pozycje, to posługiwały się określonymi rozwiązaniami. Tego trzeba się uczyć, aby można było rozmawiać o konkurowaniu. Tworzyć ustawy regulacyjne i korupcji, to nie potrzeba specjalnej edukacji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, fetek napisał:

Koncerny się boją bo wyprodukowanie auta elektrycznie nie wymaga zaplecza i jest dziecinnie proste.

Hardware tak, ale software już nie. My też mamy zrobić swoje auto, ale technologię praktycznie całą mamy kupić od zewnętrznej firmy, bo tego zrobić już nie potrafimy i nawet nie a o tym mowy. 

Nawet do streamera jak trudno jest zrobić dobry soft. Dlatego Roon każde sobie płacić 120 USD za rok i są ludzie którzy płacą. Byle co, to nie ma problemu oczywiście lub bieda wersje.

Inna sprawa, że taka Tesla czy Apple nie muszą produkować dużo aut wcale. Wystarczy, że dopracują tak np. autonomiczną technologię, że kupi to od nich większość koncernów i płaci za użytkowanie. Tak jak to wygląda z Istore gdzie mają od wszystkiego 30% i dziękuję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, fetek napisał:

nie rozdaje technologii bo sam korzysta z tego co wymyślili inni, od lat niczego przełomowego nie wymyślił ani nie usprawnił. Tesla produkowana jest ponad 13 lat.

bardzo chetnie dowiedziałbym sie jakie przełomowe technologie powstały w zakładach Tesli 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, cir napisał:

bardzo chetnie dowiedziałbym sie jakie przełomowe technologie powstały w zakładach Tesli 

To wyślij zapytanie do Tesli jak Ciebie takie rzeczy interesują. Ja to traktuje jako nowinki techniczne. Wolę poczytać o tym niż o kolejnej demonstracji pod domem prezesa lub ilu jest dziś osób zaszczepionych albo jaką sukienkę miała jakaś celebrytka. Na razie mam jeszcze diesla i tak za dwa lata go zmienię, a na co, to zobaczymy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, cir napisał:

bardzo chetnie dowiedziałbym sie jakie przełomowe technologie powstały w zakładach Tesli 

Inni sa innego zdania:

 

Choć produktom Tesli można wiele zarzucić, to właśnie ta amerykańska firma wyznacza rozwój samochodów elektrycznych. Według raportu niemieckiego magazynu „Manager-Magazin via Electrek” Audi i Porsche po rozłożeniu na czynniki pierwsze Tesli Model 3 musiały zmienić swoje podejście do „elektryków”.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Specjaliści z banku inwestycyjnego UBS rozebrali na części 7 akumulatorów konkurujących ze sobą samochodów elektrycznych. Uznali, że Tesla nadal jest rynkowym liderem, jednak przewaga firmy Muska nad resztą branży zaczyna się zmniejszać – głównie dlatego, że producent korzysta z ogniw zewnętrznych dostawców.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pod względem zaawansowania elektroniki użytej w swoich modelach Tesla jest sześć lat przed Toyotą i Volkswagenem. Do takiego wniosku doszli japońscy inżynierowie, którzy przyjrzeli się każdej śrubce i kabelkowi Modelu 3. Sterowniki podobne do tych, które już od zeszłego roku stosuje Tesla, konkurenci będą mieć dopiero około 2025 roku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Wszyscy klamia? 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Roxi napisał:

Hardware tak, ale software już nie. My też mamy zrobić swoje auto, ale technologię praktycznie całą mamy kupić od zewnętrznej firmy, bo tego zrobić już nie potrafimy i nawet nie a o tym mowy.

nie prawda, dostawcy swoje moduły mają oprogramowane zgodnie z wymogami klienta. Akurat hardware to jedyna rzecz, która w tesli zrobiła wrażenie.

5 godzin temu, Roxi napisał:

Inna sprawa, że taka Tesla czy Apple nie muszą produkować dużo aut wcale. Wystarczy, że dopracują tak np. autonomiczną technologię, że kupi to od nich większość koncernów i płaci za użytkowanie. Tak jak to wygląda z Istore gdzie mają od wszystkiego 30% i dziękuję.

apple jedzie na tzw marce i może produkować największe gówna (co z resztą robi) a ludzie i tak to kupią. Tesla nie zarabia i gdyby nie finansowanie zew już by dawno upadła.

29 minut temu, Roxi napisał:

To wyślij zapytanie do Tesli jak Ciebie takie rzeczy interesują. Ja to traktuje jako nowinki techniczne.

czyli pisząc o innowacjach po prostu ściemniasz ?

28 minut temu, Lolo2 napisał:

Wszyscy klamia? 

pytanie.. tak  ?

28 minut temu, Lolo2 napisał:

Pod względem zaawansowania elektroniki użytej w swoich modelach Tesla jest sześć lat przed Toyotą i Volkswagenem. Do takiego wniosku doszli japońscy inżynierowie, którzy przyjrzeli się każdej śrubce i kabelkowi Modelu 3. Sterowniki podobne do tych, które już od zeszłego roku stosuje Tesla, konkurenci będą mieć dopiero około 2025 roku.

o tym właśnie pisałem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Roxi napisał:

Na razie mam jeszcze diesla

ok  rozumiem oczarowanie Teslą

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, fetek napisał:

apple jedzie na tzw marce i może produkować największe gówna (co z resztą robi) a ludzie i tak to kupią. Tesla nie zarabia i gdyby nie finansowanie zew już by dawno upadła.

Tak jasne, apple produkuje gówno, Tesla firma bankrut. Niech będzie twoja racja, bo szkoda czasu na taki poziom dalszej dyskusji. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<<<Elon Musk często podkreśla, że pod względem technologicznym Tesla już jest gotowa do wprowadzenia nowych funkcji, takich jak jazda całkowicie autonomiczna, ale przeszkodą są głównie względy regulacyjne.

Najświeższy przykład – wydłużenie zasięgu Modelu S do niebotycznych 630 kilometrów nastąpi wyłącznie za pomocą bezprzewodowej aktualizacji oprogramowania samochodów, które już jeżdżą po ulicach. Bez Hardware 3 nie byłoby to możliwe. Tego nie potrafi żaden inny producent samochodów.>>>>

tu widac najlepiej marketing Tesli

przeciez wszyscy wiedza ze to blokowanie ich  baterii zwiazane jest z cena auta

kto nie zapłaci ma blokade

potem nastepuje cudowny upgrade ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, cir napisał:

kto nie zapłaci ma blokade

 

Ale tak będziesz miał wkrótce w każdym aucie. Pracują nad tym obecnie. Dostaniesz auto i zdalnie będziesz mógł wykupić jak w telefonie obecnie pakiet uprawniający do korzystania z kamer lub świateł, muzyki itd. I to nie jest jakieś SF, mowa o grupie AUDI/VW. Wszystkim się marzą stałe opłaty abonamentowe, a nie tylko zakup auta. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Roxi napisał:

Ale tak będziesz miał wkrótce w każdym aucie

ale dla mnie to nie jest problem

pytam po co ten kit o doskonaleniu podzespołów ???  kiedy wszystko jest od poczatku

marketing dla idiotów

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, cir napisał:

marketing dla idiotów

Tylko widzisz, czepiasz się firmy, która jest uważana za robiąca najbardziej pożyteczne rzeczy. Jak większość zbija majątki na bzdurach których nie będę już wymieniał, to jest facet, to rozwija konkretne rzeczy jak lot w kosmos czy auta. On nigdy nie był playboyem czy celebrytą. Raczej zawsze był w cieniu i zapierd... 7 dni w tygodniu. A że cały świat się nim interesował, bo stworzył Paypala, Teslę i SpaceX tak jak może nie być celebrytą. O kondycji i przyszłości tych firm nie ma sensu dyskutować, bo nie jesteśmy jasnowidzami. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Roxi napisał:

Tesla firma bankrut.

nigdzie nie pisałem że jest bankrutem tylko że nie zarabia, tzn robi to od zaledwie 2 lat. Dzisiaj żaden koncert nie będzie łoił kasy na badania by potem przez 10lat nie zarabiać.

57 minut temu, Roxi napisał:

Ale tak będziesz miał wkrótce w każdym aucie. Pracują nad tym obecnie. Dostaniesz auto i zdalnie będziesz mógł wykupić jak w telefonie obecnie pakiet uprawniający do korzystania z kamer lub świateł, muzyki itd. I to nie jest jakieś SF, mowa o grupie AUDI/VW. Wszystkim się marzą stałe opłaty abonamentowe, a nie tylko zakup auta. 

Znowu jesteś nie na czasie, usługi abonamentowe już są i to w niemieckich koncernach ale nie w zakresie, którym podajesz. W tym co piszesz nie ma kalkulacji

Godzinę temu, cir napisał:

potem nastepuje cudowny upgrade ?

albo pożar i nagle wszyscy dostają gifta w postaci większego zasięgu...

Godzinę temu, Roxi napisał:

apple produkuje gówno

oczywiście że tak, tzn może nie gówno a sprzęt dla idiotów za grubą kasę.

48 minut temu, Roxi napisał:

Raczej zawsze był w cieniu i zapierd... 7 dni w tygodniu

tylko zna go cały świat...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fetek napisał:

nigdzie nie pisałem że jest bankrutem tylko że nie zarabia, tzn robi to od zaledwie 2 lat. Dzisiaj żaden koncert nie będzie łoił kasy na badania by potem przez 10lat nie zarabiać.

Oczywiście, oczywiście Panie Fetku, święte słowa masz rację ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Roxi napisał:

Oczywiście, oczywiście Panie Fetku, święte słowa masz rację ?

nie mam racji ale już mniejsza z tym... łykacie jak leci ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, fetek napisał:

nie mam racji ale już mniejsza z tym... łykacie jak leci ?

To ja już człowieku nie wiem o co Tobie chodzi. Negujesz wszystko, a później piszesz, że nie masz racji i że mamy wszystko łykać. Takie rzeczy, to pisz do inwestorów firm wysokiego ryzyka, ja jestem obserwatorem. Wszystkie te nowoczesne firmy technologiczne mają dużo za uszami i są w jakiś sposób fascynujące. Nie mam zamiaru tutaj z nikim się spierać i niczego udawania, co jest lepsze, ani jeszcze bardziej kogoś obrażać gdzie sika itd. Każdy jeździ i kupuje, co chce. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Roxi napisał:

o co Tobie chodzi

o rozrywkę, tego forum chyba nikt normalny nie traktuje poważnie.

a tak na poważnie to z tą wypowiedzią się lekko zagalopowałem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, fetek napisał:

albo pożar i nagle wszyscy dostają gifta w postaci większego zasięgu...

tak w czasie pozaru nastapiło nagłe udoskonalenie sterowników ?

Godzinę temu, Roxi napisał:

On nigdy nie był playboyem czy celebrytą. Raczej zawsze był w cieniu i zapierd... 7 dni w tygodniu

teraz to mnie rozbawiłeś

a co robił w jakiś 10 filmach holywoodzkich ?

publiczne zabawy  sie drogimi wózkami ?

orka w mediach społecznosciowych itd

jest pracoholikiem i celebrytą

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, cir napisał:

publiczne zabawy  sie drogimi wózkami ?

O to chodzi?


A może, że był protoplasta Tonego Starka?
Ponoć Musk jest ciężki w obyciu i zawsze musiał każdemu udowodnić, ze ma racje. Nie wiem jak obecnie, bo wiek człowieka zmienia. Facet jednak wydaje się sympatyczny w przeciwieństwie do Bezosa, Gatesa czy Jobsa ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Roxi napisał:

Fajne masz argumenty, to nie jest propaganda, a ekonomia. Zresztą jak tak dawno się tego uczyłeś, to pewno w PRL'u a od tego czasu reguły się zmieniły.

Pewnie że fajne, bo dopasowane do poziomu adwersarza ?

Nie w PRLu, aczkolwiek w PRLu była ostra selekcja i byle głąb się na porządne studia nie miał żadnych szans dostać, a uczelnie miały relatywnie wyższy poziom niż teraz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Roxi napisał:

Nawet amerykańscy profesorowie twierdzą, że już teraz na studiach powinno się uczyć jakimi metodami posługują się współczesne koncerny technologiczne jak Uber, Apple, Amazon, Google i Facebook.

Poprawnie to można je co najwyżej nazywać wykorzystującymi technologię bo własnej mają niewiele.  Metody są znane od dawna, jedynie postęp technologiczny pozwolił je wykorzystać na skalę przedtem nieosiągalną i się wykształciło paru dużych graczy ale to też nic nowego w ekonomii.  W usługach jest łatwiej uzyskać wyższe marże, zasada znana również od dawna.  A konsumenci na to lecą bo obowiązuje, też znana od dawna, zasada przewagi krótkoterminowych korzyści.

20 godzin temu, fetek napisał:

Koncerny się boją bo wyprodukowanie auta elektrycznie nie wymaga zaplecza i jest dziecinnie proste.

No, bez przesady, a jak tam z odpornością na korozję w Teslach?

20 godzin temu, fetek napisał:

w odpowiednim momencie poskładała gotowe elementy w całość, zrobiła to co dzisiaj robią inni.

Musk wykorzystał uwiąd amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego, zresztą bardzo dobrze bo to główni hamulcowi w branży byli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Lolo2 napisał:

Pod względem zaawansowania elektroniki użytej w swoich modelach Tesla jest sześć lat przed Toyotą i Volkswagenem. Do takiego wniosku doszli japońscy inżynierowie, którzy przyjrzeli się każdej śrubce i kabelkowi Modelu 3. Sterowniki podobne do tych, które już od zeszłego roku stosuje Tesla, konkurenci będą mieć dopiero około 2025 roku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To dobry artykuł ale należy go zacytować w całości.  Wyjaśnia dlaczego Tesla może sobie pozwolić na większą innowacyjność, bo jedzie na relatywnie niewielkiej grupie klientów - entuzjastów.  Prawdziwym testem jest osiągnięcie poziomu około 3% udziału w rynku, czyli w tym przypadku produkcja i sprzedaż rzędu 2 milionów pojazdów rocznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Zbig napisał:

To dobry artykuł ale należy go zacytować w całości.  Wyjaśnia dlaczego Tesla może sobie pozwolić na większą innowacyjność, bo jedzie na relatywnie niewielkiej grupie klientów - entuzjastów.  

Relatywnie niewielka grupe klientow to moze Tesla miala kilka lat temu , byc moze byla to grupka zapalencow z grubszym portfelem. Ale teraz Tesla to zwyczajne auto elektryczne ktorgo pelno wszedzie masakra jakas. Teraz to Polestar ma jak narazie niewiele klientow choc to tez sie szybko zmienia i juz widac to na ulicach choc tylko to Polester 2 ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Zbig napisał:

Poprawnie to można je co najwyżej nazywać wykorzystującymi technologię bo własnej mają niewiele.

Ale o jakiej technologii mowa, kto ma ja od dawna? Różnica pomiędzy dotychczasowymi koncernami motoryzacyjnymi, a Tesla nie jest tylko to, ze maja silniki elektryczne, ale na pierwszym miejscu są lepsi w kontroli doświadczeń użytkownika, integracji pionowej usług, skróceniu dystansu pomiedzy firma, a klientem, lojalności, zabieraniu danych itd. Tym właśnie firmy zawojowały obecnie świat, a nie fabrykami. Microsoft kupił 1.6% akcji Facebooka w 2008 roku tylko na podstawie dwóch wskaźników. Częstości powracania do portalu i czasu w nim spędzonego. Tego właśnie boi się szef największego koncernu motoryzacyjnego VW. 

 

2 godziny temu, Zbig napisał:

Metody są znane od dawna

Od jakiego dawna? Wyraźnie prezes VW o tym pisze, ze świat zmienia się na naszych oczach. Tak jak google, wymiótł i doprowadza do bankructwa media indeksujące ich zasoby i przejmując klientów, Amazon wycina w pień konkurencje w handlu, uber firmy przewozowe, tak tutaj zmieniają się reguły jeśli chodzi o przemysł motoryzacyjny w którym samochód będzie komputerem na kółkach online. Nigdy czegoś takiego nie było. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Roxi napisał:

Tym właśnie firmy zawojowały obecnie świat, a nie fabrykami.

To usuń całą albo i nawet jedno ogniwo technologiczne nie należące do nich z kanałów dystrybucji a zobaczymy co z nich zostanie ?

30 minut temu, Roxi napisał:

samochód będzie komputerem na kółkach online

Niby po co?  Jaką przewagę ma komputer po zainstalowaniu go w samochodzie nad komputerem w laptopie, tablecie czy smartfonie?

35 minut temu, Roxi napisał:

Wyraźnie prezes VW o tym pisze, ze świat zmienia się na naszych oczach.

Inni prezesi dawniej pisali to samo i mieli rację.  Te zmiany trwają już około 40 lat, w Polsce krócej bo całe lata 80 tkwiliśmy w maraźmie.

40 minut temu, Roxi napisał:

są lepsi w kontroli doświadczeń użytkownika

Mam nadzieję że po dopracowaniu stosownych regulacji im się to prawo w końcu skutecznie odbierze, chociaż to akurat bardziej kwestia świadomości...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Roxi napisał:

integracji pionowej usług, skróceniu dystansu pomiedzy firma, a klientem, lojalności, zabieraniu danych itd. 

Na razie to głównie słychać o grzebaniu w ustawieniach bez wiedzy Klienta i fatalnym serwisie, ale ok, to w końcu wciąż jest startup.  

Tak jak napisałem, niech wejdą na poziom 3% a konkurencja zacznie wypuszczać skonstruowane od podstaw elektryki a nie przeróbki wersji spalinowych, co już się zaczęło, to wtedy zobaczymy.  Tak czy inaczej będzie się działo bo już peleton jest mocno rozciągnięty i z pewnymi markami chyba się wkrótce pożegnamy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.