Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem w trakcie poszukiwania słuchawek, a że jestem laikiem w tym temacie, proszę o pomoc. W grę wchodzą tylko słuchawki zamknięte, budżet do 2500. Słuchawki będą podłączone do Onkyo P3000R, który ma wbudowany niezależny wzmacniacz słuchawkowy. Znalazłem w necie kilka interesujących mnie egzemplarzy:

Bayerdynamic DT1770PRO

Audio-Technica ATH-A1000Z

Meze 99 Classic

Focal Elegia, trechę przekraczają budżet

Nie jestem pewien czy wzmacniacz słuchawkowy w Onkyo poradzi sobie prądowo z wszystkimi w/w słuchawki.

https://www.audiostereo.pl/topic/156345-s%C5%82uchawki-zamkni%C4%99te-do-2500/

Ekkkhm.

ATH-A1000 to bym sobie darował..chyba, że kochasz szczegółowy do bólu na serio dźwięk, firma zacna i z tradycjami.W ciemno nawet nie kupuj!

DT1770Pro nie znam, ale miałem długo DT880Pro z dawnych czasów i poza spiralnym kablem to reszta była ok z dźwiękiem włącznie. Otwartą wersję 880 bez PRO mam do dziś już 6 lat... nawet właśnie jak teraz to piszę.. do słuchania muzy na p.c stosuję.

Posłuchałbym Fostex TH610 bo warto i chyba mieszczą się w budżecie.

Dziś testowałem Denony AH-D 7200 i to są jeszcze lepsze Fostexy (ponoć to fostexy th900 w denona wykonaniu takie plotki sobie tam biegają).. D7200 idzie wyłapać z drugiej ręki w znakomitym stanie i wtedy to polecam.

Elegie ludzie bardzo chwalą, coś w tym jest, pytanie- chwalą bo wtopili i chcą na aleegro sprzedać, czy chwalą bo na serio dobrze grają, Cleary słuchałem i dałbym za nie maks 3000tys zł.

Mezze nie miałem przyjemności słuchać. To się nie wypowiem.

19 godzin temu, Piotrek608 napisał:

Dziś testowałem Denony AH-D 7200 i to są jeszcze lepsze Fostexy (ponoć to fostexy th900 w denona wykonaniu takie plotki sobie tam biegają).. D7200 idzie wyłapać z drugiej ręki w znakomitym stanie i wtedy to polecam.