Jump to content
IGNORED

Wzmacniacz do Paradigm 100v5

JKDB
 Share

Recommended Posts

Witam, posiadam aktualnie Paradigm 100v5. Tymczasowo napedza je Nad c356bee, ale tutaj trzeba czegos mocniejszego. Chcialbym delikatnie ocieplic  srodek pasma, wysunac go do przodu. Potrzebuje cos bardziej dynamicznego, zywego z dobra kontrola basu. Mam wrazenie, ze ten nad jest strasznie zamulony. Glownie rock/metal. Myslalem o roksan k3 lub musical fidelity ms3, lub koncowka mocy emotiva basx a2 plus jakis preamp(lecz tu kompletnie jestem zielony, nigdy nie uzywalem dzielonego zestawu)

6 godzin temu, Tweeter2016 napisał:

Kilka razy widziałem połączenie Paradigm z Denonem, może więc któryś Denon? Nie wiem jak gra takie kandadyjsko-japońskie połączenie, ale przyglądałem się w necie zestawom z wyższej półki i tak były właśnie dobrane.

Tez popatrze, jakie modele godne uwagi?

Znalazlem na ebayu roksan oxygen, warte uwagi?

Posted (edited)

Które modele Denon?, zwykle - trzymając się jednej firmy - im droższe tym lepsze 🙂 Nie orientuję się na tyle dobrze, żeby coś sensownego doradzić. Natomiast na forum "sąsiednim" (audio_com_pl) siedzi chyba więcej entuzjastów mark Denon.

Z Paradigm z tej serii widziałem info, że jest łączone chętnie z wzmacniaczami Emotiva oraz Rotel. Ale tu też rzucam tylko "hasła" a reszty trzeba doszukać i przetestować samodzielnie.

Nie znam Roksan Oxygene, tu na forum polecane są dość często modele K3, czyli współczesne i dostępne w sklepach.

Edited by Tweeter2016

23 minuty temu, Tweeter2016 napisał:

Które modele Denon?, zwykle - trzymając się jednej firmy - im droższe tym lepsze 🙂 Nie orientuję się na tyle dobrze, żeby coś sensownego doradzić. Natomiast na forum "sąsiednim" (audio_com_pl) siedzi chyba więcej entuzjastów mark Denon.

Z Paradigm z tej serii widziałem info, że jest łączone chętnie z wzmacniaczami Emotiva oraz Rotel. Ale tu też rzucam tylko "hasła" a reszty trzeba doszukać i przetestować samodzielnie.