Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz lampowy diy

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, McGyver napisał:

Czego chcesz się dowiedzieć?

Poszukuję osoby, która  złożyłabby na początek, jeden kanał wzmacniacza z pdfu który załączam. Wzmacniacz miałby być złożony "na desce" , bez obudowy. Przesłałbym wszystkie większe elementy już przymocowane do deski. Trzeba by było wszystko połączyć, pomierzyć i odesłać do mnie.  

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Korzystając z okazji zapytam, jaka jest korzyść z masowania jednego z wyjść trafa głośnikowego?

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

47 minut temu, Kris_54701 napisał:

Korzystając z okazji zapytam, jaka jest korzyść z masowania jednego z wyjść trafa głośnikowego?

Ja nie mam pojęcia. Nie znam się na elektronice, dlatego chciałbym zlecić budowę wzmacniacza komuś kto się na tym zna. Chciałbym, żeby wzmacniacz został zbudowany zgodnie z zamieszczonym schematem. 

14 minut temu, McGyver napisał:

A cóż później uczynisz z takim monofonicznym konstruktem na desce?

Chciałbym sprawdzić jedną, konkretną cechę dźwięku, którą  ten wzmacniacz odwzorowuje podobno lepiej niż dobrze. Jak mi się spodoba, wtedy stereo i obudowy. 

Na stronie goodsound jest całe forum poświęcone temu wzmacniaczowi 

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  więc w razie jakichkolwiek  wątpliwości konstrukcyjnych jest możliwość kontaktu z pomysłodawca projektu. Podobno wzmacniacz jest prosty w wykonaniu.

Tą cechą jest transient response.